حجت الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات مورد غضب کارمندان / ابهامات جدی بدون پاسخ + سند

نگاهی به صفحه حجت الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات در اینستاگرام حجم بالایی از نارضایتی ها را نشان می دهد. برخی از کارمندان و شعب بانک که حسابی از وضعیت پرداختی بانک ناراحت هستند در کامنت های خود به این مسئله پرداختند

به گزارش اختصاصی رصد روز ،نگاهی به صفحه حجت الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات در اینستاگرام حجم بالایی از نارضایتی ها را نشان می دهد. برخی از کارمندان و شعب بانک که حسابی از وضعیت پرداختی بانک ناراحت هستند در کامنت های خود به این مسئله پرداختند. دلخوریهای زیاد از کاهش کارانه و بعضاً قطع اضافه کار تا ناراحتی از وضعیت بازنشستگان بانک همگی حکایت از موجی از نارضایتی در جمع کارمندان بانک دارد.

صفحه اینستاگرام این مدیر بانکی که تقریباً برای هر پستی کامنتهای مشابهی از این دست دریافت می کند همچنان مورد غضب کارمندانیست که از پاسخ ندادن مدیرشان به این اعتراضات به شدت ناراحتند. این بانک که گسترده‌ترین شبکه شعب بانکی را دراختیار دارد دولت را به عنوان دومین سهامدار خود می بیند.

اما موضوع اعتراضات تنها به پرداختهای پائین و وضعیت بازنشسته ها مربوط نمی شود بلکه در برخی از کامنتها به برخی از انتصابات فامیلی نیز اشاره شد مانند انتصاب ب.م

 

اما نکته قابل توجه که در یکی از کامنتها به آن اشاره شده و توسط یکی از یکی از پرسنل صف بانک منشر گردیده به مسئله کامزد چکها برمی گردد.

 

حجت الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات که تقریبا در هر پستی که منتشر کرده با این حجم از ناراحتیها روبروست بهتر است برای پاسخ به آنها دست به شفافیت بزند.

فرودین سال ۹۷ انتصابی دربانک صادرات صورت گرفت که برخی از خبرگزاریها هم به آن اشاره داشتند و در آن معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به سمت معاون برنامه ریزی و منابع انسانی بانک معرفی شد. این فرد که دلیل استعفای خود از استانداری زنجان را مسائل خانوادگی بیان کرده بود به گفته برخی از خبرگزاریها حکم مدیرعامل بانک صادرات را باید دلیل استعقای او دانست.

موضوع قابل توجه محدود شدن کامنت گذاری پای پست های جناب مدیرعامل است که احتمالا باید این مسئله را در حجم بالای نارضایتی های کارمندان و برخی از مسائل مطرح شده توسط آنان جستجو کرد در زیر برخی از این نارضایتی ها مشاهده می کنیم:

 

 

 

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: 

بانک صادرات معادل ۴ ماه یارانه نقدی به ۷۸ میلیون ایرانی مطالبات غیرجاری دارد + سند

صورتهای مالی بانک صادرات تراژدیست + اسناد

بانک صادرات از رشد ۲.۴۱۳ درصدی هزینه مطالبات مشکوک الوصول تا ابهام در اجرای قوانین

تخلف آشکار بانک صادرات جلوی چشمان نهادهای نظارتی

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

ا ل

پاسخ دادن

۲۷ دی ۱۴۰۰


جناب دکتر سیدی لطفا تکلیف ۱۲ هزار میلیارد رو هم قبل از استعفا یا اخراج مشخص کنید

آخرین اخبار