حقوق ، دستمزد و مزایای ۳۵ میلیون تومانی در بیمه اتکایی امین + سند

بیمه اتکایی امین در 6 ماهه نخست سال ماهیانه 35 میلیون تومان به عنوان حقوق و دستمزد و مزایا به 18 نفر از پرسنل خود پرداخت کرده است که رقم بسیار بالایی در مقایسه با سایر شرکتهای بیمه ایست.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، موضوع حقوق و دستمزدهای عجیب و غریب در چندوقت گذشته با برخی تغییرات در برخی از سازمانها و ادارات در حال تکرار شدن است. این اتفاقات در شرایطی می افتند که با شیوع ویروس کرونا در کشور با تعدیل نیرو در برخی از شرکتهای خصوصی روبرو هستیم و وضعیت بغرنجی از این حیث مشاهده می شود. یکی از موضوعاتی که در این موضوع تأثیرگذار است بالا بودن هزینه های پرسنلی است اما در همین شرایط می بینیم که برخی از شرکتها حسابی دست بالایی در پرداخت حقوق و مزایا دارند که ابهامات زیادی را با توجه به مبلغ پرداخت شده در ماه به وجود می آورد. پیش تر درباره بیمه اتکایی امین به برخی از موضوعات اشاره شد مانند حصور نماینده سابق مجلس با مدرک مدیریت آموزش در هیئت مدیره آن و نیز قرار گرفتن مهدی فلاح با مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی در کمینه حسابرسی که هوز به هیچ یک از آنها پاسخی داده نشده.

 

اما جدیدترین بررسیها در درباره بیمه اتکایی امین موضوع جدیدی را آشکار می کند موضوعی که می توان از نهادهای نظارتی خواست به طور موشکافانه درباره آن بررسیهای لازم را انجام دهند. تعداد پرسنل مشغول در این بیمه در پایان نیمه نخست سال ۹۹ به ۱۸ نفر می رسد. به این تعداد در طی ۶ ماه ۳۸ میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال حقوق ، دستمزد و مزایا پرداخت شده که سهم هریک از پرسنل به ۳۵۰ میلیون ریال می رسد.

 

 

رقم قابل توجهی که باید از مدیران حاضر بیمه پرسید چطور و از کجا تأمین می شود و آیا این مسئله می تواند یک روند مرسوم بین بیمه ها باشد؟ تا اینجا بررسیها درباره سایر بیمه ها نشان می دهد که رقم پرداختی حقوق ، دستمزد و مزایا به پرسنلشان بسیار کمتر از رقم ۳۵۰ میلیاردی ریالی در بیمه اتکایی امین است.

 

 

بیشتر بخوانید:

آیا در بیمه اتکایی امین قحط الکارشناس است؟ + سند

چراغ سبز بیمه اتکایی امین به یک نماینده و وزیر سابق

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار