حمله مرگبار با چاقو به سلمان رشدی در نیویورک+ فیلم و تصاویر

به گزارش رصد روز،  برخی خبرگزاریهای مهم جهان از جمله آسوشیتدپرس و رویترز و همچنین دیلی میل از جراحت شدید سلمان رشدی در جریان یک مراسم سخنرانی خبر داده اند. برخی رسانه‌های محلی ادعا کرده اند دقیقاً ۳۳ سال پس از انتشار کتاب آیات شیطانی و خش...

به گزارش رصد روز،  برخی خبرگزاریهای مهم جهان از جمله آسوشیتدپرس و رویترز و همچنین دیلی میل از جراحت شدید سلمان رشدی در جریان یک مراسم سخنرانی خبر داده اند.

برخی رسانه‌های محلی ادعا کرده اند دقیقاً ۳۳ سال پس از انتشار کتاب آیات شیطانی و خشم مسلمانان جهان به دلیل توهین این نویسنده به مقدسات اسلام، این حمله مرگبار با چاقو به این نویسنده صورت گرفته، اما از حال عمومی وی خبر دقیق در دست نیست.

فرزند ۴۲ ساله این نویسنده ۷۵ ساله می‌گوید پدرش توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است. در معدود تصاویر مخابره شده از حمله به سلمان رشدی، محل ریخته شدن خون وی بر روی دیوار ثبت و توسط آسوشیتدپرس مخابره شده است. عمق خونریزی خبر از وخامت حال رشدی می دهد.

همچنین خبرنگار آسوشیتدپرس که شاهد حمله به او بوده است می‌گوید یک نفر بعد از معرفی سلمان رشدی روی سکو پریده و او را با مشت یا چاقو هدف قرار داده است سلمان رشدی در پی این ضربه به زمین افتاده، و روشن نیست که از این حمله دقیقا چه آسیبی دیده است.

حمله به سلمان رشدی در نیویورک + فیلم و تصاویر

 

حمله به سلمان رشدی در نیویورک + فیلم و تصاویر

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار