دنیا جهانبخت دردسر جدید درست کرد

به گزارش رصد روز ، دنیا جهانبخت دردسر جدید درست کرد. این چهره اسم آشنایی برای فعالان فضای مجازی به خصوص دنبال کنندگان اخبار بلاگرهای معروف است. این چهره که بارها به واسطه مسائل ارتباطی خود با اشخاص و چهره های متفاوت حاشیه ساز شده دست بردا...

به گزارش رصد روز ، دنیا جهانبخت دردسر جدید درست کرد. این چهره اسم آشنایی برای فعالان فضای مجازی به خصوص دنبال کنندگان اخبار بلاگرهای معروف است. این چهره که بارها به واسطه مسائل ارتباطی خود با اشخاص و چهره های متفاوت حاشیه ساز شده دست بردار نیست این بار به سراغ هوروش بند رفته هرچند و هربار با سوژه ای جدید خود را بولد می کند. بسیاری این نوع رفتارهای چندگانه دنیا جهانبخت را برای جذب فالوور و در نهایت اغفال آنها در سبکه های شرط بندی می دانند و برخی نیز معتقدند که فردی با مشخصات دنیا جهانبخت به دنبال پناهگاه عاطفی گردد.

آخرین وضعیت فرزاد فرزین

جنجال جدید سحر قریشی

شکار جدید دنیا جهانبخت؟

 

او در جدیدترین اقدام با خواندن شعری از هوروش بند احتمالا به دنبال سوژه ای جدید می گردد خصوصاً اینکه دابسمش دنیا جهانبخت در رابطه با امیر تتلو نیز منجر به اتفاقاتی بین این دو شده بود اما حالا دیگر خواننده داخلی کشور شعرش توسط چهره ای دابسمش می شود که زندگی او جزئی از حاشیه است!!! این اتفاق از آنجا به دردسر جدید دنیا جهانبخت تعبیر می شود که رابطه های زیر پوستی او با مهراد جم منجر به مهاجرت مهراد از ایران و زندگی کوتاهی با او شد اما آن رابطه فرجامی نداشت و در نهایت مهراد جم به ایران بازگشت.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار