روابط عمومی وزارت کار حاشیه ساز شد / انتصاب مشاور خارج از چارت سازمانی

به گزارش اختصاصی رصد روز ، درک ساده ترین واژه ها در چارت سازمانی هر مجموعه ای کف انتظاراتی است که از مدیران یک مجموعه می رود. اهمیت این سادگی آنجا خودش را بروز می دهد که کلیه مزایا و دستمزدی که هر فردی از یک نهاد دولتی یا خصوصی دریافت می ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، درک ساده ترین واژه ها در چارت سازمانی هر مجموعه ای کف انتظاراتی است که از مدیران یک مجموعه می رود. اهمیت این سادگی آنجا خودش را بروز می دهد که کلیه مزایا و دستمزدی که هر فردی از یک نهاد دولتی یا خصوصی دریافت می کند بسته به موقعیت سازمانی اوست. به عبارت دیگر کسی خارج از چارت سازمانی نمی تواند ریالی از یک سازمان و مجموعه دریافتی داشته باشد. مرتضی موتورچی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت کار که خود با مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی این صندلی را در اختیار دارد و اتفاقاً این موضوع در تناقض آشکار با پارامترهای جایگاه شغلی در وزارت کار است در حرکتی عجیب محمدرضا محی الدینی را به عنوان مشاور خود انتصاب کرد.

حالا سؤال اینجاست که این انتصاب خارج از قاعده سازمانی آن هم در وزارتخانه ای که مرتب مورد رصد بسیاری از کارشناسان قرار دارد با کدام متر و معیار همخوانی دارد و چنین انتصابی چرا باید از چشم مبادی این وزارتخانه دو بماند؟

هرچند روابط عمومی وزارت کار کیفیت گزینش مرتضی موتورچی را بدون پاسخ گذاشت اما امیدواریم حالا که تناقض در قوانین توسط این بخش مشاهده می شود قائل به پاسخگویی باشد.

چارت سازمانی وزارت کار 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار