زیان انباشته بانک ملی بیش از رقم بودجه ۱۲ استان کشور

به گزارش اختصاصی رصد روز ، صورتهای مالی بانک ملی در شرایطی منتشر شد که البته زیان قابل توجه این بانک دولتی هرگز دور از ذهن نبود. چندسال قبل نیز در حالی که بنا نبود تا صورتهای مالی این بانک افشاء شود درز بخشی از اطلاعات مالی آن در برخی رسا...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، صورتهای مالی بانک ملی در شرایطی منتشر شد که البته زیان قابل توجه این بانک دولتی هرگز دور از ذهن نبود. چندسال قبل نیز در حالی که بنا نبود تا صورتهای مالی این بانک افشاء شود درز بخشی از اطلاعات مالی آن در برخی رسانه ها با تلاش برخی در روابط عمومی این بانک جمع و جور شد در آن زمان البته زیان انباشته بانک ملی نزدیک این رقم هم نبود اما نگرانی های زیادی درباره درز اطلاعات مربوط به صورتهای مالی آن به وجود آمد که در نهایت به خیر گذشت. اما امسال که الزام انتشار صورتهای مالی بانکها و بیمه های دولتی وجود داشت لاجرم مدیران بانک ملی بعد از مدتها چشم دنبال کنندگان به اخبار این حوزه را به صورتهای مالی خود روشن کردند مسئله که نشان داد اوضاع اصلا در این بانک روبراه نیست. در صورتهای انتشار یافته بانک ملی شاهد اتفاقات عجیبی هستیم که می توان آن را به عنوان یک مطالبه کرد تا پاسخ مدیران بانک را شنید.

بررسی ها نشان میدهد که زیان انباشته بانک ملی بیش از رقم بودجه ۱۲ استان کشور است. ابن در حالیست که زیان این بانک دولتی به تنهایی ۲۱۵ هزار میلیارد بیش از بودجه کل استان تهران است. در اینت شرایط باید پرسید که دقیقا در این بانک چه اتفاقی در حال افتادن است که ۳۹ درصد استانهای کشور رقم کل بودجه شان با زیان یک بانک دولتی هم تراز نمی شود و پایتخت کشور با حجم بزرگی از شرکتها و سازمانهای دولتی بودجه اش به مراتب کمتر از زیان انباشته این بانک دولتی است.

بودجه استانهای کشور

 

زیان انباشته بانک ملی

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط