شرکت تأمین آتیه درخشان نوین بدون عملکرد درخشان

شرکت تأمین آتیه درخشان نوین از شرکتهای زیر مجموعه بانک اقتصاد نوین است که در چند وقت گذشته ابهامات فراوانی را متوجه خود می بیند.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت تأمین آتیه درخشان نوین از شرکتهای زیر مجموعه بانک اقتصاد نوین است که در چند وقت گذشته ابهامات فراوانی را متوجه خود می بیند. علی بدرقه مدیر توسعه سرمایه انسانی و مجید بهرامی رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک اقتصاد نوین رئیس و نائب رئیس  هیئت مدیره این شرکت تأمین سرمایه ای هستند که البته در گزارشات بعدی درباره این موضوع بیشتر خواهیم گفت.

 

در چند روز گذشته که خبر تشکیل مجمع این شرکت اطلاع رسانی شد اتفاق عجیبی افتاد که موجی از واکنش ها را به همراه داشت. در اطلاعیه این مجمع که استماع گزارش هیئت مدیره و حسابرس ، بررسی و تصویب صورتهای مالی منتهی به پایان سال ۹۸ ، انتخاب بازرس اصلی و علی البدل و تصمیم گیری در خصوص تقسیم سود را میخوانیم ذکر شده به علت شیوع ویروس کرونا امکان حضور مجازی سهامداران از طریق مراجعه همزمان به پایگاه اطلاع رسانی http://www.taminatie.com فراهم می باشد. و البته بناست که به این واسطه مجمع با حداکثر ۱۵ سهامدار تشکیل شود.

 

اما در روز صدور اطلاعیه مجمع سایت شرکت تأمین آتیه درخشان نوین به دلیل آنچه که به روز رسانی اعلام شده قطع و موجب نگرانی سهامداران می شود. این نگرانی صرفا از آن جهت ایجاد شد که مسائلی از گذشته درباره این شرکت مطرح است که می تواند ناراحتی و نگرانی سهامداران را موجه جلوه دهد.

 

تا اینجای کار دو ابهام مطرح است اول اینکه چرا در روز صدور اطلاعیه مجمع سایت شرکت به روز رسانی می شود و آیا امکان این کار بعداً فراهم نبود؟ دوم اینکه چرا در یک شرکت زیر مجموعه باید مسائلی مطرح باشد که می تواند برای نظام اقتصادی کشور تبعات جدی به همراه داشته باشد؟ در گزارشات بعدی به ریز مسائل این شرکت خواهیم پرداخت تا اولا پاسخ قانع کننده ای از طرف مدیران تصمیم گیر دریافت کنیم دوماً مدیران بانک اقتصاد نوین نسبت به عملکرد شرکت زیر مجموعه خود پاسخگو باشند.

 

 

بیشتر بخوانید:

کارشناس ارشد علوم سیاسی معاون کسب و کار بانک اقتصاد نوین + سند

بانک اقتصاد نوین و هزار میلیارد تومانی که به سپرده گذاران پرداخت نشد

از تراژدی تسهیلات غیرجاری تا نقض قانون در بانک اقتصاد نوین

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار