کارشناس ارشد علوم سیاسی معاون کسب و کار بانک اقتصاد نوین + سند

موضوع دیگری که باید به آن پرداخت بررسی الگوهای مشابه است که می توان در سایر نهادهای مشابه در دنیا به دنبال آن بود چنانچه این الگو تکرار شدنی نباشد باید به صدر تا ذیل چنین انتخابهایی نقد جدی داشت.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، نبود تخصص ، کمبود تخصص و یا استفاده نادرست از مهارتهای نیروی انسانی در هر شرکت و و مجموعه ای آسیبهای خود را وارد خواهد کرد. این مسئله هیچ استثنایی دارد و اگر در بعد جامع تری بخواهد به آن نگریسته شود حضور مدیرانی که بدون تخصص لازم و تنها به سبب برخی زمینه های سکاندار مجموعه یا بخشی از مجموعه ای می شوند که نقشی در فضای اقتصادی ایفا می کند در واقع نادیده گرفتن جایگاه تخصص و فضای آکادمیک است. ضمن اینکه استفاده نادرست از مهره هایی که بدون داشتن تخصص جایگاهی را در اختیار می گیرند آسیب دیگری که ایجاد می کند این است که سهم یک سازمان ، مجموعه یا شرکت را از دانش به حداقل می رساند. موضوع دیگری که باید به آن پرداخت بررسی الگوهای مشابه است که می توان در سایر نهادهای مشابه در دنیا به دنبال آن بود چنانچه این الگو تکرار شدنی نباشد باید به صدر تا ذیل چنین انتخابهایی نقد جدی داشت. بانک اقتصاد نوین با هدایت علیرضا بلگوری با موضوعی روبروست که باید به آن دقت کرد.

 

علوم سیاسی معاون کسب و کار بانک 

 

محمد ربیع زاده در بانک متبوع علیرضا بلگوری یعنی بانک اقتصاد نوین معاون کسب و کار  است که دارای تحصیلات کارشناسی ارشد علوم سیاسی است این در حالیست که بررسی چنین جایگاهی ما را به این نکات می رساند که مسئول چنین جایگاهی باید دارای این تخصصها باشد؛

تحلیل وضعیت کنونی کسسب و کار(برمبنای SWOT و سایر ابزارهای تحلیل سازمانی، وضعیت کنونی صنعت و پیش­ بینی­ های رشد ، وضعیت توسعه رقبا ، منابع اصلی درآمد شرکت(خطوط کسب و کار کنونی) ،بانک اطلاعات مشتریان ،فرصت بازار جدید و کشف نشده ، گستره محصولات و خدماتی که در بستر آن­ها می­توان خطوط کسب وکار را توسعه داده و خطوط کسب و کار کنونی را تکمیل کرد. چشم انداز بلندمدت شرکت ، فهرست هزینه کرد و گزینه ­های موجود برای صرفه جویی در هزینه­ ها.

بانک اقتصاد نوین علیرضا بلگوری

 

در این صورت باید این سؤال را از علیرضا بلگوری پرسید که آیا فوق لیسانس علوم سیاسی واجد همه این تخصصهاست و ابهام بعدی اینکه اگر بنا بود چنین سمتهایی به افرادی دارای چنین مدرک آکادمیکی داده شود پس لزوم تدریس واحدهای تخصصی در فضای دانشگاهی معنیش چیست؟

 

بیشتر بخوانید:

۷ صندلی برای ۳ نفر در بانک آینده + سند

مدیرعامل بانک دولتی توسعه صادرات درباره عضویت همزمان در دو سازمان دیگر توضیح دهد

ارائه ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات بیش از وثایق در بانک توسعه تعاون

بانک صنعت و معدن ۹۵ درصد دارائیهایش بدهی دارد

 

 

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

محمد ربیع زاده

پاسخ دادن

۰۹ اسفند ۱۴۰۱


سردبیر محترم سایت رصد روز با سلام و احترام به اطلاع می رساند محمد ربیع زاده دارای سابقه خدمت بیش از ۳۷ سال در نظام بانکی از تحویلداری تا مدیریت ارشد هیات مدیره و ... بانک های کشور و مدرک تحصیلی اصلی ایشان کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت امور بانکی است و سایر سابقه های تحصیلی ایشان کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری علوم سیاسی است. مدرس بانکداری جامع و سایر کسب و کارهای بانکی و دارای ۵ کتاب تخصصی و مطرح در نظام بانکها و دهها مقالات تخصصی می باشند. ضمن اینکه در حال حاضر پست معاونت کسب و کار در بانک اقتصاد و نوین وجود ندارد و ایشان نیز از ابتدای سال ۱۴۰۰ در این بانک حضور ندارند. جستجویی ساده در گوگل سوابق و تخصص ایشان را در بیش از سه دهه در نظام بانکی نشان می دهد. اگر صلاح دانستید متن سایت را اصلاح یا حذف نموده و یا با مصاحبه ای با ایشان جایگزین شود. موفق باشید اسفند ۱۴۰۱

آخرین اخبار