شرکت سرمایه گذاری نیرو ضعیفترین عملکرد شرکتهای بورسی در مهرماه را داشت

نماد ونیرو که در سه ماهه گذشته نیز عملکرد نامناسبی در بازار بورس داشته حالا با این آمار مشخص می شود که برنامه ریزی درستی برای حضور قوی در بازار سرمایه نداشته و برای شرکت سرمایه گذاری نیرو که دو دهه و نیم در بازار سرمایه مشغول به فعالیت اس...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، گزارش سازمان بورس از روند تحولات و اتفاقات صورت گرفته در مهرماه نشان می دهد که شرکت سرمایه گذاری ونیرو با زیان ۴۷ درصدی در مهرماه ضعیفترین عملکرد شرکتهای بورسی را از آن خود کرد. شرکت سرمایه گذاری نیرو که با نماد ونیرو در بازار اول بورس فعالیت می کند دو سهامدار شرکت سرمایه گذاری ایران و شرکت توسعه اقتصادی آرین را در بین سهامداران خود می بیند.

نماد ونیرو که در سه ماهه گذشته نیز عملکرد نامناسبی در بازار بورس داشته حالا با این آمار مشخص می شود که برنامه ریزی درستی برای حضور قوی در بازار سرمایه نداشته و برای شرکت سرمایه گذاری نیرو که دو دهه و نیم در بازار سرمایه مشغول به فعالیت است این آمار اصلا جالب نیست

در ادامه گزارش سازمان بورس از روند اتفاقات مهرماه به شرکت کاشی و سرامیک حافظ می رسیم که با ۶۹ درصد بازدهی عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت. بیشترین ارزش معاملات مهرماه متعلق به فولاد مبارکه اصفهان بود و شرکت ایران خودرو بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد.

در ادامه باید درباره نماد ونیرو گفت که این شرکت که بررسی عملکرد این شرکت در ۶ ماهه گذشته نیز اصلا جالب به نظر نمی رسد. خصوصا اینکه در سه ماهه ابتدایی سال بازار خوبی را شاهد بودیم اما بزدهی منفی ۴۰ درصدی به خوبی نشان می دهد که باید ونیرو تدبیر دیگری را برای جذاب شدن نزد فعالان بازار سرمایه اتخاذ کند.

این شرکت اگرچه در صورتهای مالی شرایط خوبی را نشان می دهد اما در اوج بازار عملکرد بسیار ضعیغفی داشت که جای تأمل دارد. ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهام و ۶۹ درصد از سهامی که در اختیار سهامداران حقیقی است به خوبی کفایت می کند تا شاهد رویه بهتری از حضور این شرکت در بازار بورس باشیم و در ایم میان حتما رفتار سهامداران حقوقی می تواند مفید به فایده باشد.

 

بیشتر بخوانید:

ابهامات ارزی پست بانک / کمک به کاهش یا علاقمند به افزایش نرخ ارز + اسناد

ابهامات ارزی پست بانک / کمک به کاهش یا علاقمند به افزایش نرخ ارز + اسناد

سودسازی یا سودسازی بانک ایران زمین در بازار سرمایه / اتفاقاتی که صورتهای مالی تأئید نمی کنند

بررسی رفتار ناجالب سهامداران عمده حقیقی و حقوقی نماد آپ + فیلم

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار