فال روزانه جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۸ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا هشتم اردببهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزان...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۸ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا هشتم اردببهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

تو طبعی آتشین داری و زود تحت تاثیر قرار می‌گیری. باید احساسات خود را کنترل کنی و به دور از هر گونه تنش و اضطراب تصمیم بگیری تا موفق شوی

به زودی گره‌ای از کارهای تو باز می‌شود و موقعیت مالی خوبی پیدا خواهی کرد. اگر در کنار کار و تلاش، دعا و نیایش با قلبی پاک صورت گیرد، حتما به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز شما پر انرژی و بشاش هستید و صورتتان از شادی می درخشد. این تغییر در حال و هوایتان بعد از چند هفته سخت و دلگیر برای شما واقعا خوشایند است. بالاخره برایتان مشخص شده است که تصمیماتی که گرفته بودید بهترین انتخابی بوده اند که می توانستید بکنید. شاید حتی اتفاقی خیلی بهتر از اینها برایتان پیش آمده باشد و فهمیده باشید که بعد از مدت ها بالاخره عاشق شده اید! در هر صورت این اتفاق های خوب باعث شده اند شادی و انرژی مثبتی که در وجود خود احساس می کنید را با دیگران هم شریک شوید. به لطف یک دوست از مشکلی به سلامت عبور کرده اید هنوز راه سختی برای رسیدن به مقصد در پیش دارید که باید همچنان با سعی و تلاش فراوان و بدون اعتنا به شیطنت و حسودان به راه خود ادامه دهید در روزهای آینده با اشخاص مختلفی روبرو خواهید شد مبادا که سخنان یاس بار آمیز و بازدارنده ی دیگران در شما تاثیر منفی بگذارد، شما صبور بمانید.

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید.  قصد سرمایه‌گذاری بلند‌مدتی را دارید اما روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب نکرده‌اید و این سرمایه‌گذاری به‌غیر از ضرر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت.  از همسر یا عشق‌ زندگیتان برای رفتار ناپسندی که داشته‌اید عذرخواهی کنید. رقابتی تنگاتنگ را در تجارت و حرفه‌ خود تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید از گردونه رقابت خارج شوید و به هر قیمتی شده ثابت کنید که یک سر و گردن بالاتر از رقبا هستید. اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بیفتند و دستاورد کمی در زندگی داشته باشید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که با وقت‌شناسی‌ و نظم، زندگی خود را دگرگون کنید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و به هر قیمتی که شده به صلاح و صفا برسید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

اتفاقاتی پیش می‌آید که تو را وسوسه می‌کند تا دست به کارهای غلط و اشتباه بزنی. کاملا باید مراقب باشی و در همه حال دوراندیشی خود را حفظ کنی. باید مراقب باشی، بازیچه این و آن نشوی.

نوسانات مالی تو را عصبی و ناراحت خواهد کرد. باید برخود مسلط باشی و به دنبال راهی بگردی. البته این نوسانات ناپایدارند و به زودی حل خواهند شد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

برنامه هایی که برای امروز چیده اید بی گمان عشق زندگیتان را هیجان زده خواهند کرد، از این که آنها را با او در میان بگذارید خجالت نکشید. امروز روز فوق العاده ای برای عاشقی و عشق ورزی است، اما باید مواظب این باشید که زیاده روی نکنید، به ویژه مجردها باید مواظب باشند دچار توهم نشده و رفتار دوستانه کسی را به اشتباه به عنوان یک احساس عاشقانه برداشت نکنند. اگر اعضای خانواده به جانتان غر بزنند که چرا نسبت به خانه و محیط آن بی تفاوت هستید به احتمال زیاد باید حق را به آنها بدهید. بهانه جویی را کنار بگذارید و نیمه ی پر لیوان را ببینید. نباید توقع داشته باشید که بلافاصله به همه ی آنچه که می خواهید برسید. کمی سعه صدر و آرامش می تواند بهتر شما را به هدفتان برساند. به حرف مردم اهمیتی ندهید. برای تغییر منزل مسکونی وقت مناسب تری را در نظر بگیرید. شما فردی احساساتی هستید؛ به همین جهت از برخوردهای محافظه کارانه و مصلحت اندیشانه ی دیگران رنج مى برید.

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. بیشتر از همیشه حواستان به هزینه‌های زندگی باشد و صرفه‌جویی را فراموش نکنید. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برایتان درست می‌کنند. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. با اعضای خانواده صحبت کنید و شرایطی متعادل در منزل برقرار نمایید.  رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید و اجازه داده‌اید که این رابطه پنهانی ادامه پیدا کند، اما از آنجایی که ماه پشت ابر نمی‌ماند، به صلاحتان است که هر چه سریع‌تر تکلیف خود را در این رابطه مشخص کنید و فکری به حال حفظ آبروی‌تان بردارید. فرصتی دست می‌دهد تا با یکی از همسایه‌ها یا همکاران صحبت کنید و حسابی به صحبت مشغول شوید، اما سفره دلتان را باز نکنید و هر حرفی را به ایشان نزنید.  کار مهمی را باید انجام دهید، اما به‌رغم اینکه نقشه‌های زیادی برای انجام این کار کشیده‌اید، این کار امروز به سرانجام نخواهد رسید.




فال روزانه فردا خرداد ( جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

پس از یک دوره ناراحتی و تنهایی، اکنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای و با شخصی آشنا می‌شوی که بعضی از رویاهای شیرین تو را به واقعیت نزدیک می‌کند و تو را شاد و خرم می‌کند.

همیشه به دنبال چیزهای غیرممکن هستی و همین تو را خسته می‌کند. نمی‌دانی که حتی یک موفقیت کوچک به تو انرژی خاصی می‌دهد که برای هفته‌ها و ماهها شارژ خواهی بود. پس به دنبال آن موفقیت کوچک باش.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

راست گفته‌اند که دنیا دو روز است. یک روز به نفع تو و یک روز به ضرر تو! پس باید در روزهایی که کارها به نفع تو جریان دارد آنقدر تلاش کنی و موفق شوی تا در روزهای دیگر دچار ضرر و رکود نشوی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز شما از لحاظ روحی و جسمانی در وضعیت فوق العاده ای به سر می برید و انگار یک فرشته نجات بخش به دادتان رسیده و تمام درگیری های ذهنی و سختی هایی که طی چند هفته اخیر تجربه کرده بودید را با خود برده است. تا می توانید از این احساس رهایی از نگرانی ها و سختی ها لذت ببرید. در رابطه با روابط عاطفی هم باید بگوییم که برای مجردها فرصت های هیجان انگیزی برای شروع یک رابطه جدید در راه هستند. چشم هایتان را خوب باز کرده و به دنبال آنها بگردید تا مبادا از دست بروند، همیشه چنین فرصت هایی پیش نمی آیند! قولِ شما قول است و اگر حرفی بزنید پای آن می ایستید ، بریز و بپاشهایی دارید که باید با توجه به وضعیتِ مالیتان در حالِ حاضر در آن تردید ایجاد کنید ، برای رفت و آمد با فامیل بهانه نیاورید ، از دوستی های یکطرفه بپرهیزید و اجازه ندهید کسی از حسنِ خلق شما سوء استفاده کند… شخصی راهِ دور از شما دلخور است ، برای رفعِ کدورت پیش قدم شوید ، حتی اگر برای اینکار باید بارِ سفری دور و دراز ببندید.

دور خوراکی‌های ناسالم را خط بکشید و با رژیم‌غذایی سالم و مفید، سلامت‌ خود را تضمین کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به کمکتان می‌آید و پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما مطرح می‌کند.  اجازه ندهید اتفاق‌های پیش‌پاافتاده شما را ناراحت کند و به هر قیمتی که شده بر اعصاب خود مسلط باشید. فرصتی برای عاشقی دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌‌هایی سرشار از عشق را تجربه کنید. زحمت و تلاشی که مدت‌ها پیش کشیده‌اید، امروز به بار می‌نشیند. به خودتان وعده داده‌اید تا فرصتی از امروز را به استراحت و کارهای دلخواه مشغول شوید. با این حال کار غیرمنتظره‌ای پیش می‌آید. اجازه ندهید این کار شما را از تفریحاتِ امروز دور کند. کارها را سریع‌تر انجام دهید و فرصتی برای برای خودتان کنار بگذارید.  یکی از دوستان نزدیک امروز توجه ویژه‌ای به شما می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

گیرم که شانس در خانه تو را بزند و بپرسد که چه می‌خواهی؟ وقتی تو خود هنوز به این نرسیده‌ای که هدف تو در زندگی چیست، دیگران چه کمکی می‌توانند به تو بکنند!

قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شکرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است که از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ کرد و توسعه داد

راه‌های زیادی برای بهبود وضعیت اقتصادی پیش پای تو گذاشته شده. باید از بین همه این راه‌ها. بهترین آن را انتخاب کرد. همیشه در ابتدای کار، آخر آن را در نظر داشته باش.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

در این که شما از درست بودن کارهایی که دارید انجام می دهید مطمئن هستید هیچ شکی نیست. شما در راه رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین کرده اید هیچ هراس و یا تردیدی احساس نمی کنید و همچون ناخدایی هستید که کشتی خود را در دریایی آرام و زیر آسمانی صاف و آفتابی پیش می برد. این احساس خوشایند به احتمال زیاد محصول احساس تعهدی است که این اواخر در کارتان احساس می کنید. به خودتان برای موفقیت هایی که به دست آورده اید یک جایزه خیلی خوب بدهید و تا می توانید انرژی ذخیره کنید. تغییر شغل در مقطعِ فعلی به سودِ شما نیست ، ذهنِ خود را روی یک مطلب متمرکز کنید و همه ی توانِ خود را برای رسیدنِ به آن بکار بگیرید. روی کمکِ دوستان واقعی تان حساب کنید ، قرض و وام در حدی خوب است که بتوانید آنرا پرداخت کنید ، دلخوریهای کوچک را کنار بگذارید تا جمعِ خانواده و فامیل چون گذشته صمیمی شود ، شک و تردید نسبت به هر چیزی را اول از خودتان شروع کنید . حواستان باشد آزمونهایی پیشِ رو دارید.

مواظب سلامتیتان باشید و با خوردن خوراکیهای سالم و مفید، زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  در محل ‌کار یا منزل با مشکلی روبه‌رو می‌شوید، اما اجازه ندهید این مشکل شما را ناراحت کند.  نظر خود را به اطرافیان اعمال می‌کنید و با زورگویی حرف خود را به کرسی می‌نشانید. این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کرده و کسی از شما دل خوشی ندارد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز زورگویی را کنار بگذارید و پذیرای نظر اطرافیان باشید. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد.  کار عقب‌افتاده‌ای دارید و مدتی است که از زمان انجام این کار گذشته، این وضعیت امروز برای شما دردسر درست می‌کند و اطرافیان شما را برای انجام‌ندادن این کار سرزنش خواهند کرد. به اطرافیان حق بدهید و از امروز به گونه‌ای کارها را انجام دهید که کاری برای فردا موکول نشود.  مدتی است که تفاهم سابق را با همسر یا عشق ‌زندگیتان ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و شرایط تفاهم و همدلی را فراهم نمایید.




فال روزانه فردا مرداد ( جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

مسائلی در زندگی عاطفی‌ات اتفاق می‌افتد که نباید در مورد آن سهل انگاری کرد. باید با عقل و منطق و بدور از احساسات با این مشکل برخورد کنی تا به سرعت مشکل حل شود.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

شهرت و ثروت خوب است به شرطی که تو را بنده خود نکند. در غیر این صورت بلایی خانمان سوز خواهد بود که تو را به سرزمین ناشناخته پرتاب می‌کند. در همه حال فروتنی را تجربه کن.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

اکنون زمان آن فرا رسیده است که خلاقیت خود را به کار گرفته و بی آن که نگران این باشید که آیا استعداد کافی را دارید یا خیر، انجام یک کار هنری و یا هر کار خلاقانه دیگری که خودتان می خواهید را آغاز کنید. تا زمانی که سعیتان را نکرده اید چطور می توانید بگویید استعداد لازم را دارید یا خیر، از همه این حرف ها که بگذریم اراده و پشتکار خیلی از داشتن استعداد مهمتر هستند و شما این ویژگی ها را دارید. عشقی که یکطرفه باشد شما را به بیراهه میبرد ، اگر در دل او جایی ندارید ، خود را کنار بکشید ، از تنهایی نترسید ، حصاری را که به دور خود کشیده اید بشکنید و به میانِ جمع بیایید ، از هنر و تخصص خود بیشتر از اینها میتوانید استفاده کنید ، همین روزها دست بکارِ تازه ای بزنید ، یا بجایی بروید که تابحال نرفته اید ، این کار را ادامه دهید تا تاثیر آنرا ببینید ،اتفاقِ ارزشمندی در زندگی تان رخ خواهد داد.

امروز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات زندگیتان به خوبی و خوشی از سر راه‌تان برداشته می‌شود. بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. یکی از عزیزان شما در بستر بیماری است و امروز اصلا حال‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای پرستاری از این عزیز انجام دهید و لحظه‌ای ایشان را تنها نگذارید. خرج غیرمنتظره‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید برای حل این مشکل از پس‌انداز‌تان کمک بگیرید. توانمندی‌های شما امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند و به لحاظ کاری پیشرفت می‌کنید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم  خواهد کرد. از عشق ‌زندگیتان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید. یکی از همکاران یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید استراحت کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

در این اوضاع درهم برهم، تصمیم‌گیری دشوار خواهد بود. باید کمی حوصله کنی تا همه چیز مرتب شود سپس می‌توانی با چشمان باز برای زندگی و آینده‌ات تصمیم بگیری و به پیامدهای آن بیاندیشی.

نباید انتظار داشته باشی در وضعیت اقتصادیت تغییری ایجاد شود. آینده دستاورد تلاش و همت توست بنابراین کسی که به خود زحمت نمی‌دهد و امروز کاری نمی‌کند، نمی‌تواند توقع روزهای بهتری را داشته باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز کمی نسبت به راهی که در زمینه حرفه ای در پیش گرفته اید و یا می خواهید در پیش بگیرید دچار تردید و دودلی شده اید. تمام انگیزه ای که برای ادامه این راه احساس می کرده اید ناگهان به طور عجیب و غیر منتظره ای دود شده و به هوا رفته است. یعنی چه اتفاقی می تواند افتاده باشد؟! شاید وقت آن رسیده است که خودتان را مشغول کارهایی کنید که گسترده تر بوده و چیزی بیشتر از منافع و علایق شخصیتان را در برمی گیرند و به غیر از خود شما زندگی اطرافیانتان را نیز تغییر خواهند داد. برای رسیدن به مقصود شتاب و عجله را کنار بگذارید بر خلافِ توقعتان ممکن است شما را از آن دور کند. گاهی زود از کوره در میروید و به همین دلیل قضاوت هایی میکنید که درست نیست ، ضمن آنکه این عصبانیت و تندی باعث میشود شخصیت تان در نظرِ دیگران تضعیف شود. حواستان را جمع کنید که آب رفته به جوی باز نمی گردد. در موردِ مسئله ای مالی صادقانه و منصفانه برخورد کنید.

 امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و پولی به دستتان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. یکی از دوستان و آشنایان شما را به دردسری میندازد و حسابی گرفتار می‌کند. رفتار این فرد را به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید دوباره چنین دردسرهایی برای شما درست نکند. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید.  میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. برای حل این مشاجره باید پادرمیانی کنید و اجازه ندهید کار به قهر و دلخوری بکشد. سر خودتان را به حاشیه‌های زندگی بند نکنید و رویکردی جدی و عمل‌گرایانه به زندگی داشته باشید.




فال روزانه مهر

احساس می‌کنی تصمیم تو به اراده و اختیار دیگران بستگی دارد. این موضوع می‌تواند آزاردهنده باشد اما اگر تفاهمی که وجود دارد همچنان باقی بماند، مشکلی پیش نمی‌آید.

باید سعی کنی در جمع دوستان و یا همکارانت شرکت کنی و انزوا و تنهایی را کنار بگذاری.

با وجود مشکلات و موانعی که در وضعیت اقتصادیت ایجاد شده، تو باید همچنان بکوشی تا پیشرفت کنی. در این صورت است که نتیجه می‌گیری و به خواسته‌هایت می‌رسی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز مثل این که شما در ارتباط با دنیای اطرافتان گرفتار سراب و توهم شده اید. شما این طور احساس می کنید که اطرافیانتان دارند به شما دروغ می گویند و یا می خواهند چیزی را از شما مخفی کنند. اما اگر خوب نگاه کنید خواهید دید که این خود شما هستید که دارید در مور بعضی چیزها دروغ می گویید و مخفی کاری می کنید و همین باعث شده دچار این توهم شوید که دیگران هم دارند همین کار را می کنند. چرا همه چیز را برای خودتان و بقیه اینقدر پیچیده می کنید؟ از بیان افکار و احساساتتان نترسید. در دلتان چیزی نیست اما این روزها زبانتان تلخ است ، دلِ یکی از دوستانتان را شکسته اید و به او و محبتش بهای لازم را نداده اید ، در انتخاب هایتان زیاد وسواس به خرج میدهید و وقت تلف میشود ، از تجربه ی دیگران بهره ببرید قبل از آنکه سرتان به سنگ بخورد ، به سلامتی تان بیشتر اهمیت بدهید ، به اعصابتان مسلط باشید و فراموش نکنید که گاهی سر و کارتان با کسانی ست که متاسفانه در جایگاهِ مناسب ننشسته اند.

فکر می‌کنید برای فراگیری مهارت‌های جدید دیر است، اما این طرز فکر را کنار بگذارید و با یادگیری مهارت‌های جدید، سری در میان سرها در بیاورید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دستتان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال آن‌گونه که بایدوشاید از مهارت‌های خود بهره نمی‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. توانمندی‌های خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید.  روزی عاشقانه را در پیش دارید و بوی خوش عشق را در هوا احساس می‌کنید، این احساس را به همسر یا عشق ‌زندگیتان منتقل کنید و امروز را با عشق و محبت به پایان برسانید.  کارها را با دقت بیشتری انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که از عهده هر کاری بر می‌آیید. اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد. سفارش کالای ارزشمندی را داده‌اید و چند روزی است که چشم‌انتظار رسیدن این کالا هستید، چیزی نمانده تا این کالا به دست شما برسد و حسابی خوشحال شوید.




فال روزانه فردا آبان ( جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

از مورد محبت قرار گرفتن در این روزها تعجب نکن و سعی کن نهایت استفاده را از آن ببری. اگر فال خود را بصورت روزانه دنبال کرده باشی متوجه خواهید شد که این ایام رو به پایان است و تا سال دیگر باید منتظر بمانی.

فعلا از اماکن شلوغ پرهیز کن. در شلوغی افکارت به هم خواهد ریخت و این روزهایی است که نیاز به فکر کردن داری و از دست خواهد رفت. فکر کن.

به خودت دروغ نگو. این روزها واقعا به پول احتیاج داری و به بدست آوردن آن توجهی نمی‌کنی. سهل انگاری در این زمینه جبران ناپذیر است. بیشتر دقت کن.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز محکم به پول هایتان بچسبید زیرا به دلیل نامعلومی امروز دوست دارید هر طور شده هر پولی که دم دستتان بیاید را به آتش بکشید، خواه با خریدن هدیه های گران قیمت و غیر ضروری برای دیگران باشد، خواه با قرض دادن به کسی که می دانید هرگز این پول را به شما پس نخواهد داد! شما باید راه های بهتری برای خرج کردن و یا بهتر بگوییم سرمایه گذاری پول هایتان پیدا کنید. خودتان که بهتر از هر شخص بهتری می دانید برای به دست آوردن هر ریال آن چقدر زحمت کشیده اید! مطلبی که ذهنتان را درگیر کرده احتمالاً اتفاق نمی افتد حرف بزرگترها را آویزه گوش کنید و خودرای نباشید قبل از اینکه در راهی جدید قدم بگذارید همه جوانب ان را بسنجید در خرج کردن اندازه نگه دارید در برخی موارد شما سختگیری های بیش از حد دارید ضمن آنکه از امکاناتی که دارید هم آنگونه که باید و شاید بهره نمی گیرید نگاهی دوباره به اطرافتان بندازید.

 امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. اگر شش‌دانگ حواستان را جمع نکنید، امروز حسابی ضرر می‌کنید. به نفع شماست که در این وضعیت معامله‌ای انجام ندهید و کارهای مهم را به روزهای آینده موکول کنید.  ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از همیشه مهربان‌تر خواهد بود. این روحیه را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. کار مهمی که انجام داده‌اید امروز در نظر اطرافیان جلوه خواهد کرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با انجام کارهای ارزشمند، جایگاه خود را در بین دوستان و آشنایان بهبود بخشید. حوصله کار ندارید و می‌‌خواهید در اولین فرصت استراحتی به خودتان بدهید و زودتر از همیشه کار را کنار بگذارید. امروز از این فرصت استفاده کنید و زمانی را در کنار خانواده سپری نمایید.




فال روزانه فردا آذر ( جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

رفته رفته درهای تازه‌ای به روی تو گشوده خواهد شد. کسی پیدا می‌شود که بدون هیچ چشم‌داشتی حاضر می‌شود به تو کمک کند. این کمک‌ها را باید ارج نهاد و راه موفقیت خود را هموار کرد.

اگر خطایی در حق تو کرده‌اند، آن را ببخش و فراموش کن. گذشت در حق دیگران به تو سینه‌ای فراخ و قلبی بزرگ می‌دهد که می‌توان خوبی‌های زیادی را در آن ذخیره کرد و از آنها برخوردار شد. اگر درست نگاه کنی این هم نوعی شادی است.

تو معمولا تندرست و قوی هستی اما به واسطه داشتن روحیات حساس ممکن است بدنت به سرعت از تعادل خارج شود و بیمار شوی. پس مراقب سلامتی خودت باش.

رفته رفته به ثروت و قدرت دست خواهی یافت. از نظر اقتصادی و سیاسی پیشرفت‌های چشمگیری خواهی داشت. اما این پیشرفت توام با دردسرهایی خواهد بود که باید تحمل کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز به هیچ عنوان روز خوبی برای امضای هر گونه قرارداد و یا خرید و فروش از هر نوع که به فکرتان برسد نیست. حتی اگر برای خرید یک آدامس تا سوپرمارکت سر کوچه تان هم بروید یک دنیا خرید غیر ضروری کرده و یک عالم خرج بیهوده روی دست خودتان می گذارید. پولتان را در جای امنی گذاشته و به هیچ عنوان هم به پس اندازهایی که دارید دست نزنید. حتی بحث بر سر هر معامله ای هم به شما توصیه نمی شود، هرچقدر هم که این معامله خوب به نظر برسد، به نفعتان است که بیخیال آن شوید. شادمانی و رضایت احساس درونی است که باید خودتان در دل تان بدان دست پیدا کنید ‌. تا زمانیکه خود تان نخواهید با واقعیت روبرو شوید از بن‌بست خارج نمی شوید. اراده کنید و با تلاش راه تازه ای را برای رسیدن به هدف پیدا کنید. از کسی کینه به دل دارید که باید آنرا فراموش کرده و به جلو قدم بردارید. برای رساندن خبری باید رعایت شرایط حال شنونده را بکنید.

از حضور در جمع پرهیز می‌کنید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعیتان را گسترش دهید. ممکن است حرف ناخوشایندی از دهانتان خارج شود و همسر یا عشق ‌زندگیتان را برنجانید. به صلاح شماست که بیشتر همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل عشق زندگیتان تکان نخورد. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان یا اعضای خانواده تبدیل کنید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند. در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند. در برابر تغییرات مقاومت می‌کنید و انعطاف‌پذیری لازم برای تعامل با رویدادهای غیرمنتظره‌ را ندارید. این روحیه را کنار بگذارید و زندگی را با تمامی فرازوفرودهایش پذیرا باشید.




فال روزانه فردا دی ( جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

این خوب است که به دنبال حقیقت باشی اما از آنجایی که بعضی اوقات حقیقت تلخ است ممکن است تو را ناراحت کند. پس کلا از خیرش بگذر و موقعیت‌های دیگری را امتحان کن.

خیلی زود یک خبر ویژه هیجان‌زده‌ات می‌کنه. بهتره از اتفاقات و لحظه‌های هر چند کوچک هم استفاده کنی و ازشون لذت ببری.

به مواد غذایی که مصرف می‌کنی بی‌اهمیتی و همین می‌تونه زمینه‌ساز بیماری معده و گوارش باشه. بهتره بیشتر مراقبت خورد و خوراکت باشی.

بهتره در کارهای تجاری به سود بیندیشی و از خیال‌پردازی دست برداری مطمئنا نتیجه بهتری خواهی گرفت چون منطقی بررسی کردی. یک طرح تازه بهت پیشنهاد می‌شه که اگر درست ازش استفاده کنی، به نفع تو خواهد بود.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

آیا از این که نمی توانید وضعیت فعلیتان را تغییر داده و حداقل به آن چیزی که خودتان می خواهید نزدیک کنید مطمئن هستید؟ آیا شما زندانی یک سبک زندگی هستید که به شما تحمیل شده و علاقه ای به آن ندارید و یا فقط به خاطر تجربه های گذشته چنین طرز تفکری در شما ایجاد شده و حتی کوچک ترین تلاشی برای تغییر آن نمی کنید؟ دیگران شما را تشویق به پذیرش مسئولیت هایی کرده اند که بیشتر از حد توانتان بوده اند و شما احساس کرده اید موظف به پذیرفتن آنها هستید! از این که دیگران ناراحت شوند نترسید، پس راحت «نه» بگویید! بخاطر مسائلِ کوچکی موردِ ملامت قرار میگیرید ، گاهی لازم است شنیدنِ گوشه و کنایه های مردم را نیز تجربه کنید ، شما آدمِ منطقی و اخلاق گرایی هستید ، و دلتان نمیخواهد آزارتان به کسی برسد ، خیرتان شاملِ همه میشود و از حسادت و چشم و هم چشمی گریزانید ، در جمعِ خانواده گرمتر باشید و خستگی و بی حوصله گی را بهانه نکنید ، یک شک و تردید قدیمی با شماست که باید آنرا کاملا از ذهن و فکر خود بیرون کنید.

انسان رویاپردازی هستید و به جای زندگی در دنیای واقعی، همیشه ترجیح می‌دهید که در خواب‌و‌خیال زندگی کنید، ادامه این وضعیت شما را به جایی نخواهد رساند، در نتیجه در اولین فرصت خیال‌پردازی را کنار بگذارید و نقشه‌ای واقع‌گرا و عملی برای زندگی طرح کنید. برای ایجاد محبت بیشتر با همسر یا عشق ‌زندگیتان، وقت بیشتری را کنار ایشان سپری کنید. فردی که دشمن شماست نقشه‌های شومی برای شما کشیده‌. اجازه ندهید این فرد نقشه‌های شوم خود را عملی کند و در اولین فرصت حسابش را کف دستش بگذارید. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و نگذارید وقت با ارزشتان تلف شود. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. در غیر این‌صورت ادامه رفت‌و‌آمد با این افراد چیزی به غیر از ناراحتی برای شما به دنبال نخواهد داشت. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز با انجام کار پسندیده‌ای حسابی شما را شگفت‌زده می‌کند. یکی از اعضای منزل در بستر بیماری افتاده است. تمامی تلاش خود را برای سلامتی ایشان انجام دهید. دیری نخواهد پایید که این فرد بهبودی کامل پیدا کند و محبتی که به ایشان کرده‌اید را پاسخ دهد.




فال روزانه فردا بهمن ( جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

این روزها با واقعیت فاصله گرفتی. لازم است دوباره پاهای خود را بر روی زمین واقعی بگذاری. خیلی خوب است که آدم آرزوهایی داشته باشد اما باید مراقب باشی که این آرزوها و خواسته‌ها به صلاحت باشد و به صورت رویا و خواب و خیال نباشد.

گر مشکل بی‌خوابی یا بدخوابی داری پیشنهاد می‌کنم قبل از خواب، قهوه، چای و یا نوشیدنی‌های غیرالکلی حاوی کافئین نخوری چون به گفته پزشکان از ساعت ۴ بعدازظهر به بعد در خواب اختلال ایجاد می‌کند.

بد نیست یه کم دست از خساستت برداری و حداقل واسه خودت یه چیزی بخری!! همه چیز توی زندگی که پول نیست. چیزهای مهمتری هم هست. اگر دو، سه تا هدیه هم واسه دوستان یا خانواده‌ات بخری اتفاقی نمی‌افته و پولت تموم نمی‌شه!

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

پیش بینی می شود که امروز برای شما یک روز عالی و دلپذیر باشد. شما می توانید با تکیه به آنچه امروز برایتان پیش می آید اعتماد به نفستان را که طی چند هفته گذشته به شدت به چالش کشیده و کاهش یافته بوده است را دوباره بازیابی کنید. شاید با به وجود امدن این شرایط وسوسه شده و تحت تأثیر شور و هیجان ناشی از آن کارهایی انجام دهید که زیاد درست نیستند. بهتر است زیاده روی نکنید و چند روزی صبر کنید تا این حالت روحیتان به وضعیت تعادل و ثبات رسیده و بتوانید نگرش دقیق تری داشته و تصمیمات بهتری بگیرید. هنوز به جایگاهی که میخواهید نرسیده اید ، و از این بابت ناراحتید ، تب و تابِ شما برای رسیدن به آنچه در نظر دارید فهمیدنی ست … نا امید نباشید و بجای آن از خلاقیت تان استفاده کنید ، این اواخر در انجامِ کاری سهل انگاری میکنید که موجبِ سوء استفاده ی دیگران میشود و خودتان ضرر میکنید ، خبر خوبی برایتان در راه است ، ضرورتی ندارد برای رسیدن به آنچه در نظر دارید بیش از حدِ معمول با اطرافیان و دوستان سخن بگویید.

از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. در غیر این صورت از این شراکت نه تنها سودی حاصل نمی‌کنید، بلکه ضرر هنگفتی نیز متحمل می‌شوید. کنترل بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و برای مشکلات پیش‌پاافتاده از کوره در نروید.  انسان مهربانی هستید و توجه زیادی به اطرافیان دارید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، اما مواظب باشید که اطرافیان از مهربانی شما سوء‌استفاده نکنند. از شایعه‌پراکنی و گفتن حرف‌های کذب پرهیز کنید. در غیراین‌صورت نزد دوستان و آشنایان به فرد غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. مدتی است که رابطه خوبی با همسر یا عشق ‌زندگیتان نداشته‌اید و سر چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت با هم دعوا می‌کنید، قبل از اینکه این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و از امروز به  غیر از سخن عشق و محبت، چیزی به عشق ‌زندگی‌تان نگویید.




فال روزانه فردا اسفند ( جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

از خودخواهی فاصله بگیر تا شانس و اقبال جرات کند به تو نزدیک شود!! سعی کن دیگران را هم در زندگی‌ات شریک کنی و راهی برای دوستی و رفاقت بیابی.

خبر یک قول و قرار شیرین در خانواده به تو هم می‌رسه. به مناسبتی و یا بخاطر خدمتی از تو قدردانی خواهد شد. یکی از آرزوهای قدیمی‌ات برآورده می‌شود.

پس از یک دوره تلاش و کوشش باید استراحت کرد و نفسی تازه کرد. باید به روح و جسم خود فرصت بدهی تا خود را بازسازی کرده و از نو وارد کارهای تازه شود.

از نظر اقتصادی وضعیت تو بد نیست. با این حال چاله‌هایی وجود دارد که باید آنها را پر کرد تا زندگی بتواند روند سالم و مشخص داشته باشد. راه‌اندازی در پیش است و باید خود را برای آن آماده کرد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز ممکن است در ارتباط برقرار کردن با دیگران و درک حرف ها و احساسات آنها با مشکلاتی روبرو باشید. انگار یک چیزی مانع شما شده و نمی گذارد آن طوری که باید با آنها در ارتباط باشید. تجبی ندارد اگر با چنین احساس ناخوشایندی در پایان روز دلتان بخواهد به یک جای دور بروید، یک جایی که هیچ کسی شما را نشناسد و بتوانید همه این احساسات نه چندان خوشایند را فراموش کنید. شما مهربان هستید و هرگز به کسی از پشت خنجر نمیزنید. برای شخصی بدون ادعا و منت کاری انجام داده اید اما أو قدر آنرا نمیداند، بیهوده کینه به دل نگیرید. لزومی ندارد غم و غصه تان را بروز دهید اگر یک محرم راز داشته باشید و با أو درد دل کنید وضع روحیتان بهتر میشود. آنچه به دنبالش هستید بسیار ارزشمند است. تلاش شخصیتان کافیست. چشم انتظار کمک کسی نباشید.

امروز با حجم زیادی از کارها روبه‌رو خواهید شد، اما انرژی لازم را بدست می‌آورید و خسته نخواهید شد. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. خبری از اعضای خانواده نمی‌گیرید و کاری به مشکلات آنها ندارید، ادامه این وضعیت زمینه دلخوری و بی‌توجهی اعضای خانواده نسبت به شما را فراهم خواهد کرد. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که اهمیت بیشتری به مشکلات اهل منزل بدهید و از هر فرصتی برای حل مشکلات آنها بهره بگیرید. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید، امروز این عشق را نثار ایشان کنید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و دوستی را تجربه نمایید. پندو‌اندرز بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید. ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده است. مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. انسان شوخ‌طبعی هستید و همیشه لبخند بر لب دارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید خنده بر هر درد بی‌درمان دواست.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار