فال روزانه دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۱ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا یازدهم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۱ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا یازدهم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

یک تشنج عاطفی در خانواده پیش می‌آید که به زودی از بین خواهد رفت. البته مشروط بر اینکه با استدلال و منطق با آن برخورد و رفع شود.

زمان استراحت و تفریح گذشته است. این هفته دیدارهای مهمی پیش می‌آید که باید از آنها استفاده کرد تا به پیشرفت اقتصادی و اجتماعی برسی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

ممکن است تغییراتی در زندگی حرفه ای شما در پیش باشند. هر چند که این تغییرات در نهایت مثبت و به نفع شما خواهند بود، اما در جال حاضر و شرایطی که دارند برایتان به وجود می آیند باعث شده اند که اوضاع برای شما چندان خوشایند نباشد. شاید به دلایلی که بر خلاف میل خودتان هستند مجبور به ترک شغل فعلیتان شوید، اما نباید نگران شوید، این اوضاع در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد، پس شرایط را پذیرفته و به راه خود ادامه دهید. طی روزهای آتی یک فرصت طلایی برایتان حاضر می شود از سفری بر می گردید که بسیار در بهبود روحیه تان موثر بوده حالا زمان مناسب برای سازماندهی امور زندگیتان فرا رسیده شما توانمندی بالایی در شاد کردن و روحیه دادن به افراد دارید اما این روزها خودتان به شدت به حضور شخصی برای کمک نیاز دارید ارزش دوستان نزدیک خود را بشتاسید و از محبت کردن نسبت به خانواده نیز غافل نشوید.

 روز شلوغی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام ‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کارهای امروز به خوبی و خوشی انجام می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در انتهای روز، قدری خستگی در کنید و استراحت نمایید.   شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه همسر یا عشق زندگیتان بیرون بروید و حسابی تفریح کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید. به یاد داشته باشید که وقت طلاست و قدر لحظه‌های باارزش زندگی خود را بدانید. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا می‌کنید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از دوستان یا آشنایان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود. فرصتی برای انجام کارهای انسان‌دوستانه مهیا می‌شود. با انجام کارهای خیر به آرامش برسید و روزتان را سرشار از شادکامی کنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

اشیاء و اشخاص زیادی هستند که می‌توانند روحیه تو را تغییر داده و به تو احساس جدیدی از خوشبختی و رفاه بدهند. سعی کن کسی را که دوست داری همیشه در نظر داشته باشی و خوشحالی‌ها یا غم‌هایت را با او تقسیم کنی.

باید از خودت زیاد مایه بگذاری. ممکن است مشکلات تازه‌ای پیش بیاید اما با تلاش و کوشش قابل حل است.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز شما احساس دلشوره دارید و این احساس باعث شده دچار وحشت شوید و ذهنتان را به خود درگیر کرده است. نگران نباشید! حس درونی شما امروز به اندازه همیشه قوی نیست و بیشتر این احساس دلشوره بیهوده است و هیچ دلیل خاصی ندارد و نباید به حس ششم خود اعتماد کنید. البته این وضعیت کاملا موقتی است و بدان معنا نیست که برای همیشه حس ششم شما از کار افتاده است! به اطلاعات نو و جدیدى دست پیدا مى کنید که چشم انداز تازه اى را در برابرتان خواهد گشود. خودتان را براى تغییرات مثبت آماده کنید. هرگاه گره گشاى مشکلى باشید کارهایتان روبراه خواهد شد. خبرى ناگهانى پریشانتان مى کند. در مقابله با این مسأله خودتان را نبازید. وقت کُشى را کنار بگذارید و با جدیت بیشترى مسائل را پیگیرى کنید. یادتان باشد روزگار مثل دریاست . دریا گاه طوفانى و گاه آرام است.

بیشتر از همیشه بر اعصابتان مسلط باشید و اجازه ندهید ناراحتی‌های پیش‌پاافتاده اعصاب شما را خراب کند. نیازمند پولی هستید اما جایی برای نگرانی نیست چرا که امروز از جایی که فکرش را نمی‌‌کنید این پول به دست‌ شما می‌رسد. برای انجام کارهای منزل آستین بالا بزنید و به اعضای خانواده ثابت کنید از هر فرصتی برای کمک به آنها بهره می‌گیرید.  خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بیفتند و دستاورد کمی در زندگی داشته باشید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که با وقت‌شناسی‌ و نظم، زندگی خود را دگرگون کنید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان اثبات نمایید. امروز یکی از اطرافیان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. خبر ناخوشایندی از طرف یکی از آشنایان دور به دست شما می‌رسد. با فردی که سنگ‌ صبور شماست صحبت کنید و باز غصه‌هایتان را زمین بگذارید.




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

آرزویی که در جستجوی آن هستی، تحقق نمی‌یابد. بهتر است تا دیر نشده از این راه برگردی. نگران و افسرده نباش چون با بسته شدن این در، درهای تازه‌ای به روی تو باز خواهد شد.

احساس می‌کنی هر چه تلاش می‌کنی و زحمت می‌کشی نمی‌توانی از نظر اقتصادی بالا بروی. این نارضایتی می‌تواند زاییده شرایط بیرونی یا درونی باشد. به خصوص اگر سطح توقعات خود را کم کنی خواهی دید که وضعیت خوبی داری.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز تغییراتی که در یکی از گروه هایی که شما به آن وابسته هستید ایجاد خواهد شد که ممکن است شما را به صورت جدی تحت تأثیر قرار دهد. شاید این گروه دارد جهت جدیدی را در پیش می گیرد که توجه شما را به خود جلب نمی کند. شاید مجبور باشید عضویت در این گروه را یک بار دیگر از نظر گذرانده و ببینید که آیا هنوز هم می خواهید در آن عضو باشید. شاید این موضوع برای شما ناراحت کننده باشد، شاید بهتر باشد زیاد عجله نکنید و کمی برای فکر کردن به خودتان وقت بدهید، در نهایت این شما هستید که تصمیم گیرنده خواهد بود. پروژه مهمی را در ذهن مرور میکنید که هنوز بستر لازم برای اجرای آن فراهم نشده است اما دور از عملی شدن هم نیست عجول نباشید .دوست جدیدی به جمع دوستانتان افزوده میشود که به لحاظ کاری برایتان بسیار مفید است .پس از مدتها اعضای خانواده دور هم جمع خواهید شد .همراه خوبی که بتواند نقش یک همدم را برایتان ایفا کند به این سادگی و بدون تلاش پیدا نمیشود .

روحیه احساساتی هستید و تصمیم‌ شتاب‌زده‌ای می‌گیرید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، بر احساسات خود غلبه کنید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. اختلاف‌نظرهای زیادی با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و امروز سو‌ء‌تفاهمی میان شما ایجاد می‌شود، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌ زندگیتان را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید.   یکی از اعضای خانواده شما امروز به موفقیتی دست پیدا می‌کند. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و در شادی وی سهیم باشید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

عشق را نمی‌توان پنهان کرد. بالاخره از جایی خود را نشان می‌دهد. بخصوص چشم‌ها که همیشه گواهی دهنده عشق و اندوه‌ها هستند. بهتر است آشکارا از خواسته‌های خود دفاع کنی و نگران نباشی.

لبخند شادی را میهمان لب‌های خود و دیگران کن. آن چهره عبوس و اخم‌آلود را از خود دور کن تا از دیدار تو دوستان شاد و خرم شوند. با زندگی آشتی کن تا زندگی نیز تو را در آغوش بگیرد.

مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز کن.

وضعیت مادی و مالی تو خوب نیست اما این وضعیت پایدار نخواهد ماند. پس از یک دوران سختی و دشواری، دوران آسانی فرا خواهد رسید. در هیچ کاری نباید شتاب به خرج داد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز ممکن است خبرهای حیرت آوری در مورد یکی از آشنایانتان بشنوید که شما را شگفت زده می کند. اما این احتمال نیز وجود دارد که تمام شنیده های شما سوء تفاهمی بیش نباشند، سعی کنید فعلا از هر گونه قضاوت در مورد این شخص خودداری کنید. احتمالا بیشتر شنیده هایتان فقط غیبت و شایعه هستند. وقت آن رسیده که بدهی خود را به کسی که دوست دارید بپردازید، به ویژه اگر مسائل حل نشده ای بین شما وجود داشته باشد که باز کردن گره آن فقط به شما بستگی دارد. آنقدر صبر نکنید که دیر شود. نگرانیی شما در مورد مسایل مالی به زودی برطرف میششود. خبری به شما میرسد که خیالتان را اسوده میکند.اینک زمان ان رسیده که فعالیتی را که از قبل در ذهن داشته اید انجام بدهید. به زودی تحولی در زندگیتان پیش می اید که خود به خود به سمت رویدادهای خوش میروید.یک ملاقات غیر منتظره شما را به فکر فرو خواهد برد.یک تماس تلفنی شما را شاد میکند. این روز ها درگیری احساسی زیادی دارید.

اختلاف نظری میان شما و فردی ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف نظر بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. وقت و هزینه‌ خود را به انجام کارهای بی‌اهمیت اختصاص ندهید و حواستان به گذر عمر باشد.   دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید. در مرحله حساسی از زندگی به سر می‌برید و اگر دست از کار و تلاش بکشید و ناامید شوید، زحمت‌های شما به باد خواهد رفت. در نتیجه در مقابل سختی‌ها کمر خم نکنید و با جدیت بیشتری به کار و تلاش ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. همسر یا عشق زندگیتان امروز مانند پروانه دور شما می‌چرخد و حسابی تحویلتان می‌گیرد. محبت ایشان را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت پاسخگوی محبت‌های عشق زندگیتان باشید. زمینه دلخوری و ناراحتی اطرافیان را فراهم نکنید و به فکر تغییر روحیه‌تان باشید.




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

نباید به افراد با دید سطحی و ناپخته نگاه کنی. باید با هشیاری و توجه بیشتر بدانی پشت هر ظاهر و رفتاری چه نیتی نهفته است. با کشف این حقایق می‌توانی زندگی عاطفی‌ات را بهبود بخشی و منتظر آینده روشنی باشی.

مشکل اساسی تو این است که جیبهای خالی نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای تو باشند! یا باید تلاش کنی تا به وضعیت مالی مطلوب و قابل قبولی برسی و یا سطح توقعاتت را پائین بیاوری.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

اختلاف نظری میان شما و فردی ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف نظر بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. وقت و هزینه‌ خود را به انجام کارهای بی‌اهمیت اختصاص ندهید و حواستان به گذر عمر باشد.   دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید. در مرحله حساسی از زندگی به سر می‌برید و اگر دست از کار و تلاش بکشید و ناامید شوید، زحمت‌های شما به باد خواهد رفت. در نتیجه در مقابل سختی‌ها کمر خم نکنید و با جدیت بیشتری به کار و تلاش ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. همسر یا عشق زندگیتان امروز مانند پروانه دور شما می‌چرخد و حسابی تحویلتان می‌گیرد. محبت ایشان را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت پاسخگوی محبت‌های عشق زندگیتان باشید. زمینه دلخوری و ناراحتی اطرافیان را فراهم نکنید و به فکر تغییر روحیه‌تان باشید.

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب فکرتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامتتان را به‌خطر بیندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.   با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالیتان را به خطر نیندازید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز اصلاً حوصله ندارد و سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دلخور می‌شود. از این رفتار عشق ‌زندگیتان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که گذر زمان روحیه ایشان را بهتر خواهد کرد. فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام تفریح‌های دلخواه مشغول شوید. حادثه‌ای در کمین شماست. بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و روز را بدون اتفاق ناگواری به پایان برسانید.  خاطره‌های خوش گذشته امروز در ذهن شما زنده می‌شود و یادی از لحظه‌های شاد قدیم می‌کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

: رابطه تازه‌ای ایجاد خواهد شد. اگر مجرد هستی، می‌توانی امیدوار باشی که به زودی از این وضعیت خارج خواهی شد. شروع این رابطه بسیار موفقیت‌‌آمیز خواهد بود.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

تو در زمینه مالی به موفقیت‌های می‌رسی و اوضاع اقتصادیت تقریبا سروسامان خواهد گرفت. باید از موقعیتها نهایت استفاده را بکنی و به یاد داشته باشی که همه چیز موقتی و زودگذر است. این تو هستی که با دوراندیشی آینده اقتصادیت را تضمین می‌کنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب فکرتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامتتان را به‌خطر بیندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.   با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالیتان را به خطر نیندازید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز اصلاً حوصله ندارد و سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دلخور می‌شود. از این رفتار عشق ‌زندگیتان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که گذر زمان روحیه ایشان را بهتر خواهد کرد. فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام تفریح‌های دلخواه مشغول شوید. حادثه‌ای در کمین شماست. بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و روز را بدون اتفاق ناگواری به پایان برسانید.  خاطره‌های خوش گذشته امروز در ذهن شما زنده می‌شود و یادی از لحظه‌های شاد قدیم می‌کنید.

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب فکرتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامتتان را به‌خطر بیندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.   با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالیتان را به خطر نیندازید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز اصلاً حوصله ندارد و سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دلخور می‌شود. از این رفتار عشق ‌زندگیتان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که گذر زمان روحیه ایشان را بهتر خواهد کرد. فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام تفریح‌های دلخواه مشغول شوید. حادثه‌ای در کمین شماست. بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و روز را بدون اتفاق ناگواری به پایان برسانید.  خاطره‌های خوش گذشته امروز در ذهن شما زنده می‌شود و یادی از لحظه‌های شاد قدیم می‌کنید.




فال روزانه مهر

تردید و دودلی، مانع گرفتن تصمیم مهم و جدی خواهد بود. ادامه این شرایط به نفع تو نیست پس بهتر است تکلیفت را با خودت روشن کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

اگر می‌خواهی تکانی به اوضاع مادیت بدهی باید قدرت ریسک کردن داشته باشی و خودت را نشان بدهی. رسیدن به سود نیازمند پذیرش مسئولیت تازه و نشان دادن شایستگی و توانمندی است.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز خواهید دید که برخی از نقشه های جاه طلبانه ای که برای خود داشته اید دارند عملی می شوند و در مسیری که می خواسته اید قرار گرفته اید و شانس پیشرفت برایتان فراهم شده است. این اتفاق هرچند خوشحال کننده اما باعث نگرانی هایی نیز شده است. به اتفاقات بدی که ممکن است برایتان پیش بیایند فکر نکنید و به تلاش کردن ادامه دهید. به صورت کاملا ناگهانی، مشکلاتی در زمینه مسائل مربوط به خانه و خانواده پیش آمده اند که نشان می دهند این اواخر نسبت به مسئولیت هایتان بی تفاوت بوده اید و حالا باید جبران کنید. در روزهای آینده اتفاقات شگفت انگیز زیادی براتان رخ میدهد و خبرهای مسرت بخشی دریافت خواهید کرد.مسافرانی میهمان شما میشوند که با خود صفا و صمیمیت به همراه می آورند.روزهای خوشی را با آنها سپری میکنید.بهتر است هر چه زودتر به دنبال راه حلی برای مشکل کاری پیش آمده خود باشید.مشکل به سرعت حل نخواهد شد اما پیدا کردن راه حل برای شما غیر ممکن نیست.

امروز خواهید دید که برخی از نقشه های جاه طلبانه ای که برای خود داشته اید دارند عملی می شوند و در مسیری که می خواسته اید قرار گرفته اید و شانس پیشرفت برایتان فراهم شده است. این اتفاق هرچند خوشحال کننده اما باعث نگرانی هایی نیز شده است. به اتفاقات بدی که ممکن است برایتان پیش بیایند فکر نکنید و به تلاش کردن ادامه دهید. به صورت کاملا ناگهانی، مشکلاتی در زمینه مسائل مربوط به خانه و خانواده پیش آمده اند که نشان می دهند این اواخر نسبت به مسئولیت هایتان بی تفاوت بوده اید و حالا باید جبران کنید. در روزهای آینده اتفاقات شگفت انگیز زیادی براتان رخ میدهد و خبرهای مسرت بخشی دریافت خواهید کرد.مسافرانی میهمان شما میشوند که با خود صفا و صمیمیت به همراه می آورند.روزهای خوشی را با آنها سپری میکنید.بهتر است هر چه زودتر به دنبال راه حلی برای مشکل کاری پیش آمده خود باشید.مشکل به سرعت حل نخواهد شد اما پیدا کردن راه حل برای شما غیر ممکن نیست.




فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

از روابط خود به هیچ عنوان برای کسی تعریف نکنید. شما یک حسود بالفطره را با یک پزشک روانشناس اشتباه گرفته اید! و این به شما ضربه های بزرگی خواهد زد.

با دوستان نزدیک خود قرار ملاقات تعیین کنید و آنها را ببینید. دیدن آنها روحیه شما را عوض خواهد کرد.

شما هیچ مشکلی ندارید. مشکل شما تنها این است که به خودتان سخت می گیرید. بدون توجه به خیلی ضعفهای موجود در نهان خودتان.

اگر به فکر رسیدن پولی از جایی هستید فعلا روی آن حساب نکنید. به واقعیت ها پایبند باشید و برنامه ریزی کنید تا برای شما مشکلی پیدا نشود.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

شما این اواخر مشغول انجام کارهایی بوده اید که شما را خسته کرده اند و امروز ذهنتان زیاد فعال نیست. بهتر است امروز را به انجام کارهایی که شامل فعالیت ذهنی زیادی نمی شوند بگذرانید و کمی به مغزتان استراحت بدهید. به نظر می رسد که دوستانتان امروز نسبت به شما نگاهی انتقادی پیدا کرده اند و به رفتارهایتان ایراد می گیرند. شما هم فکر می کنید که آنها دارند بیهوده شما را مورد قضاوت قرار می دهند و انتظارهای نابجا و بیش از اندازه ای دارند. شما کاری به آنها نداشته باشید و بی آن که دلسرد شوید با شجاعت به دنبال خواسته هایتان بروید. قصد انجام یک کار پر مخاطره را داریدکه شک و دو دلی مانع انجام آن شده است شانس این روز ها باشماست دل به دریا بزنید و با امید به جلو بروید با اخبار جالبی روبرو میشوید که موجب شادیتان می شودنیازمند یاری شخصی هستید رودربایستی را کنار بگذارید وکمک بخواهید شما سرشار از زندگی هستید شخصی را که نگران احساسش هستید در مقابل محبتتان خلع سلاح میکنید.

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب ‌بانکیتان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از همیشه مهربان‌تر خواهد بود. این روحیه را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و روز را بدون زیان به پایان برسانید.  خبری از نظم‌و‌انضباط در زندگی شما نیست و این شرایط باعث شده تا از برنامه‌های‌تان همیشه عقب باشید. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و در اولین فرصت برنامه‌ای منظم برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تهیه کنید.




فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

با خود فکر می‌کنی که فرصت بزرگ و طلایی زندگیت را از دست دادی و بسیار بیش از حدمعمول به آن فکر می‌کنی. تنها راه جبران گذشته، تیزبینی، مقاومت در برابر مشکلات و درس از آن است. هنوز فرصت جبران و بدست آوردن شرایط مشابه یا حتی بهتر وجود دارد البته استفاده از این فرصت در گرو عملکرد تو خواهد بود.

هیجانات زیاد روح تو را خسته می‌کند. حدالمقدور از استرس و هیجان دوری کن زیرا به تو صدمه خواهد زد.

تلاش فراوانی به خرج دادی تا به سود قابل ملاحظه‌ای دست‌یابی اما نتیجه این کار معکوس بود. اما نگران نباش به زودی راههای تازه‌ای کشف خواهد شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب ‌بانکیتان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از همیشه مهربان‌تر خواهد بود. این روحیه را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و روز را بدون زیان به پایان برسانید.  خبری از نظم‌و‌انضباط در زندگی شما نیست و این شرایط باعث شده تا از برنامه‌های‌تان همیشه عقب باشید. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و در اولین فرصت برنامه‌ای منظم برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تهیه کنید.

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب ‌بانکیتان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از همیشه مهربان‌تر خواهد بود. این روحیه را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و روز را بدون زیان به پایان برسانید.  خبری از نظم‌و‌انضباط در زندگی شما نیست و این شرایط باعث شده تا از برنامه‌های‌تان همیشه عقب باشید. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و در اولین فرصت برنامه‌ای منظم برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تهیه کنید.




فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

این روزها مشاجره و نزاع‌های بی‌حاصل وقت تو را گرفته. باید دوباره همه چیز را به حالت نرمال سابق برگردانی و با آرامش و اطمینان به کارت ادامه دهی تا موفق شوی.

همیشه باید به دنبال چیزی باشی تا با امید به اون بتونی خوشحال باشی و تلاش کنی. اینطوری اطرافیان و دوستانت هم از مصاحبت با تو لذت می‌برند.

خوش‌بینی رمز موفقیت توست پس یاس و نومیدی را از خود دور کن چون استعداد و روحت نابود میشه. همیشه همه بیماری‌ها از جسم شروع نمی‌شه و همیشه هم نمی‌تونی برای بیماریت پیش دکتر بری تا قرص تجویز کنه!!

باید در مورد برخی مسائل تجدید نظر کنی. وقتی راهی غلط باشه باید فورا تصحیحش کنی، در این صورت، به زودی از بحران خارج میشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب ‌بانکیتان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از همیشه مهربان‌تر خواهد بود. این روحیه را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و روز را بدون زیان به پایان برسانید.  خبری از نظم‌و‌انضباط در زندگی شما نیست و این شرایط باعث شده تا از برنامه‌های‌تان همیشه عقب باشید. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و در اولین فرصت برنامه‌ای منظم برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تهیه کنید.

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب ‌بانکیتان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از همیشه مهربان‌تر خواهد بود. این روحیه را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و روز را بدون زیان به پایان برسانید.  خبری از نظم‌و‌انضباط در زندگی شما نیست و این شرایط باعث شده تا از برنامه‌های‌تان همیشه عقب باشید. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و در اولین فرصت برنامه‌ای منظم برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تهیه کنید.




فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

وقتی همه چیز روبراه است با تردید و وسواس روز خودت و بقیه رو خراب نکن. از زندگیت لذت ببر و از فرصت‌های خوبت استفاده کن چون همیشه چرخ اینطور نمی‌چرخه.

راه برای پیشرفت تو باز و روشن است پس تردیدهایت بی‌مورد است. به زودی استعداد و توانایی‌هایت برای کسانی که باید از آن آگاه شوند، آشکار خواهد شد و روزهای خوشی خواهی داشت.

شکل و حالت ظاهری تو می‌تواند با خوردن غذای بد، داشتن بیماری کم‌خونی، خستگی مزمن و یا بیماری غدد تیروئید تغییر کند و تضعیف شود. پس بهتر است کمی به خودت برسی.

با پیشرفت‌هایی که در زمینه کار یا تحصیل داری در آینده‌ای نزدیک به موفقیت و افزایش دارایی خواهی رسید. فقط باید به خاطر داشته باشی که دست از تلاش برنداری تا موفق شوی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب ‌بانکیتان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از همیشه مهربان‌تر خواهد بود. این روحیه را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و روز را بدون زیان به پایان برسانید.  خبری از نظم‌و‌انضباط در زندگی شما نیست و این شرایط باعث شده تا از برنامه‌های‌تان همیشه عقب باشید. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و در اولین فرصت برنامه‌ای منظم برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تهیه کنید.

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب ‌بانکیتان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از همیشه مهربان‌تر خواهد بود. این روحیه را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و روز را بدون زیان به پایان برسانید.  خبری از نظم‌و‌انضباط در زندگی شما نیست و این شرایط باعث شده تا از برنامه‌های‌تان همیشه عقب باشید. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و در اولین فرصت برنامه‌ای منظم برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تهیه کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

عشق است که معجزه می‌کند! چون اعتماد و انرژی مثبت و ارزنده‌ای را ایجاد می‌کند که قابل تصور نیست. با این عشق باید در راهی قدم گذاشت که آینده روشنی را درپی داشته باشد.

خبر خوشحال کننده‌ای خواهی شنید. به یک میهمانی دعوت می‌شوی که بهتر است در آن شرکت کنی چون لحظات جالب و خاطره‌انگیزی خواهد داشت.

شاید غذا خوردن به نظر خیلی‌ها موضوع عادی و پیش‌پاافتاده‌ای باشد اما اختلال در غذا خوردن باعث مشکلات زیادی مثل ایجاد اضطراب، آسیب به جسم، ایجاد استرس، عدم صحبت کردن در مورد احساسات، سردرگمی و … می‌شود. شاید باید بیشتر از همیشه به غذا خوردنت اهمیت بدهی.

برای مدتی ناچار می‌شوی تنها به کار خود ادامه بدهی. اگر در این کار زیان کنی همه تو را ملامت می‌کنند اما اگر موفق شوی همه به سوی تو می‌آیند تا همراه تو آنها هم به سود برسند.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب ‌بانکیتان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از همیشه مهربان‌تر خواهد بود. این روحیه را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و روز را بدون زیان به پایان برسانید.  خبری از نظم‌و‌انضباط در زندگی شما نیست و این شرایط باعث شده تا از برنامه‌های‌تان همیشه عقب باشید. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و در اولین فرصت برنامه‌ای منظم برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تهیه کنید.

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب ‌بانکیتان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از همیشه مهربان‌تر خواهد بود. این روحیه را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. به صلاح شماست که هرگونه فعالیت مالی را به روزهای آینده موکول کنید و روز را بدون زیان به پایان برسانید.  خبری از نظم‌و‌انضباط در زندگی شما نیست و این شرایط باعث شده تا از برنامه‌های‌تان همیشه عقب باشید. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و در اولین فرصت برنامه‌ای منظم برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تهیه کنید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار