فال روزانه دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۹ آبان و فال روزانه فردا ۹ آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ست...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۹ آبان و فال روزانه فردا ۹ آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۹ آبان ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ )

به مسائل حاشیه‌ای توجه می‌کنی و جزئیات را بزرگ می‌کنی که حتما به ضررت تمام می‌شود. با وجودی که این موضوع چند بار در زندگی تو تجربه شده بازهم آن را تکرار کرده و درس نمی‌گیری!

با افراد مهمی برخورد می‌کنی که افکارشان بر تو تاثیر خواهد گذاشت و این شروع یک تحول اقتصادی است. باید با حواس جمع و هوشیاری از این موقعیت استفاده کنی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

رویکرد همراه با قدرت و سخاوت شما نسبت به زندگی برای دیگران بسیار خوشایند است و مورد استقبال آنها قرار می گیرد. با این حال بعضی ها هم فکر می کنند که شما خیلی مغرور و از خود راضی هستید. شما نمی توانید به دلیل این تفکر آنها پی ببرید و برایتان قابل درک نیست که چطور ممکن است با وجود نیت صاف و قلب پاک شما کسی چنین تصوری در موردتان داشته باشد. احساسات و افکار دیگران برای شما مهم هستند و دوست ندارید چنین تفکری در موردتان داشته باشند، اما به یاد داشته باشید که قار نیست همه ی دنیا شما را دوست داشته باشند! با این حقیقت کنار بیایید و اینقدر خودتان را با این افکار آزار ندهید. شما حاضر هستید همه سختی ها را به جان بخرید به شرط اینکه به دولت و بخت خودتان برسد. برای رهایی از غم خودتان را به هر آب و آتشی بزنید. پرواضح است که برای کار نکرده مزدی دریافت نمی کنید. برای رسیدن به نیتتان تلاش کنید، هر کاری را به فردا موکول نکنید، آن هم در حالیکه می دانید زمان برای انجام کارهایتان حرف اول را می زند.

از انجام کارهای مهم هراس دارید. قبل از اینکه این روحیه بیشتر از این جلوی پیشرفت شما را بگیرد، جای دلهره و ترس را با شجاعت و جسارت پر کنید. با مشکل مالی مواجه خواهید شد. برای حل این مشکل از دوستی که پیش از این به وی کمک مالی کرده‌اید، یاری بگیرید و مطمئن باشید این فرد دست رد به سینه شما نخواهد زد.  دوستی قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید و لحظه‌های خوشی را در کنار هم سپری می‌کنید. دیدارهای گذشته را با این دوست قدیمی تازه کنید و در آینده شما هم سری به ایشان بزنید.  فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید. خستگی نمی‌شناسید و اطرافیان همیشه شما را در حال کار و تلاش می‌بینند، ادامه این وضعیت به نفع شما نیست و احتمال زیادی وجود دارد که کار زیاد شما را به بستر بیماری بیندازد. در اولین فرصت کمی از کار دوری بگیرید و به خودتان استراحت بدهید. با مدیتیشن و انجام‌ کارهای آرامش بخش، انرژی تحلیل‌‌رفته خود را بازیابید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ )

به محض ایجاد یک رابطه جدید، روابط قدیمی و دوستانت را فراموش می‌کنی. این بدترین رفتار است و تو را از بهترین دوستانت جدا می‌کند. بهتر است کمی در رفتارت تجدید نظر کنی.

احساس می‌کنی، همه از دست و دلبازی تو سوء استفاده می‌کنند و کارهایی که می‌کنی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد. شاید این موضوع به خاطر زیاده‌طلبی‌های تو باشد. گاهی اوقات باید قناعت کرد و به آنچه روزی ماست بسنده کرد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

بهتر است در مورد آنچه درباره دیگران می گویید کمی احتیاط کنید. اگر می خواهید در مورد شخصی که در حال حاضر در جمع شما نیست، سخن بگویید، این طور فکر کنید که او هم در جمع شما حضور دارد. اصلا چرا در مورد او صحبت می کنید؟ آیا واجب است؟ مراقب باشید زیرا ممکن است به گوش او برسد و اعتمادش را نسبت به شما از دست بدهد. امروز بهترین فرصت است تا دوستان خود را به خانه تان دعوت کنید. عشق در فضای خانه شما موج می زند. مطمئن باشید پس از این میهمانی علاقه دوستان تان به شما بیشتر می شود طوری که از همین حالا برای ملاقات دوباره شما برنامه ریزی می کنند. به آنچه می خواهید دست خواهید یافت، البته که هیچ کاری بدون رنج و زحمت به نتیجه نخواهد رسید. خودتان را برای مقابله با مشکلات آماده کنید. فکرتان را بسیار مشغول کرده اید برای خانواده وقتی قائل شوید و رضایت آنان را هم جلب کنید، بگذارید دعای خیر پدر و مادر همیشه بدرقه راحتان باشد. به کسی که از شما بریده بپیوندید و به کسی که به شما بدی نکرده نیکی کنید.

با انجام کارهای هیجان‌انگیز و مسرت بخش، فکرهای ناراحت‌کننده را از سرتان بیرون کنید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، شرط‌ عقل این است که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. رفتاری سخاوتمندانه در پیش بگیرید و با گشاده‌دستی به اطرافیان ثابت کنید که همیشه به فکر آن‌ها هستید. امروز احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه حرف همسر یا عشق ‌زندگیتان را می‌فهمید و نیاز به صحبت با وی دارید، این فرصت را غنیمت بدانید و دمی در کنار عشق ‌زندگیتان بنشینید و با ایشان از عشق و محبت بگویید. دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید. در مرحله حساسی از زندگی به سر می‌برید و اگر دست از کار و تلاش بکشید و ناامید شوید، زحمت‌های شما به باد خواهد رفت. در نتیجه در مقابل سختی‌ها کمر خم نکنید و با جدیت بیشتری به کار و تلاش ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید.   شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی استراحت کنید. از این فرصت بهترین استفاده را ببرید و خستگی را از جسم و روح خود بیرون کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ )

باید اجازه بدهی تا او با تو صحبت کند و عقاید و حرفهایش را آزادانه به تو بگوید تا بتوانی بفهمی چه خواسته‌ها و نیازهایی دارد.

ممکن است در روزهای آینده احساس خستگی و افسردگی داشته باشی. باید سعی کنی فکرت را آزاد کنی و برای مسائل کوچک و کم اهمیت وقت و ذهنت را مشغول نکنی. بدون مراجعه به پزشک می‌توانی به سلامتی‌ات کمک کنی.

با مشکل مالی روبرو می‌شوی که حتما راه‌حلی دارد. اما تو همچنان سردرگم و مردد هستی و انتظار می‌کشی دستی از غیب مشکلاتت را حل کند. این انتظار بیهوده است و باید خود دست به کار شوی و با استفاده از توانایی و استعدادهایت این مشکل را برای همیشه حل کنی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شاید بهتر باشد امروز را کمی در تنهایی بگذرانید تا تمرکز خود را دوباره به دست آورید. شما در شرایطی به سر می برید که باید استقلال مالی داشته باشید. همان طور که شرایط شما تغییر می کند، شما نیز دچار تغییر و تحول می وشد و این طبیعی است. رفتارهای لجوجانه را کنار بگذارید و با دیگران صادق باشید تا روزتان به خوبی پیش رود. پس از گذراندن این دوران، روحیه اجتماعی شما به اوج خود می رسد و افراد زیادی را ملاقات می کنید و از همنشینی با آنها نهایت لذت را می برید. هر وقت فضا را مناسب دانستید، احساسات خود را بیان کنید اما در این کار زیاده روی نکنید زیرا معلوم نیست در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در انجام آنچه که از پس آن بر نمی آیید از دیگران متوقع نباشید. در میان جمع ارج و قرب بالایی دارید. بخت با شماست! شاد و شاکر باشید که جور و جفا از بین رفته و جای آن مهر و وفا آمده است. شما قاطعانه قادر به هر کاری هستید، گره ها زود از کارتان باز می شود و شادی به سراغ تان می آید. دشمنی ها را به دوستی تبدیل کنید.

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. قصد انجام معامله بزرگی را دارید و این معامله امروز زمینه ناراحتی و نگرانی شما را به دنبال داشته و نگران هستید که ضرر هنگفتی متحمل شوید. اما غم به دل خود راه ندهید و با خیال راحت این معامله را انجام دهید و مطمئن باشید که سود چشمگیری را روانه حساب‌‌های بانکی‌تان خواهید کرد. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید.  خبرهای خوشی از یکی از کارهای مهمی که مشغول انجام آن هستید به گوش شما می‌رسد. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. احتمال ایجاد گفت‌‌وگوی تندی میان شما و یکی از اعضای خانواده وجود دارد، به صلاح شما نیست که به این مشاجره دامن بزنید و بهتر است هرچه سریع‌تر دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید. صبر و بردباری در ارتباط با اطرافیان پیشه کنید و مردم‌دار باشید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ )

کوتاه آمدن همیشه به معنای شکست یا پشیمانی نیست. گاه برای یک هدف بزرگتر، از یک موضوع پیش پا افتاده صرفنظر می‌کنیم و این عین خردمندی و عقلانیت است.

بهتر است که دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای کند. کشف یک رابطه جدید به معنای کشف یک دنیای تازه است.

مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده کن. خود را آنچنان فرسوده نکن که از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو کارهای زیادی برای انجام دادن داری.

دست به کاری باید زد که سود خوبی داشته باشد. چون از نظر اقتصادی، تو در وضعیت نامطلوب هستی و باید پس‌اندازی داشته باشی. با درایت و هوشیاری می‌توانی سود خوبی بدست آوری.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

به محض این که می خواهید طعم موفقیت را بچشید و از پیروزی خودتان لذت ببرید، سر و کله ی یک چیزی پیدا می شود که باعث بد شدن حال شما بشود. شاید یک نفر نسبت به شما و موفقیت هایی که کسب کرده اید حسودی می کند و به دنبال گفتن حرف ها و انجام دادن کارهایی است که باعث ایجاد تردید در وجود شما می شوند. شاید هم این ترس از یک منبع درونی سرچشمه می گیرد که به شما می گوید لیاقت این موفقیت و خوش شانسی را ندارید. به هر حال اجازه ندهید این احساسات منفی شما را از مسیر درست خارج کنند. بر اساس نقشه هایتان پیش بروید و خیالتان راحت باشد که این موفقیت ادامه خواهد یافت. با آه و ناله و گله گذاری کاری از پیش نمی برید بلکه فقط خودتان را بیشتر دلسرد می کنید، امید داشته باشید. به مشکل مالی برخورده اید که ریشه دار نیست و بزودی برطرف می شود با این حال لازم است که از همین حالا با هوشیاری بیشتری پیش بروید و جلوی مشکلات در آینده را بگیرید. بهتر است با کسی که مدتهاست مبلغی را به او قرض داده اید تماسی بگیرید.

به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش دارید و اگر امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع‌ نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. قصد انجام تغییرات مهمی در زندگی را دارید، اما از این تغییرات می‌هراسید و نگران هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و تصمیم خود را با یکی از دوستان که تجربه بیشتری دارد، درمیان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که برای انجام این تغییر شما را یاری دهد. انسان خودساخته‌ای هستید و دستاوردهایی که در زندگی دارید را شخصا به دست آورده‌اید. این روحیه را ادامه دهید و به الگوی از موفقیت و خودساختگی برای دیگران تبدیل شوید. هدیه‌‌ای برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان خریده‌اید و امروز می‌خواهید این هدیه‌ را تقدیم ایشان کنید، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان آن‌گونه که انتظار دارید از این هدیه خوشش نیاید. تصمیم مهمی را باید اتخاذ نمایید اما احتمال دارد که در این تصمیم‌گیری، قلب‌ شما بر عقل‌تان غلبه کند و تصمیم احساسی را اتخاذ کنید، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این تصمیم را به آینده موکول کنید و اجازه ندهید احساسات جلوی واقعیت‌ها را بگیرد.  کار شایسته‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. از این شرایط درست بگیرید و در آینده کارهای پسندیده بیشتری انجام دهید.




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ )

چند نفر همزمان فکر تو را به خودشان مشغول کرده‌اند و این مساله قدرت تصمیم‌گیری را از تو سلب کرده است. باید بدون در نظر گرفتن احساسات و با منطق، از بین آنها یکی را انتخاب کنی

مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.

احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

موانعی سر راه تو پیش می‌آید که باید با خونسردی و فکر، راهی برای بیرون آمدن از آن بیابی. در حال حاضر وضعیت اقتصادی تو با اطرافیانت چندان تفاوتی ندارد فقط حساسیت تو بیشتر است.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شرایط کنونی شما کمی پیچیده و سخت شده است و وظیفه شما این است تا کمی با خونسردی و خوش طبعی آن را آرام کنید. در شرایطی که دیگران از نظرات خود کوتاه نمی آیند وظیفه شما است تا کمی انعطاف پذیر باشید، شاید به راستی آنها می خواهند شما را امتحان کنند. درباره کلامی که به زبان می آورید، خوب فکر کنید زیرا ممکن است موجب آزار دیگران به خصوص بزرگ تر ها شود. امروز روز خوبی برای خیالبافی است زیرا واقعیت همان افکار شما است، پس به شخصیت، ظاهر، رفتار و دیگر خصوصیات فرد ایده آل خود فکر کنید و ببینید که چگونه در مقابل شما ناگهان ظاهر می شود. به آرزوهای دست یافتنی و آینده تان فکر کنید. سعی کنید بنیاد زندگی تان را بر مبنای رنگ و ریا نگذارید که همه چیز از بین می رود. موقعیت خوبی نصیبتان می شود که شما را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایتان پهن کرده اند باشید. هوا و هوس را از خود دور کنید، مناسب با شخصیتتان رفتار کنید .

حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. نقشه‌ای جدید برای پیشرفت و افزایش درآمد کشیده‌اید، این برنامه را ادامه دهید و مطمئن باشید که راه را درست می‌روید. عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه در نزد دوستان و اطرافیان نیز به فرد کم‌ارزشی تبدیل شده‌اید. برای ترک این عادت ناپسند از دوستان و اطرافیان کمک بگیرید.  کارها را سر موقع انجام دهید و همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان راز نهفته‌ای را در سینه دارد و می‌خواهد این راز را امروز با شما درمیان بگذارد، با جان و دل پذیرای این راز باشید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که  سنگ‌ صبوری برای ایشان هستید. به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ )

امروز شانس با تو خواهد بود اما آیا تو هم با آن همراهی؟ گاهی اوقات خوشبختی در خانه‌ای را می‌زند و چون جوابی نمی‌شنود، به ناچار آنجا را ترک می‌کند. پس حواست را جمع کن و از موقعیت بدست آمده استفاده کن.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

با بحران مالی روبرو می‌شوی. اگر با شکست روبرو شدی، به این معنا نیست که همیشه و همه جا شکست خواهی خورد. هر شکست برای خود تجربه‌ای است که با کمک آن می‌توان موفقیت خود را در آینده تضمین کرد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

اگر دری که می خواستید باز نشده است، برای باز کردن آن اصرار نکنید زیرا با این کار تنها آن را می شکنید. شاید وقت آن است در دیگری را امتحان کنید. اگر اتفاقی که می خواهید نمی افتد حتما حکمتی در آن است و دلیلی دارد. زندگی میدان جنگ نیست، باید از آن لذت ببرید. برای رهایی از این شرایط، امروز بهترین زمان است تا با عشق زندگی تان زیر نور ماه قدم بزنید، کنار ساحل بنشینید، شامی رمانتیک در فضایی پر از شمع بخورید و برای هم هدیه بگیرید. اگر هم مجرد هستید و برای اولین بار با فردی قرار ملاقات دارید، شب فوق العاده ای در انتظار شما است. در بین اهل خانه بسیار عزیز هستید. از لحاظ کاری انتظار موقعیت بهتری را داشته باشید و برایش تلاش کنید، شما شایستگی اش را دارید. در حفظ سلامتی تان کوشا باشید. حسودی را از اطراف خود دور کنید تا به آرامش برسید. یکی از نزدیکانتان از شما درخواست کمکی کرده، با هم فکری مشکل او حل خواهد شد. دست به تجربه ای تازه بزنید …!

به خاطر داشته باشید که پرخوری و مصرف خوراکی‌های ناسالم سلامت شما را به خطر خواهد انداخت. دزدی در کمین مال شما نشسته و امروز اگر چشم چپ کنید، اموالتان به سرقت می‌رود.  اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراهم می‌کنید. امروز عشق‌ زندگیتان دلتنگ شوخی‌های شما است و دلش هوای شما را کرده، در نتیجه فرصتی از روز را به بودن در کنار عشق ‌زندگیتان اختصاص دهید و با شوخی و خنده، شادابی و نشاط را به وی هدیه دهید. امروز به صورت کاملا اتفاقی چشمتان به چیز قدیمی و خاطره‌انگیزی می‌افتد که مدت‌هاست آن را ندیده‌اید، این چیز را در گوشه‌ای امن و مطمئن قرار دهید و حسابی مواظب‌ آن باشید تا دوباره گم نشود. مهمان‌ ‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید. توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید و به گونه‌ای رفتار نمایید تا اهل منزل روی شما به عنوان فردی که همیشه به فکر آنها است، حساب باز کنند.




فال روزانه مهر

تحولاتی در زندگی عاطفیت ایجاد میشود که باب میل تو نیست. گرچه سخت خواهد بود اما تو می‌توانی خودت را با شرایط تازه هماهنگ سازی. پس از این دوران سخت، زمان خوشحالی و شادی فرامی‌رسد.

به زودی به سود مالی قابل توجهی می‌رسی. باید همگام با پیشرفت مالی، شرایط معنوی و فرهنگی خود را هم ارتقاء دهی تا روزگار بهتری را تجربه کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اخیرا راه جدیدی را انتخاب کرده اید، ممکن است کمی سختی داشته باشد اما نگذارید این مشکلات مانع حرکت شما شوند. استقلال و پافشاری شما کمک می کند تا تعادل زندگی خود را بازگردانید. اگر اطرافیانتان شما را از راهی که در پیش گرفته اید، باز می دارند و راههای سنتی دیگر را به شما پیشنهاد می کنند، سست نشوید و برای رسیدن به آرزوهای زندگی تان بجنگید. اگر چه در رابطه عاطفی خود دچار ابهام و گیجی شده اید اما حقیقت این است که شما همچنان می توانید به شریک زندگی تان اعتماد کنید. شاید معنی کارهای او را ندانید و رفتارهایش برای شما قابل درک نباشد اما تمام چیزی که به آن احتیاج دارید، آرامش خودتان است. نگران نباشید به زودی تمام مشکلات چون پرده ای کنار می روند و شما با آرامش تمام لبخند خواهید زد. سر بی گناه بالای دار نمی رود شما از این ورطه نجات پیدا می کنید.کدورت ها را به کنار بگذارید تا بند ها باز شود و شما به آزادی برسید. شما شخص مهربانی هستید اما متاسفانه در مورد شخصی بخصوص فکر می کنید با آزار دادن او قدرت تان را به رخ اش می کشید، در اشتباه هستید این وضعیت را ادامه ندهید. در معامله ای بسیار سود خواهید کرد.

فردی در کارهای شما دخالت می‌کند و اعصابتان را به هم می‌ریزد. با این فرد صحبت کنید و اجازه ندهید دیگران سکان زندگی شما را در اختیار بگیرند. علاقه‌ زیادی به پیشرفت و موفقیت دارید، اما ضعف‌ها و برتری‌های خود را نمی‌شناسید و این وضعیت جلوی موفقیت‌های آینده شما را گرفته است، امروز مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و در حین حل این مشکل، با نقاط ضعف و قوت خود بیشتر آشنا می‌شوید. این تجربه‌ها را به کوله‌بار تجربه‌هایتان اضافه کنید و شناخت بیشتری نسبت به ضعف‌ها و برتری‌های خود بدست بیاورید. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان در بستر بیماری است و به پرستاری شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان برای ایشان برمی‌آید را انجام دهید و به وی ثابت کنید که هرگز تنهایش نمی‌گذارید. عادت‌های ناپسندی دارید و سلامت خود را با این رفتار به خطر انداخته‌اید. در اولین فرصت فکری به حال اصلاح این عادتها بردارید و سبک زندگی سالمی در پیش بگیرید.




فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ )

انتخاب کنید. بین بودن یا نبودن زندگی پرهیجان و زندگی مرفه با عشق و یا زندگی در رفاه این تنها راهی است که به شما می آموزد که باید نرمش داشته باشید و یا خشونت و همه اینها بسته به انتخاب شماست.

هنوز تنهایی بهترین راه نجات است. از دست هیاهوی پوچ دیگران فرار کن و به خود تکیه کن. بزودی شاد خواهی شد، واقعا شاد!

سلامتیم و نمی دانیم که اگر نباشیم چه خواهیم بود! سپس برای اینکه هیچ وقت تجربه نکنیم از افراد ناسالم پرهیز کنید.

فعلا اوضاع خوب است. قرار نیست چیزی را از دست بدهید و این خبر خوبی برای همه ماست. چون به چیزهایی که داریم دل بسته ایم و برای چیزهایی که نداریم آرزو …

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

مقابل دو راهی قرار گرفته اید و مجبورید یکی را انتخاب کنید. روش های قدیمی با روش های جدید دچار تضاد و ناسازگاری شده اند اما عجولانه تصمیم نگیرید و با یک جرقه کوچک یا یک پیشنهاد ساده راه خود را انتخاب نکنید. از طرف دیگر تصور نکنید راهی که برای همیشه جواب می دهد بهترین راه است. از ندای قلب خود کمک بگیرید و آنچه برای شما بهترین است را انتخاب کنید. اگر مدتی است با شریک زندگی تان لحظاتی رمانتیک را نگذرانده اید، امشب فرصت خوبی است. عشق زندگی تان را به رستورانی زیبا و پر از شمع دعوت کنید و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید تا زندگی به کام هر دوی شما شیرین تر آید. از سخن چینان دوری کنید که به زندگی شما لطمه می زنند. تصمیم بگیرید تا بیش از پیش به معنویات و انجام کارهای خیر توجه کنید، این امر می تواند نقطه عطف زندگی تان باشد و شما را از نا امیدی و دلسردی این روزها رهایی ببخشد. در کاری که انجام می دهید منفعت بسیاری وجود دارد، به موقعیت خوبی دست پیدا خواهید کرد،شاکر باشید.

کارهای زیادی روی سرتان تلنبار می‌شود اما نگران نباشید چرا که در پایان روز از انجام این کارها خرسند و راضی خواهید بود. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکیتان نشده ‌است. اما امروز سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل‌توجهی را به جیب خواهید زد. خبر شاد و مسرت‌بخشی به دستتان می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و روز را با شادی و خوشی به پایان برسانید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز کاری خواهد کرد تا نگرانی‌ها را فراموش کنید و به غیر از عشق و محبت چیزی فکرتان را مشغول نکند. فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید. دیری نخواهد پایید دانشی که امروز فرا می‌گیرید، دستاورد مهمی را برای شما به ارمغان بیاورد.  امروز زندگی درس مهمی به شما می‌آموزد. این درس را از جان و دل پذیرا باشید و در‌ آینده تجربه‌هایی که امروز آموخته‌اید را به کار گیرید.




فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ )

باید بتوانی حرفت را رک و روراست بزنی. شرایط طوری است که می‌توانی یک موفقیت خوب را به چنگ آوری. به شرط آنکه جسارت و سرعت کافی داشته باشی و زودتر از رقیبان وارد عمل شوی.

نظرت در مورد طبیعت و فضای آزاد چیه؟ فکر کنم یک مسافرت کوتاه یا حتی کوهنوردی بتواند روحیه نشاط و شادابی را به تو بازگرداند.

باید برای رفع بعضی از مشکلات جسمی به متخصص مراجعه کنی. سلامتی تو احتیاج به مراقبت بیشتری دارد.

پس از یک دوره تلاش و کوشش به موفقیت خوبی دست خواهی یافت. همین مساله تو را در جایگاه برتری می‌نشاند که مورد تحسین و پاداش از سوی دیگران قرار خواهی گرفت. باید دستاوردهای خود را حفظ و تکمیل کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

درست آنجا که انتظارش را ندارید، اتفاقی برای شما خواهد افتاد و اگر حواستان را جمع نکنید، ممکن است در چاه بیافتید. ترس را کنار بگذارید زیرا شما تنها نیستید و افراد زیاد دیگری در موقعیت شما به سر می برند. اگر یک راه جواب نداد، راه دیگر را انتخاب کنید تا دو بار در یک چاه نیافتید. اگر تا کنون احساس درونی خود را پنهان کرده اید، حال نوبت آن است آنها را مقابل چشمان فرد مورد علاقه تان بیان کنید. با انرژی که امروز اطراف شما وجود دارد بهتر است با توجه به علاقمندی های خود در یکی از کلاس های هنر، موسیقی، عکاسی یا نمایشنامه نویسی ثبت نام کنید. از پند و اندرز دیگران ناراحت نشوید و اندیشه ها و افکار نادرست را از سرتان بیرون کنید. کسی که تلاش کرده است مسلما موفق خواهد شد. حواستان به خانواده تان باشد به محبت شما نیاز دارند. حس ششم قوی دارید از آن درست استفاده کنید، نه آنکه باعث آزار دیگران شوید. اندیشه ای شما را رنج می دهد، این فکر را هر چه سریعتر از ذهن خود دور کنید.

از ورزش دوری گرفته‌اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. رابطه‌ای جدید آغاز می‌کنید و دل به محبوبی می‌بازید. این رابطه را جدی بگیرید و مطمئن باشید با عشقی ماندگار طرف هستید.  سفری در پیش دارید، در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد اما در طول سفر با افراد مهمی آشنا خواهید شد.  گوشتان به حرف‌های نادرست اطرافیان بدهکار نباشد و راه خودتان را بروید.




فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ )

به زودی حقایقی برایت آشکار خواهد شد که قضاوت تو را کاملا دگرگون می‌کند. حقایقی که از چشم تو پنهان مانده بود و حالا می‌توانی آنها را همان طوری که هست ببینی و متعجب شوی.

منتظر پیشنهاد رفتن به مسافرت از طرف یکی از نزدیکانت باش. این سفر میتونه از نظر روحی و عاطفی تو را تحت تاثیر قرار بده. بهتره از موقعیتی که بدست اومده نهایت استفاده رو ببری و از لحظاتت لذت ببری.

مراقب سلامتی خود باش و ورزش را فراموش نکن. تو اهداف و آرزوهای مهمی داری که برای رسیدن به آنها باید بسیار تلاش کرد. قبل از هر چیز باید بدنی سالم و تندرست داشته باشی تا به اهداف خود برسی.

باید ثبات و استمرار در کار را تجربه کنی. از این شاخه به آن شاخه پریدن برای تو مناسب نیست. به زودی از جایی پولی می‌رسه که انتظارش رو نداشتی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز کمی با خودتان درگیر هستید و نمی توانید برای کارهایتان به درستی تصمیم بگیرید. یادتان باشد شما آن فردی نیستید که دیگران شما را می بینند و لازم نیست برای رضایت و خشنودی دیگران کاری را که به آن علاقه ندارید، انجام دهید. شما تنها مسئول خود هستید پس خود و علاقمندی هایتان را در اولویت قرار دهید. اتفاقات غیر منتظره ای می افتد که در تغییر افکار و نظرات شما موثر است. امروز شجاعت آن را پیدا می کنید تا خیالبافی های خود را با شریک زندگی تان به اشتراک بگذارید. شما توانایی این را دارید که تصورات خود را تبدیل به واقعیت کنید کافی است از ته دل بخواهید. اگر اراده تان را تقویت کنید بر امور اطرافتان مسلط می شوید. کاری نیمه تمام دارید که وقت و انرژی شما را گرفته است، تمام توان خود را به سر و سامان دادن این کار معطوف کنید، این روزها وقت کار و تلاش است، برای تفریح وقت زیاد دارید به سرانجام کار بیندیشید، اگر دیر اقدام کنید هر آنچه که ساخته اید تباه می شود، از هوای نفس پرهیز کنید.

مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دستتان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید.  برای انجام کارهای منزل آستین بالا بزنید و به اعضای خانواده ثابت کنید از هر فرصتی برای کمک به آنها بهره می‌گیرید.  دلتنگ و بی‌حوصله هستید و می‌خواهید فرصت بیشتری را در کنار عشق ‌زندگیتان سپری کنید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای در می‌گیرد،‌ اما اجازه ندهید این مشاجره رابطه شما و این فرد را خراب کند و به هر قیمتی که شده، دوستی‌تان را حفظ کنید.




فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ )

دوست داری هر چه زودتر به آرزویت برسی اما این کار به زمان نیاز دارد و باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت. وقتش که برسد همه چیز به سرعت روبراه می‌شود.

باید کمی صبور باشی و منتظر لحظات شیرینی که به زودی برایت اتفاق می‌افتد. به یک مسافرت دعوت می‌شوی.

یکی از راههای ایجاد آرامش و حفظ سلامتی، خوب خوابیدن است. برای بهتر خوابیدن باید از لحاظ محیطی شرایط را فراهم کنی.

تحولات اقتصادی برای تو ایجاد می‌شود که در مجموع به سود تو تمام خواهد شد. راه برای تحقق آرزوها و خواسته‌های مادی تو فراهم شده است پس بجنب!!

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما بهترین و سریع ترین راه را انتخاب کرده اید اما همان طور که با اراده در مسیر خود را پیش می روید، ممکن است برخی ارزش های زندگی را فراموش کنید. بهتر است دوباره به اصول و ارزش های زندگی خود نگاهی بیاندازید تا عدم توجه به آنها شما را از حرکت باز ندارد. امروز نسبت به روزهای دیگر کمی خودسر و لجبازتر هستید، مراقب باشید این رفتار موجب آزار اطرافیان تان نشود. بهتر است قلم به دست بگیرید و برای عشق زندگی تان شعر یا جمله ای عاشقانه بنویسید. تا زمانی که احساس درونی و واقعی خود را بیان می کنید، مطمئن باشید که تاثیری مثبت و ابدی خواهد گذاشت. شجاع باشید و قدم اول را بردارید. مطمئن باشید هر خوبی که می کنید بدون اجر نمی ماند.تدبیری برای چاره ی کار خود بکنید تا دل بیمارتان را التیام ببخشید.اگر با فکر عمل کنید، نیت تان عملی می شود. شما در تصمیم هایتان قاطع هستید و در سخن گفتن رک و صریح، همین باعث می شود تا حسودان زبان به انتقاد شما باز کنند و دیگران را به قضاوت نادرست درباره شما وا دارند.

تحت فشارهای زندگی قرار نگیرید و اجازه ندهید روزگار به شما سخت بگیرد.  نظر اعضای خانواده را برای انجام تغییرات مهم جویا شوید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلبتان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. فرصتی پیدا می‌کنید تا دست اهل منزل را بگیرید و برای تفریح و گردش در بازار بیرون بروید.  در محبت و علاقه عشق ‌زندگیتان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوستتان دارد.   زندگی را به خودتان سخت ‌گرفته‌اید و همیشه عبوس و عصبانی هستید، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و با کنار گذاشتن بداخلاقی و کج‌خلقی، زندگی را به کام خودتان و اطرافیان شیرین کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ )

حسن نیست داری اما این به تنهایی کافی نیست. باید در روابط خود علاوه بر این، هوشمندی و دقت هم داشته باشی و اجازه ندهی که دیگران از تو سوء استفاده کنند.

ماجرای جالبی این روزها باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود. موضوعی که تو را نگران کرده به زودی برطرف می‌شود. خبر خوشی در راه است که با شنیدن آن می‌توانی تصمیم نهایی‌ات را بگیری که برای اطرافیانت بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

باید به خورد و خوراکت توجه کنی. باید چند بار در هفته از مقداری حبوبات، نخود فرنگی و یا غذاهای دارای هورمونهای گیاهی استفاده کنی. خوردن سه وعده ماهی در هفته هم می‌تواند برایت مفید باشد.

بحران مالی پیش می‌آید که خطرناک خواهد بود. کمک و همیاری دوستان می‌تواند بخش بزرگی از آن را برطرف کند.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز تا جایی که می توانید به احساسات خود اهمیت دهید. هر روز زمانی را به تنهایی بگذرانید و به طبیعت درونی خود و نیازهایتان بیاندیشید. به زودی افرادی که در گذشته در زندگی شما وجود داشتند، دوباره سر راهتان قرار می گیرند بنابراین اگر عشق قدیمی تان را ملاقات کردید، تعجب نکنید. گاهی باید اتفاقات گذشته مقابل چشمان ما ظاهر شوند تا از آنها درس بگیریم. به زودی با فردی قرار ملاقاتی دارید، اگر چه نگرانید که چگونه پیش می رود اما مطئن باشید که لحظات فوق العاده و رمانتیکی را تجربه خواهید کرد. شما در زمان کار از تمام نیروی خود بهره می گیرید برای همین است که موفق می شوید. برای انجام کاری دچار شک و تردید شده اید و تنها دلیل این شک حرف های اطرافیان است، شما خوب می دانید چه راهی را باید انتخاب کنید، هر چه سریع تر خود را از این وضعیت نجات دهید. تبلور یک اندیشه شما را به مرز خودباوری رسانده و اعتماد به نفستان را دوباره بدست خواهید آورد.

امروز تا جایی که می توانید به احساسات خود اهمیت دهید. هر روز زمانی را به تنهایی بگذرانید و به طبیعت درونی خود و نیازهایتان بیاندیشید. به زودی افرادی که در گذشته در زندگی شما وجود داشتند، دوباره سر راهتان قرار می گیرند بنابراین اگر عشق قدیمی تان را ملاقات کردید، تعجب نکنید. گاهی باید اتفاقات گذشته مقابل چشمان ما ظاهر شوند تا از آنها درس بگیریم. به زودی با فردی قرار ملاقاتی دارید، اگر چه نگرانید که چگونه پیش می رود اما مطئن باشید که لحظات فوق العاده و رمانتیکی را تجربه خواهید کرد. شما در زمان کار از تمام نیروی خود بهره می گیرید برای همین است که موفق می شوید. برای انجام کاری دچار شک و تردید شده اید و تنها دلیل این شک حرف های اطرافیان است، شما خوب می دانید چه راهی را باید انتخاب کنید، هر چه سریع تر خود را از این وضعیت نجات دهید. تبلور یک اندیشه شما را به مرز خودباوری رسانده و اعتماد به نفستان را دوباره بدست خواهید آورد.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار