فال روزانه سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد دهم آبان و فال روزانه فردا دهم آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گ...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ و فال روز تولد دهم آبان و فال روزانه فردا دهم آبان ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۰ آبان ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ )

خبرها یا اتفاقاتی که منتظرش بودی، ممکن است تا چند وقت دیگر به تعویق افتد. وقت خود را تلف نکن و افکار مبهم و پیچیده را از خود دور کن. به زودی همه چیز روبراه می‌شود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

 

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

در شرایط خوبی به سر نمی برید اما در این اوضاع وظیفه شما این است تا کمی با خونسردی آن را آرام کنید. در شرایطی که دیگران از نظرات خود کوتاه نمی آیند وظیفه شما است تا کمی انعطاف پذیر باشید، شاید به راستی آنها می خواهند شما را امتحان کنند. درباره کلامی که به زبان می آورید، خوب فکر کنید زیرا ممکن است موجب آزار دیگران به خصوص بزرگ تر ها شود. امروز روز خوبی برای خیالبافی است زیرا واقعیت همان افکار شما است، پس به شخصیت، ظاهر، رفتار و دیگر خصوصیات فرد ایده آل خود فکر کنید و ببینید که چگونه در مقابل شما ناگهان ظاهر می شود. روزهای رمانتیکی در انتظارتان است، پس آماده باشید. ناخواسته در جمعی حرفی زده اید و پشیمانید. از دلشوره و اضطراب به جایی نمی رسید. فکر و انرژی گذاشتن برای حادثه ای که هنوز نیفتاده، مانند پارو برداشتن قبل از بارش برف است. هرکجا می روید بقیه به کنار می روند کاری که شما انجام می دهید از دست هیچ کس بر نمی آید واین تنها به خاطر ذوق و تلاش خودتان است.

برای انجام کاری قصد سرمایه‌گذاری دارید، امروز زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است، اما به خاطر داشته باشید که از این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به جیب نخواهید زد، با این حال صبر پیشه کنید و زحمت‌ بیشتری برای این سرمایه‌گذاری بکشید، مطمئن باشید در درازمدت سود چشمگیری روانه حساب‌‌های بانکی‌تان خواهد شد. یکی از اعضای خانواده گرفتار مشکلی شده و به کمک شما نیاز دارد، در اولین فرصت به کمک این فرد بشتابید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای حل مشکلات وی انجام دهید.  احتمال زیادی وجود دارد که امروز حرف ناشایستی به یکی از آشنایان بگویید. اجازه ندهید امروز با دلخوری به پایان برسد و به هر قیمتی که شده دل این فرد را بدست آوررید. انسان پرتلاشی هستید و لحظه‌ای دست از کار و کوشش نمی‌کشید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید با موفقیت فاصله‌ای ندارید. به سودهای کوتاه‌مدت فکر نکنید وبرنامه‌های بلندمدتی برای افزایش درآمد و سودآوری در نظر داشته باشید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حوصله کار ندارد و بهتر است که به وی سخت‌نگیرید و اجازه دهید استراحت کند.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ )

تو در مجموع انسان معتدل و معقولی هستی اما تغییر شرایط تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیم‌هایی بگیری که تقریبا از تو بعید است. سعی کن همچنان عقل و منطقت در کنار احساساتت کار کند.

همیشه به دنبال راهی برای بدست آوردن پول بیشتر هستی. برایت فرق نمی‌کند شرایط مساعد است یا نامساعد به همین دلیل گاهی اوقات برنامه‌هایت با شکست روبرو می‌شود و ناراحت می‌شوی. هر چیزی جایی و زمانی دارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

خودتان را برای اتفاقات گذشته سرزنش نکنید. اگر اتفاقی که می خواهید نمی افتد حتما حکمتی در آن است و دلیلی دارد. زندگی میدان جنگ نیست، پس از آن لذت ببرید. اگر مجرد هستید و برای اولین بار با فردی قرار ملاقات دارید، شب فوق العاده ای در انتظار شما است. فقط سعی کنید که در دیدار اول تمام زندگی تان را رو نکنید. اگر هم متاهل اید، امشب بهترین زمان است تا با همسرتان گفتگو کنید و مسائلی را که مدت هاست در دلتان مانده بیان کنید. مواظب باشید در مورد کاری سهل انگاری نکنید، دیگران منتظرند تا از این فرصت سو استفاده بکنند. گرچه راهتان طولانی است اما همین طور ادامه بدهید. این روزها چنان به فکر رسیدن به نیت تان هستید که چشم عقل و خرد خود را بسته اید، فریب خوردن شما در این موقعیت بسیار آسان است. برای برداشتن قدم بعدی با شخصی مشورت کنید که به صلاح شماست.

ذهن آشفته‌ای دارید و همیشه نگران هستید، در اولین فرصت‌ کارهای‌تان را مرتب کنید و شرایط آشفتگی ذهنی را از بین ببرید. اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی شما به خطر بیفتد. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم  خواهد کرد. از عشق ‌زندگیتان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهایتان روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید. مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید.




فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ )

بر فرصت‌هایی که از دست رفته است نمی‌توان اشک ریخت، چون این کار هیچ سودی ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس گرفته و خود را فراتر از آن قراردهی، ناچار به تکرار همان تجربه‌های تلخ خواهی شد.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

باید سعی کنی این روزها محیطی آرام و بدون هر گونه تنش ایجاد کنی. با کسانی که به تو استرس و اضطراب منتقل می‌کنند، تا چند روز قطع رابطه کن و سعی کن وقتت را با کسانی بگذرانی که به تو انرژی مثبت بدهند. سلامت روح در ارتباط مستقیم با سلامت جسم است.

اسراف در هر کاری زیان‌‌آور است حتی اگر در بذل و بخشش باشد. هر کاری را باید به اندازه و به موقع انجام داد. گنج قارون هم داشته باشی با این دست و دلبازی‌ها تمام خواهد شد!

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

به زودی راه جدیدی را انتخاب می کنید اما ممکن است کمی سختی داشته باشد اما نگذارید این مشکلات مانع از حرکت شما شوند. استقلال و پافشاری شما کمک می کند تا تعادل زندگی خود را بازگردانید. اگر اطرافیانتان شما را از راهی که در پیش گرفته اید، باز می دارند و راههای دیگر را به شما پیشنهاد می کنند، سست نشوید و برای رسیدن به آرزوهای زندگی تان بجنگید. اگر چه در رابطه عاطفی خود دچار ابهام و گیجی شده اید اما حقیقت این است که شما همچنان می توانید به شریک زندگی تان اعتماد کنید. شاید معنی کارهای او را ندانید و رفتارهایش برای شما قابل درک نباشد اما تمام چیزی که به آن احتیاج دارید، آرامش خودتان است. باری را از روی دوش شخصی برمی دارید که دعای خیر او را به همراه خواهد داشت، لذت و شادی حاصل از این کار تا مدتها قلب شما را مسرور نگه می دارد، برای حل مشکل خودتان هم تدبیری بکنید، مشکلاتتان زمانی حل می شود که همت کنید و آستین ها را بالا بزنید. به حرف کسانی که می خواهند راه نادرست پیش پایتان بگذارند گوش ندهید.

سوءتفاهم‌های زیادی با یکی از دوستان یا اعضای خانواده دارید و ایشان از هر بهانه‌ای برای مخالفت با شما بهره می‌گیرد، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دوری و دلخوری به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلیل اینکه ایشان ساز مخالف با کارهایتان می‌زند را جویا شوید. انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. کالایی که علاقه زیادی به آن دارید اما مدت زیادی است که آن را گم‌ کرده‌اید، امروز پیدا می‌شود. این کالا را در جایی مطمئن قرار دهید و حواستان باشید که این کالای باارزش را دوباره گم نکنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان مدتی است در عشق شما به خود دچار شک شده. اجازه ندهید شک و تردید ایشان ادامه پیدا کند و در اولین فرصت پای صحبت‌های عشق ‌زندگیتان بنشینید و دلیل رفتار خود را به ایشان توضیح دهید و هر گونه شکی را از بین ببرید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ )

احساس می‌کنی که از نظر عاطفی شکست خورده‌ای و دل دیگر مرده است! اما چنین نیست باید این پرنده زندانی را به باغی برده تا شاد شود. آن وقت خواهی دید که چطور نغمه‌سرایی می‌کند!

زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه کوتاهی کرده بودی، اما اینک یک فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحکم ساخت.

احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

حرص از مال دنیا و توجه زیاد به مسائل مادی تو را بی‌توجه به خانه و خانواده کرده است. به هرحال فراموش نکن که

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

از میان راههای پیش رو مجبورید یکی را انتخاب کنید. روش های قدیمی با روش های جدید دچار تضاد و ناسازگاری شده اند اما عجولانه تصمیم نگیرید و با یک جرقه کوچک یا یک پیشنهاد ساده راه خود را انتخاب نکنید. از طرف دیگر تصور نکنید راهی که برای همیشه جواب می دهد بهترین راه است. از ندای قلب خود کمک بگیرید و آنچه برای شما بهترین است را انتخاب کنید. اگر مدتی است با شریک زندگی تان لحظاتی رمانتیک را نگذرانده اید، امشب فرصت خوبی است. عشق زندگی تان را به رستورانی زیبا و پر از شمع دعوت کنید و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید تا زندگی به کام هر دوی شما شیرین تر آید. با تجربه ای که پیدا کرده اید دیگر فریب دیگران را نخواهید خورد. در اندیشه ی پیدا کردن راهی برای گفتن حرف دلتان هستید، عاقلانه رفتار کنید. ناراحتی جسمی تان را با پزشک در میان بگذارید و وسواس نداشته باشید. مدتی است نسبت به بعضی از اطرافیان بی توجه شده اید، یادتان باشد دوستی ها موهبتی است در زندگی تان، قدردان باشید.

دور خوراکی‌های ناسالم را خط بکشید و با رژیم‌غذایی سالم و مفید، سلامت‌ خود را تضمین نمایید. انسان ولخرجی هستید و ممکن است امروز وسوسه شوید و با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات مالیتان را به خطر بیندازید. بیشتر از همیشه مواظب خرید‌هایتان باشید و روز را بدون هرگونه ولخرجی به پایان برسانید. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید.  با افراد مهمی ملاقات خواهید کرد، در این ملاقات چشم و گوش خود را بیشتر از همیشه باز کنید و نکته‌هایی که این افراد با شما در میان می‌گذارند را برای پیشرفت و موفقیت‌ بیشتر به خدمت بگیرید. فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. یکی از اطرافیان با انجام کار نادرستی، زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. درباره این رفتار با وی صحبت کنید و دلیل کار ناشایستی که انجام داده را جویا شوید.




فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ )

دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این نوع اختلافات گذرا خواهد بود و درنهایت تو به خواسته و آرزویت می‌رسی. بهتر است لبخند بزنی تا او با دیدن چهره بشاش و خندان تو کدورتها را فراموش کند.

یک بحران مالی ساده می‌رسد که به زودی پایان خواهد یافت. تو به زودی به خواسته‌هایت می‌رسی و بهبودی شرایط اقتصادی می‌رسی پس منتظر روزهای بهتری باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

می خواهید راهی را آغاز کنید اما دودل هستید. ترس را کنار بگذارید زیرا شما تنها نیستید و افراد زیاد دیگری در موقعیت شما به سر می برند. اگر یک راه جواب نداد، راه دیگر را انتخاب کنید تا دو بار در یک چاه نیافتید. اگر تاکنون احساس درونی خود را پنهان کرده اید، حال نوبت آن است آنها را مقابل چشمان فرد مورد علاقه تان بیان کنید. با انرژی که امروز اطراف شما وجود دارد بهتر است با توجه به علاقمندی های خود در کلاس های مورد علاقه تان ثبت نام کنید.  بهترین هدیه این روزها برای شما یک فرصت خوب و آرام کنار خانواده است، این فرصت را فراهم کنید و غم فرداهای دور و دراز را نخورید. اتفاقی برای یکی از دوستانتان می افتد که برای شما هم تاثر برانگیز خواهد بود. سعی کنید همچنان بر کار های کرده و نکرده خود تمرکز داشته باشید و با هوشیاری لازم برنامه هایتان را پیش ببرید. از حق و حقوق خود دفاع کنید.

مشکلات را به تنهایی تحمل نکنید و بار گرفتاری‌های خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.    اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید.  ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. فردی که بدخواه شما است از هر فرصتی برای فاصله انداختن میان شما و یکی از عزیزانتان بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این فرد به نقشه‌های شوم‌ خود برسد. امروز دست ایشان را رو کنید و وی را به سزای عملش برسانید. پیشرفت چشمگیری را در کارها شاهد خواهید بود. به لطف این شرایط دامنه کارهای خود را گسترش دهید و به دنبال موفقیت‌های بیشتری باشید. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید. روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواستان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید.




فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ )

بین تو و دوست یا همسرت اختلافاتی پیش آمده است. این اختلافات را باید برطرف کرد اما قبل از آن باید ریشه‌های آنها را بشناسی تا در قضاوت و داوری خود دچار خطا نشوی.

 

با مشکل مالی برخورد می‌کنی. باید در برخورد با اینگونه مشکلات آنها را تحقیر کرد. باید طوری وانمود کنی که از هیچ چیز واهمه نداری. پس با هوشیاری کامل به فکر راه‌حل باش و خودت را دست کم نگیر.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

ذهن تان درگیر است و نمی توانید برای کارهایتان به درستی تصمیم بگیرید. یادتان باشد شما آن فردی نیستید که دیگران شما را می بینند و لازم نیست برای رضایت و خشنودی دیگران کاری را که به آن علاقه ندارید، انجام دهید. شما تنها مسئول خود هستید پس خود و علاقمندی هایتان را در اولویت قرار دهید. اتفاقات غیر منتظره ای می افتد که در تغییر افکار و نظرات شما موثر است. امروز شجاعت آن را پیدا می کنید تا خیالبافی های خود را با شریک زندگی تان به اشتراک بگذارید. شما توانایی این را دارید که تصورات خود را تبدیل به واقعیت کنید کافی است از ته دل بخواهید. فردی به کمکتان می شتابد و شما را از ورطه درد و عذاب نجات می دهد. این روز ها کمی عصبانی و بد خلق هستید، سعی کنید بیشتر بر خودتان مسلط باشید. بین شما و کسی جدایی افتاده بلا از شما دور می شود. در امور عاطفی از زیرکی خود بهره بگیرید. قرضتان به زودی ادا می شود و از گرفتاری و رنج نجات خواهید یافت بیش از این با خودتان کلنجار نروید .

مهارت‌های جدیدی فرا بگیرید و با یادگیری علم و دانش، شرایط بهتری را برای پیشرفت در کار و زندگی فراهم کنید. مواظب سلامتیتان باشید و کاری نکنید که سلامت وجود نازنینتان به خطر بیفتد. فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است. به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. اختلاف‌ نظر با همسر یا عشق ‌زندگیتان را کنار بگذارید و از امروز به فکر پیدا کردن نقطه‌نظرهای مشترک بیشتری باشید.  دستاورد چندانی در زندگی‌ ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آنها جویا شوید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند. در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند.  همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز حال و هوای عاشقی به سرش زده و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.




فال روزانه مهر

به زودی نادانی و لجاجت او تو را آزار می‌دهد. از دیدن اعمال و رفتارش دچار پریشانی و اضطراب خواهی شد. بهتر است چند روز نزدیکش نشوی و او را به حال خودش رها کنی. در این مدت می‌توانی دعا کنی که او دوباره سر عقل بیاید.

به زودی اوضاع مالی و اقتصادیت روبراه می‌شود. دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چون این بار شانس به سراغت آمده. کسی که با تمام وجود خود را وقف هدفی می‌کند حتما موفق خواهد شد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز نسبت به روزهای دیگر کمی خودسر و لجبازتر هستید، مراقب باشید این رفتار موجب آزار اطرافیان تان به خصوص در محیط کار نشود. شما بهترین و سریع ترین راه را انتخاب کرده اید اما همان طور که با اراده در مسیر خود را پیش می روید، ممکن است برخی ارزش های زندگی را فراموش کنید. بهتر است دوباره به اصول و ارزش های زندگی خود نگاهی بیاندازید تا عدم توجه به آنها شما را از حرکت باز ندارد. در مورد مسائل عاطفی، تا زمانی که احساس درونی و واقعی خود را بیان می کنید، مطمئن باشید که تاثیری مثبت و ابدی خواهد گذاشت. شجاع باشید و قدم اول را بردارید. مشکل جسمی تان به زودی شفا می یابد. در مورد مسئله ای کاری گیج و سرگردان هستید برای آنچه پیش نیامده غصه نخورید. نیتتان درحال انجام است اما شما وسواس دارید. اضطرابتان ناشی از عدم آگاهی تان است. با کمک کسی که شما را دوست دارد به آنچه که در ذهنتان است خواهید رسید. مسافرتی خوش پیش رو دارید و خبری غافلگیرکننده خواهید شنید.

مشکلی سر راهتان قرار می‌گیرد و روزتان را خراب می‌کند. اجازه ندهید این مشکل ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده آن را پشت سر بگذارید. بیشتر از همیشه استراحت کنید و نگرانی‌ها را کنار بگذارید. احتمال زیادی وجود دارد که بیماری مزمنی سراغتان بیاید.  به این فکر هستید که بعدازظهر امروز را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما با کارهای زیادی روبه‌رو خواهید شد و نقشه‌هایتان نقش برآب می‌شود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد. در آتش این مشاجره نفت نریزید و دلخوری که ایجاد شده را از دل عشق ‌زندگیتان بیرون کنید. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به این فرد ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید.




فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ )

امروز خواسته های خود را بدون ترس و واهمه مطرح کنید. گوش شنوا وجود خواهد داشت. و اثرات آن شما را متعجب خواهد کرد. چند روز دیگر به پایان روزهای طلایی عشق شما نمانده. از این روزها استفاده کنید.

با دوستان صمیمی خود تماس بگیرید و بگذارید که آنها از خودشان بگویند. این کار شما را آرام خواهد کرد. سعی کنید گوش خوبی برای شنیدن باشید.

به عادت های خصوصی خود توجه کنید. شما می دانید که به چه کارهایی عادت دارید که به زیان شما می باشد. آنها را فراموش کنید. حداقل سعی کنید که …

به هیچ کس قرض ندهید. خود شما به این پول احتیاج پیدا خواهید کرد. اگر کسی به پول شما نیاز دارد از او معذرت خواهی کنید. این به صلاح هر دوی شماست.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

وقت آن است که زمانی را به تنهایی بگذرانید و به نیازهایتان بیشتر بیاندیشید. شما برای دیگران وقت زیادی می گذارید اما به خودتان آنطور که باید اهمیت نمی دهید. اما حال زمان تغییر است. به زودی افرادی که در گذشته در زندگی شما وجود داشتند، دوباره سر راهتان قرار می گیرند بنابراین اگر عشق قدیمی تان را ملاقات کردید، تعجب نکنید. گاهی باید اتفاقات گذشته مقابل چشمان ما ظاهر شوند تا از آنها درس بگیریم. به زودی با فردی قرار ملاقاتی دارید، اگر چه نگرانید که چگونه پیش می رود اما مطئن باشید که لحظات فوق العاده و رمانتیکی را تجربه خواهید کرد. از همین حالا مقدمات یک جشن را فراهم کنید. پی خوشبختی بیرون از خودتان نگردید. برای خلوت کردن با خودتان وقت بگذارید. هر چیز و یا هرکس انرژی شما را می گیرد از دور و بر خودتان دور کنید، این مگسان دور شیرینی روز به روز روحتان را فرسوده تر می کنند. به یک پیشنهاد سفر نه نگویید و حتما بروید تا از هیاهوی اطرافتان به دور باشید.

پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. اهل حضور در جمع نیستید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعیتان را گسترش دهید. به فکر ایجاد درک متقابل بیشتری میان خود و همسر یا عشق ‌زندگیتان باشید. رقابتی تنگاتنگ را در تجارت و حرفه‌ خود تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید از گردونه رقابت خارج شوید و به هر قیمتی شده ثابت کنید که یک سر و گردن بالاتر از رقبا هستید. روز خوبی را برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه در پیش دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. ناراحتی‌هایی که بین شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد شده را فراموش کنید.




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ )

کسی تو را به خردمندی و تعقل سفارش می‌کند. چون برخوردهای اخیر تو کاملا احساساتی و نسنجیده بود. از این برخوردها باید درس گرفت و قبل از اینکه تاثیر منفی روی دوستانت بگذارد، درصدد تصحیح آنها برآمد.

یک سفر این روزها مناسب خواهد بود. در این سفر روحیه تازه‌ای پیدا خواهی کرد و با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. همین موضوع در نگرش تو به زندگی تغییراتی را به وجود می‌آورد که پسندیده خواهد بود.

پیاده‌روی و کوهنوردی برای تو بسیار مفید خواهد بود، هم به لحاظ سلامتی جسمانی و هم از نظر تقویت روحیه.

این یک برنامه تازه و جدید است که اگر موفق شوی سود خوبی نصیب تو خواهد شد. به توصیه دوستان باید گوش سپرد و از تجارب آنان در این راه استفاده کرد تا موفق شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز فکر کنید که انرژی کافی برای انجام کارهایتان را ندارید اما ناامید نشوید، اراده و اصرار شما در نهایت شما را به موفقیت خواهد رساند. امروز از آن روزهایی است که باید بهترین لباس خود را به تن کنید. هر چه جذابیت و اعتماد به نفس تان بیشتر باشد، افراد را بیشتر به خود جذب خواهید کرد. لباس هایی طرحدار با رنگ های خنثی را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر عشق زندگی تان دلگیر است، همین امروز از دلش درآورید زیرا فردا زمان خوبی برای گفتگو نیست. برای خرید یا فروش یا هر معامله دیگری بهتر است فعلا عجله نکنید. خبری خواهید شنید که از شنیدنش متاسف می شود. به کسی که نیازمند است کمک کنید. شما می خواهید چندین کار را هم زمان با هم انجام دهید. بی قراری و نگرانی تان می تواند همه کار را خراب کند. به تازگی در حق دوستی بد کرده و سخت دلش را شکسته اید، تا فرصت هست با او تماس بگیرید.

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. چشم‌ از داراییهای خود بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و ‌کتاب‌هایتان باشید. در غیر این صورت پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را از کف خواهید داد.  روز خوبی برای آشنایی با افراد جدید و پیدا کردن دوستان تازه است.   انسان خوبی هستید، اما ناخواسته فردی را اذیت کرده‌اید و این وضعیت باعث شده تا این فرد دل پری از شما داشته باشد. اجازه ندهید دلخوری این فرد ادامه پیدا کند و امروز از ایشان عذرخواهی نمایید و رفتار ناپسندی که داشته‌ا‌ید را جبران نمایید.  سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش می‌گذرد. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد می‌شود. نفت به آتش این مشاجره نریزید و اجازه ندهید این دلخوری بالا بگیرد.




فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ )

نگرانی‌ها را از خودت دور کن. به خود و اطرافیانت اعتماد کن و در موردشان اینقدر سخت‌گیر نباش. رفته رفته اوضاع روبراه خواهد شد.

گوش به زنگ باش چون خبر خوشی در راهه و روحیه‌ای تازه پیدا می‌کنی. همچنان با انرژی باش و از لحظات لذت ببر.

باید انگیزه و حوصله برای دست زدن به کارهای جدید داشته باشی. مدتی به خودت برس تا روبراه شوی و خستگی را از تنت دور کن.

پیشنهادی مطرح میشه که می‌تونی قبول کنی. از دست زدن به کارهای تازه با تجربه‌های جدید نباید ترسید. می‌تونی به وضعیت مالیت امیدوار باشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز بهترین فرصت است تا برای روزها و هفته های آتی خود برنامه ریزی کنید. ذهن شما خلاق است و ایده های خوبی دارید که می تواند آینده زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد.یکی از نزدیکان شما در زمینه ای که شما می خواهید قدم بگذارید، اطلاعاتی کافی دارد، بهتر است قبل از هر اقدامی از او مشورت بگیرید. هدیه های بی مناسبت می تواند عشق شما را در دل دیگران بیشتر کند، بنابراین بی مناسبت برای دوستان تان هدیه بخرید و آنها را سورپرایز کنید. تغییر بیش از حد شما برای انجام کاری می تواند به درد سر تان بیندازد. از خودخواهی هایتان کم کنید تا حواستان به اطرافیان هم باشد وگرنه یکی یکی دوستان واقعی تان از اطراف تان پراکنده می شود. محیطی که در آن کار می کنید بسیار متشنج است و آرامش را از شما گرفته. حالا که امکان جابجایی ندارید راهی پیدا کنید تا اضطراب را از خودتان دور کنید.

امروز از جانب اعضای خانواده یا دوستان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و سود چشمگیری به جیب بزنید. شخصی از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود. ذهنتان را بیش‌از‌حد مشغول این فرد نکنید و اجازه ندهید روزتان را خراب کند. سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان و آشنایان تبدیل کنید. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد.   قرار است کار هیجان‌انگیز و جذابی را برای همسر یا عشق ‌زندگیتان انجام دهید، مطمئن باشید عشق‌ زندگیتان از انجام این کار در کنار شما لذت می‌برد و لحظه‌های شادی را تجربه خواهد کرد.




فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ )

از فرصت‌ها استفاده کن و برای چیزی که در آرزویش هستی تلاش کن حتی اگر دور از دست‌رس است. با دست روی دست گذاشتن و غمگین بودن به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسی و فقط زمان و فرصت‌های خودت را از دست می‌دهی.

خواندن روزی دو سه بیت شعر از سهراب و اخوان ثالث می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و تو را شاداب کند. همیشه برای خوشحالی و گرفتن انرژی همه راههای موجود را امتحان کن. همین کار یعنی یک تحول در نوع زندگی کردن.

اگر مشکل بدخوابی یا بی‌خوابی داری قبل از خواب دوش بگیر، به موسیقی ملایم گوش کن یا کتاب بخوان. امتحانش ضرر نداره!

اوضاع اقتصادی تو کمی تکان می‌خورد اما اگر به همین اوضاع قانع باشی دیگر پیشرفت نخواهی کرد و درجا خواهی زد. البته درجا زدن برای تو ضرری نخواهد داشت اما با تلاش بیشتر می‌توانی به سود بیشتری برسی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

با توجه به اتفاقات گذشته، شاید بهتر باشد امروز را کمی در تنهایی بگذرانید تا تمرکز خود را دوباره به دست آورید. شما در شرایطی به سر می برید که باید استقلال مالی داشته باشید. همان طور که شرایط شما تغییر می کند، شما نیز دچار تغییر و تحول می وشد و این طبیعی است. رفتارهای لجوجانه را کنار بگذارید و با دیگران صادق باشید تا روزتان به خوبی پیش رود. پس از گذراندن این دوران، روحیه اجتماعی شما به اوج خود می رسد و افراد زیادی را ملاقات می کنید و از همنشینی با آنها نهایت لذت را می برید. هر وقت فضا را مناسب دانستید، احساسات خود را بیان کنید اما در این کار زیاده روی نکنید زیرا معلوم نیست در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. اخلاق خوش و گشاده رویی برازنده شماست. رسیدن به نیتتان نیاز به صبر و شکیبایی دارد، گرچه برای شما فرقی نخواهد کرد اما طرف مقابل تان سرش به سنگ خواهد خورد.اگر کسی به شما بدی کرده در فکر انتقام جویی نباشید. صبر شما باعث کامیابی تان می شود و ناراحتی تان پایان می پذیرد. راه پیشرفت برای شما باز است.

با توجه به اتفاقات گذشته، شاید بهتر باشد امروز را کمی در تنهایی بگذرانید تا تمرکز خود را دوباره به دست آورید. شما در شرایطی به سر می برید که باید استقلال مالی داشته باشید. همان طور که شرایط شما تغییر می کند، شما نیز دچار تغییر و تحول می وشد و این طبیعی است. رفتارهای لجوجانه را کنار بگذارید و با دیگران صادق باشید تا روزتان به خوبی پیش رود. پس از گذراندن این دوران، روحیه اجتماعی شما به اوج خود می رسد و افراد زیادی را ملاقات می کنید و از همنشینی با آنها نهایت لذت را می برید. هر وقت فضا را مناسب دانستید، احساسات خود را بیان کنید اما در این کار زیاده روی نکنید زیرا معلوم نیست در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. اخلاق خوش و گشاده رویی برازنده شماست. رسیدن به نیتتان نیاز به صبر و شکیبایی دارد، گرچه برای شما فرقی نخواهد کرد اما طرف مقابل تان سرش به سنگ خواهد خورد.اگر کسی به شما بدی کرده در فکر انتقام جویی نباشید. صبر شما باعث کامیابی تان می شود و ناراحتی تان پایان می پذیرد. راه پیشرفت برای شما باز است.




فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ )

کسی در خانه دلت را می‌زند که آشناست. اختیار دل اگر به دست تو بود شاید به این آسانی تسلیم نمی‌شد. اما دل خود صاحب اختیار است و نمی‌توان آن را در چارچوب خاصی محبوس کرد و یا برایش قانون گذاشت. به احساست اطمینان کن.

یکی از دوستان یا نزدیکانت به مقام یا پست مهمی می‌رسد که باعث خوشحالی و رضایت تو خواهد شد.

سعی کن برنامه غذایی‌ات را طبق ویتامین و ارزش غذایی تنظیم کنی تا دچار کمبود مواد معدنی نشوی.

اگر فکر می‌کنی می‌توانی به هر مقصد و آرزویی رسید، سخت در اشتباهی. باید از بین همه خواسته‌ها، آنهایی را انتخاب کنی که برای تو سودآور باشد. معجزه کار پیامبران است نه کار من و تو.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما از تغییرات گریزانید اما حال زمان آن است که استانداردهای زندگی خود را تغییر دهید. برای محبوبیت لازم نیست خودتان را تحت فشار بگذارید، دیگران شما را هر جور که باشید دوست دارند. تنها یک نفر است که رضایت و خشنودی او باید برایتان مهم باشد و او خود شما هستید. در رابطه عاطفی خود با مشکلات زیادی رو به رو شده اید، فرقی نمی کند عامل آن خودتان باشد یا حتی دیگران، بهتر است تمام آنها را دور بریزید و فضایی رمانتیک بین خود و شریک زندگی تان ایجاد کنید. این کار از شما بر می آید بنابراین این فرصت را از دست ندهید. به مال مردم طمع نکنید روزی هرکس به قدر زحمتی است که می کشد. فکر می کنید دست شما نمک ندارد و اطرافیان ارزش واقعی شما را نمی شناسند. به زودی منفعت بزرگی نصیب شما می شود. روزهای شلوغ و پرکاری پیش رو دارید که نسبت به گذشته انرژی بیشتری از شما می گیرد آمادگی لازم را برای رویارویی با این روزها در خودتان ایجاد کنید.

نشاط و انرژی که دارید را تلف نکنید و کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. قرار است تغییراتی را در منزل‌ یا محل‌کار انجام دهید، امروز زمان مساعدی برای این تغییر است. با انجام این تغییرات، روحیه‌تان را بهبود بخشید و حال‌و‌هوای تازه‌ای پیدا کنید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهنتان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سود سرشاری  روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند.  مهمان ناخوانده‌ای از راه خواهد رسید. از این مهمان پذیرایی کنید و مطمئن باشید لحظه‌های شادی را در کنار هم تجربه خواهید کرد.  امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار