فال روزانه سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز، فال روزانه  سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد دوم اسفند و فال روزانه فردا ۲ اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گر...

به گزارش رصد روز، فال روزانه  سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد دوم اسفند و فال روزانه فردا ۲ اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲ اسفند۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ )

این عشق نهایتا ثمر می‌دهد و به کسی که دوستش داری می‌رسی. به شرط آنکه از هیچ کوشش در راه آن دریغ نکنی. کسی را دوست بدار که تو را فقط به خاطر خودت بخواهد.

بیماری‌های بزرگ از یک سرماخوردگی کوچک شروع می‌شوند. پس مراقب سلامتی‌ات باش.

 

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز اعتماد به نفسی که در وجود خود احساس می کنید به شما کمک خواهد کرد نگاهی صادقانه به درون خود بیندازید. سعی کنید در این جستجوی درونی بیش از اندازه مثبت نگر نباشید، در غیر این صورت خیلی از واقعیت ها از چشمتان مخفی خواهند ماند. حسادت در رابطه عاطفیتان امروز برای شما دردسرساز خواهد شد. احساس حسادت معمولا حسی بی اساس است و اگر می خواهید خودتان را از این دلخوری بیهوده نجات دهید باید در مورد آن صحبت کنید. اکنون زمانی فوق العاده است تا این وضعیت را به نفع خودتان تغییر دهید. به انجام کاری اصرار دارید. از کسی که برای شما از دیگران خبر می آورد دوری کنید، نیتش خیر نیست. فشار کاری تان این روزها بیشتر از همیشه است، به تغذیه و استراحتتان اهمیت بدهید وگرنه نمی توانید به این روند ادامه بدهید. برای یک مشکل مالی راه حلی موقتی پیدا می کنید.

اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرافیان وجود دارد، در این مشاجره کوتاه بیاید و خودتان را ناراحت نکنید.  شرایطی مهیا می‌شود تا کارهای دلخواه را انجام دهید و توانمندیهای خود را افزایش دهید. به لطف این شرایط کارهای جدیدی فرا بگیرید و موفقیت‌های بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.  اهمیت زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان نمی‌دهید و این وضعیت زمینه ناراحتی ایشان را فراهم کرده است.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ )

تمایل داری خبری را پیش از اینکه تحقیق کرده باشی، باور کنی. این شتابزدگی خطرناک خواهد بود و باید در مورد هر خبری کاملا تحقیق کرده و سپس تصمیم گرفت. به این ترتیب مشکلات کمتری پیش می‌آید.

یک سهل‌انگاری تو را دچار بحران خواهد کرد. باید مراقب باشی و از فرصت‌های خوب کاری یا تحصیلی به نفع خودت استفاده کنی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز فشارهای عصبی ممکن است باعث شوند کمی حال و هوایتان بهم ریخته و سطح انرژیتان پایین بیاید. کارها و وظایفی که باید به انجام برسانید در انتظارتان هستند و با وجود بی حوصلگی مجبور به انجام آنها خواهید بود، اما این حالت شما می تواند اثراتی منفی روی نتیجه کارتان بگذارید. تحت هیچ شرایطی خودتان را با کار بیش از اندازه بیشتر از اینی که هست اذیت نکنید. حواستان باشد که رفتارتان با دیگران تحت تأثیر خستگی و فشار عصبیتان قرار نگیرد. یک جابجایی مکان خواهید داشت. برای یک سرمایه گذاری بزرگ احتیاط کنید. از انجام کاری یا شخصی ناامید شده اید، کمی صبور باشید اوضاع تغییر خواهد کرد، به خودتان فرصت بدهید. به یک سفر کوتاه خواهید رفت. از جایی که توقع ندارید با شنیدن حرفی به واقعیتی پی خواهید برد.

رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید. در غیر این صورت محبوبیت خود را در میان اعضای منزل از دست خواهید داد و به فرد نامطمئنی تبدیل می‌شوید.  روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز ناخوش‌احوال می‌شود. غم به دل خود راه ندهید زیرا بیماری جدی وجود عشق‌ زندگیتان را تهدید نمی‌کند و حال ایشان در چند روز آینده بهتر خواهد شد.




فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ )

از دوستی‌هایی باید ترسید که هر روز به رنگی است. کسانی مقاصدی را پشت دوستی‌های خود پنهان می‌کنند، که شناخت آنها دشوار خواهد بود. به هر حال باید همیشه مراقب بود.

اگر وقت داری می‌توانی در کلاس‌های مورد علاقه‌ات ثبت‌نام کنی. به این صورت هم معلومات و اطلاعاتت بیشتر می‌شود و هم روحیه‌ات عوض می‌شود.

وضع مالی تو خوب است. می‌توانی با احسان و بخشش مادی این شادمانی را تکمیل کنی. در راه خیر هر کس به اندازه توان خود کمک می‌کند و از منافع مادی و معنویش بهره می‌گیرد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

یکی از گروه هایی که شما در آن عضو هستید، که می تواند شامل خانواده، دوستان و یا همکارانتان باشد به خاطر بحث بر سر مسائل سیاسی و اجتماعی به مشکلاتی جدی برخواهد خورد و شاید حتی از هم پاشیده شود. شما باید سعی کنید خودتان را از این بحث و دعوا دور نگه دارید. همچنین ممکن است یکی از دوستانتان با مشکلاتی بزرگ و گیج کننده به سراغ شما آمده و تقاضای کمک کند. شاید بهتر باشد تا فردا که اوضاع بهتر شود سرتان را با کارهای شخصیتان گرم کرده و زیاد به دیگران نزدیک نشوید. یک تماس تلفنی خواهید داشت و در مورد موضوع مهمی با شخصی وارد مذاکره و گفتگو می شوید. به صحبت های اطرافیان دقت کنید، از هر حرفی می توان برداشت های مختلف کرد. یک کار خیر را تا دستتان می رسد انجام دهید. شخصی چشمش به دست شماست. با اطرافیانتان کمی مهربانتر باشید.

  سبک زندگی ناسالمی دارید و با خوردن خوراکی‌های مضر، سلامت خود را به‌خطر انداخته‌اید. از امروز به خودتان قول بدهید رفتار ناسالم را کنار بگذارید و سبک زندگی سالمی در پیش بگیرید. هزینه‌های زندگی شما سربه‌فلک گذاشته و حساب‌و‌کتاب خرجهایتان از دست شما دررفته است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که مدیریت بیشتری بر خرج‌ها داشته باشید و اجازه ندهید هزینه‌های زندگی کمر شما را خم کند. اعضای خانواده زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌آورند. در اولین فرصت دلیل برخورد نامناسب اعضای خانواده را جویا شوید و به‌گونه‌ای با اهل منزل صحبت کنید که در آینده کمتر شما را ناراحت کنند. روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی‌کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد.  شرایطی مهیا می‌شود تا دانش و مهارت خود را افزایش دهید و یک‌سروگردن بالاتر از رقبا قرار بگیرید. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. فردی قصد دارد میانه شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان را خراب کند. قبل از اینکه این فرد به هدف شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که شعله‌های محبت میان شما و عشق ‌زندگیتان هرگز خاموش نخواهد شد.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ )

همیشه زندگی عاطفی انسانها در حال تغییر و دگرگونی است. اگر این تحولات نباشد، زندگی ما شکل نمی‌گیرد پس به جای گله و شکایت و غصه خوردن خودت را با این تحولات هماهنگ کن و سعی کن خودت در تغییرات عاطفی زندگیت نقش داشته باشی.

به جاهای مختلفی می‌روی و در هر کدام با دوستان تازه‌ای آشنا می‌شوی. هم در زندگیت تغییرات خوبی ایجاد می‌شود و هم این آشنایی‌ها باعث می‌شود به تجربه و شناخت‌هایی می‌رسی که برای آینده‌ات بسیار مفید است.

بهتر است کار تو با علاقه و خواسته‌های درونیت هماهنگ باشد. فقط سود مالی مهم نیست. می‌توانی راه‌ها و کارهای مختلفی را امتحان کنی و در نهایت کاری را انتخاب کنی که با روحیه تو سازگار باشد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز ممکن است به خاطر تغییراتی که دارید در خانه تان ایجاد می کنید مشکلاتی موقتی و زودگذر بین اعضای خانواده شما به وجود بیایند. شاید مشغول نقل مکان، یا نظافت و یا بازسازی و تغییر دکوراسیون منزلتان هستید و بعض ها کم کاری کرده و یا در کارهای دیگران اختلال ایجاد می کنند. بهترین راه چاره این است که این پروژه را هر چه سریعتر به انجام برسانید تا اخلاق همه سر جایش برگردد. این روزها می گذرد. برای خبری که به گوشتان رسیده کاری انجام دهید، از کنار آن سرسری نگذرید، یادتان باشد همیشه خیلی زود دیر می شود. حرفتان را تا فرصت دارید رک و پوست کنده بزنید، حاشیه نروید که به تله خواهید افتاد. در مورد یک مسئله کاری تصمیمی ناگهانی خواهید گرفت.

فکر می‌کنید برای فراگیری مهارتهای جدید دیر است، اما این طرز فکر را کنار بگذارید و با یادگیری مهارت‌های جدید، سری در میان سرها در بیاورید. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهدافتان تنها نمی‌گذارند. روزی عاشقانه را در پیش دارید و بوی خوش عشق را در هوا احساس می‌کنید، این احساس را به همسر یا عشق ‌زندگیتان منتقل کنید و امروز را با عشق و محبت به پایان برسانید.  به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کارهای امروز مشکلی نخواهید داشت. اهمیت زیادی به اعضای خانواده می‌دهید، اما مواظب باشید که این روحیه شما را ضعیف و خسته نکند. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و به انجام تفریح و سرگرمی جدیدی مشغول شوید.




فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ )

اینکه تو نگران آینده هستی خوب است اما حساسیت بیش از حد، تو را از فکر کردن درست و دقیق بازمی‌دارد. باید اول این استرس و نگرانی بیهوده را از خود دور کنی تا بتوانی با آرامش فکر کنی. این تصمیم بزرگی است و احتیاج به فکر عمیق همراه با آرامش دارد.

افکار پراکنده و بی‌برنامه بودن تو نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه بحران مالی‌ات را افزایش می‌دهد. با یک تصمیم و نگرش درست و بررسی اوضاع کنونی، می‌توانی راه‌حلی برای این مشکل بیابی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

سوء تفاهم هایی که با یکی از دوستان، اعضای خانواده و یا شرکای تجاری راه دورتان امروز باعث عصبانیت، احساساتی شدن و تماس های تلفنی نه چندان دوستانه ای خواهند شد. به جای این که درگیر جنگ و دعوا شوید سعی کنید این مشکل را حل کنید. تغییراتی که در اطراف محل کار و زندگیتان ایجاد شده اند باعث مشکلاتی در رفت و آمدهایتان خواهند شد و باید خودتان را برای وقت گذراندن در خیابان هایی که بسته شده اند و ترافیکی سنگین آماده کنید. اگر برایتان امکان پذیر است سعی کنید پیاده به محل مورد نظرتان بروید. در راه عشق و دوستی باید خودخواهی را کنار گذاشت، مهربان باشید و علاقه تان را به زبان بیاورید. برای حل یک اختلاف به عنوان حَکَم از شما کمک گرفته خواهد شد. برای پیشرفت در یک رابطه عاطفی بهتر است اختلافات گذشته را که حالا حل و برطرف شده فراموش کنید و به گذشته برنگردید.

به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. غم و غصه‌ها را کنار بگذارید و با هم‌صحبتی با اعضای خانواده به آرامش برسید. عادت‌های ناپسندی دارید و این عادت‌ها زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کرده ‌است، از آنجایی که هیچ چیزی ارزش ناراحتی اهل منزل را ندارد، از امروز به فکر ترک این عادت‌های ناپسند باشید و برای کنار گذاشتن این عادت‌ها از اعضای خانواده کمک بگیرید. فردی در محل کار یا همسایه‌ها نقشه شومی برای شما کشیده و می‌خواهد آبرو و اعتبار‌تان را زیر سوال ببرد، اجازه چنین کاری را به این فرد ندهید و به ایشان ثابت کنید که آبروی‌تان را از سر راه گیر نیاورده‌اید. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.  محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌ بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.




فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ )

باید هر کسی و یا هر چیزی را که زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌کند، از خودت دور کنی. در راهی قدم بگذار و به کسی عشق بورز که قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت کسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

ممکن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران کوچک به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشکلات در حدی نیستند که بتوانند اراده تو را به شکست بکشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز در مواجهه با سوء تفاهم هایی که به وجود می آیند استعدادهای روانشناختی شما به کارتان خواهند آمد. انگار دوستان و نزدیکانتان نمی توانند افکار مشخص و واضحی داشته باشند و تلاش هایی که برای بخشیدن اطمینان خاطر به آنها صورت می گیرند بیهوده به نظر می رسند، اما شما می توانید روش هایی موفقیت آمیز برای غلبه به این وضعیت پیدا کنید. امروز ممکن است که مسائل اقتصادی نگرانی هایی برای شما ایجاد کنند، اما نبوغ اقتصادی شما همه چیز را رو به راه خواهند کرد. در رانندگی احتیاط کنید. در یک جمع مراقب حرفی که می زنید باشید، کاری نکنید که بعدا دائم نگران باشید. درگیر یک مشکل مالی قدیمی هستید که هرچه بیشتر تلاش می کنید انگار گره بر گره می زنید. برای شخصی بسیار دلتنگ هستید، دائم خاطرات را مرور نکنید.

روز را سرشار از اعتماد‌به‌نفس آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که هیچ مانعی سد راه شما نخواهد شد، این احساس را به فال نیک بگیرید و مشکلات امروز را راحت‌تر از همیشه از سر راه بردارید. فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است. به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید.  غصه گذشته‌ها را نخورید و مطمئن باشید که آینده شادی و شادکامی را برای شما رقم خواهد زد. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران کنید. پیشنهادی برای کاری جدید دریافت می‌کنید. این پیشنهاد را قبول کنید و مطمئن باشید همه چیز آن‌گونه که انتظار دارید پیش می‌رود. وقت‌ خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در کنار کار، فرصتی برای حضور در پیش افراد خانواده فراهم شود.




فال روزانه مهر

اگر متاهل هستی روابط تو با همسرت بسیار ایده‌آل و خوب خواهد شد و اگر با کسی دوست هستی روابط حسنه است! با بعضی رفتارها و حرفهای خود نباید این رابطه را از بین برد. باید مراقب بود که این چینی نازک عشق ضربه نخورد و نشکند!

برای تحقق خواسته‌هایت به پشتوانه مالی و مادی نیاز داری. پس باید در درجه اول امکانات آن را فراهم ساخت و سپس دست به کار شد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز به طور ناگهانی راهکارایی برای بهبود بخشیدن به زندگی روزمره به ذهنتان خواهند رسید. قرار نیست همه زندگیتان را زیر و زبر کنید، تغییرات کوچک و متعادل ساختن برخی عادات می تواند زندگیتان را به طور جدی تغییر دهد. امروز این طور به نظرتان می رسد که شخصی که نظر شما را به خود جلب کرده است در واقع به فرد دیگری علاقه مند است. این می تواند احساس خشم شدیدی را در وجود شما ایجاد کند. به جای این که خودتان را دیوانه کنید سعی کنید ابتدا به واقعیت قضیه پی ببرید و از به وجود آمدن هر سوء تفاهمی جلوگیری کنید. سر خودتان را به آنچه که در اطرافتان می گذرد گرم کنید. یک ملاقات غیر منتظره به سادگی در تصمیمتان تاثیر می گذارد و مسیرتان را عوض می کند. یک تغییر کوچک تاثیر بزرگی بر روحیه تان می گذارد. در مورد مسئله ای بسیار عجول هستید، اما چاره ندارید جز اینکه فعلا صبر کنید.

به اندازه کافی انرژی ندارید و کم‌روحیه هستید، این شرایط ممکن است زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید. امروز غرق خاطره روزهای اول عاشقیتان می‌شوید و خاطره‌های خوش این روزها ذهن شما را کاملاً مشغول می‌کند. شرایطی برای دستیابی به یکی از آرزوهای دیرینه‌تان پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و هر لحظه به آرزوهایتان نزدیکتر شوید. مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.




فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ )

نباید هر چه که می‌شنوی باور کنی چون در این صورت به کسی ستم خواهی کرد که شدیدا تو را دوست دارد. به چشمهایی که از زندگی عزیزتر هستند باید اطمینان داشت و فریب شیطان را نخورد.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

باید تغییراتی اساسی در زندگیت ایجاد کنی. رکود و یکنواختی خلاقیت تو را از بین می‌برد. همیشه باید به فکر پیشرفت باشی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

یک نفر دارد چیزهایی را از شما مخفی می کند. همه ما اطلاعات و رازهایی داریم که دلمان نمی خواهد آنها را با دیگران در میان بگذاریم، اما این چیزی نیست که شما بتوانید نسبت به آن بی تفاوت باشید. حس ششمتان احتمالا به شما خواهد گفت که این شخص کیست. اگر اصرار دارید به رازی که از شما مخفی می کند پی ببرید این کار را با ملایمت و بدون این که باعث شوید احساس کند تحت فشار قرار گرفته است انجام دهید. شخصی از گفتن حرفی یا انجام کاری طفره می رود، بیش از اندازه به او فشار نیاورید. در یک رابطه احساسی و عاطفی چیزهایی هست که نمی دانید و از آن ها بی خبرید. یک خرید را به تعویق خواهید انداخت. برای انجام کاری از شما قدردانی و تشکر می شود، این موضوع برایتان اهمیت زیادی دارد.

از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالیتان را تضمین نمایید. گرفتاری‌های زیادی در زندگی دارید، اما همیشه از زیر بار این مشکلات شانه خالی کرده‌اید. زمان آن فرا رسیده که با این گرفتاری‌ها روبه‌رو شوید و مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنید.  چشمتان به دلبری پری‌چهره می‌افتد و به او دل می‌بازید. این عشق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه نمایید.   قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند. در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند. در برابر تغییرات مقاومت می‌کنید و انعطاف‌پذیری لازم برای تعامل با رویدادهای غیرمنتظره‌ را ندارید. این روحیه را کنار بگذارید و زندگی را تمامی فرازوفرودهایش پذیرا باشید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگیتان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید.




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ )

در سایه یک رفاقت و دوستی خوب و صمیمانه می‌توان سال‌ها آرامش داشت و خوش بود. مواظب باش با بی‌توجهی و سربه‌هوایی‌ات این موقعیت را از خودت نگیری.

با حرکت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن کار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یکنواخت و کسل‌کننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.

مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت کنی.

پس از این بحران، وضعیت مادی تو بهبود خواهد یافت. گرچه تا آن زمان هنوز راه درازی در پیش خواهد بود اما مطمئن باش که آینده درخشانی در انتظار توست و به آن دست خواهی یافت.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

اگر امروز برنامه ای برای شرکت در فعالیت های گروهی داشته اید ممکن است شرایطی که از کنترل شما خارج هستند ایجاد شده و مانع شما شوند. شاید این وضعیت باعث ناراحتی شما و دیگران شود، اما نباید زیاد خودتان را به خاطر آن اذیت کنید، سرتان را با یک کار دیگر گرم کنید. یک پروژه کاری که در دست اقدام داشته اید امروز با گره هایی مواجه خواهد شد و این موضع ممکن است باعث شود مجبور شوید چند ساعتی بیشتر کار کنید. انجام کاری را به شخصی از نزدیکان خواهید سپرد و از نگرانی هایتان کم خواهد شد. بیش از این دست دست نکنید ضرر پیش آمده را نمی توانید جبران کنید. برای مشکل دیگران کاسه داغ تر از آش نشوید. خودتان را به آب و آتش نزنید که بعدا پشیمان و بدهکار بشوید، سرتان به کار خودتان باشد.

کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید اما خسته نخواهید شد. یکی از دوستان یا آشنایان امروز از شما درخواست پول دارد، اما در شرایط مالی مناسبی برای قرض پول به اطرافیان نیستید، در نتیجه از این دوست عذرخواهی کنید و ثبات مالیتان را به خطر نیندازید. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید. مشکلی که با آن روبه‌رو شده‌اید امروز به دست یکی از دوستان صمیمی‌ شما حل می‌شود. لطف این دوست را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های اطرافیان باشید. رقابتی تنگاتنگ را در تجارت و حرفه‌ خود تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید از گردونه رقابت خارج شوید و به هر قیمتی شده ثابت کنید که یک سر و گردن بالاتر از رقبا هستید.  همسر یا عشق زندگیتان حسابی هوای شما را دارد و لحظه‌ای از رسیدگی به شما غافل نمی‌شود. با این حال مدتی است آن‌چنان که باید و شاید هوای عشق زندگیتان را ندارید و از رسیدگی به وی غافل شده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد رابطه شما را به سردی بکشاند، پاسخگوی محبت‌ها و زحمت‌های عشق زندگیتان باشید.




فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ )

دوستی تو را دعوت می‌کند اما امکان پاسخگویی برای آن وجود ندارد. فاصله‌ای که بین تو و او برقرار شده مانع از آن می‌شود که بتوان پاسخ مثبتی داد. باید صبر کرد تا با تغییر اوضاع و احوال این فاصله برداشته شود.

شاید با رفتن به یک مسافرت بتوانید تا مدتها خاطرات قشنگی داشته باشید. کمی به خودتان برسید و تفریح کنید. مطمئنا به کسی برنمی‌خورد!!!!

بهتر نیست به جای خوردن روزی یک مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و کمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع کنی.

موفقیتی بدست می‌آید که سود مادی خوبی راه به همراه خواهد داشت. با این موفقیت می‌توانی به بخشی از آرزوهای خود برسی و برای بخش دیگر تدبیر تازه‌ای اندیشید.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز یک نفر که به کمی همدردی و دلسوزی نیاز دارد به دیدارتان خواهد آمد و در رابطه با برخی مشکلاتی که دارد از شما تقاضای کمک و همفکری خواهد کرد. بحثی که مطرح می شود می تواند اطلاعات جدیدی را برای شما به همراه داشته باشد که به نظرتان خیلی جالب می رسند و می توانند ایده های جدیدی برای شما به همراه داشته باشند که در کارهای خودتان نیز می توانید به کار بگیرید. به شخصی که از شما مهلت خواسته کمی بیشتر فرصت بدهید. این روزها دائم عصبانی هستید، بگردید دلیل واقعی آن را پیدا کنید قبل از آن که حرفی بزنید یا کاری بکنید که پشیمان بشوید. برای رسیدن یک طوفان آماده باشید، خیلی چیزها در اطرافتان تغییر خواهد کرد و زندگی تان از این رو به آن رو خواهد شد.

برای انجام کاری قصد سرمایه‌گذاری دارید، امروز زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است، اما به خاطر داشته باشید که از این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به جیب نخواهید زد، با این حال صبر پیشه کنید و زحمت‌ بیشتری برای این سرمایه‌گذاری بکشید، مطمئن باشید در درازمدت سود چشمگیری روانه حساب‌‌های بانکیتان خواهد شد. عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوقتان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد. فکرهای خلاقانه‌ای در ذهن دارید،‌ اما از اجرای این ایده‌ها می‌ترسید و نگران هستید که شکست بخورد. امروز زمان مناسبی است تا دلتان را به دریا بزنید و ایده‌هایی که مدت‌ زیادی است در سر دارید را اجرا کنید. مطمئن باشید انجام این ایده‌ها هیچ ضرری برای شما به دنبال نخواهد داشت. کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید. ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. اجازه ندهید این سوء‌تفاهم بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.




فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ )

اگر این فرصت ادامه داشته باشد به یک بن‌بست می‌رسی. پس تا هنوز فرصت باقی مانده، باید راههای تازه‌تری را تجربه کرد. شاید به نفع تو باشد.

در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یک دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم کننده است.

این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌کنم کمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حرکت کن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نکن!!!

باید سعی کنی از نظر اقتصادی خودکفا باشی. با کمی تلاش و استفاده از استعدادهایت می‌توانی موفق شوی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز بعضی برنامه هایی که برای تعطیلات و یا تحصیلات داشته اید ممکن است به خاطر مسائلی که فراتر از کنترل شما هستند به مشکلاتی برخورده و یا با موانعی همراه باشند. این موضوع شما را خیلی ناراحت کرده و حتی باعث عصبی شدن و بدخلقی شما شود و بخواهید ناراحتی خودتان را سر دیگران خالی کنید. بهتر است به جای این کارها به فکر پیدا کردن راه چاره ای برای مشکلاتتان باشید تا شاید بتوانید با کمی تأخیر نقشه هایتان را عملی کنید. شنیدن خبر یک ازدواج خوشحال و متعجبتان می کند. از روزمرگی هایتان خارج خواهید شد. شخصی برای گرفتن یک تصمیم مهم کمکتان خواهد کرد. به جایی ناآشنا می روید. این روزها چشم انتظار رسیدن خبر یا نامه ای هستید، باید کمی بیشتر صبوری کنید اما بد به دلتان راه ندهید.

میان شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. این مشاجره را ختم به خیر کنید و دلخوری‌ها را کنار بگذارید. انسان ولخرجی هستید و امروز اگر مواظب نباشید، این رفتار کار دستتان می‌دهد. یکی از اعضای خانواده امروز موفقیت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و از تجربه‌های ایشان درس بگیرید.  توجه ویژه‌ای در انجام کارها ندارید و این وضعیت نارضایتی همکاران یا اهل منزل را به دنبال داشته است، ادامه این شرایط شما را به لحاظ کاری در وضعیت نامطلوبی قرار می‌دهد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که با تمرکز بیشتر به انجام کارها مشغول شوید و به‌گونه‌ای کار کنید که مو لای درز کارهای شما نرود. اگر حواستان به گذر زمان نباشد، سرتان به انجام کارهای پیش‌پاافتاده بند می‌شود و فرصت‌های مهمی را از دست می‌دهید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که فرشته‌ای تمام‌عیار است.




فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ )

از طرف کسی برخوردها و عکس‌العملهایی می‌بینی که حاوی پیام مهمی است اما تو به همه آنها بی‌اعتنایی و درگیر کارهای خودت هستی!! تا وقت هست از این موقعیت بی‌نظیر استفاده کن. اگر روزی این این پیامها قطع شود قابل جبران نخواهد بود و تو کاملا تنها می‌شوی.

یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده کن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.

پس از تلاش زیاد به یک سود تجاری مهم خواهی رسید. هوشیاری خود را حفظ کن و وظایف اصلی خود را در نظر داشته باش تا این سود همیشگی شود.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز یک تماس تلفنی و یا نامه ای دریافت خواهید کرد که می توانند اخباری ناراحت کننده در رابطه با مسائل مالی برای شما به همراه داشته باشد. اولین واکنشی که شما نشان می دهید به احتمال زیاد سرزنش خودتان و یا یک نفر دیگر خواهد بود، اما به احتمال زیاد شرایط ایجاد شده فراتر از کنترل شما و یا هر شخص دیگری هستند. خوشبختانه این وضعیت غیر قابل تغییر نیست و می توانید آن را حل کنید. قبل از این که کسی را از دست خودتان ناراحت کنید بهتر است همه شرایط را مورد بررسی قرار دهید و آن چه لازم است را انجام دهید. اختلافی در محیط کاری یا خانوادگی تان پیش آمده و یا خواهد آمد. از بحث و جنگ دوری کنید و راه صلح و آشتی را پیش بگیرید، ادامه دادن این اختلاف ضررش بیشتر از منفعتش هست. گاهی از خودگذشتگی بهترین کار است. شخصی با گفتن حرفی تاثیر مهمی روی شما می گذارد.

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. وضعیت مالیتان بهبود پیدا می‌کند و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. قرار است تغییراتی را در منزل‌ یا محل‌کار انجام دهید، امروز زمان مساعدی برای این تغییر است. با انجام این تغییرات، روحیه‌تان را بهبود بخشید و حال‌و‌هوای تازه‌ای پیدا کنید. روزی عاشقانه را آغاز کرده‌اید و از عشق بی‌پایان همسر یا عشق ‌زندگیتان بهره خواهید برد. کارهای زیادی دارید و امروز فرصت سر خاراندن پیدا نخواهید کرد.  امروز ترجیح می‌دهید به جای ملاقات با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید و تنها باشید. اگر امروز مواظب حرف‌هایتان نباشید، مشاجره‌ای سخت میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و در اولین فرصت بین خودتان و این فرد صلح و صفا برقرار کنید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط