فال روزانه سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روزانه سه شنبه 29 اسفند ۱۴۰۲ و فال روز تولد 29 اسفندماه و فال روزانه فردا بیست و نهم اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.

به گزارش رصد روز، فال روزانه سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۲۹ اسفندماه و فال روزانه فردا بیست و نهم اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ )

خبرها یا اتفاقاتی که منتظرش بودی، ممکن است تا چند وقت دیگر به تعویق افتد. وقت خود را تلف نکن و افکار مبهم و پیچیده را از خود دور کن. به زودی همه چیز روبراه می‌شود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

 

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز دیدن تعصب و هیجانی که دیگران نسبت به افکار و عقاید خود دارند، حتی اگر با آنها موافق نباشید هم می تواند درس های مهمی را برای شما به همراه داشته باشد. در بحث هایی که شرکت می کنید با اعتماد به نفس کافی نظرات خود را بیان کرده و از این که مخالفت خود با نظرات دیگران را اعلام کنید هراسی نداشته باشید، فقط مواظب باشید که حتی اگر با کسی مخالف هستید این اختلاف نظر را با کمال ادب و احترام نشان دهید و باعث ناراحتی او نشوید. در محیط کاری بحثی پیش خواهد آمد و اوضاع آنطور که دلتان می خواهد پیش نمی رود. احتیاط کنید که حرفی نزنید که بعدا نتوانید از آن دفاع کنید. شما سالهاست که یک عذرخواهی به شخصی بدهکارید. این کار را این همه به تعویق نیندازید. مراقب رژیم غذایی تان باشید و با سهل انگاری سلامتی تان را به خطر نیندازید.

ممکن است که امروز اختلاف‌‌نظرهای کوچکی میان شما و اطرافیان ایجاد شود و رفتار اطرافیان شما را دلخور کند. سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال آن‌گونه که بایدوشاید از مهارت‌های خود بهره نمی‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. توانمندی‌های خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید.  انسان‌خنده‌رویی نیستید و کسی تاکنون لبخند شما را ندیده‌ ا‌ست، این روحیه شما را به فرد بداخلاق و کج‌خلقی تبدیل کرده و کسی تمایل رابطه با شما را ندارد. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و با معجزه خنده و خوش‌رویی آشنا شوید. اگر حواستان را جمع نکنید امروز ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را برنجانید. به خاطر داشته باشید که با سبک زندگی ناسالم، نه تنها خود را به خطر میندازید، بلکه سلامت افراد خانواده شما نیز به خطر میفتد. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌ا‌ید و احساس می‌کنید که عشق در فضای منزل شما موج می‌زند. این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید و روزی سرشار از خاطره‌های عاشقانه را پشت‌سر بگذارید.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ )

تو در مجموع انسان معتدل و معقولی هستی اما تغییر شرایط تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیم‌هایی بگیری که تقریبا از تو بعید است. سعی کن همچنان عقل و منطقت در کنار احساساتت کار کند.

همیشه به دنبال راهی برای بدست آوردن پول بیشتر هستی. برایت فرق نمی‌کند شرایط مساعد است یا نامساعد به همین دلیل گاهی اوقات برنامه‌هایت با شکست روبرو می‌شود و ناراحت می‌شوی. هر چیزی جایی و زمانی دارد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز تخیلتان دارد شما را به سرزمین های دوردست می کشاند و از دنیای واقعی دورتان می کند. شما در تمام طول روز در حال رویاپردازی خواهید بود و حتی این خیالات و رویاها می توانند در نگرش منطقی شما مشکل ایجاد کنند و نگذارند کارهای رومزه تان را با دقت و تمرکزی که از شما انتظار می رود به انجام برسانید. با این حال باید این واقعیت را هم در نظر داشته باشید که این رویاها و خیالات بی دلیل به سراغ شما نیامده اند و باید راهی پیدا کنید تا تجلی آنها را در زندگی واقعی خود نیز ببینید. اگر قرار است شنونده درد و دل های کسی باشید، بهتر است از قبل آماده باشید و بدانید که همراهی و همدلی کردن با دیگران کار ساده ای نیست و گاهی انرژی بسیاری می طلبد. مشکلات پیش آمده اخیر به حد کفایت شما را خسته و کلافه کرده، شاید بهتر باشد به بارتان اضافه نکنید. به خودتان مرخصی بدهید و استراحت کنید.

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. به گرفتاری مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. گرفتاری مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند. انسان حق‌به‌جانبی هستید و فکر می‌کنید که همیشه حق با شماست،‌ قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبد و زورگویی تبدیل کند، تغییر روحیه دهید و به نظرات دیگران احترام بیشتری بگذارید.  اتفاق خوشایند و غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌هایی سرشار از شادی و نشاط را تجربه کنید. قصد انجام کار جدید یا مشارکتی را دارید، اما شرط‌ عقل این است که بی‌گدار به آب نزنید و قبل از هرگونه مشارکتی، جوانب کار را بررسی کنید و جلوی ضرر‌های احتمالی را بگیرید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز قصد دارد حسابی شما را غافلگیر کند. این رفتار از عشق و محبت ایشان به شما حکایت دارد. در نتیجه شما نیز محبت عشق ‌زندگی‌تان را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت این محبت را جبران کنید.

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ )

بر فرصت‌هایی که از دست رفته است نمی‌توان اشک ریخت، چون این کار هیچ سودی ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس گرفته و خود را فراتر از آن قراردهی، ناچار به تکرار همان تجربه‌های تلخ خواهی شد.

باید سعی کنی این روزها محیطی آرام و بدون هر گونه تنش ایجاد کنی. با کسانی که به تو استرس و اضطراب منتقل می‌کنند، تا چند روز قطع رابطه کن و سعی کن وقتت را با کسانی بگذرانی که به تو انرژی مثبت بدهند. سلامت روح در ارتباط مستقیم با سلامت جسم است.

اسراف در هر کاری زیان‌‌آور است حتی اگر در بذل و بخشش باشد. هر کاری را باید به اندازه و به موقع انجام داد. گنج قارون هم داشته باشی با این دست و دلبازی‌ها تمام خواهد شد!

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

یادتان باشد که چیزهایی در دنیای اطرافتان وجود دارند که هر چند نمی توانید آنها را با چشم هایتان ببینید و یا حضور فیزیکیشان را احساس کنید، اما می توانند نقش مهمی را در زندگی شما ایفا کنند و به همین دلیل هم باید به آنها دقت و توجه کافی داشته باشید. با وجود این که در برقراری ارتباط با دیگران با مشکل خاصی مواجه نیستید و مکالماتتان با آنها خیلی خوب پیش می روند ترجیح می دهید در مورد برخی مسائل با آنها صحبت نکنید و در خلوت ذهن خود به تجزیه و تحلیل آنها بپردازید. قناعت یک ارزش است، بهتر است این روزها با قناعت زندگی کنید، اما مراقب باشید آن را با خساست اشتباه نگیرید، خصوصاً نسبت به خودتان. تنبلی نکنید. تنبلی مثل دعوت کردن دردسر به خانه تان است. پیشنهادی دریافت خواهید کرد، بهتر است قبل از هر تصمصیمی به تمام زوایای قضیه فکر کنید. یادتان باشد، شما به هیچ کس بدهکار نیستید.

تنبلی را کنار بگذارید و بیشتر از همیشه تن به کار بدهید. زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه نخواهد ماند و در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌ روزیتان را دریافت خواهید کرد. اهل انجام کارهای خلاقانه‌ هستید اما همیشه از این کارها باز می‌مانید، امروز فرصتی فراهم می‌شود تا خلاقیت خود را نشان دهید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.  مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید. یکی از آشنایان امروز از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود. از رفتار این فرد خرده به دل نگیرید و بر این کار ناشایست چشم‌پوشی کنید. امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کارهای غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کارهای دلخواهتان، این کارهای غیرمنتظره را به پایان برسانید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد. از این رفتار به ایشان خرده نگیرید و به عشق ‌زندگی‌تان اجازه دهید در آینده این رفتار ناپسند را جبران کند.

 

 




 

 

فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ )

احساس می‌کنی که از نظر عاطفی شکست خورده‌ای و دل دیگر مرده است! اما چنین نیست باید این پرنده زندانی را به باغی برده تا شاد شود. آن وقت خواهی دید که چطور نغمه‌سرایی می‌کند!

احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

حرص از مال دنیا و توجه زیاد به مسائل مادی تو را بی‌توجه به خانه و خانواده کرده است. به هرحال فراموش نکن که

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز سعی کنید احساس عشق و محبت و شادی خود را با سخاوت بیشتری با دیگران به اشتراک بگذارید و به جای این که تمرکزتان فقط روی خودتان باشد سعی کنید به اطرافیانتان توجه بیشتری داشته باشید. اگر انرژی امروز خود را در راه دنبال کردن اهداف گروهی و منافع جمعی به کار بگیرید نتیجه ای که به دست خواهید آورد خیلی بهتر خواهد بود و علاوه بر آن خودتان نیز احساس رضایت بیشتری خواهید داشت. انگار در کار کردن با دیگران جادویی نهفته است که خودتان به تنهایی هیچ وقت نمی توانید آن را در کارهایتان ببینید. شما حتی اگر مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که قبلا با آنها سر و کار نداشته اید، باز هم بهتان سخت نخواهد گذشت. شما دوست دارید از هر چیز جدیدی سر در بیاورید. شما استعدادی فوق العاده برای برقرار کردن تعادل بین ناشناخته ها و شناخته ها دارید. برای رسیدن به آنچه می خواهید باید هر روز تمرین کنید وگرنه در عمل سست می شوید.

خیالبافی را کنار بگذارید و زندگی را با تمام پستی‌ها و بلندیهایش بپذیرید.  دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید. روحیه مردم‌داری دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، امروز از این روحیه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید. یکی از دوستان که غمخوار شماست امروز به دیدارتان می‌آید. غصه‌های خود را با این فرد مطرح کنید و بار ناراحتی‌هایتان را زمین بگذارید.   شرایطی مهیا می‌شود تا با خودتان خلوت کنید و برنامه‌های مهمی برای آینده بریزید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای شما ترتیب داده تا امروز حسابی شگفت‌زده‌تان کند. از این فرصت نهایت بهره را ببرید و شب‌وروزی عاشقانه را تجربه کنید.

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ )

دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این نوع اختلافات گذرا خواهد بود و درنهایت تو به خواسته و آرزویت می‌رسی. بهتر است لبخند بزنی تا او با دیدن چهره بشاش و خندان تو کدورتها را فراموش کند.

یک بحران مالی ساده می‌رسد که به زودی پایان خواهد یافت. تو به زودی به خواسته‌هایت می‌رسی و بهبودی شرایط اقتصادی می‌رسی پس منتظر روزهای بهتری باش.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز تغییرات شدید و ناگهانی که در احساساتتان به وجود می آیند باعث شده اند که نسبت به صحت احساسات خود دچار شک و تردید شوید، اما به جای این که خودتان ر با این فکرها آزار بدهید و به دنبال پیدا کردن یک دلیل منطقی برای این تغییرات باشید بهتر است خودتان را با جریان این تغییرات هماهنگ کرده و ببینید در نهایت به کجا خواهید رسید. داشتن این همه احساسات و توانایی بیان آنها نعمت بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود. سعی نکنید که احساسات خود را مخفی و یا سرکوب کنید و آزادانه آنها را به زبان بیاورید. به خودتان کمک کنید و اندیشه هایی را در سرتان بپرورانید که همواره خوشحالتان می کند. دست به کاری بزنید که می دانید از انجام دادن آن، هم خودتان و طرف مقابلتان شادمان می شود. با فردی معاشرت کنید که حضورش به شما احساس شادی می دهد. در مورد مسئله ای که با شما مطرح شده بهتر است جایگاه بی طرفانه داشته باشید. نوآور باشید و هیچ وقت از دیگران تقلید نکنید.

برای رسیدن به موفقیت باید زندگی را جدی بگیرید و با اراده محکم مشکلات را پشت‌سر بگذارید. روحیه ولخرجی دارید و اهل پس‌انداز و صرفه‌جویی نیستید. این روحیه را کنار بگذارید و به خودتان قول بدهید که قسمتی از درآمدتان را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. به خاطر داشته باشید که با خساست و زراندوزی جایی در دل کسی نخواهید داشت. روزی سرشار از عشق و عاشقی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. احساس می‌کنید که اطرافیان رفتار مناسبی با شما ندارند و از این وضعیت ناراحت هستید، اما به خاطر داشته باشید که رفتار نامناسب دیگران، درواقع آینه‌‌ای از رفتار شماست و از آنجایی که شما با اطرافیان رفتار ناپسندی دارید، دیگران نیز به شما احترام نمی‌‌گذارند. در نتیجه اگر به دنبال آبرو و احترام بیشتری می‌گردید، از امروز احترام بیشتری برای اطرافیان قائل شوید و مطمئن باشید که ایشان نیز احترام شما را همیشه حفظ خواهند کرد.  اخلاق نیکو و پسندیده را در پیش بگیرید و نظر اطرافیان را با رفتار محترمانه به خود جلب کنید. سفارش کالای ارزشمندی را داده‌اید و چند روزی است که چشم‌انتظار رسیدن این کالا هستید، چیزی نمانده تا این کالا به دست شما برسد و حسابی خوشحال شوید.

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ )

بین تو و دوست یا همسرت اختلافاتی پیش آمده است. این اختلافات را باید برطرف کرد اما قبل از آن باید ریشه‌های آنها را بشناسی تا در قضاوت و داوری خود دچار خطا نشوی.

با مشکل مالی برخورد می‌کنی. باید در برخورد با اینگونه مشکلات آنها را تحقیر کرد. باید طوری وانمود کنی که از هیچ چیز واهمه نداری. پس با هوشیاری کامل به فکر راه‌حل باش و خودت را دست کم نگیر.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما همیشه ترجیح می دهید اهداف مشخصی داشته باشید و مسیرتان برای رسیدن به این اهداف نیز تعیین شده باشد تا میزان کارایی خود را به بیشترین میزان ممکن برسانید. این بلاتکلیفی و ابهامی که امروز را در بر گرفته باعث شده است که دچار تردید باشید و ندانید چکار باید بکنید. شاید در چنین موقعیتی دلتان بخواهد خودتان را کنار کشیده و از وضعیتی که پیش آمده است فرار کنید. این روش کمک چندانی به شما نخواهد کرد و بهر حال مجبور خواهید بود با این مشکل خود مواجه شوید، پس همین حالا دست به کار شوید! از مشورت با دوستی که از سر صداقت راه درست را به شما نشان می دهد صرف نظر نکنید و نا امیدی را لجوجانه در خود پرورش ندهید. تماس با فرد مهمی را که به تاخیر افتاده در لیست برنامه های خود بگنجانید. عذرخواهی، نداشتن تمرکز و بی توجهی را جبران نمی کند. بر روی کارهای مهمی که پیش رو دارید متمرکز باشید و چشمانتان را باز نگه دارید.

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. روز حساسی را به لحاظ مالی در پیش دارید. در این روز اگر مواظب خرج‌هایتان نباشید، حساب دخل‌و‌خرج از دستتان خارج می‌شود و هزینه‌ای گزاف را متقبل خواهید شد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتاب‌هایتان باشید و ولخرجی نکنید. دوستان و آشنایان امروز حسابی هوای شما را دارند. این شرایط را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان تجربه کنید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز کاری خواهد کرد تا نگرانی‌ها را فراموش کنید و به غیر از عشق و محبت چیزی فکرتان را مشغول نکند. تلاش‌های زیادی انجام داده‌‌اید و انسان سخت‌کوشی هستید، اما به رغم این تلاش‌ها دستاورد چندانی ندارید. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در آینده‌ای نزدیک زحمت‌های شما به بار می‌نشیند و مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. یکی از آشنایان در گذشته رفتار ناپسندی با شما داشته است. از اشتباهات این فرد چشم‌پوشی کنید و به ایشان ثابت نمایید که هنوز هم مهرش در دل شما جای دارد.

 

 




 

 

فال روزانه مهر ( سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ )

به زودی نادانی و لجاجت او تو را آزار می‌دهد. از دیدن اعمال و رفتارش دچار پریشانی و اضطراب خواهی شد. بهتر است چند روز نزدیکش نشوی و او را به حال خودش رها کنی. در این مدت می‌توانی دعا کنی که او دوباره سر عقل بیاید.

به زودی اوضاع مالی و اقتصادیت روبراه می‌شود. دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چون این بار شانس به سراغت آمده. کسی که با تمام وجود خود را وقف هدفی می‌کند حتما موفق خواهد شد.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز شما علاقه ی بسیار زیادی به چیزهایی دارید که حداقل در حال حاضر نمی توانید آنها را داشته باشید. به جای این که با رویارویی با این واقعیت که نمی توانید خواسته هایتان را به دست بیاورید ناراحت و نا امید شوید به دنبال درسی باشید که این موقعیت می تواند برای شما به همراه داشته باشید. شاید مهم ترین درسی که می توانید از این مسئله بگیرید این باشد که شما در واقع اصلا به این چیزها هیچ نیازی ندارید. شما دارید نسبت به خواسته های خود خیلی احساساتی رفتار می کنید و این اصلا به نفع شما نیست. تغییر رفتار شخصی می تواند به سادگی احساسات شما را از حالت طبیعی خود بیرون آورده و عوض کند. فکر نکنید که می دانید چه اتفاقی در شرف وقوع است. هشیار باشید. چند روزی صبر کرده و بعد احساسات خود را دوباره مرور کنید. برای هر مسئله ای به اندازه خودش وقت بگذارید. به یک مهمانی دعوت می شوید حتما این دعوت را قبول کنید.

  مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالیتان ثبات پیدا می‌کند. زندگی را جدی‌تر بگیرید و با برنامه‌ریزی دقیق‌تری هدف‌هایتان را دنبال کنید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نخواهد ماند. سوء‌تفاهمی میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. این سوءتفاهم را به خوبی و خوشی ختم به‌خیر کنید و دلخوری به دل نگیرید.  حواستان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب اتفاق‌های اطرافتان باشید. در غیر این صورت با اتفاق ناگواری روبه‌رو خواهید شد و روزتان خراب می‌شود. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل کنید.  روزی عاشقانه را در کنار همسر یا عشق ‌ زندگی‌تان تجربه خواهید کرد.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ )

امروز خواسته های خود را بدون ترس و واهمه مطرح کنید. گوش شنوا وجود خواهد داشت. و اثرات آن شما را متعجب خواهد کرد. چند روز دیگر به پایان روزهای طلایی عشق شما نمانده. از این روزها استفاده کنید.

به عادت های خصوصی خود توجه کنید. شما می دانید که به چه کارهایی عادت دارید که به زیان شما می باشد. آنها را فراموش کنید. حداقل سعی کنید که …

به هیچ کس قرض ندهید. خود شما به این پول احتیاج پیدا خواهید کرد. اگر کسی به پول شما نیاز دارد از او معذرت خواهی کنید. این به صلاح هر دوی شماست.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز اگر مجبور به نوشتن چیزی باشید ممکن است یکباره به خودتان بیایید و ببینید بی آن که حتی یک کلمه روی کاغذ نوشته باشید ساعت ها به آن خیره شده و در عالم خیال و رویا غرق شده اید. هر کاری که می کنید نمی توانید افکار خود را متمرکز کرده و آنچه در ذهنتان است را روی کاغذ بیاورید. شاید انگیزه ی کافی برای انجام این کار را نداشته باشید و غرق شدن در عالم رویا برایتان خوشایندتر باشد. با این حال جای هیچ گونه نگرانی نیست، چون همین که روی انجام کارتان تمرکز کرده و آن را آغاز کنید خودتان هم نخواهید فهمید که کی و چگونه آن را به پایان رسانده اید. عنوان کردن آنچه که در سرتان دارید فکر خوبیست، به شرط آنکه نسبت به اظهارات دیگران هم گوش شنوا داشته باشید، وگرنه که یک طرفه به قاضی رفتن نتیجه اش راضی برگشتن است. در حالی که به هیچ نتیجه ای نرسیده اید بیهوده وقت خود را تلف می کنید، بهتر است سرتان را مثل کبک زیر برف نکنید و راهی را که باید هر چه زودتر انتخاب کنید.

 شرایطی مهیا می‌شود تا به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید. تغییر مهمی در زندگیتان ایجاد می‌شود. این تغییر را به نشانه‌ای برای آغاز سبک جدیدی در زندگی تبدیل کنید. احساس می‌کنید که همسر یا عشق زندگی‌تان مانند سابق به شما توجه ندارد. این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و در چند روز آینده عشق زندگی‌تان بیشتر از همیشه به شما مهر می‌ورزد.  متوجه می‌شوید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند.

 

 




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ )

کسی تو را به خردمندی و تعقل سفارش می‌کند. چون برخوردهای اخیر تو کاملا احساساتی و نسنجیده بود. از این برخوردها باید درس گرفت و قبل از اینکه تاثیر منفی روی دوستانت بگذارد، درصدد تصحیح آنها برآمد.

پیاده‌روی و کوهنوردی برای تو بسیار مفید خواهد بود، هم به لحاظ سلامتی جسمانی و هم از نظر تقویت روحیه.

این یک برنامه تازه و جدید است که اگر موفق شوی سود خوبی نصیب تو خواهد شد. به توصیه دوستان باید گوش سپرد و از تجارب آنان در این راه استفاده کرد تا موفق شد.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

اگر احساس می کنید که لازم است برای فرار از این روند تکراری که در آن اسیر شده اید کاری انجام دهید امروز فرصت خوبی است برای آن که با دقت بیشتری زندگی خود و کارها و تصمیماتتان را مورد بررسی قرار دهید. به جای این که دنبال راهی برای فرار از وضعیت فعلی خود باشید بهتر است به دنبال پیدا کردن راهی برای تغییر آن و لذت بردن از زندگی خود باشید. از این که از خودتان و آنچه انجام می دهید رضایت کامل را دارید اطمینان کامل حاصل کنید. بیهوده دست روی دست گذاشته اید. اگر همین حالا برای سازماندهی کردن افکارتان وقتی را تعیین نکنید، همه مسائل دیگر هم پیچیده تر از قبل به نظرتان می آید، گرچه حقایق شفاف و واضح به نظر می رسند، اما شما در حالی که از دو طرف به سمت دو مسیر کاملا متضاد کشیده می شوید با مشکل حل نشدنی روبرو می شوید. ادامه این روند شما را پریشان و آشفته می کند.

از همیشه سرحال‌تر هستید و انرژی و نشاط زیادی دارید، از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصت فراغتی برای خودتان پیدا کنید. فرصتی برای سفر مهیا می‌شود. راهی سفر شوید اما ولخرجی نکنید و پولی که با تلاش‌‌وزحمت بدست آورده‌اید را از دست ندهید. انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. بار سفر بسته‌اید و عازم مسافرت هستید، از خطرهای احتمالی این سفر هراسی نداشته باشید و خاطرتان جمع باشد که سفری پرسود و فایده‌ را تجربه خواهید کرد. امروز گرفتار کار واجبی می‌شوید و فرصتی برای توجه به اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کند. در اولین فرصت وقت بیشتری برای اعضای خانواده اختصاص دهید و به آن‌ها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.

 

 




 

 

فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ )

نگرانی‌ها را از خودت دور کن. به خود و اطرافیانت اعتماد کن و در موردشان اینقدر سخت‌گیر نباش. رفته رفته اوضاع روبراه خواهد شد.

باید انگیزه و حوصله برای دست زدن به کارهای جدید داشته باشی. مدتی به خودت برس تا روبراه شوی و خستگی را از تنت دور کن.

پیشنهادی مطرح میشه که می‌تونی قبول کنی. از دست زدن به کارهای تازه با تجربه‌های جدید نباید ترسید. می‌تونی به وضعیت مالیت امیدوار باشی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما همیشه از شوخی کردن و خنداندن دیگران لذت می برید، اما امروز بهتر است نهایت دقت و احتیاط را به کار بگیرید تا مبادا برای خنداندن دیگران و یا عزیز کردن خودتان به یک نفر دیگر، هر چند ناخواسته، آسیبی وارد کنید. اگر نسبت به داشتن چنین رفتاری با دیگران بی تفاوت باشید دیر یا زود خودتان نیز در همین دام خواهید افتاد و چنین وضعیتی را تجربه خواهید کرد. در انتقال اخبار و اطلاعاتی که امروز به دستتان می رسند بهتر است که با احتیاط بیشتری برخورد کنید و تا زمانی که از صحت آنها اطمینان کامل پیدا نکرده اید چیزی به زبان نیاورید، چون خودتان را به دردسر خواهید انداخت. بدون آنکه از کسی توقعی داشته باشید کار خیری را انجام خواهید داد. این را بدانید که سرمایه و ثروت تنها پول نیست. سرمایه حقیقی شما تندرستی، فکر خوب و کوشش خستگی ناپذیر شماست. بهتر است با داشتن این نعمت ها قدردان باشید. در فکر بدست آوردن چیزی هستید و بی وقفه برایش تلاش می کنید بطور حتم به آن دست خواهید یافت.

برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرودهای زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. در غیر این صورت دامنه دوستان شما روزبه‌روز کوچک‌تر می شود. یکی از اعضای خانواده امروز به کمکتان می‌آید و پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما مطرح می‌کند. این پیشنهاد را جدی بگیرید و به آن جامه عمل بپوشانید. مطمئن باشید تصمیمی که می‌گیرید درست است و در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام خواهد شد.  دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنشهای بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید.  فردی که دشمن شماست نقشه‌های شومی برای شما کشیده‌. اجازه ندهید این فرد نقشه‌های شوم خود را عملی کند و در اولین فرصت حسابش را کف دستش بگذارید. زمانی که از دست می‌دهید هرگز باز نمی‌گردد، در نتیجه از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا حتی لحظه‌ای از عمر باارزش شما هدر نرود. آتش عشق در دل شما از همیشه شعله‌ورتر شده و احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه همسر یا عشق زندگی‌تان را دوست دارید، این احساس را با عشق ‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه کنید.

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ )

از فرصت‌ها استفاده کن و برای چیزی که در آرزویش هستی تلاش کن حتی اگر دور از دست‌رس است. با دست روی دست گذاشتن و غمگین بودن به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسی و فقط زمان و فرصت‌های خودت را از دست می‌دهی.

اگر مشکل بدخوابی یا بی‌خوابی داری قبل از خواب دوش بگیر، به موسیقی ملایم گوش کن یا کتاب بخوان. امتحانش ضرر نداره!

اوضاع اقتصادی تو کمی تکان می‌خورد اما اگر به همین اوضاع قانع باشی دیگر پیشرفت نخواهی کرد و درجا خواهی زد. البته درجا زدن برای تو ضرری نخواهد داشت اما با تلاش بیشتر می‌توانی به سود بیشتری برسی.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز احساسات شما ممکن است که باعث گمراهیتان شوند، پس بهتر است که در رفتارهایتان با دیگران و قضاوت های که درمورد آنها می کنید احتیاط بیشتری به خرج بدهید. قبل از این که هر تصمیمی بگیرید و یا هر نتیجه گیری همی انجام دهید سعی کنید تمام اطلاعات لازم را کسب کرده و از روی عجله کاری نکنید که بعدا باعث پشیمانی شما شود.  امروز افرادی که با آنها سر و کار دارید خیلی لجباز، احساساتی و غیر قال اعتماد به نظر می رسند، اگر می بینید نمی توانید با آنها کنار بیایید روابط خود با آنها را تا جایی که می توانید محدود کنید. در مورد مشکلی کاری بخاطر حفظ کردن موقعیتتان مجبور می شوید عصبانیت خود را پنهان کنید. شما نظر خود را ابراز نمی کنید، در نتیجه باید بهایش را هم بپردازید. ادامه این روند فرسوده تان می کند شاید وقت آن رسیده که به خودتان اعتماد کنید و ترس و نگرانی را از خودتان دور کنید. شخصی در محیط کار حامی و پشتیبان شماست.

گرفتاری‌های خود را به تنهایی تحمل نکنید و بار مشکلات خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.   اعضای خانواده را سرزنش نکنید و اجازه مشارکت در تصمیم‌های مهم زندگی به آنها بدهید. صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته‌ مالیتان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید.   انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. قرار است برای خرید بیرون بروید، اما از آنجایی که احتمال زیادی وجود دارد که ولخرجی کنید، بیشتر از همیشه حواستان به خرید باشد و کالاهای ضروری و مهم را خریداری کنید. تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق ‌زندگی‌تان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق ‌زندگی‌تان نیست. از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌ زندگی‌تان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هر کس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ )

کسی در خانه دلت را می‌زند که آشناست. اختیار دل اگر به دست تو بود شاید به این آسانی تسلیم نمی‌شد. اما دل خود صاحب اختیار است و نمی‌توان آن را در چارچوب خاصی محبوس کرد و یا برایش قانون گذاشت. به احساست اطمینان کن.

سعی کن برنامه غذایی‌ات را طبق ویتامین و ارزش غذایی تنظیم کنی تا دچار کمبود مواد معدنی نشوی.

اگر فکر می‌کنی می‌توانی به هر مقصد و آرزویی رسید، سخت در اشتباهی. باید از بین همه خواسته‌ها، آنهایی را انتخاب کنی که برای تو سودآور باشد. معجزه کار پیامبران است نه کار من و تو.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز با مقایسه ی زمانی که در کنار دیگران می گذرانید با زمانی که در خلوت و تنهایی سپری می کنید خواهید دید که وقتی در کنار دیگران هستید می توانید افکار خود را خیلی بهتر نظم دهی و بیان کنید و در نتیجه می توانید بعدا در خلوتتان هم روی خودتان و افکارتان بهتر تمرکز کنید. شب که به خانه می روید ممکن است با چهره ی اخمو و درهم همسرتان مواجه شوید. این از آن صحنه هایی نیست که بعد از یک روز شلوغ کاری برای شما چندان مطبوع باشد، اما سعی کنید با او صحبت کرده و به دلیل ناراحتی اش پی ببرید. با خودتان خلوت کنید. در را به روی تمام مزاحمان و عوامل سد کننده ببندید و تامل کنید. شما از نظر عاطفی و احساسی دیگر رنجیده خاطر نیستید، اما وقتی طرف مقابلتان دست به کارهای به نظر شما احمقانه یا اشتباه می زند، دیگر در مقابلش صبور نیستید. گفتن بعضی حرفا به کسی که نباید، از جانب شما کار درستی نیست.

 قبل از انجام هر نقشه‌ای، جوانب کار را بسنجید و هیچ‌ کاری را بدون فکر و مشورت با افراد باتجربه انجام ندهید. درغیراین‌صورت نقشه‌های شما نقش بر آب می‌شود. انسان توانمندی هستید و از هر انگشت شما هنری می‌بارد. با این حال آ‌ن‌گونه که بایدوشاید از تواناییهای خود بهره نمی‌گیرید. از امروز به خودتان قول بدهید که بهره بیشتری از توانمندیهای خود ببرید و هنرهایتان را به رخ اطرافیان بکشید. روز مهمی را آغاز کرده‌اید و قرار است که در جلسه کاری یا مهمانی مهمی شرکت کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید چرا که در این مراسم اطلاعات جدیدی به‌دست می‌‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا دانش و آگاهی خود را افزایش دهید. قصد دارید فرصتی را به حضور در کنار دوستان یا اعضای خانواده اختصاص دهید، اما به ناگاه سرتان شلوغ می‌شود. در اولین فرصت توجه بیشتری به اعضای خانواده نشان دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از حضور در کنار آن‌ها لذت می‌برید. عشق‌ زندگی‌تان امروز قصد دارد تا تمام ناراحتی‌های روزانه را با عشق و محبت از تن شما بیرون کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار