فال روزانه شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز،فال روزانه  شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ و فال روز تولد دوازدهم آذر و فال روزانه فردا ۱۲ آذرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش س...

به گزارش رصد روز،فال روزانه  شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ و فال روز تولد دوازدهم آذر و فال روزانه فردا ۱۲ آذرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۲ آذر۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۱۲ آذر)

 

این عشق نهایتا ثمر می‌دهد و به کسی که دوستش داری می‌رسی. به شرط آنکه از هیچ کوشش در راه آن دریغ نکنی. کسی را دوست بدار که تو را فقط به خاطر خودت بخواهد.

بیماری‌های بزرگ از یک سرماخوردگی کوچک شروع می‌شوند. پس مراقب سلامتی‌ات باش.

 

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شاید برای ایجاد تغییرات لازم باشد رابطه های خود را با دیگران محدودتر کنید و زمان بیشتری را به خودتان اختصاص دهید. شما اخیرا خودتان را با دیگران و حتی مشکلات شان درگیر کرده اید طوری که از خودتان غافل شده اید. زمان آن است دورتان را خلوت کنید. با این کار برای تمام نگرانی هایتان راه حلی پیدا خواهید کرد و با تمرکز بیشتر بر آنها غالب خواهید شد. به زودی یکی از دوستان تان به دیدن شما می آید و خبر خوبی را از گذشته ای نه چندان دور به شما منتقل می کند که جنبه عاطفی زندگی تان را از این رو به آن رو خواهد کرد. ورزش را جدی بگیرید. به فکر سلامتی جسم و روح خود باشید. برای اینکه سو تفاهم ها برطرف شود، حرف های خود را رک و صریح به طرف مقابل بگویید و از دادن پیغام و پسغام پرهیز کنید. با یک شکست همه چیز را پایان یافته تلقی نکنید و نا امید نشوید. تغییر شغل در حال حاضر به نفع شما نیست. خبر خوبی برای شما در راه است. به افراد با سابقه تر از خود احترام بگذارید.

اجازه ندهید نگرانی‌ها و اضطراب زمینه بیماری شما را فراهم کند. برای رسیدن به آرامش از هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان کمک بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. برای تغییر مهمی که قصد انجام آن را دارید، نظر اعضای خانواده را جویا شوید.  خبرهای خوشی از یکی از کارهای مهمی که مشغول انجام آن هستید به گوش شما می‌رسد. همسر یا عشق ‌زندگیتان آن‌گونه که انتظار دارید پاسخ‌گوی توقع‌های شما نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. به صلاح شما نیست که این رفتار ادامه پیدا کند. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل رفتارهای وی را جویا شوید. فرصتی از امروز را برای خرید و گشت‌و‌گذار در بازار اختصاص دهید و به همراه اعضای خانواده بیرون بروید و حسابی خوش‌ بگذرانید.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت( شنبه ۱۲ آذر)

 

تمایل داری خبری را پیش از اینکه تحقیق کرده باشی، باور کنی. این شتابزدگی خطرناک خواهد بود و باید در مورد هر خبری کاملا تحقیق کرده و سپس تصمیم گرفت. به این ترتیب مشکلات کمتری پیش می‌آید.

یک سهل‌انگاری تو را دچار بحران خواهد کرد. باید مراقب باشی و از فرصت‌های خوب کاری یا تحصیلی به نفع خودت استفاده کنی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز که عشق زندگی یا حتی اعضای خانواده کنارتان نیستند، احساس تنهایی می کنید. در نبودن آنها تازه متوجه می شوید که خانه چقدر سوت و کور است. بهتر است امشب از خانه بیرون بروید و مثلا یکی از دوستان تان را ملاقات کنید یا برای دیدن یک فیلم به سینما بروید. باید تا زمانی که از تنهایی در می آیید، خودتان را سرگرم کنید. اخیرا دلخوری هایی در رابطه با یکی از دوستان نزدیک تان ایجاد شده که امروز به طور کامل برطرف می شود. توصیه می کنیم این روزها دامنه صبر خود را بالاتر ببرید، شاید این شرایط تنها برای سنجش قدرت تحمل شماست. پس از گذراندن این دوره، مطمئنا پاداش خود را دریافت خواهید کرد. شما مهربان و بخشنده هستید،اما اتفاقات این روزها بشدت شما را دچار تردید کرده است. از مگسان گرد شیرینی پرهیز کنید. اگر به تازگی در کار، تحصیل و یا عشق شکست خورده اید اعتماد به نفس خود را از دست ندهید. شاید بهتر باشد مدتی از جمع ها فاصله گرفته و وقتتان را به تنهایی سپری کنید. نقشه ی بزرگی در سر دارید که با یک شریک مطمئن به سرانجام می رسد.

تصمیم مهمی را اتخاذ کرده‌اید و نگران هستید که بهترین تصمیم را نگرفته‌ باشید، اما مطمئن باشید که این تصمیم صلاح شما را به دنبال دارد. چشم‌ از داراییهای خود بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و ‌کتاب‌هایتان باشید. در غیر این صورت پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را از کف خواهید داد.   غصه گذشته‌ها را نخورید و مطمئن باشید که آینده شادی و شادکامی را برای شما رقم خواهد زد. روحیه منطقی دارید و به جای اینکه از روی احساسات تصمیم بگیرید، برای تصمیم‌های مهم زندگی از عقل و منطق کمک می‌گیرید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و با درایت و تدبیر، بهترین تصمیم را برای مشکلی که با آن روبرو می‌شوید اتخاذ نمایید. یکی از اطرافیان توقعی از شما دارد که از انجام آن ناتوان هستید. این شرایط زمینه دلخوری این فرد را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به ایشان ثابت کنید هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای رضایت وی انجام خواهید داد.  محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

 

 




فال روزانه فردا خرداد( شنبه ۱۲ آذر)

 

از دوستی‌هایی باید ترسید که هر روز به رنگی است. کسانی مقاصدی را پشت دوستی‌های خود پنهان می‌کنند، که شناخت آنها دشوار خواهد بود. به هر حال باید همیشه مراقب بود.

اگر وقت داری می‌توانی در کلاس‌های مورد علاقه‌ات ثبت‌نام کنی. به این صورت هم معلومات و اطلاعاتت بیشتر می‌شود و هم روحیه‌ات عوض می‌شود.

با خوردن غذاهای مقوی و کم‌کالری می‌توانی شادابی و سلامتی‌ات را حفظ کنی.

وضع مالی تو خوب است. می‌توانی با احسان و بخشش مادی این شادمانی را تکمیل کنی. در راه خیر هر کس به اندازه توان خود کمک می‌کند و از منافع مادی و معنویش بهره می‌گیرد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز ممکن است کمی در مورد مسائل مالی دچار نگرانی شوید اما استرس شما بی جهت است زیرا هیچ دلیلی برای آن وجود ندارد. بهتر است جای آن تمرکز خود را روی دیگر مسائل مهم زندگی بگذارید. هنگامی که پلی در مقابل شما قرار می گیرد، باید از روی آن گذر کنید. بنابراین وقت را تلف نکنید و قدم اول را بردارید. با نگرانی و استرس هیچ راهی پیش نمی رود. شما دوست دارید در مورد هر موضوعی با عشق زندگی تان صحبت کنید اما گفتگوی امروز شما به خوبی پیش نمی رود. سعی نکنید بر چیزی که بر خلاف نظر او است اصرار کنید. اگر می خواهید مکالمه تان نتیجه مثبتی داشته باشد، بگذارید همه چیز خود به خود و به آرامی جلو رود. مدام از اتفاقی که افتاده گله نکنید، چنین طرز فکری شما را به سر منزل مقصود نمی رساند. برای رویارویی با مشکلات جدید شجاعت و حوصله بیشتری داشته باشید. قدم هایی که به سوی اهداف خود بر می دارید باید سنجیده باشد تا در میانه راه دچار مشکل نشوید. از حیله و مکر حسودی بترسید و از او فاصله بگیرید. موفقیت های پی در پی در انتظار شماست.

حجم زیاد کارهای امروز حسابی شما را خسته و آزرده خواهد کرد. اما اجازه ندهید خستگی به وجود شما رخنه کند و به هر قیمتی که شده انرژی خود را حفظ کنید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما پول لازم برای انجام این کار فراهم نشده و این وضعیت زمینه بلاتکلیفی شما را فراهم کرده است. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک اطرافیان در جریان این کار مهم شما قرار می‌گیرند و پولی که به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهند. یکی از اعضای خانواده یا اطرافیان استعداد زیادی دارد و آینده درخشانی را پیش‌روی وی می‌بینید، اما شرایط پیشرفت برای این فرد مهیا نیست و تاکنون به دستاورد چندانی نرسیده‌است، در اولین فرصت مسیر را برای موفقیت این فرد مهیا کنید و مطمئن باشید کمکی که امروز به ایشان می‌کنید را فراموش نخواهد کرد و در آینده دست شما را خواهد گرفت. انسان خیال ‌پردازی هستید و همیشه در رویا و خیال به سر می‌برید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست و ناکامی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که خیال‌بافی را کنار بگذارید و نگاهی واقع‌گرایانه به زندگی داشته باشید.   روز را با کارهای زیادی آغاز می‌کنید، تا بعدازظهر امروز این کارها به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم می‌شود. اجازه ندهید دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده از چیزی که هست بیشتر شود. فردی از راه می‌رسد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد در نگاه اول معقول به‌ نظر می‌رسد اما گوش‌تان به پیشنهاد این فرد بدهکار نباشد چرا که توطئه‌ای در آن نهفته و انجام آن، ضرر مالی هنگفتی را روی دست‌تان خواهد گذاشت.

 

 




 

فال روزانه

 

فال روزانه فردا تیر( شنبه ۱۲ آذر)

 

همیشه زندگی عاطفی انسانها در حال تغییر و دگرگونی است. اگر این تحولات نباشد، زندگی ما شکل نمی‌گیرد پس به جای گله و شکایت و غصه خوردن خودت را با این تحولات هماهنگ کن و سعی کن خودت در تغییرات عاطفی زندگیت نقش داشته باشی.

به جاهای مختلفی می‌روی و در هر کدام با دوستان تازه‌ای آشنا می‌شوی. هم در زندگیت تغییرات خوبی ایجاد می‌شود و هم این آشنایی‌ها باعث می‌شود به تجربه و شناخت‌هایی می‌رسی که برای آینده‌ات بسیار مفید است.

بهتر است کار تو با علاقه و خواسته‌های درونیت هماهنگ باشد. فقط سود مالی مهم نیست. می‌توانی راه‌ها و کارهای مختلفی را امتحان کنی و در نهایت کاری را انتخاب کنی که با روحیه تو سازگار باشد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

به نظر می رسد یکی از دوستان تان از شما فاصله گرفته است و دوست ندارد با شما ارتباط برقرار کند. سعی نکنید از رفتار او نتیجه بگیرید که مقصر شما هستید و حتما شما کار اشتباهی انجام داده اید. نگرانی این شخص در مورد کارش است. بنابراین بی محلی او را به خود نگیرید و سعی کنید رفتار معمول خود را ادامه دهید. او در فرصتی مناسب، برای صحبت با شما پیش قدم می شود. امروز ایده هایی به ذهن تان می رسد که در بهبود رابطه عاطفی تان موثر است و آن را مطابق با انتظارات شما پیش می برد. برای رسیدن به بهترین نتیجه، اجازه دهید همه چیز به شیوه طبیعی خود پیش رود. کلید موفقیت شما صبر است. زندگی تان کمی پیچیده شده است، برنامه ریزی کنید تا بتوانید بعد از آن با آرامش به کارتان ادامه دهید. گاهی بیش از اندازه در گرفتن تصمیم و یا انجام کاری دقت و احتیاط می کنید به طوری که تبدیل به وسواس فکری می شود در نتیجه فرصت های خوبی را از دست می دهید. دست و دلبازی خوب است به شرطی که به فکر روزهای آینده هم باشید و پس انداز قابل توجهی داشته باشید.

به نظر می رسد یکی از دوستان تان از شما فاصله گرفته است و دوست ندارد با شما ارتباط برقرار کند. سعی نکنید از رفتار او نتیجه بگیرید که مقصر شما هستید و حتما شما کار اشتباهی انجام داده اید. نگرانی این شخص در مورد کارش است. بنابراین بی محلی او را به خود نگیرید و سعی کنید رفتار معمول خود را ادامه دهید. او در فرصتی مناسب، برای صحبت با شما پیش قدم می شود. امروز ایده هایی به ذهن تان می رسد که در بهبود رابطه عاطفی تان موثر است و آن را مطابق با انتظارات شما پیش می برد. برای رسیدن به بهترین نتیجه، اجازه دهید همه چیز به شیوه طبیعی خود پیش رود. کلید موفقیت شما صبر است. زندگی تان کمی پیچیده شده است، برنامه ریزی کنید تا بتوانید بعد از آن با آرامش به کارتان ادامه دهید. گاهی بیش از اندازه در گرفتن تصمیم و یا انجام کاری دقت و احتیاط می کنید به طوری که تبدیل به وسواس فکری می شود در نتیجه فرصت های خوبی را از دست می دهید. دست و دلبازی خوب است به شرطی که به فکر روزهای آینده هم باشید و پس انداز قابل توجهی داشته باشید.

 

 




فال روزانه فردا مرداد( شنبه ۱۲ آذر)

 

اینکه تو نگران آینده هستی خوب است اما حساسیت بیش از حد، تو را از فکر کردن درست و دقیق بازمی‌دارد. باید اول این استرس و نگرانی بیهوده را از خود دور کنی تا بتوانی با آرامش فکر کنی. این تصمیم بزرگی است و احتیاج به فکر عمیق همراه با آرامش دارد.

افکار پراکنده و بی‌برنامه بودن تو نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه بحران مالی‌ات را افزایش می‌دهد. با یک تصمیم و نگرش درست و بررسی اوضاع کنونی، می‌توانی راه‌حلی برای این مشکل بیابی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز خبرهای فوق العاده ای خواهید شنید طوری که هیجان زده شده و تمرکز روی کارهایی که نیاز به ظرافت و دقت دارند، برایتان سخت خواهد شد. اگر چه این حالت طبیعی است و دیگران نیز شما را درک می کنند اما بهتر است از آسمان تخیلات تان پایین بیایید و کمی هم واقع گراتر باشید. پیاده روی به آرامش شما کمک می کند. دوستی شما را به یک میهمانی دعوت می کند، اگر چه ممکن است رفتار افراد حاضر در آنجا برایتان کمی عجیب باشد اما در نهایت خاطره خوبی را در خاطر شما رقم خواهد زد. سعی کنید تحت هیچ شرایطی از عشق زندکی تان غافل نشوید. چند روز آینده اتفاق خوبی می افتد که زندگی تان را در مسیر بهتری قرار می دهد. به انتخاب خودتان احترام بگذارید، زندگی را زیاد سخت نگیرید و مطلق گرا نباشید. به شخصی حسادت می کنید و حرفهایی بر زبان می آورید که از شخصیت شما بعید به نظر می رسد. پشت سر دیگران غیبت نکنید، رو در رو به خودش بگویید.اختلافات کاری و شخصی را کنار بگذارید. قدر آنچه را که دارید بدانید.

انسان پرکاری هستید و لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نمی‌دارید، اما کار زیاد برای شما نگرانی‌های بیشتری به دنبال دارد و امروز بیشتر از همیشه مضطرب و نگران هستید. قبل از اینکه این رویکرد کار دستتان بدهد، تعادل بیشتری میان کار و تفریح برقرار کنید و به خودتان کمی استراحت بدهید. پولی روانه حساب بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.  موقعیتی برای پیشرفت در سر راه شما قرار می‌گیرد. از این موقعیت به نفع خود استفاده کنید و دستاوردهای بیشتری در زندگی بدست آورید. شرایطی برای مسافرتی خاطره‌انگیز در پیش‌رو دارید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش از سفر باز گردید. آتش عشق در وجود همسر یا عشق ‌زندگیتان زبانه می‌کشد و روزی عاشقانه را در پیش دارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در کنار عشق‌زندگی‌تان عشقی گرم و پر حرارت را تجربه کنید. امروز زندگی درس مهمی به شما می‌آموزد. این درس را از جان و دل پذیرا باشید و در‌ آینده تجربه‌هایی که امروز آموخته‌اید را به کار گیرید.

 

 




فال روزانه فردا شهریور( شنبه ۱۲ آذر)

 

باید هر کسی و یا هر چیزی را که زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌کند، از خودت دور کنی. در راهی قدم بگذار و به کسی عشق بورز که قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت کسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

ممکن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران کوچک به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشکلات در حدی نیستند که بتوانند اراده تو را به شکست بکشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

انسان پرکاری هستید و لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نمی‌دارید، اما کار زیاد برای شما نگرانی‌های بیشتری به دنبال دارد و امروز بیشتر از همیشه مضطرب و نگران هستید. قبل از اینکه این رویکرد کار دستتان بدهد، تعادل بیشتری میان کار و تفریح برقرار کنید و به خودتان کمی استراحت بدهید. پولی روانه حساب بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.  موقعیتی برای پیشرفت در سر راه شما قرار می‌گیرد. از این موقعیت به نفع خود استفاده کنید و دستاوردهای بیشتری در زندگی بدست آورید. شرایطی برای مسافرتی خاطره‌انگیز در پیش‌رو دارید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش از سفر باز گردید. آتش عشق در وجود همسر یا عشق ‌زندگیتان زبانه می‌کشد و روزی عاشقانه را در پیش دارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در کنار عشق‌زندگی‌تان عشقی گرم و پر حرارت را تجربه کنید. امروز زندگی درس مهمی به شما می‌آموزد. این درس را از جان و دل پذیرا باشید و در‌ آینده تجربه‌هایی که امروز آموخته‌اید را به کار گیرید.

مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد و یکی از اعضای فامیل یا آشنایان برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود. پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. در زندگی شخصی با مشکلی روبه‌رو شده‌اید. برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید.  ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. اجازه ندهید این سوء‌تفاهم بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز سفره دلش را برای شما باز خواهد کرد. با تمام وجود پای صحبت عشق‌ زندگیتان بنشینید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای وی هستید. در میان برنامه‌ کاری شلوغی که دارید، فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و به حرف‌هایشان گوش فرا دهید. این فرصت را مغتنم بدانید و به اهل منزل ثابت کنید که از هم‌صحبتی با آنها نهایت لذت را می‌برید. اوضاع بر وفق مراد شما خواهد بود، اگر عجله را کنار بگذارید و سهل‌انگاری نکنید.

 

 




فال روزانه مهر

اگر متاهل هستی روابط تو با همسرت بسیار ایده‌آل و خوب خواهد شد و اگر با کسی دوست هستی روابط حسنه است! با بعضی رفتارها و حرفهای خود نباید این رابطه را از بین برد. باید مراقب بود که این چینی نازک عشق ضربه نخورد و نشکند!

برای تحقق خواسته‌هایت به پشتوانه مالی و مادی نیاز داری. پس باید در درجه اول امکانات آن را فراهم ساخت و سپس دست به کار شد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز سرتان بیش از اندازه شلوغ است و باید تمرکز بیشتری بر کارهایتان بگذارید. این امر باعث می شود که عشق زندگی تان فکر کند مشکلی برای شما پیش آمده یا حتی بیمار و ناراحت هستید. بهتر است برای رفع این سوتفاهم با او صحبت کنید و شرایط را برایش توضیح دهید. با این روش نگرانی او نیز برطرف خواهد شد و حتی ممکن است بتواند به شما در این راه کمک کند. اگر در رابطه با یکی از دوستان تان به مشکل بر خورده اید، برای حل آن باید واقعیات را بپذیرید و کمی سطح درک تان را بالاتر ببرید. انتظار دارید هرگز اشتباه نکنید، یادتان باشد تکرار یک اشتباه بد است وگرنه انسان جایز الخطاست. به خانواده خود اهمیت بیشتری بدهید، هیچ کس بیشتر از خانواده غم شما را نمی خورد. در مسائل مالی احتیاط کنید و بلند پرواز نباشید.از نیازهای معنوی تان غافل نشوید و وقت بیشتری برایش بگذارید.آگاهانه و با اراده قوی تصمیمی که باید بگیرید.

امروز سالم و سرحال از بستر بلند شده‌اید و روز خوبی را در پیش دارید. به فکر اعضای خانواده باشید و اهمیت بیشتری به آنها بدهید. به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، بیشتر از همیشه قدر پول و زمان را بدانید و به لطف پس‌انداز و وقت‌شناسی دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید.  احساس می‌کنید که بدون همسر یا عشق ‌زندگیتان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاورید. این احساس را با عشق ‌زندگیان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاوریدتان درمیان بگذارید و جام وجود ایشان را از عشق سیراب کنید. علاقه‌ای به حضور در میان جمع ندارید و تنهایی را به مهمانی‌های شلوغ ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. به خودتان وعده‌داده‌اید که کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصتی برای استراحت پیدا کنید، اما نقشه‌هایتان نقش برآب می‌شود و مجبور خواهید شد کارهای غیرمترقبه‌ای انجام دهید و وقتی برای استراحت دست‌ نمی‌دهد.  فرصتی برای مشورت با فردی با تجربه فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و پند و اندرزهای این فرد را آویزه گوش کنید.

 

 




فال روزانه فردا آبان( شنبه ۱۲ آذر)

 

نباید هر چه که می‌شنوی باور کنی چون در این صورت به کسی ستم خواهی کرد که شدیدا تو را دوست دارد. به چشمهایی که از زندگی عزیزتر هستند باید اطمینان داشت و فریب شیطان را نخورد.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

باید تغییراتی اساسی در زندگیت ایجاد کنی. رکود و یکنواختی خلاقیت تو را از بین می‌برد. همیشه باید به فکر پیشرفت باشی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز وقت گذراندن با دیگران برای شما بسیار رضایت بخش خواهد بود. دیگران رفتاری دوستانه و صمیمانه با شما دارند و از بودن در کنار آنها لذت خواهید برد. با این حال ممکن است از آنجایی که دقتتان نسبت به دیگران و احساساتشان خیلی زیاد است با دیدن برخی احساسات و انرژی های منفی کمی ناراحت و دلخور شوید. شاید به این موضوع پی ببرید که پشت بعضی از این خنده های ظاهری دریایی طوفانی نهفته است. این که بتوانید در عین داشتن یک رابطه ی عاطفی موفق استقلال و فردیت خودتان را نیز حفظ کنید برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، خوشبختانه اکنون فرصت مناسبی برای تعیین حد و حدودی سالم در رابطه تان در اختیار دارید. موقعی که عصبانی هستید تصمیم نگیرید. دست از غرور بیجا بردارید. صبر و تحمل یکی از ویژگی های مهم شماست که همچنان باید آن را تقویت کنید. از ریسک کردن نترسید بعضی جاها لازم است که برای رسیدن به هدف شهامت بیشتری داشته باشید. قدر دوستی در اطرافتان را بدانید و در پی جبران محبت هایش باشید. باید راه خود را از حسودان و سخن چینان جدا کنید و بیهوده به حرفهایشان نیندیشید.

امروز وقت گذراندن با دیگران برای شما بسیار رضایت بخش خواهد بود. دیگران رفتاری دوستانه و صمیمانه با شما دارند و از بودن در کنار آنها لذت خواهید برد. با این حال ممکن است از آنجایی که دقتتان نسبت به دیگران و احساساتشان خیلی زیاد است با دیدن برخی احساسات و انرژی های منفی کمی ناراحت و دلخور شوید. شاید به این موضوع پی ببرید که پشت بعضی از این خنده های ظاهری دریایی طوفانی نهفته است. این که بتوانید در عین داشتن یک رابطه ی عاطفی موفق استقلال و فردیت خودتان را نیز حفظ کنید برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، خوشبختانه اکنون فرصت مناسبی برای تعیین حد و حدودی سالم در رابطه تان در اختیار دارید. موقعی که عصبانی هستید تصمیم نگیرید. دست از غرور بیجا بردارید. صبر و تحمل یکی از ویژگی های مهم شماست که همچنان باید آن را تقویت کنید. از ریسک کردن نترسید بعضی جاها لازم است که برای رسیدن به هدف شهامت بیشتری داشته باشید. قدر دوستی در اطرافتان را بدانید و در پی جبران محبت هایش باشید. باید راه خود را از حسودان و سخن چینان جدا کنید و بیهوده به حرفهایشان نیندیشید.

 

 




فال روزانه فردا آذر( شنبه ۱۲ آذر)

 

در سایه یک رفاقت و دوستی خوب و صمیمانه می‌توان سال‌ها آرامش داشت و خوش بود. مواظب باش با بی‌توجهی و سربه‌هوایی‌ات این موقعیت را از خودت نگیری.

با حرکت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن کار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یکنواخت و کسل‌کننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.

مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت کنی.

پس از این بحران، وضعیت مادی تو بهبود خواهد یافت. گرچه تا آن زمان هنوز راه درازی در پیش خواهد بود اما مطمئن باش که آینده درخشانی در انتظار توست و به آن دست خواهی یافت.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

 

آیا از این که از شرایط عادی خود خارج شده اید، نگران هستید؟ غم به دل راه ندهید زیرا این شرایط موقتی است و شما به زودی به روال عادی زندگی خود باز می گردید. امروز روز مناسبی برای اجرای ایده هایی که در ذهن تان است، نمی باشد. مثلا اگر می خواهید یک حساب بانکی باز کنید، چند روز دیگر دست نگه دارید. درباره رابطه عاطفی خود نگران هستید، عشق زندگی تان نیز همین احساس را دارد اما این را بدانید این شما هستید که می توانید تغییرات موثری در رابطه خود ایجاد کنید. شاید لازم باشد نسبت به ایده های جدید و اعتقادات طرف مقابل تان انعطاف پذیرتر باشید. برای ادامه تحصیل هیچوقت دیر نیست، شما استعداد خوبی دارید. یک خبر خوب شما را غافل گیر خواهد کرد. مقدمات نیتتان هنوز فراهم نشده و برای اجرای آن بسیار زود است. از تصمیمی که دارید صرف نظر کنید و آن را به موقعیت بهتری واگذار کنید. خوش قلبی بیش از حد شما گاهی کار دستتان می دهد شما به همه اعتماد می کنید، در حالی که بعضی ها به نیت سو استفاده به شما نزدیک می شوند.

با انجام کارهای خلاقانه ذهن خود را تقویت کنید. امروز از جانب فامیل همسر یا عشق ‌زندگیتان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید.  روز خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. این شرایط را مغتنم بدانید و بستری برای سود و درآمد بیشتر مهیا کنید. مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرافیان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و به هر قیمتی که شده دلخوری را به صلح و آشتی تبدیل کنید. غمی در دل دارید و این غم فکر و ذکر شما را اشغال کرده است، امروز زمان مناسبی دست می‌دهد تا این ناراحتی را با یکی از دوستان صمیمی درمیان بگذارید.




 

 

فال روزانه فردا دی ( شنبه ۱۲ آذر)

 

دوستی تو را دعوت می‌کند اما امکان پاسخگویی برای آن وجود ندارد. فاصله‌ای که بین تو و او برقرار شده مانع از آن می‌شود که بتوان پاسخ مثبتی داد. باید صبر کرد تا با تغییر اوضاع و احوال این فاصله برداشته شود.

شاید با رفتن به یک مسافرت بتوانید تا مدتها خاطرات قشنگی داشته باشید. کمی به خودتان برسید و تفریح کنید. مطمئنا به کسی برنمی‌خورد!!!!

بهتر نیست به جای خوردن روزی یک مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و کمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع کنی.

موفقیتی بدست می‌آید که سود مادی خوبی راه به همراه خواهد داشت. با این موفقیت می‌توانی به بخشی از آرزوهای خود برسی و برای بخش دیگر تدبیر تازه‌ای اندیشید.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز شریک زندگی شما در محل کارش درگیری کوچکی با یکی از همکاران خود خواهد داشت که این ناراحتی و عصبانیت او تا چند روز بعد هم ادامه می یابد. تنها کاری که شما باید در این شرایط انجام دهید این است که کنارش باشید و هر کاری که فکر می کنید از دستتان بر می آید برای او انجام دهید. حتی اگر او فکر می کند که باید به تنهایی با این موضوع کنار آید، تنهایش بگذارید. پس از مدت ها امروز تازه می فهمید که دلیل رفتارهای غیر منطقی عشق زندگی تان چیست. برای بهبود این رابطه از دیگران نیز می توانید کمک بگیرید. به دنبال فعالیت های گروهی مانند یوگا یا غیره باشید و از همنشینی با او بیشتر لذت ببرید. به قول ها و وعده هایی که می دهید عمل کنید تا از شما دلخور نشوند. عشق مفهوم بزرگی دارد نام هر جرقه عاطفی را عشق نگذارید. سرتان به کار خودتان گرم باشد هر کاری را با درایت پیش ببرید و از نظر و تجربه دیگران بهره بگیرید از قرض و وام جز در موارد خیلی ضروری حذر کنید. این روز ها کارهای خلاف عادت انجام می دهید و با لجبازی کاری را خراب می کنید مواظب باشید.

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. همسایه‌ها در منزل یا محل‌کار آن‌گونه که انتظار دارید با شما رفتار نخواهند کرد، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید در چند روز آینده همه چیز درست خواهد شد. مشکلی کوچک میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد و امروز این مشکل زمینه دلخوری عشق ‌زندگیتان را فراهم می‌کند، اجازه ندهید این مشکل فاصله‌ای عمیق میان شما بیاندازد و در اولین فرصت چاره‌ای برای حل مشکل بردارید.   فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان قدیمی لحظه‌های خوشی را تجربه نمایید.

 

 




فال روزانه فردا بهمن( شنبه ۱۲ آذر)

 

اگر این فرصت ادامه داشته باشد به یک بن‌بست می‌رسی. پس تا هنوز فرصت باقی مانده، باید راههای تازه‌تری را تجربه کرد. شاید به نفع تو باشد.

در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یک دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم کننده است.

این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌کنم کمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حرکت کن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نکن!!!

باید سعی کنی از نظر اقتصادی خودکفا باشی. با کمی تلاش و استفاده از استعدادهایت می‌توانی موفق شوی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. همسایه‌ها در منزل یا محل‌کار آن‌گونه که انتظار دارید با شما رفتار نخواهند کرد، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید در چند روز آینده همه چیز درست خواهد شد. مشکلی کوچک میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد و امروز این مشکل زمینه دلخوری عشق ‌زندگیتان را فراهم می‌کند، اجازه ندهید این مشکل فاصله‌ای عمیق میان شما بیاندازد و در اولین فرصت چاره‌ای برای حل مشکل بردارید.   فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان قدیمی لحظه‌های خوشی را تجربه نمایید.

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. همسایه‌ها در منزل یا محل‌کار آن‌گونه که انتظار دارید با شما رفتار نخواهند کرد، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید در چند روز آینده همه چیز درست خواهد شد. مشکلی کوچک میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد و امروز این مشکل زمینه دلخوری عشق ‌زندگیتان را فراهم می‌کند، اجازه ندهید این مشکل فاصله‌ای عمیق میان شما بیاندازد و در اولین فرصت چاره‌ای برای حل مشکل بردارید.   فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان قدیمی لحظه‌های خوشی را تجربه نمایید.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۱۲ آذر)

از طرف کسی برخوردها و عکس‌العملهایی می‌بینی که حاوی پیام مهمی است اما تو به همه آنها بی‌اعتنایی و درگیر کارهای خودت هستی!! تا وقت هست از این موقعیت بی‌نظیر استفاده کن. اگر روزی این این پیامها قطع شود قابل جبران نخواهد بود و تو کاملا تنها می‌شوی.

یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده کن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.

پس از تلاش زیاد به یک سود تجاری مهم خواهی رسید. هوشیاری خود را حفظ کن و وظایف اصلی خود را در نظر داشته باش تا این سود همیشگی شود.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

زمان آن است تا با عشق زندگی تان قرار ملاقاتی بگذارید و روز خود را با او سپری کنید زیرا امروز آنقدر از عشق سرشارید. اگر هم فردی که دوستش دارید نتوانست زمانی را برای ملاقات با شما ترتیب دهد، عصبانی نشوید و تصور نکنید که به دیدن شما علاقه ای ندارد. اگر می گوید که سرش شلوغ است، شک نکنید حتما واقعا همین طور است. به دنبال کارهایی باشید که احتیاج به خلاقیت و احساس دارد. برای مثال نقاشی کردن، ساز زدن یا هر هنر دیگری به تخلیه احساسات تان کمک خواهد کرد. نقل مکان برای شما خوب است پس زمان را در نظر بگیرید و اقدام کنید. با شرایط فعلی بهتر است خلاف جهت آب شنا نکنید که خطای محض است. خشونت و تندی را کنار بگذارید تا کار شما درست شود. برای تنوع و تغییر روحیه حتما به یک مسافرت بروید. به زودی گره از کار بسته تان باز خواهد شد. قدر نعمت هایی را که دارید بدانید و اینقدر به نداشته هایتان فکر نکنید.

زمان آن است تا با عشق زندگی تان قرار ملاقاتی بگذارید و روز خود را با او سپری کنید زیرا امروز آنقدر از عشق سرشارید. اگر هم فردی که دوستش دارید نتوانست زمانی را برای ملاقات با شما ترتیب دهد، عصبانی نشوید و تصور نکنید که به دیدن شما علاقه ای ندارد. اگر می گوید که سرش شلوغ است، شک نکنید حتما واقعا همین طور است. به دنبال کارهایی باشید که احتیاج به خلاقیت و احساس دارد. برای مثال نقاشی کردن، ساز زدن یا هر هنر دیگری به تخلیه احساسات تان کمک خواهد کرد. نقل مکان برای شما خوب است پس زمان را در نظر بگیرید و اقدام کنید. با شرایط فعلی بهتر است خلاف جهت آب شنا نکنید که خطای محض است. خشونت و تندی را کنار بگذارید تا کار شما درست شود. برای تنوع و تغییر روحیه حتما به یک مسافرت بروید. به زودی گره از کار بسته تان باز خواهد شد. قدر نعمت هایی را که دارید بدانید و اینقدر به نداشته هایتان فکر نکنید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار