فال روزانه شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز، فال روزانه  شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد سیزدهم اسفند و فال روزانه فردا ۱۳ اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس ...

به گزارش رصد روز، فال روزانه  شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد سیزدهم اسفند و فال روزانه فردا ۱۳ اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۳ اسفند۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ )

برخوردهای احساسی پیامدهای ناگواری را به همراه خواهد داشت. به جای آن شور و هیجان باید از عقل سرد و برنده خود استفاده کرد تا واقعیت‌ها را بخوبی شناخت.

اوضاع مالی تو تقریبا آرام است و زمان آن رسیده که به یک مرخصی یکی دو روزه بروی.

1متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

تنها چیز خوبی که در مورد تغییر مداوم احساساتتان وجود دارد این است که حوصله تان سر نمی رود و هر لحظه حال تازه ای دارید! یک لحظه احساس می کنید شاد و سرحال هستید و لحظه بعد غمگین و افسرده، اما دلیل اصلی این وضعیت این است که خودتان هم نمی دانید چه می خواهید. بهر حال شما نباید عزیزانتان را قربانی این بی ثباتی احساسی کنید و اگر نمی توانید کنترل احساستان را در دست بگیرید سعی کنید از آنها کمی فاصله بگیرید. تنهایی برایتان خیلی هم خوب خواهد بود و چیزهای تازه ای در مورد خود کشف خواهید کرد. برای انجام کاری مجبور می شوید به شخصی اعتماد کنید. به شخصی که از لحاظ عاطفی برایتان مهم است حرفی زده اید که نباید میزدید، هرچه زودتر عذرخواهی کنید و از دلش درآورید. در یک بحث کاری مسئله را شخصی نکنید، شنونده باشید و نظراتان را بدون برداشت و غرض خالصانه بیان کنید.

روحیه‌ای خنده‌رو و بشاش دارید، این روحیه امروز به شما کمک می‌کند تا گره‌ای از مشکلات خود را باز کنید. از این شرایط درس بگیرید و درآینده به دنیا بخندید تا دنیا هم به شما لبخند بزند. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. مواظب باشید که احساساتی نشوید و تصمیم نادرستی نگیرید. در غیر این صورت برای همیشه از کاری که امروز انجام داده‌اید پشیمان خواهید ماند. فردی عاشق شماست و در آتش عشقتان می‌سوزد، امروز این فرد عشق سوزانش را با شما در میان می‌گذارد و راز این عشق را برملا می‌کند. به این عشق پاسخ مثبت دهید و مطمئن باشید که عشقی گرم و ماندگار را تجربه خواهید کرد.  انرژی و تمرکز خود را با کارهای پیش‌پاافتاده هدر ندهید و کارهای مهم را با تمرکز بیشتری به پایان برسانید. یکی از آشنایان سفره دلش را پیش شما باز می‌کند. پذیرای صحبت‌های این فرد باشید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌ صبور خوبی برای وی هستید.

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ )

باید به این مسائل حاشیه‌ای پایان بدهید. بیشتر وقت تو و او صرف مسائل جزئی و حاشیه‌ای می‌شود و همین موضوع شما را از هم و هدفهایتان دور می‌کند. بهتر است هیچکدام کاری نکنید که به جای خوشحالی در کنار هم، از هم سر مسائل کوچک کینه به دل بگیرید و روزتان را خراب کنید.

مناسب‌های مختلفی پیش می‌آید که تو نباید از آنها غایب باشی. بودن در کنار دوستان و آشنایان اثر مثبتی در روحیه تو خواهد داشت. پس خود را از جمع جدا نکن.

در زمینه کاری موفقیت مهمی بدست خواهی آورد و به سود نسبتا خوبی هم می‌رسی. گرچه احساس می‌کنی شایستگی تو بیشتر از اینها بود اما تا اینجا هم باید خدا را شکر کرد.

2متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز حتی دوستانه ترین کمک هایی هم که به شما می شوند به نظرتان نشان دهنده ضعف و وابستگی شما خواهند بود و به همین دلیل هم دلتان نمی خواهد که حتی نزدیک ترین دوستانتان هم به شما کمکی بکنند. برای کارهایتان نقشه داشته باشید و با برنامه ریزی و مهمتر از آن صبوری پیش بروید. امروز در رابطه عاطفی خود باید تصمیم بگیرید کدام یک از حد و مرزهایی که قبلا تعیین کرده بودید باید کنار گذاشته شوند و چه حدود جدیدی مشخص شوند! هیچ چیز را به زور نخواهید، صبور باشید و بر اعصابتان تسلط پیدا کنید، به حقیقت فکر کنید و زیاده رویایی نباشید. نظم و ترتیب در کارها از دلهره تان کم می کندو تردید و دودلی را از دل بیرون کنید. قوی و پرتوان و استور گام بردارید. اجازه ندهید دیگران از نگرانی هایتان باخبر شوند.

امروز با مشکلی روبه‌رو می‌شوید و از آنجایی که انسان منفی‌بافی هستید، این مشکل را بیش‌ا‌ز‌حد بزرگ جلوه می‌دهید. اما این رویکرد به غیر از شکست برای شما چیزی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با رویکردی مثبت به زندگی نگاه کنید و مشکلات را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید. مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. به همسر یا عشق ‌زندگیتان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند.

 




فال روزانه فردا خرداد ( شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ )

یک مشکل عاطفی، مدتها ذهن تو را به خود مشغول خواهد کرد. انتظار اینکه با یک راه‌حل ساده بتوانی آنرا فراموش کنی و از آن خلاص شوی، توقع بیهوده‌ای است. باید بسیار صبر و حوصله داشته باشی تا به مرور زمان این اتفاق در ذهنت کم‌رنگ شود.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

اگر خود را دست کم نگیری می‌توانی از موقعیت‌های پیش آمده به بیشترین سود برسی. باید بعضی از رفتارهای خود را تصحیح کرده و سعی کنی به جز منافع خودت به منافع دیگران هم فکر کنی.

3متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز یک چیزی در درونتان شما را به سوی تغییرات و شروع های تازه تشویق می کند. شاید بتوانید سری به کمد لباس هایتان زده و لباس هایی که دیگر استفاده نمی کنید را به افراد نیازمند بخشیده و بعدازظهر به خرید بروید و لباس های جدید برای خودتان بخرید. شاید هم بتوانید تغییراتی در دکوراسیون منزل ایجاد کرده و با خرید جزئیاتی مثل چند کوسن، گلدان و یا مجسمه حال و هوای تازه ای به خانه تان بدهید. اگر کمبود بودجه دارید وسایلی که دیگر به کارتان نمی آیند را بفروشید تا بتوانید پول لازم برای خرید لوازم تازه را فراهم کنید. انسانی با محبت و مهربان ولی در عین حال بسیار شکننده هستید. به ظاهر دیگران بیشتر از باطن‌شان توجه نکنید. سالهاست که بارهای بزرگ زندگی را به دوش کشیده اید و خود را خسته کرده اید اما دیگر وقت استراحت و شکوفایی علاقه هایتان رسیده. برای انجام یک معامله به خودتان بسیار فشار می آورید.

زندگی را سخت‌ نگیرید و کاری انجام دهید که آرامش‌خاطر شما را به دنبال داشته باشد. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت.  همسر یا عشق ‌زندگیتان از بی‌توجهی‌های شما به ایشان خسته و افسرده است. عشق بی‌پایان خود را به وی ثابت کنید و امروز توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. مرتکب اشتباهی شده‌اید و نمی‌خواهید این اشتباه را به گردن بگیرید، اما این رفتار اصلا به نفع شما نیست و باعث می‌شود تا اطرافیان شما را به عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. در نتیجه در اولین فرصت پای اشتباهات خود بایستید و به اطرافیان ثابت کنید که از این اشتباه درس گرفته‌اید.    به خودتان وعده داده‌اید تا فرصتی از امروز را به استراحت و کارهای دلخواه مشغول شوید. با این حال کار غیرمنتظره‌ای پیش می‌آید. اجازه ندهید این کار شما را از تفریحاتِ امروز دور کند. کارها را سریع‌تر انجام دهید و فرصتی برای برای خودتان کنار بگذارید. اطرافیان دخالت‌های بی‌جایی در زندگی شما دارند. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. در اولین فرصت دست اطرافیان را از زندگی خود کوتاه کنید و سکان زندگی خود را در اختیار بگیرید.

 




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ )

در عشق باید صاف و شفاف بود. درست است که به راحتی می‌توان ریا کرد و به هزار رنگ و نیرنگ آلوده شد اما تو همواره سعی کن چون آینه صاف و بی‌ریا باشی.

با شوخ‌طبعی خود باید تلخی‌های این زندگی را از بین برد و کام خود را شیرین کرد. هر چه روزگار به تو سخت می‌گیرد، تو آسان بگیر و با آن لبخند و روحیه شاد خود به استقبال آن برو.

یک مشکل جسمی پیش آمده است که باید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کرد. همیشه مراقبت‌های پزشکی را باید رعایت کرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.

تو همچنان در پی ولخرجی‌های زاید هستی و به همین خاطر بودجه‌ات زود ته می‌کشد. اعتدال را در زندگی رعایت کن.

4متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز یک دنیا کار سرتان ریخته است و بچه هایتان هم هر پنج دقیقه بهانه یک چیزی را می گیرند و فشار زیادی روی خودتان احساس می کنید، از طرفی درگیری هایی هم با شریک زندگیتان دارید و شاید ناگهان با خودتان فکر کنید من وسط این همه بدبختی چکار می کنم؟! کمی منصفانه تر به شرایط خودتان نگاه کنید و بخاطر چند مشکل کوچک تمام چیزهای مثبتی که در زندگیتان وجود دارد را نادیده نگیرید. چنین شرایط و موقعیت هایی در زندگی همه پیش می آید. به خودتان فرصت بدهید که تازه واردی که با او آشنا شده اید اول درست بشناسید، بعد می توانید سفره دلتان را پیشش باز کنید. برای یک مسئله کاری به مکانی اداری مراجعه خواهید کرد. امضای یک سند را بدون مشورت انجام ندهید. برای قولی که داده اید احترام قائل باشید، پیگیر کارتان باشید.

به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب‌بانکی‌تان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهدافتان تنها نمی‌گذارند. رهسپار سفری تفریحی یا کاری هستید، این سفر راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و در حین سفر فرصت‌هایی دست می‌دهد تا تجربه‌های مفیدی را به کوله‌بار تجربه‌های زندگیتان اضافه کنید. قدر زمان را نمی‌دانید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، از امروز اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و به خاطر داشته باشید که وقت طلاست. خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خاطره‌های خوش دوران گذشته را در ذهنتان تداعی می‌کند. محبت عشق زندگیتان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی لطف ایشان باشید.

 




فال روزانه فردا مرداد ( شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ )

اختلافات کوچکی با دوست و یا همسر پیش آمده که به زودی به خیر و خوشی تمام می‌شود. به جای تحریک او، سعی کن او را آرام کنی و دوباره دلش را بدست آوری.

بعضی کارها تو را خسته و فرسوده می‌کند. باید پشت سر آن دست به کارهایی بزنی که شادابی و نشاط به همراه داشته باشد تا کفه ترازوی زندگی تعادل پیدا کند.

پس از یک عارضه جسمی، دوباره سلامتی خود را بازخواهی یافت. امنیت و سلامت از جمله نعمت‌هایی هستند که وقتی قدرشان شناخته می‌شود که نباشند.

سعی کن کاری پیدا کنی که با روحیه و استعدادهای کلی تو سازگاری داشته باشد. علاقه به یک کار شرط موفقیت در آن خواهد بود. از تمام استعدادهای خود استفاده کن تا موفق شوی.

5متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شاید با خودتان فکر کنید که اشتباه های گذشته باعث شده اند اکنون آنقدر که می خواهید موفق نباشید، اما بالاخره زمان آن فرا رسیده است که فرصت هایی که جلوی رویتان هستند ولی چشم خود را به روی آنها بسته اید را ببینید. امروز یک بار دیگر به تمام ارزش های اجتماعی که از بچگی و بدون فکر کردن یاد گرفته اید آنها را پذیرفته اید نگاه کنید. شاید این کار باعث شود ببینید برخی از چیزهایی که به عنوان عرف پذیرفته اید هیچ نقش مثبتی در زندگی شما نداشته اند. شاید باید به بعضی از آنها بیشتر اهمیت داده و برخی را برای همیشه دور بریزید. هم نشینی با سوادتر از خود پیدا کنید تا از او چیز یاد بگیرید نه اینکه شخصیت خودتان هم زیر سوال برود. ملاقات با شخصی شما را به یاد گذشته می اندازد. از حساسیت هایتان کم کنید تا بتوانید با دیگران ارتباط درست برقرار کنید. یک درگیری خانوادگی با میانجیگری بزرگتری برطرف خواهد شد.

خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. مدت زیادی است پولی به کسی قرض داده‌اید و فردی که از شما پول قرض کرده، تاکنون بدهی خود را پس نداده است. امروز اوضاع تغییر می‌کند و این فرد دِین خود را ادا می‌کند. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارو‌یک زحمت‌ بدست آورده‌اید را به هر کسی قرض ندهید. نظرهای خود را به دیگران تحمیل می‌کنید و اجازه نمی‌دهید اعضای خانواده برای زندگی خودشان تصمیم بگیرند، امروز زمان مناسبی است تا این روحیه را کنار بگذارید. فردی عاشق شما شده و امروز عشق بی‌پایانش را به شما ابراز خواهد کرد. این عشق را با تمام وجود پذیرا باشید و خاطره خوش این لحظه‌‌ها را برای همیشه در قلب خود جاوید نمایید. یکی از همکاران یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. مهمانی ترتیب‌ داده‌اید، اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و احساس خواهید کرد که وقت و هزینه خود را به هدر داده‌اید.

 




فال روزانه فردا شهریور ( شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ )

از کسی بدت می‌آید، این سوء تفاهمی است که باید به سرعت برطرف شود چون او نقش مهمی در سرنوشت عاطفی تو خواهد داشت. پس با هشیاری از وقوع یک اشتباه جلوگیری کن، زیرا این وضعیت به ضرر تو خواهد بود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

بهتر است فعلا به بدست آوردن پول کمتری فکر کنی و به راهی بیاندیشی که زودتر تو را به سود برساند چون تو در حال حاضر به پول نیاز داری. می‌توانی در فرصتهای دیگر به آینده‌‌های دورتر فکر کنی.

6متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما امروز آماده اید تا تعریفی را که پیش از این در مورد موفقیت داشته اید کنار بگذارید و با کمک توصیه های عاقلانه ای که به شما شده است پیش بروید. همه می گویند آهسته و پیوسته پیش رفتن بهترین روش است، اما امروز شما نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید و فقط می خواهید به سریع ترین شکل ممکن به آنچه می خواهید دست پیدا کنید؛ موفق باشید! امروز روزی فوق العاده برای خرید کردن و به روز رسانی کمد لباستان است. فقط باید یادتان باشد که نگران قضاوت دیگران در مورد لباس هایتان نباشید. گذشته قابل برگشت نیست و دیگر تکرار نخواهد شد، آینده ای که نگرانش هستید شاید هیچ وقت اتفاق نیافتد. شما خوش شانس هستید، هدیه ای غیر منتظره که از دیرباز منتظر آن بوده اید به دستتان خواهد رسید. رابطه ای شیرین و دوستانه در محیط کار یا تحصیل برایتان پیش می آید. روزهای خوبی پیش رو دارید.

سفری مهیا خواهد شد و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است. به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید.   در بیرون از منزل ممکن است مشاجره‌ای میان شما و فردی در بگیرد، در نتیجه برای این‌که این مشاجره روز شما را خراب نکند، اجازه ندهید بحث‌و‌جدل شما با این فرد ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده این مشاجره را ختم به خیر کنید.  احساس می‌‌کنید اطرافیان همانند سابق هوای شما را ندارند، اما این احساس شما کاملاً نادرست است و امروز اطرافیان حساب تحویلتان می‌گیرند. لطف دوستان و آشنایان را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت محبت اطرافیان را جبران کنید.

 




فال روزانه مهر

نباید خود را اسیر پیشداوری‌های غلط کنی. باید فرصت بدهی تا مسائل با گفتگو به نتیجه برسد.

اگر ارزیابی درستی از شرایط اقتصادیت داشته باشی می‌توانی بهترین تصمیم را بگیری و در کارها موفق شوی. باید از ابتدا با خودت عهد کنی که دست از خیال پردازی برداری و واقع‌بین باشی.

7متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز مهم ترین موضوع برای شما دانش و یادگیری است. آیا رشته تحصیلی مورد علاقه تان را دنبال کرده اید؟ آیا از این که در دانشگاه بهتری درس نخوانده اید ناراحت هستید؟ اگر چنین چیزهایی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند این مسئله را به خودتان یادآوری کنید که خلاقیت و عملکرد شما وابسته به رشته تحصیلی و دانشگاهی که در آن درس خوانده اید نیست و همه چیز به مهارت ها و تلاش خودتان برای تبدیل این دنیا به جایی بهتر برای خودتان و دیگران بستگی دارد. باید همیشه زمان حال برایتان مهم باشد و مکانی که در آن هستید. یک مسئله کاری یا تحصیلی این روزها به شدت فکرتان را مشغول کرده، برای رسیدن به نیتتان باید اضطراب و نگرانی را از خودتان دور کنید تا بتوانید درست برنامه ریزی کنید. هدیه ای دریافت خواهید کرد که ارزش زیادی برایتان دارد.

شخصی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان خبره و کاربلدی هستید، امروز شرایطی فراهم می‌شود تا مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آشنایان ثابت کنید که از عهده انجام کارهای دشوار بر می‌آیید. به فکر موفقیت‌های بیشتری هستید، اما تمرکز لازم را در انجام کارها ندارید، امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و با تمرکز بیشتری به انجام کارها مشغول شوید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود کنید. انسان پرحرفی هستید و همیشه اطرافیان را با پرگویی و صحبت‌های بی‌جا ناراحت می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه باعث شود دوستان و آشنایان شما را کنار بگذارند، پرحرفی را کنار بگذارید و همیشه کم و گزینه بگویید. شرایطی مناسب برای عاشقی در پیش دارید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌ زندگیتان سپری نمایید.

 




فال روزانه فردا آبان ( شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ )

دوست داری روابط عاطفی تازه‌ای داشته باشی. می‌خواهی زیر این آسمان کبود کسی را پیدا کنی که با تو همدل و همراز باشد. باید به این جستجو ادامه داد تا به هدف خود رسید.

راه حل مشکل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

یاس و نومیدی را از خود دور کن. هیج سمی خطرناک‌تر و کشنده‌تر از یاس و نومیدی نیست. همین که هستی و نفس می‌کشی نشانه حیات و زندگی است و باید زندگی را آنچنان که دوست داری بسازی.

کمک یکی از دوستان در این شرایط برای تو خیلی مهم خواهد بود. همین کمک می‌تواند تو را برای انجام یک کار بزرگ یاری دهد. کاری که برای تو سرنوشت‌ساز بوده و در آینده تو می‌تواند تاثیرگذار باشد.

8متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

شرایط کیهانی فعلا برای شما مطلوب هستند و در مرحله برداشت نتایج زحمات و کارهایتان قرار دارید. با وجود این که احساس می کنید همه چیز در رابطه عاطفیتان در تعادل و آرامش به سر می برد امروز ناگهان با دریایی نامتلاطم مواجه خواهید شد و طرف مقابلتان ناگهان طغیان کرده و با رفتارهایش تعادلی که فکر می کرده اید را به هم خواهد ریخت. خودتان را درگیر نبرد قدرت نکنید و به آنچه احساستان به شما می گوید عمل کنید. به یک میهمانی دعوت می شوید دیدارها تازه خواهند شد و محبت و دوستی دلتان را مانند روزهای خوش قدیم سرشار از امنیت خاطر و آرامش خواهد کرد. لحظات زیبایی را با عزیزانتان سهیم می شوید. با فرصت هایی که در پیش هستند، خواسته ها و آرزوهایتان با کمترین تلاش به حقیقت می پیوندند.

برای فراموشی دغدغه‌‌های فکری از ورزش و مدیتیشن کمک بگیرید. از جانب اعضای خانواده یا دوستان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و سود چشمگیری به جیب بزنید. تحت‌فشار کارهای عقب‌مانده قرار دارید و از عهده‌ کارها بر نمی‌آیید. در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را به پایان برسانید و در آینده به‌گونه‌ای رفتار کنید که کاری روی دست شما باقی نماند.  نقشه‌های زیادی برای انجام کار مهمی کشیده‌اید و بر این باور هستید که انجام این کار به لحاظ مالی و حرفه‌ای، شما را از هم‌قطارانتان جلو خواهد انداخت. امروز بهترین زمان برای اجرای این نقشه‌ها است. در نتیجه آستین بالا بزنید و با عزمی راسخ به فکر انجام این کار باشید. وقت‌ خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در کنار کار، فرصتی برای حضور در پیش افراد خانواده فراهم شود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد، به صلاحتان نیست که به این مشاجره دامن بزنید و با گذشت و فروتنی به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که انسان بخشنده‌ای هستید و از این مشاجره چیزی به دل نگرفته‌اید.

 




فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ )

چرا وقتی صداشو می‌شنوی دست و پات رو گم می‌کنی؟! مثل بچه‌ای میشی که شکلات می‌بینه و دست و پاش می‌لرزه! بد نیست بعضی وقت‌ها یک ذره خوددار باشی!

به زودی خبر خوشحال کننده‌ای می‌رسد که در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یک دوره سختی و شکست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.

درحال حاضر نیاز به آرامش و خلوت داری و باید سعی کنی آزردگی‌ها و ناراحتی‌های گذشته را از خودت دور کنی چون به جسم و روحت لطمه می‌زند.

دلیل نمی‌شود اگر در یک برنامه یا کاری شکست خوردی، باز هم شکست خواهی خورد. اتفاقا با تجارب مهمی که در این راه داری حتما پیروز خواهی شد. در این هیچ شکی نیست. به موفقیت خود یقین داشته باش.

9متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

شما نمی خواهید امروز برای پیش بردن کارها و اهدافتان روی هیچ شخص دیگری به غیر از خودتان حساب کنید، اما در حال حاضر یکی از نزدیک ترین دوستانتان می تواند کمک بسیار بزرگی به شما در راه رسیدن به کارها و خواسته هایتان بکند. البته خوشبختانه برای پیشرفت در دراز مدت نیازی به واستگی به دیگران نخواهد بود. شما متوجه این موضوع شده اید که برای به دست آوردن سلامتی و خوشبختی باید تغییراتی جدی در خودتان و سبک زندگیتان ایجاد کنید، اما نمی شود همه این تغییرات را یک روزه به وجود آورد. یک ملاقات خیلی بهتر از آنکه توقع دارید پیش می رود و به شما در پیشرفت کارها و نزدیک شدن به هدفتان کمک می کند. شخصی را که قبلا از خود رانده اید می خواهد دوباره به شما نزدیک شود، حواستان را جمع کنید تا از یک سوراخ دوباره گزیده نشوید. با شخصی که دوستتان دارد صبور باشید تا مشکلش برطرف شود.

انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌‌آید.  هزینه‌ای غیرمنتظره امروز سر راه شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز بیشتر، خرج‌های غیرمنتظره را پوشش دهید. از حضور در جمع پرهیز می‌کنید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعیتان را گسترش دهید. در رفتار و گفتار خود صداقت پیشه کنید. مطمئن باشید این روحیه در اطرافیان نیز بازتاب پیدا می‌‌کند و رابطه‌ای همراه با صداقت و دوستی میان شما و آشنایان برقرار خواهد شد.  کار غیرمنتظره‌ای پیش می‌آید و مجبور می‌شوید وقت زیادی را به این کار اختصاص دهید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای انجام کارها داشته باشید.  شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید.

 




فال روزانه فردا دی ( شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ )

اتفاقات عجیبی می‌افتد که تو را متعجب می‌سازد. باید مدتی صبر کنی تا مفهوم این جریانات روشن شود.

منتظر اتفاقات مثبت باش چون به زودی یک ملاقات غیرمنتظره و هیجان‌انگیز داری.

دلهره یا نگرانی مبهمی مدتیست گرفتارت کرده ولی خوشبختانه رو به انتهاست و به زودی علتش روشن خواهد شد. این روزها باید قبل از هر چیز به فکر سلامتی‌ات باشی و بعضی کسالتهای کوچک را کم اهمیت نگیری.

این روزها از بدقولی و یا بدحسابی یک نفر که رویش حساب میکردی سخت عصبی و ناراحتی اما نگران نباش چون هنوز وضعیت به حالت بحران نرسیده. با یک برنامه درست میتوانی وضعیت اقتصادیت را روبرواه کنی.

10متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز شما باید به کودک درون خود اجازه دهید کارهایی که دوست دارد را انجام داده و هر چقدر دلش می خواهد دیوانه بازی کند تا بتوانید اثرات مثبت این کار را روی تمامی جنبه های زندگی خود ببینید. شما علاقه زیادی به نشان دادن توانایی ها و مهارت های خود دارید و به احتمال زیاد این نیاز به خودنمایی از آسیب پذیری عاطفی شما سرچشمه می گیرد. با فردی مورد اطمینان، که می تواند عشقتان نیز باشد، در مورد ترس هایتان حرف بزنید. اگر شخصی با شما مشورت کرد توقع نداشته باشید که حتما همان کاری را بکند که شما به او پیشنهاد کرده اید. شخصی را ملاقات می کنید که توقعش را ندارید، برا این دیدار آماده باشید و دست و پای خود را گم نکنید. غصه گذشته را نخورید و نگران آینده نیامده هم نباشید، زندگی کنید.

فکر به چیزهای منفی را کنار بگذارید و با مثبت‌گرایی، روحیه‌تان را تقویت کنید. روحیه ولخرجی دارید و اهل پس‌انداز و صرفه‌جویی نیستید. این روحیه را کنار بگذارید و به خودتان قول بدهید که قسمتی از درآمدتان را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. اعضای خانواده امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه به فکرتان هستند. اتفاق فرخنده‌ای در محل کار یا منزل رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و روز را با دستاوردهای چشمگیری به پایان برسانید. سفری در پیش دارید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما تن به این سفر بدهید و رنج سفر را به جان بخرید، چرا که دستاورد مهمی در این سفر نصیب شما خواهد شد. همسر یا عشق زندگیتان از دنده چپ بلند شده و اصلاً حوصله ندارد. در این شرایط به صلاح شماست که کمی از ایشان فاصله بگیرید. مطمئن باشید در چند روز آینده روحیه عشق زندگیتان بهبود پیدا می‌کند.

 




فال روزانه فردا بهمن ( شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ )

بهتر است بعضی از خاطرات خوب گذشته را بخاطر آسایش و آینده خودت فراموش کنی. هر چه در رویا و خاطرات گذشته سیر کنی برای تو سودی نخواهد داشت. باید به فکر حال و آینده بود.

یک پیشنهاد غیرمترقبه روحیه‌ات را عوض خواهد کرد و اعتماد به نفس تو را زیاد می‌کند.

این روزها آمادگی انفجار داری! پس از حساسیت و استرست کم کن. باید مواظب اعصابت باشی و بخاطر هیچ و پوچ بهم نریزی.

فعلا اوضاع اقتصادی تو راکد خواهد بود و تغییر زیادی نخواهد داشت. هر چقدر تلاش کنی تحولی ایجاد نمی‌شود پس در حال حاضر به همین شرایط قانع باش.

11متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما خودتان فکر می کنید که همه گزینه هایتان را بررسی کرده اید اما اگر کمی دقت کنید راه تازه ای برای پیشرفت خواهید یافت. یک بحران کوچک هم به هر حال بحران حساب می شود و امروز باید منتظر یکی از آنها در زندگی شخصیتان باشید. از آنجایی که شما از آن دسته آدم هایی نیستید که مشکلی را به حال خودش رها می کنند به هیچ عنوان نخواهید توانست حل این موضوع را به بعد موکول کنید و باید آن را در اولویت قرار دهید. در مورد مسئله عاطفی پیش آمده مشکل را از دید طرف مقابل ببینید تا به اشتباهاتان پی ببرید. فرصتی پیش می آید که اگر از آن به موقع و درست استفاده کنید نتیجه بسیار خوبی خواهید گرفت. برای پیشرفتتان در کار باید دوره های جدید ببینید و دانش تان را به روز کنید، تنبلی را کنار بگذارید.

خودخواهی را کنار بگذارید و با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به اطرافیان ثابت کنید که به فکر دیگران هستید. پولی به دستتان می‌رسد، اما شرط عقل این است که این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. اهمیت بیشتری برای اعضای کوچک خانواده قائل شوید و راه درست را در زندگی به آنها نشان دهید.  اسرار دلتان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد. خرج‌های زندگی شما سر به فلک گذاشته و توان پرداخت بدهیها را ندارید. به صلاح شماست که بیشتر مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید وقرضی بالا نیاورید که توان پرداخت آن را نداشته‌ باشید.

 




فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ )

کسی که درپی تخیلات راه می‌افتد، بدون اینکه بداند، فرصت‌های مهمی را از دست می‌دهد. باید این تخیلات را از خودت دور کنی و تنها در چارچوب واقعیت‌ها به آنها نگاه کنی. زمان برای بعضی رویاها و خیالبافی‌ها گذشته.

روزهایی پر از تازگی و طراوت در انتظارت است. شاهد خبرها و یا اتفاقات خوشحال‌کننده‌ای خواهی بود.

ورزش صورت عضلات را متناسب نگه می‌دارد و از شل شدن آن جلوگیری می‌کند. لبخند زیاد در طول روز علاوه بر سلامتی روح و شادابی، گونه‌ها را به سمت بالا کشیده و از افتادگی طرفین دهان جلوگیری می‌کند.

خبر خوش یا پولی می‌رسد که برای تو بسیار مهم خواهد بود. حالا می‌توانی با خیال آسوده، برای آینده‌ات برنامه‌ریزی کنی.

12متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز از صبح که از خواب بیدار شده اید احساس می کنید که یک چیزی باید تغییر کند. اگر جلوی آینه بایستید خواهید فهمید آن چیزی که باید تغییر پیدا کند چیست! شاید وقت آن رسیده که رژیم غذایی را شروع کرده و یا در باشگاه نزدیک محل کارتان ثبت نام کنید، شاید هم بتوانید سری به آرایشگاه زده و کمی در ظاهر خودتان تغییر ایجاد کنید یا لباس های جدید بخرید؛ بهرحال هر کاری که باعث شود حس بهتری نسبت به ظاهرتان داشته باشید روزتان را زیبا خواهد کرد. در مورد نیتتان محدودیت هایی سرراهتان به وجود می آید اما شما قادر به گذشتن از آن ها هستید. در گروه های جمعی، انجمن ها و یا کلوب های ورزشی می توانید علایق و مهارت های خود را وسعت ببخشید. وقت آن رسیده تا برای خودشناسی تان کاری بکنید. به یک پیام تلفنی جواب بدهید.

 یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیبتان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید.  برای دید و بازدید به منزل یکی از فامیل‌های نزدیک دعوت شده‌اید. این مهمانی بهانه‌ای است تا دیداری با اعضای خانواده تازه کنید و حسابی خوش بگذرانید. موقعیتی برای پیشرفت در سر راه شما قرار می‌گیرد. از این موقعیت به نفع خود استفاده کنید و دستاوردهای بیشتری در زندگی بدست آورید. با افراد جدیدی آشنا می‌شوید و دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنید. از این رفاقت‌ها برای پیشرفت کار و حرفه خود نهایت استفاده را ببرید و موفقیت‌های تازه‌ای را رقم بزنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید. همسر یا عشق زندگیتان شما را امروز حسابی تحویل می‌گیرد. محبت‌های ایشان را جبران کنید و پاسخگوی لطف بی‌پایان عشق زندگیتان باشید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

سحر

پاسخ دادن

۱۳ اسفند ۱۴۰۱


با سلام . با اطمینان کامل میتونم بگم شایستگی من ۱۰۰۰ پله بالاتر از امروز بود . چون فقط ما آدم ها خودمون قدرت تشخیص اینو داریم که بدونیم برای خودمون و زندگیمون و برای حال خوب تمام اطرافیان و دوستان و اُستادِمون چکار کردیم و چقدر تلاش کردیم ، و اونا با ما متقابلا چکار کردن ! با اشتباهات آدم ها چطور برخورد کردیم !!!!؟؟؟ آیا اصلا به روشون آوردیم ؟؟ آیا قضاوت کردیم ؟؟؟ چیزی رو که دیدیم و میدونیم رو پخش کردیم ؟؟؟ آیا به کسی تهمت زدیم ؟؟؟ در اوج ناراحتی بدگویی کردیم ؟؟؟ *ما فقط یک کار کردیم سکوت کردیم * سکوت همه توی دل خودشون میدونن چکار کردن ولی .... . واقعا متاسفم ، هم برای خودم هم برای خیلی ها . هر جایی در طول زندگی به گِره باز نشدنی برخورد کردید یاد عملکردتون با ما بیفتید . هر چند امیدوارم گره باز نشدنی که باعث سرگردونی آدم ها بشه ، برای هیچ کسی وجود نداشته باشه .