فال روزانه شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست فروردین و فال روزانه فردا بیستم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر ا...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست فروردین و فال روزانه فردا بیستم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ را می خوانیم.

سحر زکریا مسلح مجازات

استقبال گرم مردم بوشهر از محمد حسین میثاقی

سورپرایز رعنا آزادی ور در شب تولدش

آخرین فیلم بهاره رهنما و همسر دومش

فیلم مراسم چهلم زهره فکور صبور

جدایی بهاره رهنما از همسر دومش 1

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ )

 

باید ریشه و عامل ناراحتی را فهمید تا بتوان آن را از بین برد. پناه بردن به راه‌حل‌های مقطعی و موقت نمی‌تواند راهگشا باشد. باید مسئولیت هر عامل را جداگانه بررسی کرد.

همه آدم‌ها یک صندوقچه توی ذهنشون و قلبشون دارند پر از خاطرات، عروسک‌ها، اسباب‌بازی‌ها و … که از دوران کودکی‌شان به جا مانده. یه سر به دوران بچگی زدن و یادآوری خاطرات و بازی‌های کودکانه می‌تونه روحیه آدم رو عوض کنه. همه ما یک کودک در وجودمان داریم و بعضی وقت‌ها باید بهش توجه کنیم.

پس از این بحران مالی، وضعیت متعادل و بهتری خواهی داشت. باید نسبت به آینده دوراندیش بود و با جدیت و تلاش خود را به جایگاهی رساند که دیگر آسیب‌پذیر نباشد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

مهدی پاکدل رعنا آزادی ور

جزئیات حمله به دو طلبه در حرم امام رضا (ع)

سرگذشت عجیب عاطفه میرسیدی قرار بود سقط شوم!!!

تبریک تولد عاشقانه فرشته حسینی برای نوید محمدزاده

صبح که از خواب بیدار می شوید رویاهای بسیار واضح و زیبایی که شب گذشته دیده اید ذهن شما را به خود درگیر کرده و چشمتان را به روی فرصت هایی که در اختیار دارید باز خواهند کرد. شما باید خلاقیت خود را به کار بگیرید و از این فرصت ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. این فرصت ها پیش از این هم وجود داشته اند، اما شما برای مدتی طولانی آنها را نادیده گرفته بودید. امروز از صمیم قلب دوست دارید تمام روابط خود با دیگران را مورد بررسی قرار داده و با هر کسی که مشکلی دارید آن را حل کنید، ولی بد نیست اول به این فکر کنید که آیا این رابطه اصلا برای شما اهمیتی دارد و به ادامه آن نیاز هست؟ قول داده اید که سر وقت کاری را تحویل دهید، حواستان باشد، زیر این قول نزنید. برای مشاوره به سراغ گروهی رفته اید که سر رشته ای در این امر ندارند و بدون اطلاع و غلط شما را راهنمایی می کنند. از آنها دوری کنید و سعی کنید شخصی دنیا دیده و قابل اطمینان را طرف مشورت قرار دهید. هنوز فرصت جبران دارید.

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. با فرصت چشمگیر و وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید، اما قبل از اینکه پول و ثروتی که با هزارویک زحمت بدست‌‌آورده‌اید را برای انجام این کار سرمایه‌گذاری کنید، با افرادی که سابقه و تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که سود تضمین‌شده‌ای داشته باشد. یکی از اعضای خانواده به حمایت و پشتیبانی شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هر کاری که در توانتان هست را برای ایشان انجام دهید. روزگار از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود و ممکن است در چند روز آینده مشکلات دشواری سر راه شما قرار بگیرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. مشکلات را به هر قیمتی که شده از سر راه بردارید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. از هرگونه تجارت و معامله برحذر باشید، چرا که ضرر هنگفتی در انتظار شما است.  حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست. مردم‌دار باشید و بیشتر از همیشه به اطرافیان نیکی کنید. از همسر یا عشق‌زندگی‌تان درخواست کنید که رفتار خودخواهانه را کنار بگذارد و بیشتر به شما توجه کند.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

یک هدیه کوچک می‌تواند گره‌گشای مشکل بزرگی باشد، مشروط بر اینکه از روی عشق و محبت باشد. در واقع این محبت و دوستی است که حلال مشکلات بوده و خارها را به گل تبدیل می‌کند.

یکی با هدیه شیرین به دیدارت می‌آید. بعضی ناامیدی‌ها از فکر و دلت خارج میشود. مسافرتی پرخاطره در پیش داری. اگر در رشته ورزشی خاصی کار می‌کنی به موفقیت‌هایی دست می‌یابی.

تو قدرت و توان بهبود شرایط اقتصادی خود را داری فقط نباید بترسی. باید به خود و استعدادهایت اعتماد داشته باشی. از قدیم گفته‌اند ترس برادر مرگ است.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

ترفند عجیب یک زن برای سرقت از عروسی ها

واکنش مارتین فورد به لغو مبارزه با سجاد غریبی

واکنش بازیگران زن به بیانیه خانه سینما

امروز قبل از شروع هر مکالمه ی مهمی خوب فکر کنید. هر چقدر که وقت لازم دارید به خودتان بدهید و حرف هایتان را با دقت انتخاب کنید زیرا اگر بدون فکر کردن حرفی بزنید احتمال اینکه بحث ناخوشایندی پیش بیاید بسیار زیاد خواهد بود. مکالماتی که در ساعات پایانی روز دارید خیلی بهتر از مکالماتی که در هنگام صبح دارید پیش خواهند رفت، مخصوصا اگر برای فکر کردن به خودتان زمان داده باشید. امروز در خانه و بین اعضای خانواده بحث هایی پیش خواهند آمد که هر چند تکراری و خسته کننده به نظر می رسند، به رسیدگی فوری و جدی نیاز دارند. سعی کنید خونسردی خود را حفظ کرده و مدیریت اوضاع را در دست بگیرید. در مورد مسئله ای عاطفی از خواسته تان کوتاه نیایید، وگرنه مجبور می شوید پشت سر هم از خواسته هایتان بگذرید. در محیط کار برای گفتن حرفی بهتر است خودتان را جای شنونده بگذارید و او را درک کنید تا روش درستی برای ادای حرفتان پیدا کنید. یک اتفاق کوچک باعث می شود از کارها و برنامه هایتان عقب بیفتید.

نگرانی‌های بیش‌ازحدی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. با فرصت چشمگیری برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر روبرو خواهید شد. قدر این فرصت‌ها را بدانید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. احتمال زیادی وجود دارد که با حادثه رانندگی مواجه شوید. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب سلامتی خود باشید و روز را بدون هرگونه‌ای حادثه‌ای به پایان برسانید. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. فردی قصد دارد کار پسندیده‌ای که انجام داده‌اید را به نفع خودش تمام کند. این فرد را شناسایی کنید و درسی به وی بدهید تا درآینده هرگز فکر انجام چنین کارهایی به سرش نزند. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید.

فال روزانه فردا خرداد (شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

بعضی از آدم‌ها را باید از زندگی عاطفی‌ات حذف کنی. اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار دیوانه شده بود. باید مسائل لاینحل و مشکلات و دردهای مزمن را فراموش کرد و به آینده اندیشید.

خبری خوشحال کننده می‌رسد که برای تو غافلگیر کننده خواهد بود چون اصلا انتظارش را نداشتی. این موضوع نشان می‌دهد که هستند کسانی که دوستان واقعی تو هستند و تو را دوست دارند.

با صبر و حوصله، آستانه تحمل خود را بالا ببر و به آینده امیدوار باش رکود اقتصادی تو همیشه اینگونه نخواهد ماند و تغییر می‌کند. به زودی اتفاقاتی می‌افتد که به نفع تو خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

بغض اشکان خطیبی هنگام خداحافظی با تیم خاتون

بازگشت شهاب تیام به ایران

افشاگری فقیهه سلطانی درباره تماسهای یک کارگردان معروف

امروز شخصیت منحصر بفرد شما گرمای خاصی به مکالماتی که دارید خواهد بخشید و بدون آنکه لازم باشد نقش بازی کنید برای خود واقعیتان مورد تعریف و تمجید قرار خواهید گرفت. جذابیتی که در اصالت بی ریای شما نهفته است خیلی بیشتر از آنچه خودتان فکر می کنید دیگران را مجذوب شما می کند. امروز یکی از دوستان و اطرافیانتان نیاز دارد که شما در کنارش باشید، او نیازی ندارد که برایش کاری انجام دهید، همین که احساس کند شما را در کنار خود دارد برای او کافی خواهد بود. این کار همچنین باعث بالا رفتن اعتماد به نفس خودتان نیز خواهد شد. اگر به اندازه ی کافی برای این کار وقت دارید حمایت خود را از او دریغ نکنید. یک گفتمان طولانی شما را خسته کرده، اما گره از مشکلتان باز می کند. این روزها به هر کاری دست بزنید، مورد انتقاد قرار خواهد گرفت، اما اجازه ندهید این مسائل ناامیدتان کند. از عزیزی توقعی دارید که منطقی نیست، بهتر است توقع خود را تعدیل کنید، وگرنه ایجاد دلخوری می کنید.

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنین‌تان را در این سفر تهدید می‌کند. به لحاظ مالی روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال ولخرجی شما بسیار است، در چنین روزهایی بیشتر از همیشه حواس‌تان را به خرج‌های‌تان جمع کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای روز قرضی بالا نیاورده باشید. مهمان‌های ناخوانده‌ای در راه منزل شما هستند، در نتیجه شرایط را برای پذیرایی از این مهمان‌ها آماده کنید و میزبان خوبی باشید. آتش عشقی سوزان به جان شما افتاده و خواب و خیال را از شما ربوده‌است. این شرایط را تحمل کنید و مطمئن باشید دیری نخواهد پایید که به وصال یار برسید. راه موفقیت را بلد هستید و با تلاش و کوشش، آینده‌ای درخشان برای خود در نظر گرفته‌اید. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با دستاوردی مهم و چشمگیر ندارید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید.

فال روزانه فردا تیر (شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

از ریسک کردن نباید ترسید. زیرا بخش مهمی از زندگی برمبنای همین ریسک کردن‌ها خواهد بود. شانس با تو خواهد بود اما در هر حال باید هوشیار و مراقب موقعیت‌های خود باشی.

بد نیست یه کم بجنبی. همیشه نباید منتظر باشی تا دیگران تو را خوشحال کنند. شاد بودن یک هنر است پس کمی هنر از خودت خرج کن. جای دوری نمیره!!

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

کسی سعی می‌کند از تو سوء استفاده مالی کرده و خود را به جایی یا جایگاهی برساند. در این باره باید مراقب بود. کمک کردن به دیگران امری پسندیده و خوب است اما هرگز نمی‌توان اجازه داد که دیگران از ما سوء استفاده کنند.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز احساس نارضایتی از وضعیت فعلیتان به شما انگیزه ی تازه ای داده است تا تکانی به خودتان داده و از این رکود و بی تحرکی نجات پیدا کنید. اگر هدفتان را مشخص کرده باشید پیدا کردن مسیر درست زیاد طول نخواهد کشید، شاید در ابتدا کمی معطل شوید و حتی با برخی موانع و سختی ها مواجه شوید، اما همین که قدم های آغازین را بردارید ادامه ی مسیر برایتان هموار خواد شد. اجازه ندهید نقاط مبهمی که پیش رویتان قرار گرفته اند شما را از ادامه ی راه باز دارند. روی دانسته هایتان و آنچه خیالتان از بابت آن راحت است تمرکز کنید و مطمئن باشید که در طول مسیر راه حلی برای رفع این ابهامات پیدا خواهید کرد. ایده خوبی در ذهن دارید که فعلا شرایط اجرای آن مهیا نیست، بهتر است این ایده را یادداشت کنید تا در زمان مناسب عملی اش کنید. شخصی شادی اش را به شادی شما گره زده، حواستان به دلش باشد. پیشنهادی را رد می کنید که به نفعتان است. به کسی که خبر خوبی برایتان می آورد، مژدگانی می دهید.

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند.  مدتی است که رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان رو به سردی گذاشته و آتش عشق‌تان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌زندگی‌تان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.   روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی همراه با محبت را پشت‌سر می‌گذارید.

 

فال روزانه فردا مرداد (شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

یک آرزوی بزرگ و از نظر خودت دور از دسترس، محقق می‌شود. به یک مسافرت شیرین می‌روی و با آشنایی‌های تازه، روحیه‌ات عوض می‌شود.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز درخواست های عجیب و غریب و شاید غیر منطقی برخی از اطرافیانتان شما را به تعجب واداشته است و نمی توانید درک کنید که چطور چنین انتظاراتی از شما دارند. شما با بلوغ ذاتی و رفتار مسئولانه ای که دارید می توانید کارها و وظایف خود را به خوبی به انجام برسانید و همزمان هر جایی که امید و انرژی مثبت در دنیای اطرافتان وجود داشته باشد آن را جذب خواهید کرد. همین ویژگی های شما باعث می شوند که بتوانید خیلی خوب با دیگران کنار بیایید و حتی بی آنکه مایه ی ناراحتی عزیزانتان شوید از انجام خواسته های غیر منطقی آنها خودداری کنید. یادتان باشد که عشق و مهربانی تنها ثروتی است که هر چقدر از آن ببخشید بیشتر می شود. هر قدر از خوشبختی نصیب برده اید، همان قدر دیگران را نیز در این خوشبختی شریک کنید. برای اطرافیانتان دوست خوبی هستید و این روزها به موقع به داد یکی از دوستانتان خواهید رسید. در مورد پیشنهادی خیلی دقیق شده اید و تا مو را از ماست بیرون نکشید راحت نمی شوید. روزهای مهمی پیش رو دارید.

انسان عجولی هستید و رفتارهای عجولانه شما زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده است، قبل از اینکه این رفتارها فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کند، به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و از امروز به عشق‌زندگی‌تان قول بدهید که به جای عجله، صبر و بردباری در پیش خواهید گرفت. روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است کارها را با دقت بیشتری انجام دهید.  به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، شرط‌عقل این است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهداف‌تان تنها نمی‌گذارند. روحیه مسئولیت‌پذیری ندارید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که باید‌وشاید روی شما حساب باز نکنند. از امروز احساس مسئولیت بیشتری در تعامل با اطرافیان داشته باشید و به آنها ثابت کنید که فرد قابل‌اعتمادی هستید.

 

فال روزانه فردا شهریور (شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

عاشق باید بود که عاشقی پروسه‌ای پرهیجان و تکامل بخش است. عشق تو را در معرض آزمایش و تجربه‌های مهمی قرار می‌دهد که طی آن آدمی ساخته و پرداخته می‌شود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

نباید ناامید باشی. باید صبر کنی و با حوصله به کار ادامه دهی و تلاش کنی تا به سود برسی. با اعتماد به نفس و ایستادگی می‌توانی وضعیت اقتصادیت را سروسامان ببخشی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز از لحظه ای که چشم هایتان را باز می کنید ذهنتان درگیر رسیدن به هدفی است که برای روزتان مشخص کرده اید، شاید حتی از همین یک روز فراتر رفته و به دنبال دست یابی هر چه سریعتر به یکی از اهداف بلند مدتتان باشید. شما آماده اید تا با سرعت تمام به سوی مقصد خود بدوید و در طول مسیر با هر چالشی که سر راهتان قرار بگیرد با قدرت و شجاعت روبرو شوید. شما از آن دسته آدم هایی هستید که وقتی چشم خود را به یک هدف می دوزند تا وقتی به آن دست پیدا نکرده اند دست از تلاش برنخواهند داشت. امروز بعدازظهر حضور در یک مهمانی یا فعالیت اجتماعی به شما این فرصت را خواهد داد تا با دوستان خود در مورد برنامه هایی که برای آینده دارید مشورت کنید. آماده رویارویی با مسائلی تازه باشید. راز دلتان را در گاوصندوق قلب خودتان حفظ کنید. مبلغی به دستتان می رسد و اوضاعتان بهتر می شود. این روزها از حرفی که به شخصی زده اید خشنود هستید. در مورد موضوعی کاری کمی سرسخت تر برخورد کنید. این روزها تنهایی تان را بیشتر دوست دارید و با کسی نمی جوشید.

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید. مواظب حرف‌زدنتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان را دلخور کند. انسان پرحرفی هستید و وقت خود را با صحبت‌های بی‌فایده، تلف می‌کنید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید. از انجام کارهای بیهوده دست‌ بکشید و با کارهای مهم و بااهمیت، زندگی خود را تغییر دهید. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید و در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. دلباخته دلداری هستید، اما این عشق یک‌طرفه است و از چنین عشقی تنها سوزوگدازعاشقی نصیب‌تان خواهد شد. با افراد جدیدی آشنا خواهید شد و این آشنایی زمینه موفقیت و پیشرفت شما را به دنبال خواهد داشت.

فال روزانه فردا مهر (شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

امروز اتفاقاتی می‌افتد که موجب می‌شود تا تو در اهداف و اغراض یک دوست یا یکی از نزدیکان تردید کنی. پیش از هرگونه قضاوتی باید در این باره تحقیق کرد و مطمئن شد.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

ورزش کردن را باید با برنامه‌ای مشخص و ثابت ادامه داد. باید کاری کرد که روح و بدنی سالم و سرزنده داشته باشی. بقیه کارها خودبخود درست خواهد شد.

موقعیت کاری یا تحصیلی خاصی برایت به وجود می‌آید که هم آینده مالیت را تامین خواهد کرد و هم در آن با افراد مختلف آشنا می‌شوی و چیزهای زیادی از آنها می‌آموزی. برای رسیدن به موقعیت اقتصادی و اجتماعی مناسب، توسعه روابط رمز موفقیت توست.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز چالش هایی پیش روی شما قرار گرفته اند که در نگاه اول رویارویی با آنها به نظرتان بسیار دشوار خواهد آمد. به جای اینکه تسلیم شوید بهتر است فکرتان را به کار بیندازید و به موقعیت های مشابهی که در گذشته برایتان پیش آمده اند و راه حل هایی که برای آنها به کار گرفته اید خوب فکر کنید. اطلاعات قبلی شما برای مقابله با وضعیت فعلی نیز به کاران خواهند آمد، کافی است برخی جزئیات را با توجه به شرایط موجود تغییر دهید. خودتان را باور داشته باشید و خیالتان راحت باشد که مقصد همین نزدیکی هاست. امروز از صبح که از خواب بیدار می شوید باید یک جمله را مدام با خودتان تکرار کنید: «از بحث کردن با نادان خودداری کن!» در مورد مسئله ای فکر می کنید بازنده ماجرا شما هستید درحالی که اشتباه می کنید، این روزها شما سختی می کشید اما نهایتا برنده شما هستید. انجام کاری را فراموش می کنید که کمی به دردسرتان می اندازد، به نظم و انضباط‌تان بیشتر اهمیت بدهید این دفعه اول نیست که تاوان بی نظمی را می دهید.

نگرانی‌های زیادی دارید و قادر نیستید ذهن خود را به انجام کارهای روزانه متمرکز کنید. بهتر است امروز بیش‌ازحد به خودتان سخت نگیرید و با کاهش فشارهای کاری زمینه آرامش بیشتر خود را فراهم کنید. فکرهای ناراحت‌کننده را از ذهن خود بیرون کنید و به آرامش برسید. نیازمند پولی هستید اما جایی برای نگرانی نیست چرا که امروز از جایی که فکرش را نمی‌‌کنید این پول به دست‌ شما می‌رسد. خسته و کسل هستید، اما دوستان و آشنایان زمینه شادی و نشاط شما را فراهم می‌کنند. رابطه‌ای پنهانی دارید و نمی‌خواهید به این رابطه پایان دهید، اما ادامه این رابطه آبروی شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه هر چه سریع‌تر فکری برای این رابطه پنهانی بردارید و به فکر حفظ آبروی‌تان باشید. فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. رابطه خود را با این فرد تقویت کنید و در آینده برای پیشرفت‌های بیشتر از ایشان کمک بگیرید. امروز کار زیادی ندارید و فرصت بیشتری برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا می‌کنید.

فال روزانه فردا آبان (شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

تو در عشق و دوستی صمیمی و پاک هستی و باید مواظب باشی که به کسی علاقمند شوی که ارزش تو را داشته باشد.

خبرهای جالب و شادی‌بخشی می‌رسد. دوستی‌ها را باید دوباره تجدید کرد و کینه و دشمنی را کنار گذاشت. این روش برای تو بهتر و مناسب‌تر است.

پس از یک دوره بیماری دوباره سلامتی خود را باز خواهی یافت. هیچ مصیبتی بدتر از بیماری نیست. در عوض هیچ نعمتی هم ارزنده‌تر و بالاتر از سلامتی نیست. قدر سلامتی خود را باید دانست.

به زودی اوضاع دگرگون شده و این بحران پایان خواهد یافت. امید می‌رود با سپری شدن این بحران به درآمد خوبی دست یافته و از این تنگنا نجات پیدا می‌کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید باورتان نمی شود که گذشت تنها یک روز بتواند چنین تغییر بزرگی در اوضاع ایجاد کند. اوضاع از دیشب که شما به تخت خوابتان رفتید تا صبح که چشم هایتان را باز کرده اید به میزان قابل توجهی تغییر یافته است. اطلاعات جدیدی در اختیار شما قرار گرفته اند و امکاناتی برایتان فراهم شده اند که اگر از آنها به درستی استفاده کنید می توانید برنامه هایی که برای مدت ها تصمیم داشته اید عملی کنید را همین امروز و تنها در عرض یک روز به انجام برسانید. آینده و موفقیت شما را به سمت خود فرا می خواند و هیچ بهانه ای برای تعلیل ندارید، پس از این فرصت حداکثر استفاده را ببرید. بلایی از بیخ گوشتان می گذرد، صدقه بدهید. با شخصی در اطرافتان که نظرش با نظر شما یکی نیست این همه نجنگید، بی فایده است او تا تجربه نکند شما را درک نمی کند، با این روش فقط از هم دلخور می شوید. یک پیشنهاد ساده، راه زندگی تان را عوض خواهد کرد و جان تازه ای به شما می بخشد.

نگرانی‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. امروز بیشتر از همیشه مواظب باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد که ضرر هنگفتی را متقبل شوید. از اعضای خانواده حمایت کنید و مواظب کوچک‌ترها باشید. روحیه‌ای عیب‌جو و مشکل‌پسند دارید، این رفتار را کنار بگذارید و دوستان بیشتری پیدا کنید.    قصد انجام کار مهمی دارید، اما در این فکر هستید که این کار دیر شده و فایده‌ای ندارد. چنین فکرهایی را کنار بگذارید و امروز این کار را آغاز نمایید. مطمئن باشید در آینده از انجام چنین کاری پشیمان نخواهید شد. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. اجازه ندهید این سوء‌تفاهم بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. دشمنی دارید و این دشمن می‌خواهد امروز به هر ترتیب که شده رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان را خراب کند، اجازه چنین عمل شرورانه‌ای را به این فرد ندهید و حقش را کف دستش بگذارید.

فال روزانه فردا آذر (شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

نگران بعضی مسائل هستی اما به نظر می‌رسد که دلیل قانع‌کننده‌ای هم نداشته باشی. پس وسوسه‌ها و تردیدها را از خودت دور کن تا بتوانی با امید به آینده، هر کاری را شروع کنی.

به جای دست روی دست گذاشتن، برای رسیدن به نشاط و سرزندگی کمی از خودت ابتکار عمل به خرج بده! شاید اگر امروز با دوستانت بری سینما یا خرید، سرذوق بیای.

کمی پیاده‌روی با دوستان و ورزش می‌تواند روحیه تو را عوض کند و تو را از این رخوت نجات دهد.

در اوضاع اقتصادی تو هیچ تغییری صورت نداده. به نظر می‌رسد زمان برای تغییر مهم فرا رسیده است. در نحوه کار و فکر و زندگیت باید تغییراتی به وجود بیاوری تا شرایط بهتری فراهم شود. همیشه قانع شدن به یک حالت، رکود را در پی خواهد داشت.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز شیطنت شما گل کرده است و برای ماجراجویی های خود دنبال یک شریک جرم می گردید. یکی از دوستان نزدیک و عزیزانتان خیلی راحت و تنها با کمی شوخی و سر به سر او گذاشتن با شما همراه خواهد شد. شیطنت های شما معمولا برای کسی ضرری ندارند، اما در چنین روزی بهتر است حواستان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب باشید با حرف ها و کارهایتان کسی را از خودتان آزرده نکنید. یک نفر از اطرافیانتان که شخص بسیار حساسی است ممکن است از حرف ها و کارهای شما ناراحت شود، به جای اینکه خودتان را توجیه کنید بهتر است از او عذرخواهی کنید. همه مجبور نیستند به شوخی های شما بخندند! با غمی که دلتان را می سوزاند کنار بیایید و دائم مرورش نکنید. در مورد مسئله ای کاری شما تا به حال بسیار مراقب بوده اید تا همان کاری را انجام دهید که از شما انتظار می رود اما اکنون زمان آن فرا رسیده تا نظر واقعی خودتان را بیان کنید و زیر بار حرف زور نروید، کوتاه آمدن اندازه دارد.

بعدازظهر امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید، در غیر این صورت در آینده نزدیک گرفتار مشکلات مالی خواهید شد.  قدرت عشق را در زندگی دست‌کم نگیرید و تا می‌توانید به اطرافیان عشق بورزید. تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید، اما شرایط مناسبی برای تصمیم‌گیری ندارید و می‌ترسید این تصمیم عواقب بدی برای شما به دنبال داشته باشد. اجازه ندهید برای این تصمیم‌گیری بیش‌ازحد تحت فشار قرار بگیرید و با اعتمادبه‌نفس کامل، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و اعضای منزل را فراهم کند. اهل وقت‌گذراندن با اعضای منزل نیستید و این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید.

فال روزانه فردا دی (شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

یک رابطه عاشقانه یا یک دوستی بزرگ در حال شکل‌گیری است. معمولا این گونه روبط از یک اتفاق ساده شروع می‌شود ولی در طول زندگی ادامه می‌یابد.

یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

باید بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوایی دمای فضای خانه یا محل کارت را تنظیم کنی چون با میزان سلامتی و نوع فعالیت‌ات رابطه مستقیم دارد.

پیشنهاد یک همکاری مطرح می‌شود که نباید آن را رد کرد. برنامه‌ای در حال اتمام است و امید می‌رود که از طریق آن به سود خوبی دستیابی. خود را برای روزهای پرکاری باید آماده کنی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

به رغم اینکه شبانه‌روز کار می‌کنید، باز هم پاسخگوی حجم زیاد کارها نیستید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه بیماری شما را فراهم کند. توجهی به حاشیه‌های زندگی نداشته باشید و نگرانی‌ها را فراموش کنید. از مشکلات مالی که گرفتار آنها هستید درس بگیرید و فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید. امروز با جنبه‌ای تازه از عشق و محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان آشنا خواهید شد. سفری در راه دارید، اما بهتر است که این سفر را به آینده موکول نمایید. زمان مناسبی است تا بدهی‌های‌تان را صاف کنید و قسط و قرض‌ها را پوشش دهید. سعی کنید به جای غم دیگران را خوردن با رفتار صحیح کمک شان کنید تا این غم را از دل بیرون کنند. شاد باشید و خوشحالی تان را با دیگران تقسیم کنید. صبر و تحملتان را بالا ببرید تا از دست دیگران به سرعت ناراحت و دلگیر نشوید. از دوستی ریاکار در رنج و عذابید، بحث نکنید، از او فاصله بگیرید.

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. رهسپار سفر هستید. در این مسافرت چشم از چمدان‌ها و لوازم خود برندارید چرا که ممکن است کالای باارزشی را در این سفر گم کنید. اگر نمی‌خواهید ضرر کنید یا صدمه‌ای به شما وارد شود، امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع نمایید. یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شما است، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید و این مشکل زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای مهم مالی را امروز انجام دهید.  همسر یا عشق زندگی‌تان امروز حسابی ناخوش‌احوال است و به پرستاری شما نیاز دارد.

فال روزانه فردا بهمن (شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

وقتی پیشنهادی مطرح می‌شود باید در موردش فکر کرد. هیچگاه نباید چشم بسته پذیرفت و یا رد کرد. اول شناختت را کامل کن و بعد قضاوت کن.

داشتن روابط دوستانه یا عاطفی مزایای زیاد دارد. این روابط به ما کمک می‌کنند تا دوستمان بدارند و دوست‌داشتنی باشیم، برایمان ارزش قائل شوند، ارزشمند و در نتیجه بانشاط‌تر می‌شویم. پس دست به کار شو!

باید به اندازه کافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا کن.

همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد که چگونه از توانایی‌هایت استفاده کنی و این پول را بدست آوری.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما آنقدر در رابطه با اتفاقاتی که در پیش هستند هیجان زده هستید که تمام نقشه های قبلی خود را فراموش کرده اید. مشکلی که در میان است تأثیراتی است که این بی توجهی شما نسبت به برنامه های قبلیتان روی اطرافیانتان می تواند داشته باشد. تغییر جهت ناگهانی شما ممکن است برای دیگران ایجاد مشکل کند و آنها را در موقعیت دشواری قرار دهد. قبل از هر کاری روی تأثیراتی که تصمیماتتان روی خودتان و دیگران خواهند داشت خوب فکر کنید و کاری انجام ندهید که بعدا باعث پشیمانیتان شود.  شخصی با خودش برایتان خبرهای خوبی می آورد. یأس و ناامیدی را از خود دور کنید. از گفتن حرفی یا انجام کاری می ترسید، بر خودتان مسلط باشید و این کار را انجام دهید. در خوردن و نوشیدن میانه رو باشید تا به خودتان آسیب نزنید. با ایراد گرفتن های مدام، شخصی در اطرافتان را کلافه و مجبور به دروغگویی می کنید.

اطرافیان را با اعمال‌نظرهای خود به تنگ ‌آورده‌اید و اصرار زیادی دارید که اطرافیان بر طبق نظرهای شما زندگی کنند، این رویکرد نه تنها شما را به انسان مستبدی تبدیل می‌کند، بلکه زمینه تنهایی و انزوای شما را فراهم خواهد کرد، در نتیجه اعمال‌نظرهای بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید تا طبق میل خودشان زندگی کنند.  زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید.  انسان مهربان و ساده‌دلی هستید و حرف ‌دلتان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دست‌تان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید.

 

فال روزانه فردا اسفند (شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱)

 

از بعضی ماجراهای عاشقانه باید فاصله گرفت چون تو را دچار دردسرها و مشکلاتی می‌کند که مناسب حال تو نیست. باید این دوره را با آرامش طی کرد و به آینده‌های دور امیدوار بود.

یک خوش شانسی کوچک اما موثر در انتظار توست پس باید بجنبی تا از دستت نرود. یکی از افراد مسن خانواده منتظر خبری از توست.

انواع روابط با اطرافیان بر سلامتی افراد موثر است. رابطه خوب تو با دیگران احتمال افسردگی را کاهش و آسیب‌ناپذیری را افزایش می‌دهد و بالعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و تو را دچار استرس و اضطراب می‌کند که بهتر است از آنها دوری کنی.

در مسائل اقتصادی باید طرفدار صلح و ثبات بود. زیاده‌خواهی و اصرار بی‌مورد برای داشتن سود بیشتر هم تو را خسته و افسرده می‌کند و هم از دوستان و اطرافیان غافل می‌سازد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز ممکن است مجبور شوید در یک فعالیت گروهی شرکت کنید که حول موضوع خاصی می چرخد. در حین انجام این کارها با شخص منحصربفردی آشنا خواهید شد که صحبت با او ذهن شما را به خود درگیر کرده و باعث خواهد شد ایده های بسیار خوبی به ذهنتان برسد. امروز دچار دوگانگی هایی شده اید که شاید کنار آمدن با آنها برایتان دشوار باشد، از طرفی کارها و برنامه های روزانه تان به نظر خیلی دارند خوب پیش می روند، ولی از طرفی دیگر هم احساس می کنید که باید برای تعهدات و اعتقادات خودتان نیز وقت گذاشته و به آنها نیز رسیدگی کنید. لزومی ندارد که به نفع یکی بیخیال دیگری شوید، پس بین آنها تعادل برقرار کنید. گذر از یک مرحله به روحتان فشار زیادی وارد می کند، اما شما باید این درس را یاد بگیرید و امروز بهتر از فرداست. حواستان باشد که کجا بی دلیل دارید لجبازی می کنید. با منطق بر احساستان مسلط شوید و حرفهایی که به شما زده می شود، درست بررسی کنید. پیشنهاد جدید برای شما خوب است.

سلامت خود را جدی نمی‌گیرید و ورزش و تحرک را کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و تحرک داشته باشید و با اختصاص زمانی از روز به ورزش، سلامت خود را تضمین کنید. هزینه‌های زندگی شما سربه‌فلک گذاشته و حساب‌و‌کتاب خرج‌های‌تان از دست شما دررفته است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که مدیریت بیشتری بر خرج‌ها داشته باشید و اجازه ندهید هزینه‌های زندگی کمر شما را خم کند. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. امروز فردی با شما از در عشق و محبت وارد می‌شود، مواظب باشید که به دام هوس‌های این فرد نیافتید. انسان هنرمندی هستید و امروز فرصت‌های مناسبی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید.  شرایطی مهیا می‌شود تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. در چنین شرایطی بهتر است که بیش از حد به دست و پای عشق زندگی‌تان نپیچید و ایشان را به حال خودش رها کنید

مطالب مرتبط