فال روزانه پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ و فال امروز نه دی و فال روز تولد ۹ دی و فال روزانه فردا نهم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ست...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ و فال امروز نه دی و فال روز تولد ۹ دی و فال روزانه فردا نهم دی و Daily Omen و طالع بینی امروز را ببینید.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود. در ادامه فال فردا پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین (فال فردا پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ )

به مسائل حاشیه‌ای توجه می‌کنی و جزئیات را بزرگ می‌کنی که حتما به ضررت تمام می‌شود. با وجودی که این موضوع چند بار در زندگی تو تجربه شده بازهم آن را تکرار کرده و درس نمی‌گیری!

با افراد مهمی برخورد می‌کنی که افکارشان بر تو تاثیر خواهد گذاشت و این شروع یک تحول اقتصادی است. باید با حواس جمع و هوشیاری از این موقعیت استفاده کنی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما نمی توانید بیشتر از این صبر کنید ، برای اینکه اعتقاد دارید که به اندازه کافی صبر کرده اید! باوجود اینکه شاید آمادگی دست به کار شدن را نداشته باشید ، ولی پیش از این از نظر ذهنی آمادگی دارید که شروع کرده و بازی را آغاز کنید. شما باید از تفاوت های موقعیت اخیر خود و اهداف آینده تان آگاه باشید ، اما سعی نکنید در مورد هردوی آنها با هم تصمیم گیری کنید.فال روزانه پنج شنبه 9 دی 1400

فال روزانه پنج شنبه 9 دی 1400

از ورزش و تحرک غافل نشوید و سلامت وجود نازنین‌تان را پشت‌‌گوش نیاندازید. در غیر این صورت طولی نخواهد کشید که راهی بستر بیماری شوید.  با پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو خواهید شد، اما بهتر است که تمام جوانب کار را با دقت بررسی نمایید. یکی از اعضای خانواده امروز مایه سرشکستگی شما می‌شود. این فرد را سرزنش نکنید و مطمئن باشید در اولین فرصت اشتباهی که مرتکب آن شده را جبران می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان راز نهفته‌ای را در سینه دارد و می‌خواهد این راز را امروز با شما درمیان بگذارد، با جان و دل پذیرای این راز باشید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که سنگ‌صبوری برای ایشان هستید. مزد زحمت‌های خود را در زندگی دریافت نکرده‌اید و حسابی افسرده ‌شده‌اید. غم به دل خود راه ندهید،‌ زیرا این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک، دستاوردی مهم به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد شد. کار عقب‌افتاده‌ای دارید و مدتی است که از زمان انجام این کار گذشته است، این وضعیت امروز برای شما دردسر درست می‌کند و اطرافیان شما را برای انجام‌ندادن این کار سرزنش خواهند کرد. به اطرافیان حق بدهید و از امروز به گونه‌ای کارها را انجام دهید که کاری برای فردا موکول نشود. امروز فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود بکشید و وضعیت شلوغ اطراف خود را مرتب کنید.

 

فال روزانه فردا اردیبهشت (فال فردا پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ )

 

به محض ایجاد یک رابطه جدید، روابط قدیمی و دوستانت را فراموش می‌کنی. این بدترین رفتار است و تو را از بهترین دوستانت جدا می‌کند. بهتر است کمی در رفتارت تجدید نظر کنی.

احساس می‌کنی، همه از دست و دلبازی تو سوء استفاده می‌کنند و کارهایی که می‌کنی به نتیجه مطلوب نمی‌رسد. شاید این موضوع به خاطر زیاده‌طلبی‌های تو باشد. گاهی اوقات باید قناعت کرد و به آنچه روزی ماست بسنده کرد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

نگرش شما نسبت به شغلتان همیشه نگرشی خوش بینانه است ، اما حالا نسبت به منافع خود خیلی ایده آل گرا فکر می کنید. حتی اگر هیچ چیزی به آن خوبی که شما دلتان می خواهد نباشد ، باز هم نمی توانید بدبین باشید! پیشرفت های خیلی جذابی در زندگی تان حاصل شده که دلیلی برای امیدواری شما شده است. اما از رویاهای خود توقع زیادی نداشته باشید! چراکه بیش از اندازه رویایی و خیالاتی بودن زمینه را برای ناامیدی ها و ناکامی های بزرگ فراهم می کند.

وقت و هزینه‌ خود را به انجام کارهای بی‌اهمیت اختصاص ندهید و حواس‌تان به گذر عمر باشد. فرصتی مهیا می‌شود تا دستی به سروروی منزل خود بکشید و با انجام تغییرات در خانه، حال‌‌و‌هوای خود و اعضای منزل را بهبهود بخشید. روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دل‌تان شکوفه زده‌است، این احساس را غنیمت بدانید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادی را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه نمایید. امروز از آن روزها است که اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. اجازه ندهید چنین لحظه‌هایی به راحتی از کف شما برود و از فرصت‌هایی که امروز سر راه شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. سفری غیرمنتظره برای شما پیش خواهد آمد، اما بهتر است که قید این سفر را بزنید.  شرایطی مهیا می‌شود تا با خودتان خلوت کنید و برنامه‌های مهمی برای آینده بریزید.

 

فال روزانه فردا خرداد ( فال فردا پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ )

 

باید اجازه بدهی تا او با تو صحبت کند و عقاید و حرفهایش را آزادانه به تو بگوید تا بتوانی بفهمی چه خواسته‌ها و نیازهایی دارد.

ممکن است در روزهای آینده احساس خستگی و افسردگی داشته باشی. باید سعی کنی فکرت را آزاد کنی و برای مسائل کوچک و کم اهمیت وقت و ذهنت را مشغول نکنی. بدون مراجعه به پزشک می‌توانی به سلامتی‌ات کمک کنی.

با مشکل مالی روبرو می‌شوی که حتما راه‌حلی دارد. اما تو همچنان سردرگم و مردد هستی و انتظار می‌کشی دستی از غیب مشکلاتت را حل کند. این انتظار بیهوده است و باید خود دست به کار شوی و با استفاده از توانایی و استعدادهایت این مشکل را برای همیشه حل کنی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شما اخیرا در عین حال که به پیچیدگی روابط خود فکر می کردید ، تا حدودی غمگین و ناراحت می شدید و حالا بدون اینکه به طور کامل در زندگی خود تغییراتی بدهید به چیزهایی که می خواهید رسیده اید. بعضی اوقات تا حدی گیج می شدید که نمی توانستید تشخیص بدهید مرحله بعدی کارتان چگونه است. خوشبختانه امروز وضعیت روحی شما تغییر می کند ، چرا که شما به واسطه تخیلات تان جُنب و جوشی را در خود احساس می کنید و این بهتان اجازه می دهد که آنچه پیش رو دارید را واضح و روشن بسازید.

در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و دائم به مریضی و ناخوشی فکر می‌کنید، این رویکرد نه تنها بیماری شما را وخیم‌تر خواهد کرد، بلکه زمینه افسردگی و بیماری‌های دیگر را فراهم می‌کند. در نتیجه به جای فکر به بیماری و مریضی، به فکر بهبود و سلامت خود باشید و سعی کنید هر چه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شوید.   فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده فراهم می‌شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از بی‌توجهی‌های شما به ایشان خسته و افسرده است. عشق بی‌پایان خود را به وی ثابت کنید و امروز توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. همکاران یا اعضای منزل امروز برای کمک به شما در حل مشکلات آستین بالا می‌زنند.  آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید. به خاطر داشته باشید که با منفی‌بافی راه به جایی نمی‌برید. این روحیه را امروز کنار بگذارید و زندگی را با دیدگاهی مثبت ادامه دهید.

فال روزانه فردا تیر ( فال فردا پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ )

 

کوتاه آمدن همیشه به معنای شکست یا پشیمانی نیست. گاه برای یک هدف بزرگتر، از یک موضوع پیش پا افتاده صرفنظر می‌کنیم و این عین خردمندی و عقلانیت است.

بهتر است که دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای کند. کشف یک رابطه جدید به معنای کشف یک دنیای تازه است.

مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده کن. خود را آنچنان فرسوده نکن که از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو کارهای زیادی برای انجام دادن داری.

دست به کاری باید زد که سود خوبی داشته باشد. چون از نظر اقتصادی، تو در وضعیت نامطلوب هستی و باید پس‌اندازی داشته باشی. با درایت و هوشیاری می‌توانی سود خوبی بدست آوری.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز یک نفر کاملا رک و بی پرده با شما حرف می زند و ممکن است کمی عصبانی بشوید. شما مثل اینکه فکر می کنید همه چیز را راجع به یکی از دوستان خوبتان می دانید و سپس به چیزهایی توجه می کنید که با آنچه فکر می کردید واقعیت دارد جور در نمی آید. شما نمی دانید مشاهدات اخیر خود را باور کنید یا فرضیات گذشته خود را! به زور دنبال جواب نباشید؛ حقایق به مرور زمان روشن خواهد شد.

به مراسم مهمی دعوت هستید و این مراسم برای شما و اعضای منزل اهمیت زیادی دارد، در نتیجه تمام تلاش خود را انجام دهید تا امروز را به خوبی و خوشی به پایان برسانید و در این مراسم مهم حضوری فعال پیدا کنید.  در حال انجام کار مهمی هستید اما این کار با مشکلی روبرو می‌شود و مجبور می‌شوید انجام آن را به تعویق بیاندازید. اجازه ندهید این کار مهم ناتمام باقی بماند و در اولین فرصت کار را تمام کنید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. رابطه‌ای گرم و عاشقانه انتظارتان را می‌کشد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.

فال روزانه فردا مرداد ( فال فردا پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ )

 

چند نفر همزمان فکر تو را به خودشان مشغول کرده‌اند و این مساله قدرت تصمیم‌گیری را از تو سلب کرده است. باید بدون در نظر گرفتن احساسات و با منطق، از بین آنها یکی را انتخاب کنی

مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.

احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

موانعی سر راه تو پیش می‌آید که باید با خونسردی و فکر، راهی برای بیرون آمدن از آن بیابی. در حال حاضر وضعیت اقتصادی تو با اطرافیانت چندان تفاوتی ندارد فقط حساسیت تو بیشتر است.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

در حالیکه ماه در هفتمین خانه شما ، یعنی خانه شریکان و دوستانتان قرار دارد ، شور و هیجان روابط تان بیشتر می شود. اما اگر احساس کنید که یک نفر از شما دوری می کند ، شما هم نمی توانید به راحتی با او ارتباط برقرار کنید و در این کار به مشکل برمی خورید. حقیقت این است که حس امنیت خواهی تان فاصله ای را بین شما با بقیه ایجاد می کند که از آن چیزی که در ظاهر نشان می دهد وسیع تر است. به دیگران اجازه بدهید بدون اینکه استقلال و آزادی هایشان به خطر افتد ، فضایی که برای معرفی کردن خود نیاز دارند را ایجاد کنند. درنهایت این کار می تواند تعهدات و عهدهایی که پیش از این داده بودید را معتبرتر کند.

دغدغه‌های زیادی در زندگی دارید و اجازه داده‌اید که این دغدغه‌ها آرام و قرار شما را از بین ببرد، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و رویکردی همراه با آرامش به زندگی داشته باشید.  احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  خبری از دوستان و آشنایان نمی‌گیرید و احوال بزرگ‌ترهای فامیل را نمی‌پرسید. در اولین فرصت دیدار خود با دوستان و آشنایان را تجدید کنید وسری به ریش‌سفید‌های فامیل بزنید.  امروز مشکل کوچکی سر راه شما قرار می‌گیرد، اجازه ندهید این مشکل میان شما و برنامه‌های‌تان فاصله‌ای بیاندازد و با تلاش و کوشش، این مشکل را از سر راه بردارید. از حواس‌پرتی و سهل‌انگاری برحذر باشید و با تمرکز بیشتری کارهای امروز را انجام دهید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که یار و یاور شما در حل مشکلات است.

فال روزانه فردا شهریور (فال فردا پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ )

 

امروز شانس با تو خواهد بود اما آیا تو هم با آن همراهی؟ گاهی اوقات خوشبختی در خانه‌ای را می‌زند و چون جوابی نمی‌شنود، به ناچار آنجا را ترک می‌کند. پس حواست را جمع کن و از موقعیت بدست آمده استفاده کن.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

با بحران مالی روبرو می‌شوی. اگر با شکست روبرو شدی، به این معنا نیست که همیشه و همه جا شکست خواهی خورد. هر شکست برای خود تجربه‌ای است که با کمک آن می‌توان موفقیت خود را در آینده تضمین کرد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

هم اکنون وقت سر کار رفتن است ، اما این اتفاق آن چیزی نیست که شما در ذهنتان مجسم می کردید. کارهایی که شما طی چند روز گذشته شروع کرده بودید تغییرات شگفت انگیزی می کند ، بنابراین خیلی مهم است که بتوانید انعطاف پذیر باشید. اگر روشی که قبلا به کار می گرفتید دیگر به خوبی گذشته کارآیی ندارد ، لازم است که حتما نگرش نو و جدیدی داشته باشید. باوجود اینکه وسوسه می شوید که به توانایی تحلیل گرایانه خود اتکا کنید ، اما بدون اینکه در مورد عملکرد خود قضاوت کنید ، از حسی کارکردن و در لحظه حال بودن نترسید!

از ورزش دوری گرفته‌اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است، قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. ایده‌ بکری به ذهن‌تان رسیده، این ایده را به هر قیمتی که شده اجرا کنید. قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید. اهل‌ گله و شکایت و اشکال‌تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب‌خوردی با همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله‌ و شکایت‌های بی‌جا، از محبت و صفا با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید. قبل از انجام کارهای مهم، جوانب کار را بررسی کنید. در غیر این صورت ضرری هنگفت در کارها تجربه خواهید کرد.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ )

 

تحولاتی در زندگی عاطفیت ایجاد میشود که باب میل تو نیست. گرچه سخت خواهد بود اما تو می‌توانی خودت را با شرایط تازه هماهنگ سازی. پس از این دوران سخت، زمان خوشحالی و شادی فرامی‌رسد.

به زودی به سود مالی قابل توجهی می‌رسی. باید همگام با پیشرفت مالی، شرایط معنوی و فرهنگی خود را هم ارتقاء دهی تا روزگار بهتری را تجربه کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما جهش و تغیرات ناگهانی مثبتی داشته اید ، اما هنوز هم لازم است که به خودتان اجازه بدهید تا چند روز وظایف منظم روزانه تان را کنار بگذارید. خوشبتانه شما تا بحال توانایی این را پیدا کرده اید که بیشتر از کارهای مربوط به خانه و خانواده برای شناخت و ابراز کردن وجود خود زمان صرف کنید. اما این رفتاری همه جانبه و دائمی نیست. پس قبل از اینکه با حرفه ها و شغل های جالب و هنری به دنبال لذت و تفریح بروید ، اصول نیازات و الزامات را تحت پوشش قرار دهید.

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی می‌افتید. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی‌کردن آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند.  اعضای خانواده از ولخرجی‌های شما به تنگ‌آمده‌اند و ادامه این وضعیت به نفع شما نیست. از امروز ولخرجی را کنار بگذارید و با پس‌انداز و صرفه‌جویی، شرایط مالی خود را تقویت کنید. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید. اعضای خانواده امروز به شما ثابت می‌کنند که قدردان زحمت‌های‌تان هستند. مدت زیادی است که چشم‌انتظار خبر خوش و فرخنده‌ای هستید، امروز این خبر به دستتان می‌رسد و زمینه شادی و نشاط‌ شما را فراهم می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. به لطف این شرایط، لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار عشق‌زندگی‌تان تجربه کنید.

فال روزانه فردا آبان ( فال فردا پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ )

 

انتخاب کنید. بین بودن یا نبودن زندگی پرهیجان و زندگی مرفه با عشق و یا زندگی در رفاه این تنها راهی است که به شما می آموزد که باید نرمش داشته باشید و یا خشونت و همه اینها بسته به انتخاب شماست.

هنوز تنهایی بهترین راه نجات است. از دست هیاهوی پوچ دیگران فرار کن و به خود تکیه کن. بزودی شاد خواهی شد، واقعا شاد!

سلامتیم و نمی دانیم که اگر نباشیم چه خواهیم بود! سپس برای اینکه هیچ وقت تجربه نکنیم از افراد ناسالم پرهیز کنید.

فعلا اوضاع خوب است. قرار نیست چیزی را از دست بدهید و این خبر خوبی برای همه ماست. چون به چیزهایی که داریم دل بسته ایم و برای چیزهایی که نداریم آرزو …

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز خیلی دلتان می خواهد که کارهایتان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیت های تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می کنید ، تضیمن می کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می کنید.

رویکردی مثبت و آینده‌نگرانه به زندگی در پیش بگیرید. به تلاش‌های‌تان ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت ندارید. به لحاظ مالی پولی به دست‌تان می‌رسد تا مشکلات مالی‌تان را خاتمه دهید. نگرانی‌های زیادی دارید و خواب خوش از شما ربوده شده است. این نگرانی‌ها را با دوستی که سنگ‌صبورتان است در میان بگذارید و بار غصه‌ها را از دوش خود بردارید. رابطه‌ای پنهانی دارید و نمی‌خواهید به این رابطه پایان دهید، اما ادامه این رابطه آبروی شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه هر چه سریع‌تر فکری برای این رابطه پنهانی بردارید و به فکر حفظ آبروی‌تان باشید. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. در کنار انجام کارهای روزانه فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. مهمان‌‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ )

 

باید بتوانی حرفت را رک و روراست بزنی. شرایط طوری است که می‌توانی یک موفقیت خوب را به چنگ آوری. به شرط آنکه جسارت و سرعت کافی داشته باشی و زودتر از رقیبان وارد عمل شوی.

نظرت در مورد طبیعت و فضای آزاد چیه؟ فکر کنم یک مسافرت کوتاه یا حتی کوهنوردی بتواند روحیه نشاط و شادابی را به تو بازگرداند.

باید برای رفع بعضی از مشکلات جسمی به متخصص مراجعه کنی. سلامتی تو احتیاج به مراقبت بیشتری دارد.

پس از یک دوره تلاش و کوشش به موفقیت خوبی دست خواهی یافت. همین مساله تو را در جایگاه برتری می‌نشاند که مورد تحسین و پاداش از سوی دیگران قرار خواهی گرفت. باید دستاوردهای خود را حفظ و تکمیل کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

آذر : ظاهرا امروز نسبت به گذشته راحت تر می توانید برنامه های خود را سازمان دهی کرده و دست به کار شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما از تمام مسئولیت ها فارغ هستید ، بلکه هم اکنون توانایی بیشتری دارید و می توانید بدون اینکه درقید و بند محدودیت های افراد دیگر گیر کنید به حرکت خود ادامه بدهید. از آزادی ها و اختیارات جایگزین استفاده کنید ، اما از حقوق و مزایای جدید خود سوء استفاده نکنید ، وگرنه آزادی و استقلال تان خیلی سریع تر از وقتی که پدیدار شده بوید ، ناپدید و نابود می گردد.

انسان سخت‌کوش و پرتلاشی هستید، امروز زمان آن فرا رسیده که کمی استراحت کنید و خستگی‌ها را از تن بیرون نمایید. فردی می‌خواهد از شما پول قرض کند، اما دست رد به سینه وی بزنید و مطمئن باشید پولی که به این فرد می‌دهید را هرگز به شما پس نمی‌دهد. فکر ناراحت‌‌کننده‌ای شما را آزار می‌دهد، این ناراحتی‌ را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و با آنها درددل کنید. مهمانی ترتیب‌ داده‌اید اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و احساس خواهید کرد که وقت و هزینه خود را به هدر داده‌اید. اعضای خانواده امروز برای اینکه وقتی را با آنها سپری نمی‌کنید از شما گله‌مند خواهند شد. مشاجره‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان داشته‌اید امروز ختم به خیر می‌شود.

فال روزانه فردا دی ( فال فردا پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ )

 

به زودی حقایقی برایت آشکار خواهد شد که قضاوت تو را کاملا دگرگون می‌کند. حقایقی که از چشم تو پنهان مانده بود و حالا می‌توانی آنها را همان طوری که هست ببینی و متعجب شوی.

منتظر پیشنهاد رفتن به مسافرت از طرف یکی از نزدیکانت باش. این سفر میتونه از نظر روحی و عاطفی تو را تحت تاثیر قرار بده. بهتره از موقعیتی که بدست اومده نهایت استفاده رو ببری و از لحظاتت لذت ببری.

مراقب سلامتی خود باش و ورزش را فراموش نکن. تو اهداف و آرزوهای مهمی داری که برای رسیدن به آنها باید بسیار تلاش کرد. قبل از هر چیز باید بدنی سالم و تندرست داشته باشی تا به اهداف خود برسی.

باید ثبات و استمرار در کار را تجربه کنی. از این شاخه به آن شاخه پریدن برای تو مناسب نیست. به زودی از جایی پولی می‌رسه که انتظارش رو نداشتی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

نشان دادن ابتکار و یا کارهایی که پیش از این شروع کرده بودید شاید در میزان موفقیت شما تاثیری نداشته باشد. یکی از بخش های ساخت و ساز توانایی های شغلی ، ذات وجودی شما را هم درگیر کار می کند ، که در مورد افراد دیگر شاید این گونه نباشد. ولی روی دیگر سکه فرق می کند!! چرا که بسیار مهم است که شما دوباره کاری نکرده و دوباره همان کارهای قلبی را انجام ندهید. انجام دادن کارهای بیش از حد غیر متعارف باعث می شود مردم احسااحس راحتی نکنند. پس سعی کنید در همه احوال میانه رو باشید.

دید مثبتی به زندگی ندارید و به جای اینکه به خوبی‌های زندگی فکر کنید، همیشه بدی‌ها را در نظر می‌گیرید و انسان منفی‌بافی هستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند، از امروز به خودتان قول بدهید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با عینک خوش‌بینی به دنیا نگاه کنید. روحیه‌ای احساساتی دارید و زود غصه‌دار می‌شوید. اجازه ندهید این روحیه ضعف شما را به دنبال داشته باشد. از امروز با جدیت بیشتری زندگی را دنبال کنید و نگذارید احساسات بر تصمیم‌های مهم زندگی شما غلبه کند. امروز شغل جدیدی به شما پیشنهاد می‌شود و این شغل شرایط افزایش درآمد و رفاه شما را مهیا می‌کند. کالای گران‌بهایی که مدت‌ها است به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشی‌تان را فراهم خواهد کرد. عشقی گرم و آتشین را تجربه خواهید کرد. مهمانی از راه دور به دیدار شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی به این مهمان اختصاص دهید.
فال روزانه فردا بهمن (فال فردا پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ )

دوست داری هر چه زودتر به آرزویت برسی اما این کار به زمان نیاز دارد و باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت. وقتش که برسد همه چیز به سرعت روبراه می‌شود.

باید کمی صبور باشی و منتظر لحظات شیرینی که به زودی برایت اتفاق می‌افتد. به یک مسافرت دعوت می‌شوی.

یکی از راههای ایجاد آرامش و حفظ سلامتی، خوب خوابیدن است. برای بهتر خوابیدن باید از لحاظ محیطی شرایط را فراهم کنی.

تحولات اقتصادی برای تو ایجاد می‌شود که در مجموع به سود تو تمام خواهد شد. راه برای تحقق آرزوها و خواسته‌های مادی تو فراهم شده است پس بجنب!!

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

حالا ماه به نشانه شما بازگشته است و در حالیکه احساسات شما از جایی به جای دیگر تغییر می کنند به سختی می توانید بشناسیدشان. خوش بینی و هیجان بهتان راهی را نشان می دهد که ترس از تغییر کردن را برای همیشه نابود کنید و سسپس پله های ترقی راطی کرده و به مراحل بعدی روید. پس قبل از اینکه انرژی تان فروکش کند ، شور و شوق خود را حفظ کنید.

خیال‌بافی را کنار بگذارید و زندگی را با تمام پستی‌ها و بلندی‌هایش بپذیرید.  فردی از شما درخواست پول دارد، اما مطمئن باشید پولی که به وی قرض می‌دهید را هرگز بازپس نخواهد داد. احترام بیشتری در رفتار و گفتار با اطرافیان داشته باشید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنش‌های بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. مشغله‌های کاری زیادی دارید و از رسیدگی به اعضای خانواده و همسر یا عشق‌زندگی‌تان غافل می‌شوید.  زمانی که از دست می‌دهید هرگز باز نمی‌گردد، در نتیجه از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا حتی لحظه‌ای از عمر باارزش شما هدر نرود. مشکلی که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد امروز به صلح و صفا ختم خواهد شد.

فال روزانه فردا اسفند ( فال فردا پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ )

 

حسن نیست داری اما این به تنهایی کافی نیست. باید در روابط خود علاوه بر این، هوشمندی و دقت هم داشته باشی و اجازه ندهی که دیگران از تو سوء استفاده کنند.

ماجرای جالبی این روزها باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود. موضوعی که تو را نگران کرده به زودی برطرف می‌شود. خبر خوشی در راه است که با شنیدن آن می‌توانی تصمیم نهایی‌ات را بگیری که برای اطرافیانت بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

باید به خورد و خوراکت توجه کنی. باید چند بار در هفته از مقداری حبوبات، نخود فرنگی و یا غذاهای دارای هورمونهای گیاهی استفاده کنی. خوردن سه وعده ماهی در هفته هم می‌تواند برایت مفید باشد.

بحران مالی پیش می‌آید که خطرناک خواهد بود. کمک و همیاری دوستان می‌تواند بخش بزرگی از آن را برطرف کند.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما همچنان در حال تلاش هستید و می خواهید بین واقع بینی نسبت به خود و نیز آنچه که افراد دیگر ازتان انتظار دارند. اما اگر آنچه که حس می کنید با آنچه در زمان حال اتفاق می افتد هماهنگی نداشته باشد ، عمل کردن بر اساس تفکرات تان سخت تر و سخت تر می شود. بادقت به صدای درون خود گوش دهید ، اما فعلا در مرد هیچ موضوع مهمی تصمیم نهایی نگیرید. شما هنوز وقت زیادی دارید که بتواند دست به کار شوید.

بار مشکلات را به تنهایی به دوش نکشید و مشکلاتی که دارید را با یکی از دوستانِ باتجربه خود درمیان بگذارید.  بیشتر از همیشه به فکر تامین رفاه و آسایش اعضای خانواده باشید.  مدتی است پولی به کسی قرض داده‌اید، امروز این قرض ادا می‌شود و به لحاظ مالی شرایط بهتری را تجربه می‌کنید. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. سفری غیرمنتظره در پیش دارید و از آنجایی که آماده مسافرت نیستید، مضطرب و نگران شده‌اید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این سفر به‌خوبی و خوشی پایان می‌باید و خاطره‌های خوشی را در ذهن شما ماندگار می‌کند.  شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و اجازه ندهید مسائل پیش‌پاافتاده وقت شما را به خود مشغول کند.  تند و بی‌پرده سخن می‌گویید و به‌رغم این که حرف‌های منطقی و درستی می‌زنید، اما لحن کلام تندی که دارید زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. در نتیجه از امروز با ملایمت بیشتری صحبت کنید و چیزی نگویید که بعدها از گفتن آن پشیمان شوید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار