فال روزانه چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز،فال روزانه چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست وسوم آذرماه و فال روزانه فردا ۲۳ آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گ...

به گزارش رصد روز،فال روزانه چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست وسوم آذرماه و فال روزانه فردا ۲۳ آذر و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۳ آذر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( چهار شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ )

اجازه نباید داد که دیگران در امور خصوصی تو دخالت کنند. روابط خود را با دیگران طوری تنظیم کن که به استقلال تو یا دیگری آسیب نرسد. مشکلاتی را که داشتی رفته رفته از بین خواهد رفت.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

اندکی از فشارهای مادی کم کن. یک استراحت یا مرخصی کوتاه مفید خواهد بود. پیشنهاد تجاری به تو می‌شود که باید خوب آن را سبک و سنگین کنی و بسنجی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز ذهن بیقرار شما تمرکز کردن را برای شما تبدیل به امری غیر ممکن می کند. چیزی که سعی دارید از آن دوری کنید دقیقا همان چیزی است که کنترل ذهنتان را در دست گرفته است. افکارتان همچون سرابی آشفته از گذشته به آینده و برعکس در نوسان هستند. یادتان باشد ما باید طوری رفتار کنید که گذشته به جای تله برایتان حکم سکوی پرش را ایفا کند. تغییر دادن سبک زندگیتان برای به دست آوردن کسی که دوست دارید کار بدی نیست، اما مواظب باشید نقش کسی که هرگز نمی توانید باشید را برای کسی بازی نکنید. برای گرفتن مجوز برای انجام کاری همچنان باید منتظر بمانید، برای کاری که کنترلش از دستتان خارج است حرص و جوش بیخودی نخوردید. یک ملاقات غیر منتظره خواهید داشت. خوبی های شما زبانزد همگان است، هر کسی که شما را می شناسد به خوبی از شما یاد می کند، بخشنده بمانید.

اجازه ندهید خستگی و کسالت به شما غلبه کند و کارهای امروز را زودتر از همیشه انجام دهید. برای رسیدن به موفقیت، قدر لحظه‌های زندگی خود را بیشتر بدانید.  قصد انجام معامله بزرگی را دارید و این معامله امروز زمینه ناراحتی و نگرانی شما را به دنبال داشته و نگران هستید که ضرر هنگفتی متحمل شوید. اما غم به دل خود راه ندهید و با خیال راحت این معامله را انجام دهید و مطمئن باشید که سود چشمگیری را روانه حساب‌‌های بانکیتان خواهید کرد. قرار است تغییراتی را در منزل‌ یا محل‌کار انجام دهید، امروز زمان مساعدی برای این تغییر است. با انجام این تغییرات، روحیه‌تان را بهبود بخشید و حال‌و‌هوای تازه‌ای پیدا کنید.  به جلسه‌کاری یا مراسم مهمی دعوت هستید، در این مراسم نکته‌های بسیار جالبی برای افزایش مهارت‌های شما مطرح می‌شود، این نکته‌ها را در گوشه‌ای یادداشت کنید و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر از نکته‌هایی که امروز فرا گرفته‌اید کمک بگیرید.  عشق‌ زندگیتان امروز قصد دارد تا تمام ناراحتی‌های روزانه را با عشق و محبت از تن شما بیرون کند.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( چهار شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ )

به محض دیدن یک رویکرد عاطفی یا یک برخورد از طرف دوستت که مخالف با تصورات تو باشد، مثل برق از جا می‌پری و عکس‌العمل‌های نامناسب نشان می‌دهی. باید در برابر حوادث انعطاف داشت و خود را با زمانه هماهنگ کرد.

پیشنهاد یک سفر بسیار عالی به تو می‌شود پس موقعیت را از دست نده و با این سفر روحیه‌ات را تقویت کن.

احساس خستگی و افسردگی می‌کنی. باید یک مرخصی کوتاه گرفت و در کنار خانواده بود.

این روزها آنچنان اوضاع مالی‌ات روبراه است که آرزو می‌کنی هیچ تغییری به وجود نیاید. اما تغییرات لازمه زندگی و پیشرفت است و خود را باید برای آن آماده کرد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز احساسی ناخوشایند در ضمیر ناخودآگاهتان دارد شما را آزار می دهد. شاید چیزی که معمولا سعی می کنید زیاد به آن فکر نکنید امروز تمام ذهنتان را تصرف کرده باشد و به یادتان بیاورد که این موضوع هنوز حل نشده است و نمی توان آن را تا همیشه نادیده گرفت. راه حل این مشکل پرت کردن حواستان نخواهد بود و شما مجبور هستید با آن روبرو شوید. از گذشته خود درس بگیرید و آن چه اتفاق افتاده است را بپذیرید اما در زمان حال زندگی کنید. اگر یک بار برای همیشه با این کابوس روبرو نشوید تا ابد دست از سرتان برنخواهد داشت. برای انجام یک پروژه نیاز به یافتن یک شریک مطمئن دارید، دست به این کار نزنید یا فردی را با مطالعه زیاد انتخاب کنید. برای انجام یک معامله بهتر است کمی دست نگه دارید. شنیدن خبری محاسباتتان را تغییر می دهد، نگران نباشید این خبر خوب و به نفع شماست.

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالیتان را در آینده ثبات بخشید. عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه در نزد دوستان و اطرافیان نیز به فرد کم‌ارزشی تبدیل شده‌اید. برای ترک این عادت ناپسند از دوستان و اطرافیان کمک بگیرید.  کارها را سر موقع انجام دهید و همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. به یاد داشته باشید که وقت طلاست و قدر لحظه‌های باارزش زندگی خود را بدانید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز گرفتار کار واجبی می‌شود و فرصتی برای توجه به شما پیدا نمی‌کند. از این شرایط ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت شما را میزبان مهرومحبت خودش می‌کند.




فال روزانه فردا خرداد ( چهار شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ )

حوادثی در روابط تو با یک دوست پیش می‌آید که اثر منفی بر تو خواهد گذاشت. باید دوباره اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

راه‌های زیادی برای رسیدن به پول پیش روی توست. باید سعی کنی بهترین راه‌حل را انتخاب و به آن عمل کنی. نباید بگذاری یاس و ناامیدی در تو اثر کند و فرصت‌های طلایی را از دست تو بگیرد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شما امروز آرزو می کنید که ای کاش همه بدون طفره رفتن واقعیت را به زبان می آوردند، اما مشکلات پیچیده ای که در ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما پیش می آیند باعث می شوند که صحبت با آنها برای شما بسیار دشوار شود. شما امروز در مقایسه با همیشه نسبت به احساسات اطرافیان خود بسیار حساس تر شده اید، به شما توصیه می کنیم که در مورد این موضوع خیلی صریح با آنها صحبت نکنید و بی آنکه برایشان مزاحمتی ایجاد کنید اجازه بدهید حریم خصوصی خودشان را حفظ کنند و کمی از آنها فاصله بگیرید. شما نسبت به شخصی مهربان، دلسوز و گاهی یکدنده هستید، کمی آسان تر بگریرید تا روزگار خودتان هم آرام تر بگذرد. به امور مالی تان توجه بیشتری داشته باشید. در مورد مسئله ای کاری حواستان باشد که ناخواسته حقی را ناحق نکنید. پاسخ یک تماس تلفنی را ندهید.

بیمار و ناخوش‌احوال هستید اما نگران نباشید چرا که با بهبودی فاصله چندانی ندارید. کاری که نباید انجام دهید را انجام داده‌اید و خلافی را مرتکب شده‌اید، اما از انجام این کار خلاف پشیمان هستید و به دنبال فرصتی برای جبران این کار می‌گردید، امروز این فرصت مهیا می‌شود تا این کار ناپسند را جبران نمایید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به خودتان قول بدهید که در آینده هرگز مشکلات گذشته را تکرار نکنید.  سریع از کوره در نروید و بر اعصاب خود مسلط باشید. ایده‌های جدید و سودآوری به ذهن شما می‌رسد. این ایده‌ها را جدی بگیرید و در اولین فرصت به آن‌ها جامه عمل بپوشانید. تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید، اما شرایط مناسبی برای تصمیم‌گیری ندارید و می‌ترسید این تصمیم عواقب بدی برای شما به دنبال داشته باشد. اجازه ندهید برای این تصمیم‌گیری بیش‌ازحد تحت فشار قرار بگیرید و با اعتمادبه‌نفس کامل، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و اعضای منزل را فراهم کند. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان شکرآب می‌شود و روزی همراه را با دلخوری را در پیش دارید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به گونه‌ای رفتار کنید تا در پایان روز همه‌چیز به‌خوبی و خوشی تمام شود.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( چهار شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ )

روابط عاطفی تو دچار وسوسه و تردیدهایی شده است که باید آنها را برطرف کرد. برای کسب اطمینان از طرف مقابل، راه‌حل‌های ساده‌ای وجود دارد که باید آنها را آزمود و به نتیجه رسید.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

 

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شما در به انجام رساندن چندین کار به طور همزمان کاملا مهارت دارید، اما در حال حاضر فشار بسیاری را روی خود احساس می کنید و شاید این دقیقا همان چیزی باشد که باعث می شود امروز اینقدر حرف بزنید و در واقع شما سعی دارید دیگران را در به دوش کشیدن باری که به عهده دارید با خود شریک کنید. خاطرات یک زخم قدیمی در پس زمینه ذهنتان دارد شما را آزار می دهد، زخمی که به آن رسیدگی نشود عفونت خواهد کرد و مدت ها طول خواهد کشید تا بهبود پیدا کند. خبری خوش باعث می شود، سجده شکر به جای آورید. نذرتان را ادا و دل دیگری شاد کنید. بر روی یک عقیده بیش از حد پافشاری می کنید، ارزشش را ندارد. برای شخصی که برایتان بسیار عزیز است، هدیه کوچکی بخرید، تاثیر معجزه آسایی در روابطتان خواهید دید.

مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. رابطه‌ای پنهانی دارید و نمی‌خواهید به این رابطه پایان دهید، اما ادامه این رابطه آبروی شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه هر چه سریع‌تر فکری برای این رابطه پنهانی بردارید و به فکر حفظ آبروی‌تان باشید. کارهای زیادی بر سر شما آوار شده و فرصت سرخاراندن ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارها خواهید داشت و کاری ناتمامی باقی نخواهد ماند. کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام آن  را ندارید و انجام این کار را پشت گوش میندازید، این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. مهمانی از راه دور به دیدار شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی به این مهمان اختصاص دهید. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.




فال روزانه فردا مرداد ( چهار شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ )

اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشکلات بین شما را حل کند.

امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به کاری بزن که برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما در این روزهای اخیر به فکر این بوده اید که مسیر حرفه ای فعلیتان آن چیزی نیست که خودتان دلتان می خواسته است. شما زندگی حرفه ای خود را از تمام زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده و سعی کرده اید به این پی ببرید که واقعا چه می خواهید. امروز ذهن شما خیلی خوب کار می کند و در نتیجه روز خوبی برای نتیجه گیری در این مورد خواهد بود. ذهنتان شدیدا درگیر شخصی است که شما را به تازگی به خود جذب کرده است، چرا احساستان را با او در میان نمی گذارید؟ شاید این احساس دوطرفه باشد! بر سر یک مسئله مالی یا حقوقی یکی از نزدیکانتان بسیار ناراحت و عصبانی شده، سعی کنید او را آرام کنید. قشنگی های دنیا بیش از این حرفهاست. صله ارحام و احوال پرسی از فامیل برای روحیه تان مفید است و به کار و زندگی تان رونق و برکت می دهد.

از حضور در جمع هراس دارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه اجازه ندهید تنهایی شما را به انزوا بکشد و از موفقیت‌های زندگی دور بمانید. در نتیجه با اعتمادبه‌نفس بیشتری در جمع حضور پیدا کنید و از رفقا و دوستان‌تان عقب نمانید. اعتماد‌به‌نفس را در خود تقویت کنید و اجازه ندهید مشکلات شما را به زانو در بیاورد. به خاطر داشته باشید که راه افزایش پول و ثروت از میان صرفه‌جویی و پس‌انداز می‌گذرد. یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد و در اولین فرصت هرکاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.  امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. به این عشق بها بدهید و مطمئن باشید با عشق ماندگاری سروکار دارید. ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهنتان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سود سرشاری  روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. رهسپار مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، در این مسافرت احتمال گم شدن لوازم شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب لوازم سفر باشید و اجازه ندهید سهل‌انگاری و حواس‌پرتی این مسافرت را به کام شما تلخ کند.




فال روزانه فردا شهریور ( چهار شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ )

داشتن یک ارتباط خوب، یک سرمایه ارزنده و به نوعی هنر است. کسی که توانایی برقراری روابطی صحیح و موفق داشته باشد، در برنامه‌های خود موفق‌تر خواهد بود.

اگر مشکلات مالی وجود دارد مطمئن باش قدرت برخورد با آنها نیز به تو داده شده است. پس باید از این توانمندی استفاده کرد و به جنگ موانع رفت تا هر روز قوی‌تر از گذشته شد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما امروز برای این که کسی کاری به کارتان نداشته باشد و به حال خودتان رها شوید شاید حتی بخواهید توانایی هایی که دارید را کم اهمیت جلوه دهید. امروز ممکن است در رابطه عاطفی شما به رغم تمام ثباتی که در آن وجود دارد مشکلاتی به وجود بیاید که در واقع ناشی از رفتارهای اغراق آمیز شما است. اگر می خواهید آینده رابطه تان را تضمین کنید اهمیت داشتن نیت خوب و احترام دو جانبه را فراموش نکنید. شما معمولا آدم چندان رمانتیکی نیستید، ولی بد نیست امروز سنت شکنی کرده و احساسات عاشقانه خود را با شور و هیجان به زبان بیاورید. تغییری کوچک در زندگی تان شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. وابستگی تان را کم کنید تا رهاتر و شادتر زندگی کنید. چیزی که آسان به دست بیاید آسان هم از دست می رود. بیش از پیش به خودتان سخت بگیرید و برای رسیدن به هدفتان راه های جدید را امتحان و بیشتر تلاش کنید.

فکرهای ناراحت کننده‌ای به ذهن شما می‌رسد، اما نگذارید این فکرها روزتان را خراب کند.  روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال دارد ناخواسته کاری ناشایست انجام دهید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کنید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان حرفهای ناگفته‌ای در سینه دارد و مدت‌های زیادی است که این حرف‌ها را از شما پنهان کرده. قبل از اینکه ادامه این وضعیت تاثیر منفی در رابطه شما بگذارد، پای صحبت عشق ‌زندگیتان بنشینید و سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای حرف‌‌های ناگفته ایشان باشید. تصمیم مهمی در پیش‌رو دارید اما قبل از اتخاذ تصمیم، یک‌بار دیگر تمام شرایط را بررسی کنید. به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. خطری در کمین یکی از نزدیکان شماست. اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید، امروز بیشتر از همیشه مواظب اعضای خانواده باشید.




فال روزانه مهر

قلب خود را باید به روی دوست گشود و او را به خانه دل دعوت کرد. اگر جز این محبت از تو چیز دیگری می‌خواهد حتما اشتباه آمده و راه را گم کرده است. این مساله را باید به او تفهیم کرد.

نباید تسلیم تنبلی و سستی شوی. حیف است که اراده‌ات با ویروسهای تنبلی مسموم شده و از بین برود. باید برای رسیدن به آرزوهایت تلاش کنی و از آینده نترسی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اگر امروز منطقتان را به کار بگیرید می توانید از بی ثباتی و ناراحتی در محیط اطرافتان جلوگیری کنید. همه سعی می کنند تا جای ممکن از مشکلات فرار کنند و تا وقتی که ضرورت پیدا نکرده است با آنها مواجه نشوند. ولی اگر قبل از این که مشکلات به اوج خود برسند به سراغ آنها رفته و حلشان کنید با دردسر کمتری روبرو خواهید شد. از بحث کردن در مورد مسائل پیچیده هراسی نداشته باشید. هیچ اشکالی ندارد اگر برای این که توجه اطرافیان را به مشکل موجود جلب کنید کمی سر و صدا به راه بیندازید. کارهایی که باید طی هفته گذشته در منزل انجام می داده اید ولی به دلیل خستگی بعد از کار نتوانسته اید به انجام برسانید را امروز حتما در برنامه خود قرار دهید. دست و دلبازی خوب است اما اندازه نگه دارید. کاری نکنید که در قبالش از دیگران توقع داشته باشید، چون از کرده تان پشیمان خواهید شد. به کاری یا چیزی دلبستگی شدید پیدا کرده اید، طوری که از هیچ چیز ابایی ندارید و تمام توان خود را صرف رسیدن به آن کرده اید.

مشکلات خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان از گرفتاری‌های شما بی‌خبر هستند. ادامه این رویکرد غیر از اینکه مشکلات شما را وخیم‌تر کند، چیزی برایتان به دنبال ندارد. امروز گرفتاری‌های خود را با آشنایانی که به آن‌ها اعتماد دارید در میان بگذارید و از دوستان و آشنایان برای حل این گرفتاری‌ها کمک بخواهید. یکی از دوستان که غمخوار شماست امروز به دیدارتان می‌آید. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای رضایت شما انجام می‌دهد. اما آن‌گونه که بایدوشاید قدردان زحمت‌های ایشان نیستید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، در اولین فرصت به وی ثابت کنید که قدر زحمت‌های ایشان را می‌دانید.




فال روزانه فردا آبان ( چهار شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ )

 

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

آیا شما خیلی تغییر کرده اید؟! نگران این هستید که اطرافیانتان دیگر شما را درک نکنند؟ احساس می کنید که بعضی ها دیگر جایی در زندگی شما ندارند؟ بله، همه ی اینها کاملا امکان پذیر هستند، اما از دست شما چه کاری ساخته است؟ همه به یک سرعت تغییر نمی کنند و با سرعتی که شما دارید شاید مجبور باشید که بعضی ها را پشت سر بگذارید، اما جای هیچگونه ناراحتی و نگرانی نیست. اعتماد دوستانتان به شما و توانایی هایتان همچون اکسیری گرانبها به قلب خسته تان قوت خواهد بخشید. دیگران را وادار نکنید که از شما پیروی کنند، کمی آرامتر برانید. با این سرعتی که در زندگی پیش می روید ضرر می کنید. از عقل خود پیروی کنید، احساسات کارتان را خراب می کند. نابرده رنج، گنج میسر نمی شود. باید تلاشتان را بیشتر کنید. به خودتان ایمان داشته باشید، شما از پسش بر می آیید.

امروز با مشکلی روبه‌رو می‌شوید و از آنجایی که انسان منفی‌بافی هستید، این مشکل را بیش‌ا‌ز‌حد بزرگ جلوه می‌دهید. اما این رویکرد به غیر از شکست برای شما چیزی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با رویکردی مثبت به زندگی نگاه کنید و مشکلات را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.   معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند. دخالت‌های بی‌جای اعضای خانواده همسر یا عشق ‌زندگیتان را بی‌پاسخ نگذارید و به گونه‌ای رفتار کنید تا در آینده هرگونه دخالت بی‌جایی را کنار بگذارند.




فال روزانه فردا آذر ( چهار شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ )

به کسی دلبسته‌ای که سطحی ناپخته و زودگذر است. شیرینی، جذابیت و دلربایی خاصی دارد اما پایدار و ارزشمند نیست. باید زمان بیشتری به خودت بدهی تا با بررسی عمیق‌تر به دنبال خواسته کاملتر بگردی. احساس تو ارزشمند است فقط تصمیم عجولانه نگیر.

اتفاق مبارک و شادی‌آفرینی رخ می‌دهد که تو را هم خوشحال می‌کند. باید برای دوستی‌ها ارزش قائل شد و برای تداوم آنها تلاش کرد. یک هدیه کوچک دارای یک پیام مهم است.

تو به یک برنامه درست غذایی نیاز داری. باید بیشتر مراقب سلامتی خود باشی. همه چیز کار و پول نیست. با یک برنامه‌ریزی درست، شادابی و سلامتی‌ات را دوباره بدست می‌آوری.

به موفقیت چشمگیری دست می‌یابی و به دنبالش پاداشی به تو تعلق می‌گیرد. زحمات تو بی‌نتیجه نمانده به تو به هدفت رسیدی اما باید مراقب خرج و دخل خود باشی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

همه ی ما افکار و نظرهای متفاوتی داریم، اما تفاوت های شما با دیگران خیلی بیشتر از حد عادی به نظر می رسند و انگار دائم رو به افزایش نیز هستند. این تفاوت ها باعث شده اند که شما به این نتیجه برسید که باید یک کار و حرفه ی مستقل برای خودتان راه اندازی کنید تا خودتان رئیس خودتان باشید و هر رأی و نظری که خودتان دارید را به کرسی بنشانید. این کار بدون شک ریسک ها و خطرات نسبتا زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت، اما مزایا و پاداش های آن به اندازه ای هستند که به چنین تصمیمی به طور جدی فکر کنید. کاری را انجام داده اید و حالا پشیمان شده اید و مدام با خود می گویید کاش کمی صبر می کردم و یا طور دیگری آن را به سرانجام می رساندم. شما باید قبل از دست زدن به این کار پیرامون نتایج آن خوب فکر می کردید، حالا پشیمانی سودی ندارد و شما را از جلو رفتن باز می دارد.

بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، برای چنین تصمیم مهمی با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. دوستان و رفقای بسیار خوبی دارید و همیشه در مشکلات و سختی‌ها دست شما را گرفته‌اند، قدر این دوستان خوب را بدانید و به آنها ثابت کنید که در شرایط سخت و دشوار، دوستان قدیمی‌تان را تنها نخواهید گذاشت. امروز با دلبری زیبا و پری‌چهره آشنا می‌شوید. این آشنایی عشقی آتشین را در دل شما روشن خواهد کرد. اجازه ندهید شعله‌های این عشق خاموش شود و به خاطر داشته باشید که با عشقی ماندگار طرف هستید. انسان ایده‌آل گرایی هستید و انتظارات زیادی از خودتان دارید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده و باعث شده تا احساس کنید که از عهده انجام کارهای مهم بر نمی‌آیید. به جای ادامه این رویکرد، به خودتان سخت نگیرید و توقع‌های خود را کاهش دهید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.




فال روزانه فردا دی ( چهار شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ )

موانعی به چشم می‌خورد که نمی‌توان راه‌حل سریع و ساده‌ای برای آنها پیدا کرد. باید بسیار حوصله داشت و بسیار صبور بود تا بتوان به تدریج این موانع را برطرف کرد.

باید کاری کنی که مورد توجه مقامات قرار گیرد تا بتوانند بر روی تو حساب باز کنند و اوضاع اقتصادیت بهبود یابد. گاهی وقت‌ها باید کاری را تبلیغ کرد و دیگران را متوجه آن ساخت تا ارزش آن را دریابند.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

اگر رابطه ی عاطفی خود را به تازگی شروع نکرده اید، به احتمال زیاد این اواخر به فکر این بوده اید که در رابطه ی خود تغییراتی به وجود آورده و حتی در صورت لزوم در آن وقفه ای ایجاد کنید. مرحله ای که پشت سر گذاشته اید در واقع برای رابطه ی شما بسیار لازم و ضروری بوده و باعث شده است که احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتری پیدا کنید و رابطه تان را به روزهای خوب گذشته بازگردانید. خوشبختانه این روند برای مدتی ادامه خواهد داشت، البته خود شما هم باید در جهت حفظ آن تلاش کنید. اوضاع اگر آن طور که شما می خواهید پیش نمی رود، عصبانی نشوید. عصبانیت گره روی گره تان می زند، کمی از مسئله فاصله بگیرید تا راه جدیدی به ذهنتان برسد. فرصتی برای عاشقیت دست خواهد داد. این فرصت را در هوا بقاپید. برای اشتباهتان عذرخواهی کنید.

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالیتان بهبود پیدا می‌کند. همفکری با همسر یا عشق ‌زندگیتان را دست‌کم نگیرید و برای حل مشکلات با وی مشورت کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر مشکلات مالی وجود دارد. اعضای خانواده ولخرجی‌های زیادی می‌کنند و این شرایط گرفتاری مالی شما را به دنبال داشته است. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا جانب احتیاط را در خرج‌های خود نگه دارند.   اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید. مشکلی ریشه‌دار میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان فاصله انداخته است، اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند.




فال روزانه فردا بهمن ( چهار شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ )

فقط یک دوست یا یک شریک برای تو کافی است. اگر یک شریک سالم یا یک دوست واقعی پیدا شود، بقیه مسائل حل خواهد شد. به آینده باید امیدوار بود.

حوادث و اتفاقات مهم و تعیین کننده‌ای در راه است. به زودی خبری به تو می‌رسد که برایت اهمیت خاصی دارد. در منزل یکی از دوستان یا اقوام نزدیک خبرهای خوشی در جریان است که همین روزها مطلع می‌شوی.

برای حفظ سلامتی‌ات توصیه می‌کنم هر روز دست کم ۵ تا ۹ وعده از سبزیجات، انواع سالاد و میوه‌جات مصرف کنی. با انجام این کار مواد مغذی و ویتامین‌دار را به بدنت می‌رسانی.

قول و قرار کاری مهمی به دلایلی بهم می‌خورد و تو از این بابت حسابی دلخور می‌شوی. بدقولی و یا سهل‌انگاری یکی از نزدیکان ضررهایی را متوجه تو خواهد کرد.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما چند روز گذشته تحت تأثیر شرایط کیهانی دچار تردید و دوگانگی شده بودید و تصمیم گیری در مورد هیچ چیزی برایتان آسان نبوده است. شما آنقدر اطمینان خاطر خود را از دست داده بودید که حتی به خودتان هم نمی توانستید اعتماد کنید و این دوره واقعا برای شما آزار دهنده بوده است. البته که نباید احتیاط را به طور کلی کنار بگذارید، اما خوشبختانه اعتماد به نفستان از امروز دوباره به حالت عادی خود باز خواهید گشت. شما نسب به افکار و عقاید خود تعصب خاصی دارید، اما باید بپذیرید که همیشه امکان پیشرفت و تغییر دادن نظراتمان وجود دارد. اوضاع اگر آن طور که شما می خواهید پیش نمی رود، عصبانی نشوید. عصبانیت گره روی گره تان می زند، کمی از مسئله فاصله بگیرید تا راه جدیدی به ذهنتان برسد. فرصتی برای عاشقیت دست خواهد داد. این فرصت را در هوا بقاپید. برای اشتباهتان عذرخواهی کنید.

روز خوبی راآغاز نکرده‌اید و سلامتیتان در خطر است، در چنین شرایطی شرط عقل این است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که سلامت وجود نازنینتان به خطر نیفتد. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیب‌تان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید.  امروز به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت هستید، در این مراسم با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده روی کمک این افراد بانفوذ حساب کنید. محبتی که به همسر یا عشق ‌‌زندگیتان دارید دو طرفه است و امروز عشقی متقابل را دریافت خواهید کرد. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهایتان روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید. اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد.




فال روزانه فردا اسفند ( چهار شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ )

با فردی برخورد می‌کنی که می‌تواند مسیر زندگیت را تغییر دهد. این به تو و انتخابت وابسته است که این تغییر زندگیت مثبت است یا منفی.

به زودی در یک آزمون و یا رقابت شرکت می‌کنی که در آن موفق می‌شوی. همین روزها باید از یک و یا چند میهمان پذیرایی کنی.

انواع روابط بر سلامتی افراد تاثیر می‌گذارد. روابط خوب تو را خوشحال می‌کند و احتمال افسردگی را کاهش می‌دهد و برعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و می‌تواند به اختلالات ناشی از استرس منتهی شود. به ایجاد رابطه سالم با اطرافیت فکر کن.

از وارد شدن به محدوده‌هایی که در آن تجربه نداری، خودداری کن. یک معامله به نفع تو تمام خواهد شد. به زودی نتیجه برنامه یا کاری که برایش زحمت کشیده بودی را می‌بینی. باید نگرانیهارا از خود دور کنی، آن وقت چهره آینده را صاف و روشن می‌بینی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما نمی خواهید فرصت بیان افکار و نظرات خود در مورد یکی از مسائل شخصیتان را از دست بدهید، اما هر چه بیشتر سعی می کنید در انتخاب کلمات مورد نظر خود کمتر موفق هستید. انگار تمام دنیا بر علیه شما دست به دست هم داده اند تا به این خواسته ی خود نرسید، اما شما به این راحتی ها از میدان خارج نخواهید شد. هر کسی که بخواهد جلوی پیشرفت شما را بگیرد از این کار خود پشیمان خواهد شد، چون شما به هیچ وجه قصد ندارید تسلیم شوید و برای غلبه به هر مانعی آماده هستید. برای گرفتن یک تصمیم مهم باید سطح انرژی تان را بالا ببرید، با خودتان تکرار کنید من می توانم. برای گرفتن مجوز فرصت تازه برای برقراری یک رابطه بدست خواهید آورد، این فرصت را از دست ندهید. سن فقط یک عدد است شیطنت های جوانی را تجربه کنید.

گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. اعضای خانواده امروز توقع‌های زیادی از شما دارند. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از آنها درخواست نمایید توقع‌های بیجا را کنار بگذارند. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید. اتفاقی ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق جلوی رسیدن شما به هدفهایتان را بگیرد. انسان باهوش و زیرکی هستید، امروز زمان مناسبی است تا از این هوش و استعداد نهایت استفاده را ببرید. همسر یا عشق زندگیتان حسابی هوای شما را دارد و لحfظه‌ای از رسیدگی به شما غافل نمی‌شود. با این حال مدتی است آن‌چنان که باید و شاید هوای عشق زندگیتان را ندارید و از رسیدگی به وی غافل شده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد رابطه شما را به سردی بکشاند، پاسخگوی محبت‌ها و زحمت‌های عشق زندگیتان باشید.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط