فال روزانه یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز،فال روزانه یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ و فال روز تولد سیزدهم شهریور و فال روزانه فردا سیزدهم شهریورماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه ب...

به گزارش رصد روز،فال روزانه یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ و فال روز تولد سیزدهم شهریور و فال روزانه فردا سیزدهم شهریورماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ )

همه درها را نمی‌توان با کلیدهای عاطفی باز کرد. شاید با این کلید بتوان دریچه قلبها را گشود و به آنها راه یافت اما مغزها و عقل‌ها کلید دیگری می‌طلبد و با احساسات کار درست نمی‌شود.

به وزن و تناسب اندامت اهمیت بده. داشتن یک رژیم غذایی و برنامه دقیق ورزش برای تو مهم است.

به دنبال یک ارتقاء شغلی، مبلغی دریافت می‌کنی که قسمتی از مشکلات مالی‌ات را پوشش می‌دهد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شرایط کنونی شما مثل همیشه نیست و این موضوع شما را ناراحت و نگران کرده است اما سعی کنید عصبانیت خود را کنترل کنید. به جای سردرگمی، با تحقیق اطلاعاتی را که می خواهید به دست آورید و هر چه سریع تر تصمیم نهایی را برای زندگی تان بگیرید. بد نیست کمی دید خود را نسبت به اطرافیان تان تغییر دهید و خوش بین تر از قبل باشید. شما می توانید ارتباط خود را آنطور که می خواهید پیش ببرید، اما برای این کار باید سیاست داشته باشید. غرور شما را به هیچ کجا نخواهد رساند. در مورد نیت تان دست از لجاجت بردارید و با اندیشه و تفکر و سرعت عمل مقدمات فعالیت خود را فراهم کنید. همیشه کارها بر وفق مراد نیست و حساب ها درست از کار در نمی آید. هر چه اصرار و پافشاری کنید، فقط وقت و عمرتان را تلف کرده اید. جواب یک دعوت را هر چه زودتر بدهید.

ترس و هراس را کنار بگذارید و هدف‌هایتان را با جسارت بیشتری دنبال کنید. از سلامت خود غافل نشوید و با خوردن غذای سالم و ورزش، طول عمر خود را افزایش دهید. پول غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد و این پول زمینه شادی و نشاط شما و اعضای خانواده را فراهم می‌کند. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این رفتار باعث شده تا اعضای خانواده احساس کنند آن‌گونه که باید و شاید آنها را دوست ندارید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت با رفتار و گفتار خود به اهل منزل ثابت کنید که دوستان‌شان دارید و اهمیت زیادی برای آنها قائل هستید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان راز نهفته‌ای را در سینه دارد و می‌خواهد این راز را امروز با شما درمیان بگذارد، با جان و دل پذیرای این راز باشید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که  سنگ‌ صبوری برای ایشان هستید. روز شلوغی را سپری می‌کنید و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم نمی‌شود.   حواستان به گذر زمان نیست و وقتی زیادی از روز را به انجام کارهای غیرضروری اختصاص می‌دهید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از اتلاف وقت برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز به خودتان قول بدهید وقت‌کشی را کنار بگذارید و با برنامه‌ریزی نبض زندگی خود را در اختیار بگیرید.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ )

به دنبال خوابها و خیال‌هایی هستی که بسیار دور از دسترس است. هر حادثه‌ای را بهانه می‌کنی تا با خیال‌بافی‌های خود به آن پر و بال بدهی و خود را با آن سرگرم سازی. عشق فقط در داستانها با اسب سفید به سراغ آدمها می‌آید! باید واقع‌بین بود و دست از این خیال‌ها برداشت.

سعی کن با طبیعت انس بیشتری بگیری. زندگی در طبیعت ایده‌آل است و بسیاری از ما از آن محروم هستیم. پس به دامان طبیعت برو و از آن لذت ببر.

گر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

تنوع در کارها بهتر است. داشتن چند کار مهم، تجربه کردن چند موضوع در یک زمان می‌تواند مفید و سودآور باشد. تو استعدادهای زیادی برای متحول کردن اوضاع اقتصادیت داری فقط باید آنها را بشناسی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

این روزها همه چیز بهم گره خورده اما کافی است کمی صبر کنید تا همه چیز مانند گذشته دوباره شیرین و بر وفق مراد شود. به زودی یکی از رویاهایی که مدت هاست در سر می پرورانید، رنگ واقعیت به خود می گیرد. اما بهتر است تا زمانی که شرایط خود را ثابت ندیدید، دست به ایجاد تغییرات نزنید. به زودی فردی را در یک میهمانی ملاقات می کنید. اگر مجرد هستید، حتی اگر در نگاه اول حس خوبی به او نداشتید، بهتر است که کمی به خودتان وقت دهید. اتفاقات به دور از تصور شما پیش خواهد رفت. از لحظه لحظه عمرتان نهایت استفاده را ببرید. بیش از پیش مورد لطف و توجه شخصی قرار خواهید گرفت. نامه ای دریافت می کنید و خرجتان کم می شود. با شخصی که حد و مرزش را نمی شناسد، رابطه تان را قطع کنید. ضرری که به شما می زند نمی توانید جبران کند. تکلیف کاری را روشن کنید.

از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی‌ پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید.  بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، برای چنین تصمیم مهمی با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. دوستان و رفقای بسیار خوبی دارید و همیشه در مشکلات و سختی‌ها دست شما را گرفته‌اند، قدر این دوستان خوب را بدانید و به آنها ثابت کنید که در شرایط سخت و دشوار، دوستان قدیمی‌تان را تنها نخواهید گذاشت.  علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان روز خوبی را آغاز نکرده و امروز حسابی بهانه می‌گیرد. دنیا را سخت نگیرید و مشکلات را نمک زندگی بدانید.

 

 



فال روزانه فردا خرداد (یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱)

باید صبر کنی تا آبهای به جوی بازگردد. در چنین حالتی می‌توانی خودت پیش‌قدم شوی تا مشکلتان حل شود در غیر اینصورت باید از خیر این عشق و علاقه بگذری و به فکر موقعیت دیگری باشی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

این هفته برای تو بسیار پرتلاش خواهد بود. خبرهایی می‌رسد که خوشحال کننده است و وضعیت مالی تو را روبراه می‌کند. خودت و توانایی‌هایت را دست‌کم نگیر و اعتماد به نفس داشته باش.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

این روزها سرتان شلوغ است و زمان بیشتری را بیرون از خانه می گذرانید، به همین دلیل امروز احساس خستگی می کنید. اگرچه این فعالیت های به شما حس زنده بودن می دهد اما نگذارید که این خستگی همیشگی شود زیرا در دراز مدت شما را پا خواهد انداخت. در مورد رابطه با فردی تردید دارید، بهتر است قبل از هر تصمیمی او را بیشتر بشناسید، در غیر این صورت ممکن است که بعدها پشیمانی به سراغ تان آید. شخصی را بیش از این در تصمیمتان دخالت ندهید و هر چه زودتر تصمیمتان را بگیرید و تکلیف را روشن کنید. نزدیکان شما را از انجام کاری که در سر دارید، برحزر می دارند، شما اما بهتر است کار خودتان را انجام بدهید. برای شخصی که دوستش دارید، چیزی خواهید خرید که بسیار خوشحالش می کند. بحثی که نیمه کاره مانده تمام کنید.

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. یکی از آشنایان امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید. زندگی را جدی نمی‌گیرید و کارهای مهم را با سهل‌انگاری انجام می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی غیر از شکست و سرخوردگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز رویکردی جدی به زندگی داشته باشید و به اطرافیان ثابت نمایید که با زندگی شوخی ندارید.   فکری به حال سرووضع‌تان بردارید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.  امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید.  در میان برنامه‌ کاری شلوغی که دارید، فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و به حرف‌های‌‌شان گوش فرا دهید. این فرصت را مغتنم بدانید و به اهل منزل ثابت کنید که از هم‌صحبتی با آنها نهایت لذت را می‌برید. اوضاع بر وفق مراد شما خواهد بود، اگر عجله را کنار بگذارید و سهل‌انگاری نکنید.

 

 




فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱)

اختلاف کوچکی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که چندان مهم نیست و باید با گفتگو و تفاهم آنرا حل کنی تا به بحران بزرگ و ریشه‌دار تبدیل نشود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

سود فراوانی به دست خواهی آورد به طوری که نمی‌دانی با آن چکار کنی. در این جور مواقع افراد سرکیسه را باز می‌کنند و به ولخرجی روی می‌آورند اما تو باید دوراندیش باشی و به آینده و اهدافت فکر کنی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

اگر چه در چنین شرایطی کنترل احساسات برایتان سخت است اما سعی کنید کارهای امروزتان را بر اساس منطق پیش ببرید تا نتیجه خوبی داشته باشند. زندگی عاطفی شما خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید، دچار تغییر و تحول خواهد شد. اگر چه شما بسیار نگران هستید اما خبرهای خوبی خواهید شنید. به زودی به کمک یکی از اعضای خانواده تان کاری را آغاز می کنید که آینده روشنی را برایتان به همراه خواهد داشت. انگیزه کلید موفقی شماست. قولی داده اید که بهتر است هر چه زودتر عملی کنید. شما آینده نگر و عاقل هستید. برای نیت تان باید کمی صبر کنید و ببینید برای آینده چه می خواهید. کاری را از روی هوا و هوس انجام ندهید. در حال حاضر رنج و سختی را تحمل می کنید، اما در آینده برای شما نتیجه ای بسیار خوب دارد.

سفری مهیا خواهد شد و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد.  یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به این فرد ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای در می‌گیرد،‌ اما اجازه ندهید این مشاجره رابطه شما و این فرد را خراب کند و به هر قیمتی که شده، دوستی‌تان را حفظ کنید.

 

 



فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ )

با یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی که به فکرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج کردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست که با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

اتفاقی برای یکی از دوستان تان افتاده که شما را کمی نگران کرده است. بهتر است در این شرایط کنارش باشید، حتی اگر کاری از دست تان بر نمی آید. اگر به فکر شروع یک رابطه عاطفی جدید هستید، امروز زمان مناسبی است زیرا حرف دلتان را به زبان آورید. در ارتباط با شریک زندگی تان نظرات و ایده های خود را صادقانه بیان کنید تا او نیز دچار ابهام و به تبع تردید در تصمیم هایش نشود. مشارکت کلید موفقیت شما در چنین روزی است. شخصی شما را مسخره می کند، به او اعتنا نکنید و کار خودتان را انجام دهید.. اوضاع مالی تان خوب خواهد شد، بیش از حد خودتان را عذاب ندهید. برای رسیدن به چیزی یا کسی خودتان را به آب و آتش می زنید، رها کنید، چیزی که دنبالش هستید، اگر مال شما باشد به سمت تان می آید.

انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌‌آید.  روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. زمان خوبی است تا فرصتی از روز را به بودن در کنار دوستان و آشنایان اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با رفقای قدیمی لذت ببرید. همسر یا عشق زندگیتان امروز رفتار عجیبی را در پیش خواهد گرفت. برای چنین رفتاری به ایشان سخت نگیرید و مطمئن باشید گذر زمان، رفتار عجیب ایشان را تغییر خواهد داد. مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. روز شلوغ و پرکاری را تجربه می‌کنید و حجم زیاد کارها ممکن است باعث شود تا اعضای خانواده به این فکر بیافتند که اهمیت زیادی به آنها نمی‌دهید، اجازه ندهید چنین تصوری در میان اهل منزل شکل بگیرد و در اولین فرصت پس از اینکه سرتان خلوت شد، اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. فرصتی فراهم می‌شود تا با ورزش یا پیاده‌روی، حال‌و‌هوایی تازه کنید و سلامت جسم و جان خود را تضمین نمایید.

 

 



فال روزانه فردا شهریور (یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ )

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز سر موضوعات کوچک با دیگران اختلاف نظر خواهید داشت. بهتر است به جای ادامه بحث، سعی کنید بار دیگر رفتارهای خود را زیر ذره بین قرار دهید. هیچ مطلقی وجود ندارد بنابراین به دنبال مقصر نگردید. به زودی سفری در پیس دارید که برای شما اتفاقات خوشی را رقم خواهد زد. فقط سعی کنید که در طول آن حواس تان به وسایل تان باشد زیرا یک کم توجهی کوچک می تواند اعصاب تان را بهم بریزد. تلفنی به شما می شود که حاوی خبرهای خوب است. خودتان را برای یک شادی بزرگ آماده کنید. شنیدن خبری، آرامشتان را برهم می زند. این روزها شما جسماً بسیار خسته اید، کمی استراحت تان را بیشتر کنید تا بتوانید درست تصمیم بگیرید، وگرنه گره روی گره خواهید زد. در مورد مسئله ای تا از شما پرسیده نشده، نظرتان را بیان نکنید. به نیت تان می رسید، اگر کمی صبور باشید.

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک ‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد بی‌گدار به آب نزنید و با افراد با تجربه مشورت نمایید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و ثابت می‌کند که از همیشه بیشتر عاشق‌ شما است. احترام بیشتری به اطرافیان قائل شوید و محبت آنها را بدست آورید.  اجازه ندهید زندگی شما حالتی یکنواخت و کسل‌کننده پیدا کند و در اولین فرصت با انجام کارهای خلاقانه، رنگ‌و‌روی تازه‌ای به زندگی خود ببخشید.

 

 




فال روزانه مهر(یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱)

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

کاری را شروع کرده اید اما برای چندمین بار به بن بست خورده اید، کمی دست نگه دارید و کار دیگری را آغاز کنید تا در زمان مناسب دوباره به آن رجوع کنید. این روزها سختی های زیادی را تحمل می کنید، در این شرایط هر چه بیشتر زمان خود را با خانواده و دوستان تان سپری کنید، لحظات شاد و لذت بخش تری را تجربه خواهید کرد. امروز به شدت تحت تاثیر دیگران خواهید بود. شاید فکر کنید که عشق زندگی تان آنطور که باید با شما صادق نیست اما با گذشت زمان می فهمید که سوتفاهمی بیش نبوده است. شما قلب پاک و مهربانی دارید و از آنجا که نمی توانید ناراحتی دیگران را ببینید، ممکن است حرفی بزنید یا پیشنهادی بدهید که به دردسرتان می اندازد. احساس می کنید که دوستی ناخواسته قصد مداخله در کارهایتان را دارد. این امر شما را عصبانی کرده، او را متوجه اشتباهش بکنید.

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، پولی به دستتان می‌رسد. فرصتی را برای خرید و تفریح در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. اهمیتی به اطرافیان نمی‌دهید و در روابطی که به دیگران دارید فقط خودتان را می‌بینید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد خودخواهی تبدیل کند، فکری به حال این شرایط بردارید و توجه بیشتری به اطرافیان داشته باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از دنده چپ بلند شده و اصلا حوصله شما را ندارد. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد شده و از ایشان دلخور هستید. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلخوری که از ایشان به دل گرفته‌اید را به باد فراموشی بسپارید. مهارت‌های فردی خود را افزایش دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندیهایتان بیشتر افزایش پیدا کند، به همان اندازه درآمد بیشتری کسب می‌کنید.

 




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

مدتی است برای رسیدن به هدف تان، تلاش زیادی کرده اید اما به آن نرسیده اید. شاید بخواهید راه دیگری را انتخاب کنید اما قبل از هر کاری از مشورت با دیگران غافل نشوید. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق زندگی تان می گردید، به زودی همان رویایی که همیشه در سر می پروراندید، به واقعیت تبدیل خواهد شد. اگر می خواهید تغییراتی به زندگی تان دهید، اول از همه باید فکرتان را تغییر دهید. مثبت اندیشی کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. شما کاری را انجام می دهید که برایتان ارزشی ندارد اما به بهای گزافی می خواهید به هدفتان برسید. گره کارتان به دست خودتان باز می شود، بیهوده وقت تلف نکنید و منتظر کمک های غیبی ننشینید. شما سخت به نیتتان دل بسته اید به طوری که تمام اندیشه تان را تصاحب کرده است. اشتباه می کنید.

روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و احساس کسالت و بیماری دارید، اما غم به دل خود راه ندهید، چرا که این احساس گذرا است و در ادامه روز احساس بهتری پیدا خواهید کرد. از هرگونه سرمایه‌گذاری به‌خصوص در بازار املاک و مستغلات دوری کنید. زود قضاوت نکنید و به خاطر داشته باشید که صبر امروز شما، جلوی افسوس آینده را می‌گیرد. یکی از آشنایان که انتظار زیادی از وی دارید امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، چشم بر کار ناشایست این فرد ببندید و به ایشان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز عشق ‌بی‌پایانش را به پای شما می‌ریزد. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.   فرصتی برای خرید به همراه اهل منزل فراهم می‌شود، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی خوش بگذرانید.

 

 



فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

در کارهایی که به شما ربطی ندارد، دخالت نکنید و خودتان را کنار بکشید. البته طوری رفتار نکنید که دیگران آزرده خاطر شوند. بگذارید دیگران خودشان آزادانه تصمیم بگیرند. اگر احتیاج به آرامش دارید، یک سفر کوتاه را به شما پیشنهاد می کنیم. لازم نیست به جای دوری بروید، یک گشت و گزار در شهرتان هم می تواند حال شما را سر جایش آورد. یکی از افراد خانواده تان امروز به کمک شما نیاز دارد، به سمت اش بشتابید. کمی صبور باشید و گذشته را مرور کنید. شما می توانید در تحصیل موفق شوید ولی کوتاهی می کنید و کار خود را به امروز و فردا می اندازید، زندگی سراسر مبارزه است، برای اجرای نیت خود نیاز به تلاش بیشتر دارید. چشم انداز شغلتان روشن است به شرط آن که از معلومات و فنون بیشتری برخوردار شوید.

به همراه اعضای خانواده راهی سفری تفریحی خواهید شد، در این سفر حسابی خوش بگذرانید و نگرانیها را از خود دور کنید. یکی از آشنایان واقعیتی را از شما پنهان کرده و این وضعیت شما را دلخور و ناراحت خواهد کرد. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب‌تان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. عازم سفری هستید، اما بهتر است که عطای سفر را به لقایش ببخشید چرا که در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد.   یکی از دوستان و آشنایان امروز به کمک شما می‌آید و شما را از مخمصه‌ای که در آن گرفتار هستید نجات می‌دهد. کمک این دوست را فراموش نکنید و در روزهای گرفتاری دست این فرد را بگیرید.




 

فال روزانه فردا دی (یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱)

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

در محیط کار تغییراتی در حال رخ دادن است که نگران تان کرده، بهتر است از حال غصه آینده را نخورید. اگر شریک زندگی تان در موقعیت بدی به سر می برد، سعی نکنید او را وادار به حرف زدن کنید. تنها کافی است دست اش را بگیرید و کنارش باشید. شما وعشق زندگی تان جسارت لازم را برای ایجاد تغییرات لازم به دست آورده اید، پس اولین قدم خود را با کمک یکدیگر بر دارید. به دیگران نیز اجازه مداخله و اظهار نظر ندهید زیرا تنها شما را گیج تر می کنند. برای رسیدن به خواسته تان باید ناز طرف مقابلتان را بیشتر بکشید، نگران نباشید زمان ناز کردن شما هم می رسد اما فعلا بهتر است کوتاهی نکنید. در مورد موضوعی که خودتان در موردش تحقیق نکرده اید به شنیدن حرف های دیگران اکتفا نکنید و دست به اقدامی نزنید. یذیرای میهمانی خواهید بود.

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. به خاطر داشته باشید که راه افزایش پول و ثروت از میان صرفه‌جویی و پس‌انداز می‌گذرد. اگر مواظب زبان خود نباشید امروز ممکن است حرف تندی از دهان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند.  احساس می‌‌کنید فردی به همسر یا عشق ‌زندگیتان نظر بدی دارد، اما این احساس نادرست است و متوجه خواهید شد که این فرد به غیر از نیت خیر، به دنبال چیز دیگری نیست. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد و این مشاجره زمینه ناراحتی ‌شما را فراهم می‌کند.

 

 




فال روزانه فردا بهمن (یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱)

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

در شرایطی قرار گرفته اید که باید از بین چند راه یکی را انتخاب کنید اما بهتر است در این شرایط تصمیمات جدی و مهم نگیرید. تا چند روز دیگر ذهن شما آماده تر خواهد بود آنوقت می توانید بهتر عمل کنید. احساس می کنید یکی از دوستان تان از شما دلگیر شده است. حتی از او علت اش را نیز می پرسید اما جوابی نمی شنوید زیرا او ادعا می کند که هیچ اتفاقی نیافتاده است. سعی کنید حرف او را قبول کنید به او فرصت دهید. همه چیز به زودی به شرایط مطلوب خود باز خواهد گشت. شخصی برای انجام کاری به شما کمک بزرگی خواهد کرد. کاری را شروع کرده اید که با سرعت دلخواهتان پیش نمی رود، به جای حرص و جوش مشکل اصلی را پیدا کنید و منتظر رسیدن خبری هستید، بی توجه به این خبر کار خودتان را بکنید. از جمعی که فقط وقتتان را می گیرد بهتر است هرچه زودتر فاصله بگیرید.

انسان سخت‌کوش و پرتلاشی هستید، امروز زمان آن فرا رسیده که کمی استراحت کنید و خستگی‌ها را از تن بیرون نمایید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد. برای حل این مشاجره آستین بالا بزنید و اجازه ندهید محبت و صفای اهل منزل از بین برود. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. امروز متوجه خواهید شد که همسر یا عشق ‌زندگیتان از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر دوستتان دارد. احتمال گم شدن یکی از کالاهای مهم و با ارزش شما وجود دارد. از امروز بیشتر مواظب کالاهای مهم خود باشید شش‌دانگ حواستان را جمع کنید.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱)

دوستی که با تو سر ناسازگاری داشته پشیمان شده و به فکر جبران رفتارش است. بهتر است تو هم او را ببخشی و مسائل گذشته را پیش نکشی.

بزودی از یک کار و یا خوش قلبی‌ات نتیجه می‌گیری. هدایا و یا مقداری پول به دستت می‌رسد که باعث خوشحالی‌ات می‌شود.

باید از تازه‌ترین سبزیجات و میوه‌ها استفاده کنی و از جایی خرید کنی که مواد غذایی‌اش سالم و تازه باشد. نوع مواد غذایی که مصرف می‌کنیم با سلامتی بدن رابطه مستقیم و بسیار نزدیکی دارد.

مراقب اعمال و رفتارت باش. کوچکترین خطا می‌تواند برای تو توبیخ مالی به همراه خواهد داشت.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز از آن روزها است که مورد توجه دیگران قرار خواهید گرفت. احساس خوبی دارید و این احساس با گذشت زمان بیشتر و بیشتر هم می شود. از این فرصت استفاده کنید و دل افرادی را که می خواهید به دست آورید. وقت تان را صرف کارهای بی اهمیت نگذارید اما هر قدمی که بر می دارید برنامه ریزی شده باشد، زودتر به هدف تان خواهید رسید. اگر با یکی از دوستان تان به مشکل برخورده اید، تمام تلاش تان را برای شکستن مشکلاتی که در پیش است، به کار گیرید و با قدرت تمام ظاهر شوید. همه چیز ممکن است تنها اگر شما بخواهید. برای کسی کاری انجام می دهید و باری از روی دوشش بر می دارید. این روزها برای حفظ سلامتتان بیشتر ورزش کنید. در محیط کاری راهی که انتخاب کرده اید راه درستی نیست و به زودی پشیمان می شوید، این راه غیر از ضرر چیز دیگری برایتان ندارد. پیغامی دریافت می کنید به آن اهمیت ندهید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط