فال روزانه یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد هیجده اردیبشهت و فال روزانه فردا هیجدهم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزا...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ و فال روز تولد هیجده اردیبشهت و فال روزانه فردا هیجدهم اردیبهشت و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می خوانیم.

سوءقصد یک تهیه کننده به بهنوش بختیاری

انتقاد تند امیرعلی نبویان از موسیقی پاپ و سینما در برنامه خندوانه

لحظه معرفی سحر قریشی در کنسرت امیر تتلو

لحظه ورود سحر قریشی به کنسرت امیر تتلو

مراسم عقد مصطفی امامی مجری شبکه پنج روی آنتن زنده در کربلا

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ )

تو در بین دوستانت محبوب هستی. این مساله‌ای آشکار است و خودت هم آن را می‌دانی. اما همین محبوبیت، حسادت‌هایی را برمی‌انگیزد. پس باید مراقب باشی.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

این روزها عصبانی و پرخاشگر شده‌ای. فشار کار و بعضی از مشکلات دردسرآفرین اعصاب تو را به هم ریخته است. با عصبانیت نمی‌توان کاری از پیش برد. باید با صبر و تامل راه‌حل مناسبی پیدا کرد.

همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد که چگونه از توانایی‌هایت استفاده کنی و این پول را بدست آوری.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

بیوگرافی مونا فرخ آذری همسر دوم علی دایی

جنجال بهنوش طباطبایی در کلاس

بیوگرافی هستی مهدوی فر شهاب حسینی

ترلان پروانه

جدایی شاهرخ استخری از همسرش

با وجود این که به صورت ذاتی انسانی ایده‌آل گرا هستید، الان وقت آن رسیده است که نگرشی واقع بینانه به دنیای اطرافتان داشته باشید. این کار در کمال تعجب احساس راحتی و آرامش بسیاری به شما خواهد بخشید. مواظب باشید در حفظ راز‌هایی که دیگران به شما گفته اند کوشا باشید وگرنه از دهن لقی خود پشیمان خواهید شد. امروز روزی بسیار خوب برای به اجرا گذاشتن ایده‌هایی که در سر دارید می‌تواند باشد. پس نفستان را در سینه حبس کرده و بشتابید. اکنون تمام آن چه را که لازم دارید فراهم است، پس از هیچ چیز نترسید، چرا که همه چیز همانطور که می‌خواهید پیش خواهد رفت. دوره سختی به پایان رسیده است و اوضاع روبراه خواهد شد. فشردگی کارهایتان باعث نگرانی تان شده و این روزها اضطراب مدام گریبانتان را گرفته. بی نظمید، به کارها نظم بدهید تا فشارتان کمتر شود و ضمنا از یک دوست کمک بگیرید. حضور شخصی در محیط کار یا زندگی تان کمی سردرگم‌تان می کند، به او فرصت بدهید تا بهتر بشناسیدش.

در بستر بیماری افتادید و حال و روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که ناخوش‌احوالی شما دیری نخواهید پایید و از امروز نشانه‌های بهبودی را مشاهده خواهید کرد. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواستان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید، از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهایتان را تغییر می‌دهید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت ثبات نظر کافی پیدا کنید و به اطرافیان ثابت کنید اگر سر شما برود، حرفتان نمی‌رود. احساس می‌کنید که روز‌به‌روز بیشتر عاشق همسر یا عشق‌ زندگیتان می‌شوید، این احساس را پیش خود نگذارید و امروز به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که بیشتر از همیشه ایشان را دوست دارید. خوش‌گذرانی و شب‌نشینی‌های طولانی مدت را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و زندگی باشید. زندگی را جدی نمی‌‌گیرید و برنامه‌ای دقیق و کارآمد برای آینده ندارید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد جدیت بیشتری در انجام کارها به‌خرج دهید و برنامه‌‌ای منظم برای دستیابی به هدفهایتان آماده کنید. امروز دوستی قدیمی به دیدارتان می‌آید و خاطره‌های خوش گذشته را در ذهن‌ شما تداعی خواهد کرد. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای در می‌گیرد،‌ اما اجازه ندهید این مشاجره رابطه شما و این فرد را خراب کند و به هر قیمتی که شده، دوستیتان را حفظ کنید.

فال روزانه فردا اردیبهشت (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

از طرف کسی برای تو پیغام یا نامه‌ای می‌رسد که تو فکرش را هم نمی‌کردی. تو آنقدر درگیر مسائلت هستی که متوجه پیرامون خود نمی‌شوی و بعضا، کسانی که دوستت دارند را نمی‌بینی. این اتفاق باید تو را نسبت به آینده امیدوار کند.

قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.

تغذیه درمانی به افزایش کیفیت سلامتی در مقابل بیماری‌ها کمک می‌کند. این بهترین روش حفظ سلامتی بدن است.

باید در کارهای سخت اراده‌ای قوی و استوار داشته باشی. باید با تغییر اوضاع نابسامان مالی، به اطرافیانت نشان دهی، این تو هستی که قادر به انجام اعمالی شگفت‌انگیز می‌شوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

بجای این که مدام به فکر تغییر مسیرتان برای رسیدن به موفقیت باشید شدیدا به شما توصیه می‌کنیم یک راه را تا آخر رفته و موفقیت را به چشم خود ببینید. به خودتان اعتماد داشته باشید و با تغییر مسیر حواس خودتان را پرت نکنید. احساس این که قرار است شخصی به دیدنتان بیاید تمام روز با شما خواهد بود. به احتمال زیاد حسس ششمتان به شما راست می‌گوید، فقط در یک چیز اشتباه می‌کند و آن این است که به احتمال زیاد بیش از یک نفر به دیدن شما خواهد آمد. برخی از دوستانتان ممکن است اخبار خوبی داشته باشند که دلشان می‌خواهد هرچه زودتر با شما در میان بگذارند. پس خانه را مرتب کنید، منتظر بمانید و وقتی آمدند خودتان را تعجب زده نشان دهید. در نوشیدن زیاده روی نکنید. مرور گذشته در حال حاضر خاصیتی جز افسرده کردن شما ندارد. از گذشته درس بگیرید و محکم و امیدوار به سوی آینده بروید. باید منطقی باشید و از بزرگ کردن اتفاقات کوچک بپرهیزید. شخصی به جایتان تصمیمی می گیرد و باری را از روی دوشتان بر می دارد.

 وعده‌های پوشالی زیادی می‌دهید و به‌رغم اینکه می‌دانید از عهده انجام قول‌های‌تان بر نمی‌آیید، اطرافیان را با وعده‌های توخالی دلگرم می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به انسان بدقول و بی‌مسئولیتی تبدیل کند، امروز به خودتان قول بدهید که بدقولی را کنار بگذارید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید که حتی اگر سرتان رفت، قول‌تان نرود. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد. یکی از اطرافیان به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید.  دوستان و آشنایان درک کاملی از شما ندارند و این وضعیت شما را در موقعیت بدی قرار داده است.

فال روزانه فردا خرداد (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

بیهوده ادای عشاق سینه چاک و یا فیلسوفان سرگشته را درنیاور! چون این افکار و احساسات قابل کنترل است و تو می‌توانی خود را با شرایط زندگی کاملا هماهنگ سازی.

کسی را که در انتظارش بودی، ملاقات می‌کنی و یا یک فرصت طلایی بدست می‌آوری. پس سعی کن از این فرصت استفاده کنی.

کار زیاد و سخت به سلامتی‌ات آسیب می‌رساند. کار کردن بدون در نظر گرفتن مراقبتهای کافی و یا احتیاط‌های ایمنی می‌تواند حماقت محض باشد!

تا زمانی که نتوانی به خودت اعتماد کنی هر روز از نظر اقتصادی نزول خواهی کرد. تردیدهای تو مانع آن می‌شود که بتوانی کاری را در زمان مناسب آن انجام دهی. باید هر کاری را سروقت انجام داد تا نه تنها ضرر نکنی بلکه برای سودآور باشد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

اگر مجبور به انتخاب در مورد مسئله مهمی هستید که آینده تان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. نگذارید اتفاقاتی که این چند وقت اخیر افتاده اند انتخاب هایتان را محدود کنند. از دلیل اصلی رفتار‌های برخی از نزدیکانتان سر در نمی‌آورید و احساس می‌کنید چیز‌هایی وجود دارد که نمی‌خواهند به شما بگویند. به استعداد‌های خود اعتماد کرده و از آن طریق به حقیقت پی ببرید. سال هاست که تا این اندازه محبوب نبوده اید و تا این حد روی اطرافیان تاثیرگذار نبوده اید. اگر از کسی می‌خواهید که کاری برای شما انجام دهد الان وقتش است، هیچ کس به شما «نه» نخواهد گفت، از این برگ برنده استفاده کنید. این موضوع شامل عشقتان هم می‌شود. حرف های کسی که انرژی منفی دارد و مدام از شما ایراد می گیرد را نشنیده بگیرید و با او کمتر صحبت کنید. در مورد یک مسئله هدف اصلی و اولیه تان را گم کرده اید و دائم دور خودتان می چرخید. رابطه عاطفی تان بی مشکل است اگر مسائل را با هم قاطی نکنید. نذرتان را ادا کنید.

به فکر سلامتیتان باشید و مقداری استراحت کنید. امروز هرگونه سرمایه‌گذاری و فعالیت مالی را کنار بگذارید. در غیر این‌صورت پول کلانی را از دست می‌دهید. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید.  به این فکر هستید که بعدازظهر امروز را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما با کارهای زیادی روبرو خواهید شد و نقشه‌های‌تان نقش برآب می‌شود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد. در آتش این مشاجره نفت نریزید و دلخوری که ایجاد شده را از دل عشق ‌زندگیتان بیرون کنید. زمانی برای استراحت و خلوت پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.  دستی در هنر یا نویسندگی دارید، اما همیشه استعداد خود را نادیده‌گرفته‌اید و شرایطی برای هنرنمایی پیدا نکرده‌اید، امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و هنرهای خود را به رخ اطرافیان بکشید.

 

فال روزانه فردا تیر (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

به نظر می‌رسد اوضاع عاطفی تو مساعد نباشد. روابط با یکی از دوستان نه تنها بهبود نیافته که روز به روز بدتر می‌شود و همین اثر منفی بر تو گذاشته است. باید کاری کرد که روزگار هجران دوباره به وصل متصل شود.

کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

باید بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوایی دمای فضای خانه یا محل کارت را تنظیم کنی چون با میزان سلامتی و نوع فعالیت‌ات رابطه مستقیم دارد.

همچنان فرصت‌های خوب مالی می‌آید و می‌رود اما تو سر در پی رویاهای خود داشته و نسبت به آنها بی‌توجه می‌مانی. کسی که چنین فرصت‌هایی را از دست می‌دهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

 

امروز کار‌هایی که می‌کنید تا مدت‌ها زندگیتان را تحت تاثیر قرار خواهند داد. حتی کوچکترین انتخاب هایتان اثراتی پایدار و خیلی بزرگ‌تر از آنچه انتظارش را دارید خواهد داشت. پس بهتر است قبل از برداشتن هر قدمی خوب به آن فکر کرده و عواقبش را در نظر بگیرید. شما انسانی بسیار کنجکاو هستید و این به شما در یادگیری چیز‌های مختلف بسیار کمک می‌کند، اما وقتی این کنجکاوی تبدیل به فضولی در کار دیگران شود اصلا خصیصه خوبی نخواهد بود، چون هیچ کس دوست ندارد کسی به حریم خصوصی اش تجاوز کند. به توصیه‌هایی که نزدیکانتان به شما می‌کنند توجه کنید، آن‌ها فقط می‌خواهند به شما کمک کنند. حضور در جایی باعث می شود به طور اتفاقی از موضوعی با خبر شوید؛ از این فرصت استفاده کنید. یک ملاقات را عقب می اندازید و به آینده موکول می کنید؛ این کار اشتباه است. این ملاقات به رویتان دری تازه باز می کند. برای انجام کاری ظاهر خیر از شما دعوت می شود، در مورد آن بیشتر تحقیق کنید.

سلامت خود را با ورزش و نشاط تضمین کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکی‌تان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. مشکلی در سر راه شما سبز می‌شود و برای حل این مشکل کاری از دست‌تان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده متوجه مشکل شما می‌شوند و به کمک آنها، این مشکل را راحت‌تر از چیزی که انتظارش را داشتید، پشت‌سر خواهید گذاشت. کمکی که اعضای منزل امروز به شما می‌کنند را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت به فکر جبران این کمک باشید.   سوءتفاهم‌های زیادی با همسر یا عشق ‌زندگیتان‌ دارید و ایشان از هر بهانه‌ای برای مخالفت با شما بهره می‌گیرد، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دوری و دلخوری به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت با عشق‌ زندگیتان صحبت کنید و دلیل اینکه ایشان ساز مخالف باا کارهایتان می‌زند را جویا شوید. روز مناسبی است تا در کنار اعضای خانواده به خرید بروید و خوش بگذرانید.  افکار سازنده‌ای در ذهن دارید. اما به این افکار بها نمی‌دهید و اراده‌ای برای اجرای فکرهای سودمند خود ندارید. در اولین فرصت عزمتان را جزم کنید و چیزی که در ذهنتان است را انجام دهید. مطمئن باشید در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام می‌شود.

 

فال روزانه فردا مرداد (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

کمی استراحت کن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چیز را نمی‌توان براساس سود و زیان محاسبه کرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد که مهمتر است.

لبخند شادی را میهمان لب‌های خود و دیگران کن. آن چهره عبوس و اخم‌آلود را از خود دور کن تا از دیدار تو دوستان شاد و خرم شوند. با زندگی آشتی کن تا زندگی نیز تو را در آغوش بگیرد.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

هر چقدر موقعیت اقتصادی تو بهبود یابد، کار تو سخت‌تر خواهد شد و به همان اندازه توانایی‌ها و استعدادهای تو شکوفا می‌شود. پس باید با قدرت و توان بیشتر منتظر روزهای بعد بود.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

 

از ایده‌های بزرگی که در سر دارید نترسید، در تفکرتان شجاع باشید، این ایده‌ها خیلی کاربردی‌تر از آن چیزی هستند که خودتان فکر می‌کنید. پاهایتان را روی زمین بگذارید، ولی به ذهنتان اجازه بدهید در آسمان‌ها پرواز کند. امروز یکی از دوستان یا آشنایانتان از راه دور با شما تماس گرفته و به شما می‌گوید که قرار است به دیدنتان بیاید. این موضوع اکنون برای شما زیاد راحت نخواهد بود و شاید بد نباشد بهانه‌ای بتراشید، البته این کاملا به میزان اهمیتی که این فرد برای شما دارد بستگی خواهد داشت. چنانچه کاری که دلتان می‌خواسته انجام شود اتفاق نیفتاد به این قضیه اصلا با دید منفی نگاه نکنید. طی چند روز آینده خواهید دید که این موضوع به نفع شما بوده است. نیتتان برآورده می شود. ترس و نگرانی برای شما نباید مفهومی داشته باشد، بخصوص که این واهمه تنها در ذهنتان است. با دوستی در راه دور تماس خود را قطع نکنید. نوشتن نامه برای شما کار ساده ایست اما طرف مقابل را بسیار خوشحال می کند. به یک تماس تلفنی هرچه زودتر پاسخ بدهید.

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانیهای خود را فراموش کنید. امروز قرار است پولی روانه حساب‌های بانکیتان شود، اما از پول خبری نیست و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. همسر یا عشق ‌زندگیتان نیازمند کمک و حمایت شما است. خیال‌پردازی را کنار بگذارید و با واقعیت های زندگی کنار بیایید.  احتمال ایجاد گفت‌‌وگوی تندی میان شما و یکی از اعضای خانواده وجود دارد، به صلاح شما نیست که به این مشاجره دامن بزنید و بهتر است هرچه سریع‌تر دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید. صبر و بردباری در ارتباط با اطرافیان پیشه کنید و مردم‌دار باشید.

 

فال روزانه فردا شهریور (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

احساس می‌کنی اگر کسی به تو توجه کند دیگر خوشبخت‌ترین خواهی بود. اما چنین نیست. خوشبختی در نگاه توست نه آن کسی که بدان می‌نگری. اشیاء و اشخاص اطراف ما تغییر می‌کند.

اگر با کارهای تزئینی و دستی غریبه نیستی می‌توانی روز مفرحی را برای خودت درست کنی. گاهی بد نیست به هنر رجوع کنی. این بهترین راه تفریح و شادی است.

کمی استراحت و تفریح برایت ضروری است. با دوستانی که به تو انرژی می‌دهند بیشتر ملاقات کن و سعی کن آرامش داشته باشی.

گیریم ستاره بخت تو خوب و عالی باشد. بدست آوردن یک موقعیت اقتصادی خوب تنها نیمی از کار است. نیم دیگر حفظ آن خواهد بود که به جای شانس، لیاقت و شایستگی می‌خواهد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

 

امروز باید کمی با دقت و احتیاط خرج کنید، هنوز تا آخر ماه خیلی مانده است. از تلاش برای به دست آوردن آنچه که می‌خواهید دست نکشید، به رویاهایتان از هر آنچه که فکرش را بکنید خیلی نزدیکتر شده اید. تماس‌های تلفنی واجبی که امروز دارید را فراموش نکنید، انجام آن‌ها نتایج خوبی برایتان خواهد داشت. البته وقت گذاشتن برای خانه و خانواده را هم حتما در برنامه خود قرار دهید. امروز یکی از دوستان یا آشنایانتان از راه دور با شما تماس گرفته و به شما می‌گوید که قرار است به دیدنتان بیاید. این موضوع اکنون برای شما زیاد راحت نخواهد بود و شاید بد نباشد بهانه‌ای بتراشید، البته این کاملا به میزان اهمیتی که این فرد برای شما دارد بستگی خواهد داشت. شما در حرفه یا هنری دارای استعداد برجسته ای هستید، تمرین و پر کاری این استعداد را تقویت و شما را به جای خوبی می رساند. از شخصی در فامیل دیدن کنید، دلتنگ شماست. برای گفتن حرفی باید از شخصی کسب اجازه بکنید. تا می توانید از یک بحث خانوادگی بپرهیزید.

امروز فکرهای نگران‌کننده‌‌ای به سراغ شما می‌آید، به این افکار بها ندهید و تفکرات منفی را از ذهن خود دور کنید.  اهل عمل نیستید و با مشکلات روبرو نمی‌شوید، این روحیه را کنار بگذارید و از مواجهه با مشکلات هراسی نداشته باشید. پولی به دستتان می‌رسد و شرایط مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و در آینده حساب و کتاب‌های مالیتان را به گونه‌ای مدیریت کنید تا مشکلات مالی هرگز سراغ شما نیاید.  برای رسیدن به موفقیت برنامه‌ای کامل و جامع طرح بریزید. چشمتان را به روی زیبایی‌های دنیا بسته‌اید و فقط تاریکی‌ها را می‌بینید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، زیبایی‌های دنیا را ببینید و زندگی را با تمامی فراز و فرودهایش بپذیرید. روز خوبی را برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه در پیش دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز اصلاً حوصله ندارد و بهتر است بیش‌از‌حد سر به سرش نگذارید.

فال روزانه فردا مهر (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

در مورد فردی زیادی فکر می‌کنی. گرچه تنها دیدارهای کوتاه و مختصری اتفاق افتاده اما تو آنرا خیلی جدی گرفته‌ای. بهتر است دست از خیال پردازی برداری چون این روش برای تقویت قوه تخیل خوب است اما در پایان سودی ندارد.

داشتن روابط دوستانه یا عاطفی مزایای زیاد دارد. این روابط به ما کمک می‌کنند تا دوستمان بدارند و دوست‌داشتنی باشیم، برایمان ارزش قائل شوند، ارزشمند و در نتیجه بانشاط‌تر می‌شویم. پس دست به کار شو!

قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شکرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است که از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ کرد و توسعه داد

فعلا نیازی نیست به فکر تغییرات عمده و عظیم باشی. موقعیت اقتصادی مناسبی داری پس بهتر است این موقعیت را حفظ کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

 

اگر به فکر ثبت نام در کلاس‌ها و دوره‌هایی هستید که به رشد حرفه ایتان کمک خواهند کرد امروز روز خوبی برای برنامه ریزی و جستجوی اطلاعات در مورد آن‌ها خواهد بود. ولی این را یادتان باشد که لزوما برای کسب دانش بیشتر در زمینه کارتان لزوما نباید سر کلاس درس بنشینید، کسب تجربه اهمیتی بسیار بیشتر دارد. امروز رابطه شما با کسی که دوستش دارید حال و هوای عجیبی خواهد داشت. شک و تردید‌های احساسی شما با قدرت‌های ذهنی شما در جدال خواهند بود. مکالماتتان می‌تواند مبهم باشد و به سادگی سوء تفاهم ایجاد شود. امروز به رابطه شما آسیبی نخواهد زد، اما اگر احتیاط نکنید به درکی که از یکدیگر دارید ضربه خواهد زد. این اواخر همه کارهایتان با تاخیر انجام شده و متاسفانه بسته یا نامه ای که در انتظارش هستید یا خبری که می خواهید بشنوید هم با تاخیر به شما داده خواهد شد. انرژی خود را بیهوده هدر ندهید و دائم خود را با دیگران مقایسه نکنید و با خودتان مهربانتر باشید. این روزها هم می گذرد. از یک مشاجره دوری کنید.

کمی به خودتان استراحت بدهید و با انجام تفریح‌های موردعلاقه به آرامش برسید. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالیتان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای شادی شما انجام خواهد داد. به دلیل کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز مورد توجه دوستان و آشنایان قرار می‌گیرید. انسان مهربانی هستید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید، اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اواقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آنها کمک کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک، قصد فضولی در زندگی آنها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید.  احترام به آشنایان را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید راه نفوذ به قلب دوستان و اطرافیان از میان احترام و محبت می‌گذرد.

فال روزانه فردا آبان (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

فردی را دوست داری بدون اینکه او تو را دوست داشته باشد. آرزو می‌کنی ای کاش او هم همین احساس را داشت و رفتارش را با تو عوض می‌کرد. این آرزوی قشنگی است، اما همه درها را به روی تو بسته‌اند.

باید در کارها دقت را با سرعت توام کرد تا هم سریع‌تر انجام شود و هم چیزی فروگذار نشده باشد. موفقیت مهمی در انتظار توست.

باید برای رسیدن به اهداف خود همواره جسم سالم و شادابی داشته باشی و این فقط با ورزش توام جسم و روح حاصل می‌شود.

نگرانی تو در مورد مسائل مالی بیهوده است. شاید در حال حاضر شرایط مناسب نباشد اما طولی نمی‌کشد که همه چیز دوباره درست می‌شود.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

برای انجام کارهایتان پیش رفتن به صورت گروهی خیلی بهتر از فعالیت انفرادی موثر خواهد بود، به شرط آن که همراهانتان را با احتیاط انتخاب کنید. امروز به راحتی کار‌هایی که باید انجام دهید را فراموش می‌کنید، پس بهتر است صبح زود قبل از هر کاری لیستی از کار‌هایی که باید انجام دهید تهیه کنید و طبق برنامه پیش بروید تا مبادا کاری از قلم بیفتد. تا جایی که می‌توانید از بحث و مجادله با کسانی که طی روز می‌بینید دوری کنید و نسبت به آن‌ها صبور باشید. یادتان باشد جواب ابلهان خاموشی است! برای آن‌هایی که مجرد هستند امکان شروع یک رابطه جدید وجود دارد و آن‌ها به نیاز‌های خود و این که از یک رابطه چه انتظار‌هایی دارند پی خواهند برد. قدر فرصت ها را در زندگی خود بدانید، به خصوص فرصت هایی که در رابطه با حیطه کاری شماست. در میان دوستان خود محبوبیت خاصی پیدا کرده اید، دلیل آن تغییر رویه و اخلاق پسندیده ای است که پیدا کرده اید. تحرکات جسمانی هم از نظر جسمی برایتان مناسب است و هم از نظر روحی شما را تقویت می کند.

با فرد سرشناس و بانفوذی آشنا می‌شوید و از حمایت‌های این فرد برخوردار خواهید شد. روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌‌ باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبرو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد و با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید.   فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. بار غصه‌های خود را با گفتگو با همسر یا عشق ‌زندگیتان زمین بگذارید. شرایطی برای ورزش مهیا می‌شود، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و برنامه‌ای منظم برای ورزش و تحرک آماده کنید.

 

فال روزانه فردا آذر (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

نباید توقع کار خارق‌العاده‌ای از او که فردی عادیست، داشته باشی. بهتر است فعلا رازدار باشی و کسی در مورد احساساتت صحبت نکنی چون هنوز خیلی زود است.

شخصیت مهمی از تو حمایت می‌کند و همین مساله موقعیت تازه و فوق‌العاده را در اختیار تو می‌گذارد. روحیه‌ات را تقویت کن و از فرصت استفاده کن.

تنها ورزش کردن سلامتی انسان را تضمین نمی‌کند، بلکه آرامش و اعتماد به نفس داشتن هم جزئی از سلامتی است. فکرت را آزاد کن تا بتوانی ذهنی خلاق و پویا داشته باشی و برای خودت برنامه‌ریزی درستی انجام دهی.

در تصمیم‌گیری‌های خود شتاب نکن. قرار است از جایی پولی برسد که می‌رسد و جایی برای نگرانی وجود ندارد. بهتر است برای آینده خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

 

کنار گذاشتن خاطرات بد گذشته به شما کمک خواهد کرد که نگرش محدود خود را گسترش دهید. اگر حاضر باشید با شخص مورد اعتمادی ترس‌ها و نگرانی هایتان را در میان بگذارید خواهید توانست نقشه‌هایی فوق العاده برای آینده تان بکشید. امروز روزی بی نظیر برای کنار گذاشتن عادت‌های بد است، از فرصت استفاده کنید و آن‌ها را برای همیشه کنار بگذارید. بیش از توانتان مسئولیت به عهده نگیرید، وگرنه مجبور خواهید شد از تفریح خودتان برای تمام کردن این کار‌ها بزنید. امشب یک غذای جدید برای عشقتان بپزید و از بودن در کنار هم لذت ببرید. امروز حس ششم شما قدرت بسیاری خواهد داشت، اما شاید توانایی استفاده از آن را نداشته باشید و درک آنچه حس می‌کنید برایتان دشوار باشد. خود را غرق در گذشته نکنید، با پستی و بلندی زندگی بسازید و نه ناامید شوید و نه مغرور. روزهای پیش رو می تواند سرشار از نور و طراوت باشد به شرطی که همچنان پشتکار داشته باشید. شما از رقابت لذت می برید حالا زمان مناسبی است که وارد میدان شوید، شک نکنید که برنده شمایید.

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد.  فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. به دوستان قدیمی سر بزنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده‌‌ کنید.  قصد انجام کار مهمی را دارید، اما از این کار آشنایی کاملی ندارید و بهتر است قبل از یادگیری مهارت‌های لازم، بی‌گدار به آب نزنید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا کدورت‌های قدیمی را کنار بگذارید و روز عاشقانه‌ای را با همسر یا   عشق‌ زندگیتان به پایان برسانید. برای مدتی از اطرافیان دوری بگیرید و خودتان را مهمان بعدازظهری آرام و ساکت کنید.

فال روزانه فردا دی (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

سوء تفاهم کوچکی به وجود آمده که به زودی برطرف می‌شود. نباید از تصمیم و نظر خود برگردی چون حق با تو بوده است و دیگران هم به زودی خواهند فهمید.

خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.

اگر این روزها مشکل بی‌اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.

مرحله مهمی را پشت سر گذاشتی و نهایتا سود خوبی هم بدست آوردی. این موفقیت راه را برای تو باز می‌کند.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 

شما برای شروع پروژه‌ای جدید احساس آمادگی می‌کنید، ولی همیشه به پایان رساندن کار‌هایی که قبلا شروع کرده اید از اولویت بالاتری برخوردارند، پس فعلا دست نگه دارید. دوستانی که فکر می‌کردید می‌توانند مورد اعتماد شما قرار بگیرند باعث نا امیدیتان شده اند، اما به این داستان تنها از دید خودتان نگاه نکنید. به سخنان آن‌ها گوش کنید، شاید دلایلی داشته باشند که بتواند شما را قانع کند. حالا که سرعت زندگی افزایش یافته است دلتان نمی‌خواهد هیچ چیزی شما را متوقف کند و می‌خواهید با سرعت تمام پیش بروید، اما حواستان باشد یک جا‌هایی لازم است ترمز کنید و یادتان باشد که آهسته و پیوسته رفتن همیشه بهترین راه پیشروی است. در هنگام تهیه مایحتاج به قدر کفایت خرید کنید. تصمیمی که مدتهاست برای گرفتنش دچار شک و تردید هستید بالاخره خواهید گرفت و اوضاع بهتر از آنچه که فکر می کنید پیش خواهد رفت. لازم است در برنامه هایتان تغییراتی بدهید. از تغییر نترسید به نفع شماست، بهتر است این فرصت را از دست ندهید.

برای افزایش درآمد به فکر فراگیری مهارت‌های جدیدی باشید. به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و بیشتر مواظب سلامتیتان باشید. مهمان‌ ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و فرصتی را باید به پذیرایی از این مهمان بگذرانید. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید. حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید.  برای رسیدن به موفقیت دامنه آشنایی خود با افراد سرشناس را گسترش دهید. مشاجره‌ای کوچک میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد شده‌است، امروز عشق ‌زندگیتان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که از این مشاجره چیزی به دل نگرفته و از شما دلخور نیست. نظرهای خود را به اعضای خانواده اعمال نکنید و به آنها آزادی عمل دهید.

فال روزانه فردا بهمن (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

ممکن است در این وادی دچار ناکامی شوی و مدتها این حادثه ذهن تو را مشغول و مسموم کند اما به خاطر داشته باش که زندگی همچنان ادامه دارد و دنیا از حرکت نمی‌ایستد. پس با امید سرت را به کارهایی که دوست داری مشغول کن.

کارهای فکر ممکن است ذهنت را خراب و آشفته کند بهتر است کمی تحرک داشته باشی. این چند روز، ورزشی را که دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود که پیاده‌روی، کوهنوردی یا شنا را انتخاب کنی.

ورزش کردن هر چقدر سبک و کم در روز، هم باعت سلامتی جسمت می‌شود و هم روحت را شاداب‌تر می‌کند. ورزشهایی مثل پیاده‌روی، حرکات موزون، دوچرخه‌سواری و یا حمل وزنه به اندازه توان بدن

فعلا اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست پس به سرعت برنامه‌های خود را پیاده کنید. ممکن است روزهای آینده نیز به همین منوال باشد. فقط با یک ابتکار عمل می‌توان از این اوضاع نجات یافت.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

خلاقیت شما در حال حاضر در اوج قرار دارد و تنها چیزی که می‌تواند شما را محدود کند باور‌های خودتان هستند. اگر مسیرتان را عوض کرده اید ممکن است به مشکلاتی بربخورید، ولی این هرگز به این معنی نیست که در انتخاب هدفتان اشتباه کرده اید. در مکالمات خود نهایت دقت را داشته باشید و سعی کنید منظورتان را خوب برسانید، ممکن است از حرف هایتان سوء برداشت شود. دروغ‌هایی که امروز می‌گویید برایتان دردسرساز خواهند شد، پس بهتر است سعی کنید به هیچ وجه دروغ نگویید. روی کاری که دلتان می‌خواهد انجام دهید دقت و تمرکز داشته باشید، امروز افراد زیادی در رسیدن به آن می‌توانند به شما کمک کنند و دوستان و خانواده از شما حمایت بسیاری خواهند کرد. متقاعد کردن شخص یا اشخاصی برای عملی کردن نقشه تان به نظر کاری غیر ممکن می آید. این روزها افکارتان نا متمرکز است، اوضاع را دوباره مرور کنید تا راه حل را پیدا کنید. شخصی که با غرض یا بی غرض رابطه عاطفی را مسموم می کند از خودتان دور کنید، شما چیزی به کسی بدهکار نیستید.

افکار منفی را کنار بگذارید و روز را با دیدگاهی مثبت به پایان برسانید.   رفتار شایسته‌ای با اعضای خانواده داشته باشید و به اهل منزل نازک‌تر از برگ گل نگویید. بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت   عشق‌ زندگیتان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌زندگی‌تان پی ببرید. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. امروز طعم خوش عاشقی را خواهید چشید. حتی برای لحظه‌ای از فکر زیردستان غافل نشوید و از هر فرصتی برای کمک به نیازمندان بهره بگیرید.

 

فال روزانه فردا اسفند (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

جایی برای افسوس خوردن نیست. اشک ریختن برای چیزهایی که از دست داده‌ای سودی ندارد. سعی کن از فرصت‌های آینده استفاده کنی تا موفق شوی.

همین روزها هدیه گران قیمتی به دستت می‌رسد. یکی با خبر خوش در راه است. خودت را برای پذیرایی از چند میهمان آماده کن.

اگر دچار افسردگی فصلی شده‌ای، در روز چند دقیقه جلوی نور خورشید بنشین. اینکار علاوه بر حل مشکل افسردگی، باعث تولید ویتامین D در چشمها و پوست می‌شود. البته این کار به میزان بسیار کم توصیه می‌شود چون اشعه‌های مضری نیز در نور خورشید وجود دارد که باعث التهاب پوست می‌شود.

باید مسائل اقتصادیت را جدی بگیری و به فکر چاره‌ای باشی چون به زودی با مشکل روبرو می‌شوی. نباید بر اثر سهل‌انگاری دوباره ضرر و زیان ببینی پس هوشیار باش و منافع بلندمدت خود را در نظر داشته باش.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 

مشکلات و موانعی در پیش رویتان هستند که برای مبارزه با آن‌ها باید در زندگیتان ثبات ایجاد کنید و برای رسیدن به این ثبات مهمترین مسئله این است که از لحاظ عاطفی احساس امنیت و راحتی کنید. چرا باید طوری زندگی کنید که مورد تأیید دیگران باشد، در حالی که این شما هستید که دارید زندگی می‌کنید و باید با عواقب تصمیماتی که می‌گیرید روبرو شوید؟ کوتاه نیایید و حرف دلتان را بزنید و هرطور دلتان می‌خواهد تصمیم بگیرید. امروز دلتان می‌خواهد دوست داشته شوید و برای به دست آوردن محبت و توجه دیگران هر کاری خواهید کرد. اما بدانید که قرار نیست همه شما را دوست داشته باشند و این امری بسیار طبیعی است. در انتخاب راه مشورت و گفتگو بسیار یاری تان خواهد داد. انتخاب یک نوع سرگرمی یا تفریح می تواند برای اوقات فراغت شما و بالا بردن روحیه تان بسیار مناسب باشد. دل به امور واهی نبندید در حالی که خوشبختانه دارای قوه تشخیص بسیار خوبی هستید. زمان آن رسیده که به خانواده تان بپردازید.

دغدغه‌های زیادی در زندگی دارید و اجازه داده‌اید که این دغدغه‌ها آرام و قرار شما را از بین ببرد، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و رویکردی همراه با آرامش به زندگی داشته باشید.  موقعیتی چشمگیر برای افزایش درآمد انتظار شما را می‌کشد. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. روحیه دمدمی مزاجی دارید و دائم نظرهایتان را تغییر می‌دهید، این روحیه زمینه دلخوری و ناراحتی همسر یا عشق‌ زندگیتان را فراهم کرده و مانند سابق روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کند. در نتیجه در اولین فرصت این روحیه را تغییر دهید و به همسر یا عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که اگر سرتان برود، حرفتان نخواهد رفت. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد. به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای کوچک میان شما و یکی از اعضای خانواده وجود دارد. صبر و بردباری در ارتباط با اطرافیان پیشه کنید و مردم‌دار باشید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار