فرصت جدید همکاری تجاری میان ایران و ازبکستان

به گزارش رصد روز ، فرصت جدید همکاری تجاری میان ایران و ازبکستان فراهم خواهد شد. یک هیات صد نفره از تولیدکنندگان و صنعتگران ایران،جهت رایزنی به منظور ایجاد فرصت جدید همکاری میان ایران و ازبکستان صبح امروز(۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)وارد تاشکند شدند....

به گزارش رصد روز ، فرصت جدید همکاری تجاری میان ایران و ازبکستان فراهم خواهد شد. یک هیات صد نفره از تولیدکنندگان و صنعتگران ایران،جهت رایزنی به منظور ایجاد فرصت جدید همکاری میان ایران و ازبکستان صبح امروز(۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)وارد تاشکند شدند.

جزئیات تعامل جدید تجاری دو کشور

این هیات که شامل تولید کنندگان و صنعتگران صنوف مختلف هستند،قرار است طی روزهای ۱۹تا ۲۱ اردیبهشت ماه جاری محصولات،دست اوردها،پتانسیل و توانایی های اقتصادی تجاری ایران را در محل دایمی نمایشگاه تاشکند” اوز اکسپو” به معرض نمایش بگذارند.
این گروه که شامل بیش از ۳۰ شرکت و نام تجاری است قرار است پیش از برگزاری این نمایشگاه در نشست های تخصصی حضور پیدا کرده و راه های همکاری ها بیشتر و مستمر میان طرفین را بررسی کند.
بنابراین گزارش،به نظر می رسدحضور هیات تجاری در این سفر با توجه به درک بالاتر و لمس بهتر و نزدیک تر آنان به تولید و آگاهی بیشتر به توانایی های اقتصادی کشور می تواند سرآغاز شروع روابط گسترده تر اقتصادی میان دو کشور باشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط