قیمت دلار و یورو ۱۵ آبان ۹۹ / تأثیر بایدنی بر بازار ارز / دلار و یورو به شدت ارزان شدند

قیمت دلار 15 آبان 99 در شرایطی به 26 هزار و 350 تومان رسید که انتظار می رفت این روند امروز با سرعت و شدت کمتری صورت گیرد خصوصاً با افزایش دیروز نظر فعالان این بود که میزان افزایش دیروز امروز جبران می شود

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۱۵ آبان ۹۹ در شرایطی بازار ارز پر التهاب گزارش می شود که دیروز در تب و تاب رأی آوردن ترامپ یورو و دلار هرکدام بیش از هزار تومان کاهش قیمت داشتند. قیمت دلار ۱۵ آبان ۹۹ با اردرهای ترس همراه بود اما اخبار لحظه به لحظه از انتخابات امریکا خیال برخی فعالان را راحت کرد. قیمت یورو ۱۵ آبان ۹۹ نیز آب پاکی را روی دست بازار ریخت و باید منتظر بود و دید که حاشیه های انتخابات امریکا چه اتفاقاتی را در بازار کشور رقم می زند.

قیمت دلار ۱۵ آبان ۹۹ در شرایطی به ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان رسید که انتظار می رفت این روند امروز با سرعت و شدت کمتری صورت گیرد خصوصاً با افزایش دیروز نظر فعالان این بود که میزان افزایش دیروز امروز جبران می شود اما شاهد بودیم که نه تنها جبران شد بلکه با روند تندی به سمت اصلاحات پیش بینی شده حرکت کرد.

قیمت یورو ۱۵ آبان ۹۹ نیز طبیعتاً متأثر از همین موضوع بود اما قیمت این ارز امروز در حال شگفتی آفرینی بود. بورو که در ابتدای معاملات امروز ۳۱ هزار و ۴۰۰ تومان بود در ادامه به ۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان رسید تا در شرایط فعلی بازار بهترین کار هیچ کاری نکردن باشد البته پیشنهاد فعالان بازار فروش ارز بود زیرا طی روزهای آینده این احتمال وجود دارد که این ریزشها با سرعت بیشتری ادامه یابد.

 

مقایسه قیمتها با ۱۴ آبان 

 

دلار نسبت به روز قبل ۲ هزار و ۴۳۰ تومان کاهش قیمت داشت و یوروز نیز کاهش ۲ هزار و ۴۵۰ تومانی را ثبت کرد. البته امروز قیمت دلار در بیشترین حالت ۲۶ هزار و ۸۵۶ تومان بود که با فروکش کردن هیجانات به ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

 

قیمت دلار 15 آبان 99 قیمت یورو 15 آبان 99

 

بیشتر بخوانید: 

 

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۴ آبان ۹۹

اولین واکنش بازار ارز به انتخابات امریکا / دلار و یورو حسابی گران شدند

نرخ دلار و یورو در بازار آزاد ۱۲ آبان ۹۹/قیمت دلار افزایش یافت

قیمت دلار و یورو ۱۰ آبان ۹۹ / قیمت یورو همه را شوکه کرد

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۰ آبان ۹۹ / سقوط سکه طرح قدیم با ۱ میلیون کاهش

قیمت دلار و یورو ۸ آبان ۹۹ / ابهام در بازار یورو / کمک صرافی ملی به پیچیدگی بازار

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار