قیمت دلار و یورو ۸ آبان ۹۹ / ابهام در بازار یورو / کمک صرافی ملی به پیچیدگی بازار

دلالان و صرافیها خرید یورو را در دستور کار ندارند و آنطور که از ظاهر ماجرا پیداست فروشندگان باید با زحمت ارز خود را رد کنند

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۸ آبان ۹۹ از حوالی میدان فردوسی خبر می رسد که صف فروش برای یورو سنگین بود. امروز در آخرین روز از اولین هفته آبان ماه میل به فروش برای یورو بسیار زیاد گزارش می شود. قیمت یورو ۸ آبان ۹۹ بیشتر تابع تحرکات بازار است اما دلالان و صرافیها خرید یورو را در دستور کار ندارند و آنطور که از ظاهر ماجرا پیداست فروشندگان باید با زحمت ارز خود را رد کنند. البته از وضعیت بازار دیروز می شد بازار امروز را حدس زد اما نگرانیها امروز در بازار بیش از همیشه بود خصوصا اینکه فروشندگان خرد بیشتر دنبال خریدار خوب می گشتند و البته مشاهده برچسبهایی روی شیشه برخی از صرافیها به این مسئله دامن می زد برچسبهایی که در آنها خبری از پیام “خرید و فروش ارز نداریم” نبود بلکه صرفاً به خرید نداشتن یورو اشاره می کرد. قیمت یورو ۸ آبان ۹۹ به ۳۲ هزار و ۶۵۰ تومان رسید که البته برخی از دلالان می گفتند که در شروع هفته بیش از هزار تومان باید منتظر ریزش باشیم. قیمت دلار ۸ آبان ۹۹ نیز ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد.

 

 

قیمت دلار ۸ آبان ۹۹ در شرایطی با این قیمت معامله می شد که که هنوز ترس قیمت خرید صرافی ملی روی بازار سایه انداخته و معلوم نیست که کی باید در صرافی ملی این مسئله را دوباره مشاهده کنیم.

 

 

در حال حاضر قیمتها در بازار ارز کمتر از چیزی که باید ریزش کرده روند کاهشی قیمت ارز در دوره قبل اگرچه با شتاب بیشتری صورت گرفته بود از ابهامات کمتری برخوردار بود در شرایط فعلی بسیاری از صرافیهای بزرگ پایتخت تنها نظاره گر هستند و و صرافی ملی با عدم درج قیمت خرید به ابهامات دامن می زند.

بیشتر بخوانید:

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۷ آبان ۹۹ / ربع سکه میدان دار بازار بود

قیمت دلار و یورو ۷ آبان ۹۹ / جای خالی قیمت خرید در صرافی ملی!!!

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۶ آبان ۹۹ / طلا گران شد

قیمت دلار و یورو ۶ آبان ۹۹ / صرافیها پیروز نوسانات امروز

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۵ آبان ۹۹ / سکه طرح جدید همه را شوکه کرد

قیمت دلار و یورو ۵ آبان ۹۹ / یورو در صرافیها بیشتر کاهش قیمت داشت تا بازار آزاد

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار