قیمت دلار و یورو ۵ آبان ۹۹ / یورو در صرافیها بیشتر کاهش قیمت داشت تا بازار آزاد

اگر مبنای معاملات ارز را روز 3 آبان در نظر بگیریم که به صورت رسمی معاملات صورت می گرفت دلار با رسیدن به قیمت 28 هزار و 350 تومان کاهش 900 تومانی را ثبت کرد و یورو نیز با قیمت 33 هزار و 500 تومان 1.100 تومان کاهش قیمت داشت. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۵ آبان ۹۹ باید گفت که بازار ارز اثبات کرد که به سمت کاهشی عمیق در حرکت است. نوسانات امروز بازار نشان از اتمام صعود ارز داشت. آنطور که از میدان فردوسی برخی از ماجراها قابل رژیت است میل کم به خرید ارز و اشتهای زیاد برای فروش آن است. قیمت دلار ۵ آبان ۹۹ نسبت به روز قبل از تعطیلی هفته یعنی دیروز کاهش معنی دار داشت و با قیمت ۲۸.۳۵۰ تومان معامله شد. این درحالیست که خبرها از اطرف صرافی ها و چهار راه استانبول خبر از فروشهایی کمتر از این قیمت می دهد و باید گفت قیمت دلار ۵ آبان ۹۹ با قیمت ثبت شده صرافی فاصله ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی دارد. قیمت یورو ۵ آبان ۹۹ اما راحت از دلار به سمت کاهش رفت و با اینکه هیجان خاصی در فروش و خرید این ارز وجود ندارد اما شیب کاهی تندتری را در پیش گرفته است.

قیمت یورو ۵ آبان ۹۹ با ۳۳.۵۰۰ تومان فروش رفت که تغییرات جدی را نشان می دهد. این در حالیست که برخی از ارزهای دیگر مانند دینار کویت با افزایش قیمت همراه بود و کرون سوئد هم کمی افزایش را تجربه کرد. نرخ خرید حواله یورو نیز امروز ۳۰ هزار تومان بود.

 

مقایسه قیمتها با دور روز قبل 

اگر مبنای معاملات ارز را روز ۳ آبان در نظر بگیریم که به صورت رسمی معاملات صورت می گرفت دلار با رسیدن به قیمت ۲۸ هزار و ۳۵۰ تومان کاهش ۹۰۰ تومانی را ثبت کرد و یورو نیز با قیمت ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان ۱.۱۰۰ تومان کاهش قیمت داشت.

 

یورو در صرافی بیشتر کاهش قیمت داشت 

در حالیکه یورو امروز در بازار آزاد هزار و صد تومان کاهش قیمت داشت اما در صرافیها ۱.۲۰۰ تومان کاهش قیمت دارد که این مسئله عجیب به نظر می رسد. در عین حال دلار در صرافیها ۷۵۰ تومان کاهش قیمت نسبت به روز قبل داشت.

قیمت خرید یورو در صرافیها: ۳۲.۸۰۰ تومان نسبت به روز قبل ۱.۲۰۰ تومان کاهش

قیمت خرید دلار در صرافیها: ۲۷.۷۵۰ تومان نسبت به روز قبل ۷۵۰ تومان کاهش

قیمت دلار 5 مهر 99 قیمت یورو 5 مهر 99

 

بیشتر بخوانید: 

قیمت دلار و یورو ۳ آبان ۹۹ / نشانه های قوی از کاهش شدید

قیمت سکه و طلا ۳ آبان ۹۹ / تب تند ربع سکه فروکش کرد

آخرین قیمت دلار و یورو جمعه ۲ آبان ۹۹

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱ آبان ۹۹ / ربع سکه رکورد افزایش قیمت را زد

آخرین قیمت سکه و طلا در ۳۰ مهر ۹۹

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار