قیمت دلار و یورو ۳ آبان ۹۹ / نشانه های قوی از کاهش شدید

قیمت دلار 3 آبان 99 به 29 هزار و 250 رسید این قیمتها در حالیکه در چهار راه استانبول و میدان فردوسی رصد می شود که دیروز جمعه علیرغم تعطیلی بازار اما برخی از معامله ها خبر از قیمت 29 هزار و 380 تومانی دلار می داد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۳ آبان ۹۹ بازار ارز با کاهش قیمتها شروع به کار کرد. صرافی ملی که قیمتها را با بیشترین تأخیر روی سایت خود قرار داد خبر از کاهش قیمتها در بازار می دهد. همزمان با کاهش معنادار شاخص کل بورس حالا نشانه های قوی از کاهش قیمتها در بازار داریم. قیمت دلار ۳ آبان ۹۹ به ۲۹ هزار و ۲۵۰ رسید این قیمتها در حالیکه در چهار راه استانبول و میدان فردوسی رصد می شود که دیروز جمعه علیرغم تعطیلی بازار اما برخی از معامله ها خبر از قیمت ۲۹ هزار و ۳۸۰ تومانی دلار می داد. قیمت یورو ۳ آبان ۹۹ نیز ۳۴ هزار و ۶۵۰ تومان فروش می رود که نشانه های کاهش قیمت در این ارز هم به خوبی رؤیت می شود.

بررسی قیمتها با روند قمیتی دو روز گذشته 

قیمت دلار ۳ آبان ۹۹ و قیمت یورو ۳ آبان ۹۹ نشان می دهد که دلار در دو روز گذشته ۲۰۰ تومان کاهش قیمت داشته و یورو نیز ۵۵۰ تومان با کاهش قیمت روبرو شده این در حالیست که روز پنجشنبه برخلاف روند قابل پیش بینی قیمتها در بازار افزایش پیدا کرده بود و جو نگران کننده ای را به وجود آورد.

بررسی رفتار صرافیها / نوسان گیری یا… ؟

اما رفتار صرافیها حکایت از دمیدن به به شرایط نوسانی بازار دارد. به عنوان مثال در بازار امروز هر یورو ۳۴ هزار تومان خرید شد اما ۳۴ هزار و ۶۵۰ تومان به فروش رفت. دلار نیز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان خرید شد اما ۲۹ هزار و ۲۵۰ تومان فروخته شد این مسئله در روزهای گذشته هم تأثیر خود را روی بازار گذاشت هرچند که داده های میدانی از حوالی میدان فردوسی و چهار راه استانبول نشان می دهد که این نوسان در برخی از معاملات بیشتر شده اما با همین وضعیت هم باید دید که چه کشانی عامل ایجاد این نوسان در بازار هستند.

 

بیشتر بخوانید:

آخرین قیمت دلار و یورو جمعه ۲ آبان ۹۹

قیمت دلار و یورو ۱ آبان ۹۹ / علت افزایش قیمتها چیست؟

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱ آبان ۹۹ / ربع سکه رکورد افزایش قیمت را زد

آخرین قیمت سکه و طلا در ۳۰ مهر ۹۹

قیمت دلار و یورو ۳۰ مهر ۹۹ / یورو ۲۴۰۰ تومان ارزان شد

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط