قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۶ آبان ۹۹ / طلا گران شد

سکه طرح قدیم امروز 13 میلیون و 200 هزار تومان قیمت گذاری شد و در ادامه سکه طرح جدید که دیروز 850 هزار تومان کاهش قیمت داشت به 14 میلیون و 100 هزار تومان رسید.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۶ آبان ۹۹ روز آرام معاملات بود. در روزی بازار کشش و جاذبه ای برای معامله نداشت اما شاهد افزایش برخی قیمتها بودیم. قیمت طلای ۱۸ عیار ۶ آبان ۹۹ با ۱۷ هزار ۷۷۵ تومان افزایش به ۱ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۶۷۹ تومان رسید. این در حالیست که که در روز قبل شاهد شاهد افزایش قیمت بودیم. قیمت طلای ۱۸ عیار ۶ آبان ۹۹ همچنان با اما و اگرهای زیادی رو به افزایش گذاشت زیرا اونس جهانی طلا با تعییر کم نسبت به روز قبل ۱۹۰۲ دلار و ۲۸ سنت بود. قیمت سکه ۶ آبان ۹۹ نیز همچنان با ثابت بودن قیمت سکه یک گرمی برای چهارمین روز پیاپی همراه بود.

قیمت سکه ۶ آبان ۹۹ البته با تغییرات زیادی همراه بود که نشان داد بازار معاملات سکه روند خوذ را از روند جهانی جدا کرده و باید دید که حباب موجود در این بخش تا کی ادامه دار خواهد بود. آنچه که از اوضاع و احوال بازار برمی آید باید طی روزهای آینده نیز شاهد کاهش قیمتها باشیم اما امروز برخی از تحرکات سبب شد تا قیمتها در این بخش بیشتر میل به صعود داشته باشند.

سکه طرح قدیم امروز ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شد و در ادامه سکه طرح جدید که دیروز ۸۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت به ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. نیم سکه اما کاسه صبرش لبریز شد هرچند که خیلی نتوانست قیمت خود را در بازار افزایش دهد اما امروز با ۷ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه هم با کاهش قیمت به ۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان تکیه زد و اما سکه یک گرمی همچنان ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای چندمین روز متوالی معامله می شود و باید دید که آیا تأثیر امروز قیمت نیم سکه روی روند قمیتی آن اثرگذار خواهد بود یا خیر؟

قیمت سکه 6 آبان 99 قیمت طلای 18 عیار 6 آبان 99

مقایسه قیمتها با ۵ آبان ۹۹ 

سکه طرح قدیم: ۱۰۰ هزار تومان کاهش

سکه طرح جدید: ۱۵۰ هزار تومان افزایش

نیم سکه: ۵۰ هزار تومان افزایش

سکه یک گرمی: بدون تغییر

 

بیشتر بخوانید:

قیمت دلار و یورو ۶ آبان ۹۹ / صرافیها پیروز نوسانات امروز

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۵ آبان ۹۹ / سکه طرح جدید همه را شوکه کرد

قیمت دلار و یورو ۵ آبان ۹۹ / یورو در صرافیها بیشتر کاهش قیمت داشت تا بازار آزاد

قیمت دلار و یورو ۳ آبان ۹۹ / نشانه های قوی از کاهش شدید

قیمت سکه و طلا ۳ آبان ۹۹ / تب تند ربع سکه فروکش کرد

آخرین قیمت دلار و یورو جمعه ۲ آبان ۹۹

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار