قیمت دلار و یورو ۶ آبان ۹۹ / صرافیها پیروز نوسانات امروز

قیمت یورو 6 آبان 99 در شرایطی نسبت به قیمت روز قبل افزایش داشت که دو اتفاق مهم را در بازار دیروز تجربه کرد اول اینکه با شیب تندی به سمت اصلاح قیمت در حرکت بود و و دوم اینکه در صرافیها کمتر قیمت گذاری شد. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۶ آبان ۹۹ بازار معاملات ارز را باید بیشتر به بازار ترس تشبیه کرد. علیرغم اینکه طی روزهای گذشته نوسانات زیادی را در بازار تجربه کردیم اما امروز قیمت ارزهای پرطرفدار و پر خریدار با کاهش بسیار جزئی همراه بود. البته این موضوع را باید در نتیجه عملکد ضعیف بازار سرمایه دانست که علیرغم همه وعده هایی که داده شده امروز برای چندمین بار پیاپی شاهد صفهای پرفروش بسیار قدرتمند در آن بودیم و حتی لیدری نمادهای بزرگ نیز نتوانست بازار را نجات دهد. قیمت دلار ۶ آبان ۹۹ با ۲۸ هزار و ۳۵۰ تومان فروش رفت. این در حالیست که قیمت سایر ارزها هم امروز با کمی افزایش قیمت همراه بود و شاید دومین علت افزایش بسیار نامحسوس قیمت دلار را باید در این موضوع جستجو کرد. قیمت دلار ۶ آبان ۹۹ روز آرامی را پشت سر گذاشت که البته در ادامه این گزارش به نقش صرافیها در این موضوع می پردازیم. قیمت یورو ۶ آبان ۹۹ نیز امروز مانند دلار کمی افزایش داشت و به ۳۳ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

قیمت یورو ۶ آبان ۹۹ در شرایطی نسبت به قیمت روز قبل افزایش داشت که دو اتفاق مهم را در بازار دیروز تجربه کرد اول اینکه با شیب تندی به سمت اصلاح قیمت در حرکت بود و و دوم اینکه در صرافیها کمتر قیمت گذاری شد.

قیمت دلار 6 آبان 99 قیمت یورو 6 آبان 99

مقایسه قیمتها با روز قبل 

دلار با رسیدن به قیمت ۲۸ هزار و ۵۳۰ تومان ۸۸۰ تومان افزایش قیمت را ثبت کرد و یورو نیز که دیروز ۱.۱۰۰ تومان در بازار و ۱.۲۰۰ تومان در صرافیها کاهش قیمت داشت با ۹۵۰ تومان افزایش قیمت همراه بود.

بررسی رفتار امروز صرافیها 

نگاهی به قیمتهای پایانی دروز و قیمت خرید امروز صرافیها نشان می دهد که مبنای قیمت خرید امروز آنها قیمتهای پایانی ذیروز بود بنابراین همانطور که ملاحظه می شود قیمت های ثبت شده امروز بیش از همه صرافیها را خوشحال کرد زیرا تفاوت قیمت فروش آنها از دیروز تا امروز و قیمت خرید آنها محدوده ی خوبی را برای سودسازی آنها به وجود آورد.

 

بیشتر بخوانید:

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۵ آبان ۹۹ / سکه طرح جدید همه را شوکه کرد

قیمت دلار و یورو ۵ آبان ۹۹ / یورو در صرافیها بیشتر کاهش قیمت داشت تا بازار آزاد

قیمت دلار و یورو ۳ آبان ۹۹ / نشانه های قوی از کاهش شدید

قیمت سکه و طلا ۳ آبان ۹۹ / تب تند ربع سکه فروکش کرد

آخرین قیمت دلار و یورو جمعه ۲ آبان ۹۹

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱ آبان ۹۹ / ربع سکه رکورد افزایش قیمت را زد

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار