قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۵ آبان ۹۹ / سکه طرح جدید همه را شوکه کرد

ربع سکه در بازار امروز 5 میلیون و 200 هزار تومان قیمت گذاری شد و سکه یک گرمی نیز برای چندمین بار طی روزهای اخیر ثابت باقی ماند و 2 میلیون و 700 هزار تومان بود. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امرز ۵ آبان ۹۹ بازار طلا تکانه های شدیدی را نسبت به سوم آبان از خود نشان داد. جدا از اینکه امروز اونس طلای جهانی با کاهشی ۲ دلاری همراه بود و به ۱۹۰۰ دلار و ۵۲ سنت رسید قیمت طلای ۱۸ عیار ۵ آبان ۹۹ شیب تندی را برای اصلاح قیمت خود در پیش گرفت که البته خبر خوبی برای خریداران داشت اما در عین حال خبر می رسد که معاملات بازار طلا به کمترین حجم خود خود رسیده و همه بیشتر نظاره گر هستند. اما در عین حال بازار طلای آب شده شاهد برخی  از معاملات است. قیمت طلای ۱۸ عیار ۵ آبان ۹۹ به ۱ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۹۰۴ تومان رسید. قیمت سکه ۵ آبان ۹۹ نیز امروز در حالی با کاهش قیمتی بزرگ در سکه طرح جدید همراه بود که سکه یک گرمی و نیم سکه ثابت بودند.

امروز قیمت طلا با کاهش ۷۲ هزار و ۲۵ تومانی فروشندگان را خوشحال و خریداران را با تردید روبرو ساخت قیمت طلای ۱۸ عیار در سوم آبان ۱ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۹۲۹ تومان بود. سکه طرح قدیم نیز امروز ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت سکه ۵ آبان ۹۹ نیز اینطور رقم خورد؛ سکه طرح جدید نیز ۱۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بود. نیم سکه بدون تغییر روند با ثباتی را طی چند روز گذشته طی می کند و یا قیمت ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می شود. ربع سکه در بازار امروز ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شد و سکه یک گرمی نیز برای چندمین بار طی روزهای اخیر ثابت باقی ماند و ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود.

مقایسه قیمتها با ۳ آبان

سکه طرح قدیم: ۲۰۰ هزار تومان کاهش قیمت

سکه طرح جدید: ۸۵۰ هزار تومان کاهش قیمت

نیم سکه: بدون تغییر

ربع سکه: ۲۰۰ هزار تومان کاهش قیمت

سکه یک گرمی: بدون تغییر

قیمت سکه 5 آبان 99 قیمت طلای 18 عیار 5 آبان 99

بیشتر بخوانید:

قیمت دلار و یورو ۵ آبان ۹۹ / یورو در صرافیها بیشتر کاهش قیمت داشت تا بازار آزاد

قیمت دلار و یورو ۳ آبان ۹۹ / نشانه های قوی از کاهش شدید

قیمت سکه و طلا ۳ آبان ۹۹ / تب تند ربع سکه فروکش کرد

آخرین قیمت دلار و یورو جمعه ۲ آبان ۹۹

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱ آبان ۹۹ / ربع سکه رکورد افزایش قیمت را زد

آخرین قیمت سکه و طلا در ۳۰ مهر ۹۹

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار