قیمت دلار و یورو ۷ آبان ۹۹ / جای خالی قیمت خرید در صرافی ملی!!!

قیمت دلار 7 آبان 99 در حالی با 500 تومان کاهش همراه بود که دلالان میدان فردوسی خریدی خاصی انجام نمیدادن اما بشنوید از ماجرای قیمت امروز یورو. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۷ آبان ۹۹ حوالی میدان فردوسی و چهاراه استانبول اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد در اولین مسئله صرافیها تا ساعتها منتظر اعلام قیمت خرید بودند که در نهایت این اتفاق نیفتاد و تبعات این موضوع باعث شد تا بازار ارز امروز کاهشهای جدی تری را تجربه کند. قیمت دلار ۷ آبان ۹۹ به ۲۷ هزار و ۸۵۰ تومان رسید و قیمت یورو ۷ آبان ۹۹ نیز ۳۲ هزار و ۸۵۰ تومان بود. این قیمت گذاریها در شرایطی اتفاق افتاد همدلالان هم صرافهیا گوش بزنگ اعلام قیمتهای خرید از سوی صرافی ملی بودند. قیمت دلار ۷ آبان ۹۹ در حالی با ۵۰۰ تومان کاهش همراه بود که دلالان میدان فردوسی خریدی خاصی انجام نمیدادن اما بشنوید از ماجرای قیمت امروز یورو.

قیمت یورو ۷ آبان ۹۹ با کاهش ۷۰۰ تومانی همراه بود اما مهمترین مسئله ای که امروز به گفته فعالان بازار موجب کاهش قیمت در این ارز شد واریز ۶۰۰ میلیون یورو به حساب خزانه برای مقاله با ویروس کرونا بود که نشان داد ذخیره های ارزی که همیشه مورذ تأکید بود از قوام خوبی برخوردار است و اگر بنا به واریز ارز به بازار باشد باید ریزش های عجیب و غریبی را تجربه کنیم.

قیمت دلار 7 آبان 99 قیمت یورو 7 آبان 99

صرافی ملی قیمت خرید نگذاشت که نگذاشت 

امروز صرافی ملی قیمت خرید اعلام نکرد و این موضوع حاشیه های زیادی به همراه داشت از عدم خرید برخی صرافیها تا نوسان قیمتها در چند ساعت ابتدایی و یا حتی خرید و فروش ها با رقمهای عجیب و غریب. با اعلام نشدن قیمت خرید صرافی ملی احتمالا در گشایش بازار فردا هم باید حاشیه هایی را شاهد باشیم که در آن قیمت ها با تب و تاب خاصی همراه خواهد بود. اگرچه این روزها معاملات بازار ارز به حداقل ممکن رسیده اما هیجان آن از همیشه بیشتر است و باید در روز پایانی هفته چه اتفاقی برایش رقم خواهد خورد؟

 

بیشتر بخوانید:

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۶ آبان ۹۹ / طلا گران شد

قیمت دلار و یورو ۶ آبان ۹۹ / صرافیها پیروز نوسانات امروز

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۵ آبان ۹۹ / سکه طرح جدید همه را شوکه کرد

قیمت دلار و یورو ۵ آبان ۹۹ / یورو در صرافیها بیشتر کاهش قیمت داشت تا بازار آزاد

قیمت دلار و یورو ۳ آبان ۹۹ / نشانه های قوی از کاهش شدید

قیمت سکه و طلا ۳ آبان ۹۹ / تب تند ربع سکه فروکش کرد

 

مطالب مرتبط