قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۷ آبان ۹۹ / ربع سکه میدان دار بازار بود

قیمت سکه 7 آبان 99 این طور رقم خورد که: سکه طرح قدیم 13 میلیون و 200 هزار تومان معامله شد و سکه طرح جدید نیز با کاهشی چشمگیر به 13 میلیون و 700 هزار تومان رسید.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۷ آبان ۹۹ بازار فلزات گرانبها در کشورمان مواج گزارش شد. تب و تاب فروش ربع سکه امروز بالا بود و البته سکه یک گرمی نیز بعد از ربع بازار فروش عجیبی را پشت سر می گذارد. تحولاتی که باعث شد که بازار کم مشتری سکه بهار آزادی امروز کم رمق تر از سایر روزها باشد. قیمت طلای ۱۸ عیار ۷ آبان ۹۹ امروز همگام با کاهش اونس طلای جهانی ریزش کمی را تجربه کرد و به ۱ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۸۲۲ تومان رسید این درحالیست که اونس طلای جهانی با ۲.۵ دلار کاهش نسبت به روز قبل به ۱.۹۰۰ دلار و ۷۸ سنت رسید. قیمت طلای ۱۸ عیار البته دیروز ۷۰ هزار تومان افزایش که امروز با کاهش ۳۰ هزار و ۸۵۷ تومانی رورو شد. قیمت سکه ۷ آبان ۹۹ خیلی پر التهاب دنبال شد و باعث شد که در کم اقبالی سکه های طرح و قدیم سکه یک گرمی . ربع سکه بازار خوبی داشته باشند. قیمت طلای ۱۸ عیار ۷ آبان ۹۹ البته نیم نگاهی هم به قیمت معاملات سایر فلزات گرانبها در بازارهای بین المللی داشت.

قیمت سکه ۷ آبان ۹۹ این طور رقم خورد که: سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح جدید نیز با کاهشی چشمگیر به ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. نیم سکه با برگشت به قیمت روزهای قبل ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود. ربع سکه امروز ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شد و سکه گرمی نیز از بازار خوب امروز عقب نماند و به ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلای 18 عیار 7 آبان 99 قیمت سکه 7 آبان 99

مقایسه قیمتها با ۶ آبان ۹۹ 

اونس جهانی طلا : ۲.۵ دلار کاهش

طلای ۱۸ عیار : ۳۰.۸۵۷ تومان کاهش

سکه طرح قدیم : بدون تغییر

سکه طرح جدید : ۴۰۰ هزار تومان کاهش

نیم سکه : ۵۰ هزار تومان کاهش

ربع سکه : ۵۰ هزار تومان افزایش

سکه یک گرمی : ۵۰ هزار تومان افزاش

 

بیشتر بخوانید: 

قیمت دلار و یورو ۷ آبان ۹۹ / جای خالی قیمت خرید در صرافی ملی!!!

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۶ آبان ۹۹ / طلا گران شد

قیمت دلار و یورو ۶ آبان ۹۹ / صرافیها پیروز نوسانات امروز

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۵ آبان ۹۹ / سکه طرح جدید همه را شوکه کرد

قیمت دلار و یورو ۵ آبان ۹۹ / یورو در صرافیها بیشتر کاهش قیمت داشت تا بازار آزاد

قیمت دلار و یورو ۳ آبان ۹۹ / نشانه های قوی از کاهش شدید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار