قیمت دلار و یورو ۲۵ آبان ۹۹ / سیاستهای بانک مرکزی مانع کاهش قیمتهاست

قیمت دلار 25 آبان 99 و کش و قوسهایی که برای خرید و فروش این ارز در بازار مشاهده می شود کاملا نشان می دهد که میل به کاهش در بازار ارز وجود دارد اما اینکه طبق پیش بینی ها کاهش پیدا نکرده سؤالیست که یقیناً بانک مرکزی باید به آن پاسخ دهد. قیم...

به گزارش رصد روز ، قیمت دلار ۲۵ آبان ۹۹ و کش و قوسهایی که برای خرید و فروش این ارز در بازار مشاهده می شود کاملا نشان می دهد که میل به کاهش در بازار ارز وجود دارد اما اینکه طبق پیش بینی ها کاهش پیدا نکرده سؤالیست که یقیناً بانک مرکزی باید به آن پاسخ دهد. قیمت یورو ۲۵ آبان ۹۹ اگرچه در ابتدای روز کمی افزایش داشت اما در نهایت تبش فروکش کرد.

قیمت دلار ۲۵ آبان ۹۹ به ۲۶ هزار و ۵۸۰ تومان رسید و قیمت یورو ۲۵ آبان ۹۹ نیز ۳۱ هزار و ۴۵۰ تومان بود. قیمت خرید دلار و یورو در صرافی ملی امروز به ترتیب ۲۵ هزار و ۵۸۰ تومان و ۳۰ هزار و ۴۵۰ تومان بود.

پوند انگلیس امروز ۳۵ هزار و ۹۰۸ تومان رقم خورد و لیر ترکیه ۳ هزار و ۵۲۶ تومان بود. دینار کویت ۸۹ هزار و ۳۲۰ تومان قیمت داشت. 

 

مقایسه قیمتها با روز قبل 

 

دلار امروز ۳۷۰ تومان نسبت به روز قبل ارزانتر بود. یورو نیز ۴۲۰ تومان کمتر معامله شد. لیر ترکیه در بازار امروز لبدون تغییر بود و پوند انگلیس اما گرانی ۳۷۰ تومانی را پشت سر گذاشت. دینا کویت امروز ۱۵۰ تومان گرانتر خرید و فروش شد.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

 

قیمت دلار و یورو ۲۴ آبان ۹۹ / گرانی زیر پوستی دلار و یورو در دو روز گذشته

قیمت دلار و یورو ۲۳ آبان ۹۹ / روز تعطیل هفته قیمتها را کاهش داد

جدیترین قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۲ آبان ۹۹ / بازار سکه مبهم تر از همیشه

جدیدترین قیمت دلار و یورو ۲۲ آبان ۹۹ / دینار کویت به ۹۰ هزار تومان رسید!!!

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۱ آبان ۹۹ / سکه طرح قدیم روی شیب نزول جولان می دهد

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۰ آبان ۹۹ / واکنش ابهام برانگیز بازار داخلی به روند جهانی

جدیدترین قیمت دلار و یورو ۲۰ آبان ۹۹ / صرافی ملی در دسترس نیست / صرافیها نوسان گرفتند

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار