قیمت دلار و یورو ۳۰ مهر ۹۹ / یورو ۲۴۰۰ تومان ارزان شد

قیمت دلار نسبت به روز قبل 2180 تومان کاهش پیدا کرد و یورو نیز در ادامه روند ریزشی قیمتها در بازار معاملاتی 2400 تومان کاهش داشت. به نظر می رسد علیرغم نزدیک شدن به روز تعطیل و نیمه تعطیل هفته یعنی پنجشنبه و جمعه اما نوسانات حاکم بر بازار ا...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۳۰ مهر ۹۹ قیمتها در بازار ارز با کاهش نسبت به روز قبل همراه بود. البته دیروز در ساعات پایانی روز براساس داده های میدانی برخی از صرافی ها اقدام به نوسان گیری کردند و اتفاقات عجیبی را رقم زدند. به گفته خبرنگار رصد روز که دیروز برای تهیه گزارش به میدان فردوسی رفته بود برخی از صرافی ها دلار را به قیمت ۲۵ هزار تومان از خریداران تهیه و در ساعات پایانی به قیمت ۲۷ هزار تومان می فروختند. این مسئله امروز تأثیر خودش را در بازار ارز نشان داد. قیمت دلار ۳۰ مهر ۹۹ امروز به ۲۷.۵۰۰ تومان رسید. قیمت یورو ۳۰ مهر ۹۹ با ۳۲.۶۰۰ تومان قیمت گذاری شد.

قیمت دلار 30 مهر 99 قیمت یورو 30 مهر 99

مقایسه قیمت ها نسبت به روز قبل 

همانطور که مشخص است قیمت دلار نسبت به روز قبل ۲۱۸۰ تومان کاهش پیدا کرد و یورو نیز در ادامه روند ریزشی قیمتها در بازار معاملاتی ۲۴۰۰ تومان کاهش داشت. به نظر می رسد علیرغم نزدیک شدن به روز تعطیل و نیمه تعطیل هفته یعنی پنجشنبه و جمعه اما نوسانات حاکم بر بازار ادامه داشته باشد.

 

بیشتر خوانید:

قیمت دلار و یورو ۲۹ مهر ۹۹ / ادامه شیب کاهشی در بازار ارز

قیمت طلا و سکه بهار آزادی ۲۹ مهر ۹۹ / سکه طرح جدید رکودار کاهش قیمت شد

ارزش دارا یکم ۲۹ مهر ۹۹ / صعود ۵۳ هزار تومانی نسبت به روز قبل

قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ +جدول

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار