قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۸ آبان ۹۹ / کاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمتها تا پایان هفته

قیمت طلای 18 عیار 18 آبان 99 در شرایطی رو به افزایش گذاشت که برخی از فعالان بازار انتظار کاهش قیمتها را داشتند اما این اتفاق نیفتاد هرچند که این مسئله به زودی درباره این بازار به راحتی قابل پیش بینی است. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، قیمت طلای ۱۸ آبان ۹۹ عیار متناسب با افزایش قیمت جهانی اونس طلا رو به افزایش گذاشت و به ۱۱,۳۸۰,۹۰۰ ریال رسید. قیمت سکه ۱۸ آبان ۹۹ نیز با کاهش کم سابقه ای همراه بود و در شرایطی که انتظار تعدیل ریزشها با توجه به اتفاقات جهانی در بازار فلزات گرانبها می رفت اما قیمت سکه ۱۸ آبان ۹۹ به شدت کاهش پیدا کرد.

قیمت طلای ۱۸ عیار ۱۸ آبان ۹۹ در شرایطی رو به افزایش گذاشت که برخی از فعالان بازار انتظار کاهش قیمتها را داشتند اما این اتفاق نیفتاد هرچند که این مسئله به زودی درباره این بازار به راحتی قابل پیش بینی است.

قیمت سکه ۱۸ آبان ۹۹ تحت تأثیر جو روانی حاکی از انتخاب بایدن بود و به نظر می رسد جدا از این موضوع باید به روند تکنیکالی چنین کاهش توجه ویژه کرد. آنچه که در حال حاضر درباره این بازار قابل دریافت است برگشت به روزهای قبل حباب است و این مسئله در روند ایجاد نقدینگی در کشور سهم ویژه ای خواهد داشت.

امروز اونس طلای جهانی به ۱.۹۵۰ دلار و ۵۰ سنت رسید. طلای ۱۸ عیار ۱۱,۳۸۰,۹۰۰ ریال بود. سکه طرح قدیم ۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال بود. سکه طرح جدید ۱۱۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال قیمت گذاری گردید نیم سکه ۶۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال معامله شد. ربع سکه ۴۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال بود و سکه یک گرمی نیز ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ بود. 

این قیمتها احتمالا تا پایان هفته نیز با کاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدی همراه باشند و همزمان با فروکش کردن تب انتخاب بایدن گاهاً شاهد نوساناتی در این بازار هستیم.

 

قیمت سکه 18 آبان 99 قیمت طلای 18 آبان 99

 

بیشتر بخوانید:

قیمت دلار و یورو ۱۸ آبان ۹۹ / ریزشهای بی سابقه طی چندسال گذشته در بازار ارز

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۸/۱۶

قیمت سکه و طلا ۱۵ آبان ۹۹ / بایدن آبی بازار را قرمز کرد

قیمت دلار و یورو ۱۵ آبان ۹۹ / تأثیر بایدنی بر بازار ارز / دلار و یورو به شدت ارزان شدند

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۴ آبان ۹۹

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار