قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۱ آبان ۹۹ / سکه طرح قدیم روی شیب نزول جولان می دهد

قیمت سکه 21 آبان 99 با کاهش خوب سکه طرح قدیم همراه بود و قیمت طلای 18 عیار 21 آبان 99 همچنان پاسخ خاصی به کاهش های بازار جهانی نداده است.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بازار سکه و طلا امروز روند کاهشی داشت هرچند که این روند به شدت کند بود اما در مقایسه با بازار دیروز تغییرات روز جاری منطقی تر به نظر می رسد. روز قبل در شرایطی که بازار طلا و سکه هیچ وامنش خاصی به تغییرات بازار جهانی نشان نداده بود امروز با کاهش همراه شد هرچند که اگر بنا به برآوردهای تکنیکالی باشد این تغییرات نیز خیلی محسوس نیست. قیمت اونس جهانی طلا امروز هم با کاهش همراه بود و به ۱.۸۷۷ دلار و ۳۵ سنت رسید. قیمت طلای ۱۸ عیار ۲۱ آبان ۹۹ یک میلیون و ۲۲۸ هزار و ۱۲۱ تومان بود هرچند که باید گفت انتظار می رفت قیمت طلای ۱۸ عیار ۲۱ آبان ۹۹ با کاهش بیشتری همراه شود. قیمت سکه ۲۱ آبان ۹۹ نیز با کاهشهایی همراه بود که البته این روند پیش بینی می شد.

قیمت سکه ۲۱ آبان ۹۹ با این تغییرات همراه بود که سکه طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد ، سکه طرح جدید ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود ، نیم سکه در بازار امروز ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه به ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید و سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت گذاری گردید. 

امروز البته قیمت پلاتین و نقره نیز افزایش داشتند و شاید یکی از علتهایی که در بازار جهانی شاهد افت قیمت در حوزه طلا هستیم افزایش قیمتها در سایر فلزات گرانبهاست که جذل سرمایه بیشتری را خواهند داشت.

 

مقایسه قیمتها با ۲۰ آبان ۹۹ 

 

قیمت اونس جهانی طلا نسبت به روز قبل ۸ دلار و ۶۹ سنت کاهش پیدا کرد. طلای ۱۸ عیار نیز امروز ۶ هزار و ۹۲۶ تومان ارزانتر بود. سکه طرح قدیم ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت. سکه طرح جدید ۲۵۰ هزار تومان افت قیمت را تجربه کرد. نیم سکه تغییری نداشت. ربع سکه ۱۰۰ هزار تومان ارزانتر معامله شد و سکه یک گرمی نیز تغییر نکرد.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

 

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۰ آبان ۹۹ / واکنش ابهام برانگیز بازار داخلی به روند جهانی

جدیدترین قیمت دلار و یورو ۲۰ آبان ۹۹ / صرافی ملی در دسترس نیست / صرافیها نوسان گرفتند

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۹ آبان ۹۹ / سکه فروشندگان دیروز را نقره داغ کرد

جدیدترین قیمت دلار و یورو ۱۹ آبان ۹۹ / لیر ترکیه پرواز کرد

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۸ آبان ۹۹ / کاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمتها تا پایان هفته

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار