قیمت سکه و طلا ۳ آبان ۹۹ / تب تند ربع سکه فروکش کرد

قیمت طلای 18 عیار 3 آبان 99 در شرایطی به این قیمت رسید که تنها با 6 هزار تومان کاهش نسبت به آخرین روز هفته این قیمت را ثبت کرد. انس طلای جهانی نیز در بازار طلای 3 آبان 99 به 1.902 دلار رسید که کاهشی 15 دلاری نسبت به روز قبل داشته است.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۳ آبان ۹۹ روز کم نوسان بازار فلزات گرانبها بود. علیرغم فراز و فرودهای قیمتی طلا و سکه در چند روز گذشته اما امروز شاهذ بازار آرامی بودیم که یکی از علتهای آن عقب نشینی مترصدان بازار است. طی روزهای گذشته که قیمتها با نمودار کاهشی به سمت قیمتهای گذشته در حال حرکت بودند نمدار روزانه قیمتها کاملا گویا بود که باید شاهد ریزش قیمتها در بازار باشیم. قیمت طلای ۱۸ عیار ۳ آبان ۹۹ به ۱ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۹۲۹ تومان رسید. قیمت طلای ۱۸ عیار ۳ آبان ۹۹ در شرایطی به این قیمت رسید که تنها با ۶ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین روز هفته این قیمت را ثبت کرد. انس طلای جهانی نیز در بازار طلای ۳ آبان ۹۹ به ۱.۹۰۲ دلار رسید که کاهشی ۱۵ دلاری نسبت به روز قبل داشته است. اما قیمت سکه ۳ آبان ۹۹ یکی از آرام ترین روزهای خود را پشت سر گذاشت که نه خبری از صعودهای آنچنانی در آن دیده می شد و نه از کاهش های آنچنانی خبری بود.

روز آرام سکه 

قیمت سکه ۳ آبان ۹۹ در شرایطی بدون هیجان خاص دنبال شد که در برخی موارد هیچ تغییری را نسبت به روزهای قبل مشاهده نمی کنیم. به عنوان مثال سکه یک گرمی بدون تغییر باقی مانده و در سایر موارد نیز نه افزایش به خصوصی رصد شد نه کاهش چشمگیری مشاهده گردید.

سکه طرح قدیم امروز ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود که کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را نسبت به آخرین روز معاملاتی نشان می دهد.

سکه طرح جدید: ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تغییری نسبت به آخرین روز نداشته است.

نیم سکه: ۷ میلیون ۶۰۰ هزار تومان کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل

ربع سکه: ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان کاهش ۲۵۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل

سکه یک گرمی: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان که تغییری نداشت.

قیمت سکه 3 آبان 99 قیمت طلای 18 عیار 3 آبان 99

 

بیشتر بخوانید:

قیمت دلار و یورو ۳ آبان ۹۹ / نشانه های قوی از کاهش شدید

آخرین قیمت دلار و یورو جمعه ۲ آبان ۹۹

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱ آبان ۹۹ / ربع سکه رکورد افزایش قیمت را زد

آخرین قیمت سکه و طلا در ۳۰ مهر ۹۹

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط