مشهد به لیست پروازهای جام جهانی اضافه شد

شرکت هواپیمایی قطر در جدیدترین برنامه پروازی خود، مشهد را به لیست پروازهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اضافه کرد. به گزارش رصد روز،مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از اضافه شدن مشهد به لیست پروازهای جام جهانی قطر خبر داد. ح...

شرکت هواپیمایی قطر در جدیدترین برنامه پروازی خود، مشهد را به لیست پروازهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اضافه کرد.

به گزارش رصد روز،مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از اضافه شدن مشهد به لیست پروازهای جام جهانی قطر خبر داد.

حسن جعفری با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت هواپیمایی قطر در جدیدترین برنامه پروازی خود، مشهد را به لیست پروازهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اضافه کرد.

وی افزود: پیش از این هفته‌ای ۳ پرواز از فرودگاه مشهد به سمت قطر اعزام می‌شد، اما از ۲۶ آبان به مدت یک ماه روزانه یک پرواز به سمت قطر خواهیم داشت.

این در صورتی است که رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، ۳ آبان‌ماه از قطعی شدن پروازهای فوق‌العاده برای جام‌جهانی از شهرهای تهران، کیش، شیراز، اصفهان، مشهد و لار خبر داده بود، اما محمد محمدی‌بخش۱۰ آبان اعلام کرد که پروازهای فوق‌العاده در ایام جام‌جهانی تنها از شهرهای تهران، شیراز، لار و لامرد صورت خواهد گرفت و شهرهای مشهد، اصفهان و کیش از برنامه پروازی شرکت قطری حذف شده‌اند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار