ملات منجی برای گروه بهمن / چاه ویل تعریف شغل

بررسی ها نشان می دهد که حمیدرضا منجی نائب رئیس هیئت مدیره گروه بهمن که به نمایندگی از سرمایه گذاری اندیشه فردا در این شرکت حضور دارد به طور همزمان در هیئت مدیره شرکتهای صنایع سیمان غرب، بهمن دیزل و قوای محرکه تیوان دیده می شود. به گزارش ا...

بررسی ها نشان می دهد که حمیدرضا منجی نائب رئیس هیئت مدیره گروه بهمن که به نمایندگی از سرمایه گذاری اندیشه فردا در این شرکت حضور دارد به طور همزمان در هیئت مدیره شرکتهای صنایع سیمان غرب، بهمن دیزل و قوای محرکه تیوان دیده می شود.

به گزارش اختصاصی رصد روز، موضوع تعریف شغل سوژه مطالبه گرایانه اکثریت قریب به اتفاق رسانه هاست. موضوعی که پرداختن هرچه بیشتر به آن می تواند از تضییع بیشتر حقوق جوانان تحصیل کرده جلوگیری کند و در لایه های مختلف سازمانی رانت ناشی از رابطه سالاری را مرتفع سازد. در عین حال هنوز در برخی سازمانها و نهادهای خصوصی مدیرانی با چند رتبه شغلی و جایگاه مدیریتی مشاهده می شوند و این سؤال را به ذهن متبادر می کنند که آیا مدیرانی اینچنینی که دغدغه شغل و اشتغال جوانان را دارند و در نشست های مختلف خبری و مصاحبه ها سنگ این مسئله را به سینه می زنند متوجه نیستند که چند شغله بودن و اختیار چند صندلی خود تعریف یک چالش حل ناپذیر در این رابطه است؟

بررسی ها نشان می دهد که حمیدرضا منجی نائب رئیس هیئت مدیره گروه بهمن که به نمایندگی از سرمایه گذاری اندیشه فردا در این شرکت حضور دارد به طور همزمان در هیئت مدیره شرکتهای صنایع سیمان غرب، بهمن دیزل و قوای محرکه تیوان دیده می شود.

در این میان زمینه فعالیت شرکت صنایع سیمان غرب متفاوت از سایر شرکتهاییست که منجی در آنها به عنوان عضو هیئت مدیره حضور دارد و باید دید آیا منجی به عنوان یکی از ارکان تصمیم گیری در این شرکت مجال خارج شدن از فضای شغلی مورد علاقه اش را دارد و آیا زمینه مطالعه مستمر جهت اخذ تدابیر لازم در بزنگاهها برایش فراهم است؟

منجی ۵۵ ساله آیا در سن و سالی که در اکثر کشورها موعد بازنشستگی است این توانایی را در خود می بیند که در دو زمینه متفاوت که خاصیت ها و اثرات متمایزی دارند نقش آفرین باشد؟ به این سؤالات هزاران سؤال مشابه دیگر می توان اضافه کرد مشروط به اینکه کسی قصد پاسخگویی به آنها را داشته باشد.

در هر صورت آنچه که از این اوضاع و احوال قابل دریافت است موضع قانون و باگهاییست که  در تعریف شغل ارائه کرده وگرنه با یک دست نمی توان این همه هندوانه برداشت.

دو پاداش همزمان بجز سایر موارد

 

سایر بررسی ها همچنین روشن می کند که گروه بهمن و بهمن دیزل در پایان سال مالی قبل به اعضای هیئت مدیره خود به ترتیب ۵۵۰ و ۴۸۰ میلیون پاداش دادند که سهم هریک از اعضای هیئت مدیره به خوبی مشخص است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط