رونمایی از پیکاپ کاپرا۲ فیس لیفت توسط گروه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد

گروه خودروسازی بهمن، پیکاپ کاپرا۲  فیس لیفت را در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد ۱۴۰۱ رونمایی کرد. به گزارش اختصاصی رصد روز، در مدل نیوفیس این خودرو، تنها تغییرات ظاهری به چشم می خورد. در واقع، کابین و مشخصات فنی نسخه کاپرا ۲ در همین نسخه...

گروه خودروسازی بهمن، پیکاپ کاپرا۲  فیس لیفت را در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد ۱۴۰۱ رونمایی کرد.

به گزارش اختصاصی رصد روز، در مدل نیوفیس این خودرو، تنها تغییرات ظاهری به چشم می خورد. در واقع، کابین و مشخصات فنی نسخه کاپرا ۲ در همین نسخه تکرار شده است.  در نسخه نیوفیس طراحی جلوی خودرو به طور کلی تغییر کرده و اندکی مدرن تر به نظر می رسد. نسخه فیس لیفت با جلوپنجره و سپر جدید توانسته چهره لوکس تری به خودرو ببخشد.

رونمایی از پیکاپ کاپرا2 فیس لیفت 2

علی رغم تغییرات ظاهری، مشخصات فنی در نسخه نیوفیس تکرار شده است. گیربکس کاپرا ۲ از نوع ۵ سرعته دستی بوده و نسخه فیس لیفت هم از همین گیربکس بهره مند شده است. این خودرو همچنان از نوع ۲ دیفرانسیل ۴WD بوده و به ABS و EBD  مجهز شده است. کابین نیز از همان داشبورد و طراحی کاپرا ۲ بهره مند شده و صرفاً با دو رنگ آبی و مشکی تغییر کرده است. کاپرا ۲ نیوفیس از همان قوای فنی کاپرا ۲ بهره می برد؛ یک موتور ۲.۴ لیتری با کد ۴G64 نیروی ۱۲۵ اسب بخار را با قدرت در ۵۰۰۰ دور در دقیقه و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور در ۲۵۰۰-۳۰۰۰ دور در دقیقه تولید می کند. با این حال، ظاهر پیکاپ کاپرا ۲ فیس لیفت ، تغییرات ظاهری قابل توجه است و ظاهر مدرن تری به خودرو بخشیده است.

رونمایی از پیکاپ کاپرا2 فیس لیفت 3

در قسمت جلوی پیکاپ کاپرا۲ فیس لیفت، جلو پنجره از دیزاین جدیدی برخوردار شده و تریمی کرومی برای آن ایجاد شده است. همچنین در لبه کاپوت نیز، یک نوار کرومی ضخیم ایجاد شده است.

پیکاپ کاپرا فیس لیفت نیز امکاناتی نظیر کاپرا ۲ است و شامل ایربگ، نمایشگر درونی، بلوتوث، دوربین عقب، فرمان چندکاره، دستگیره‌های برقی و … است.

بر اساس اعلام گروه بهمن، برنامه فروش کاپرا ۲ متوقف شده و بهمن موتور قصد دارد که فقط کاپرا ۲ نیوفیس را به فروش برساند. هنوز قیمت رسمی برای خودرو کاپرا ۲ فیس لیفت مشخص نشده ولی به نظر می رسد که در حدود ۷۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

5 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

mohamad124

پاسخ دادن

۱۴ شهریور ۱۴۰۱


بهمن موتور چرا دست از سر این کاپرا قدیمی برنمیداره.الان شرکت زد ایکس اتو پیکاپ های جدید تری ساخته مثل گرند تایگر و ترالورد جی هفت و ویشی جی نه تولید کرده و به اکثر کشور ها صادر شده و فروش رفته

ایرانی

پاسخ دادن

۱۴ شهریور ۱۴۰۱


نفت را ارزان به چین بفروشید و در عوض خودروهای بی‌کیفیت چینی را وارد و به قیمت گزاف به مردم بفروشید!!

ارش

پاسخ دادن

۱۴ شهریور ۱۴۰۱


به یک شهروند مشهدی میگفتید برود از نزدیک چند عکس بگیرد خبر رونمایی معمولا دو صفحه عکس و مشخصات و نقد خودرو است نه یک عکس ۳ در ۴ برگرفته از اولین جستجوی گوگل

azin

پاسخ دادن

۱۴ شهریور ۱۴۰۱


هرروز زشت تر از دیروز

mojtaba

پاسخ دادن

۱۴ شهریور ۱۴۰۱


کاپرا2 خدایی نسبت به خودروهای گرانقیمت تک دیفرانسیل با مورتور 1.5 بزک کرده خیلی باارزش تر است.حداقل دودیفرانسل هست و موتورش 2.4 توی گل وبرف وسرا بالایی کم نمیاره. زشت نیست 1-2 میلیارد بدی خودرویی که سرابالایی بذارتت!

آخرین اخبار