نقاط ضعف ام وی ام x55 پرو / خریداران بخوانند

[button color=”gray” size=”medium” link=”http://” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]چندوقتی است که مدیران خودرو با x55 پرو در حال مانور تبلیغاتی است تا این خودر...

[button color=”gray” size=”medium” link=”http://” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]چندوقتی است که مدیران خودرو با x55 پرو در حال مانور تبلیغاتی است تا این خودروی چینی گران قیمت را در بازار به فروش برساند هرچند که فعلا از شرایط فروش این خودرو اطلاعی در سایت مدیران خودرو در دسترس نیست اما نقاط ضعف ام وی ام x55 پرو  به همراه قیمتی که احتمالا بسیاری را سورپرایز می کند نشان می دهد که علیرغم برخی تغییرات نمی توان تفاوت محسوسی بین این محصول و رقبای آن در بازار داخلی گذاشت.[/button]

به گزارش اختصاصی رصد روز ، چندوقتی است که مدیران خودرو با x55 پرو در حال مانور تبلیغاتی است تا این خودروی چینی گران قیمت را در بازار به فروش برساند هرچند که فعلا از شرایط فروش این خودرو اطلاعی در سایت مدیران خودرو در دسترس نیست اما بررسی ها نشان می دهد که ام وی ام x55 پرو دارای نقاط ضعفی است که نشان می دهد که علیرغم برخی تغییرات نمی توان تفائوت محسوسی بین این محصول و رقبای آن در بازار داخلی گذاشت.

از سال قبل کاملاً واضح بود که به زودی تمام محصولات چری در بازار داخلی ایران دیده می شوند این شرکت اولین بار ام‌ وی ‌ام ۳۱۵ پلاس را روانه بازار کرد و پس از آن دیگر اعضای این خانواده مانند X22 پرو ، فونیکس تیگو۷ پرو، فونیکس تیگو۸ پرو و آریزو۵ جدید از دیگر محصولات این خانواده بودند که تولیدشان در کشور شروع شد.

نقاط ضعف ام وی ام x55 پرو

 

حالا چند وقتی است که ام وی ام x55 پرو در صفحات اجتماعی شرکت مدیران خودرو دیده می شود. نسخه بروز رسانی شده ای که نسبت به مدل x55 معمولی به جز تغییرات قیمتی و تغییرات گیربکسی آپشن خاص دیگری را اضافه نکرده و به نظر می رسد که اگر کسی دنبال خرید است همان x55 معمولی با توجه به قیمت می تواند انتخاب بهتری باشد ضمن اینکه این شرکت اضافه شدن قطعات تزئینی قرمز رنگ را جزو نکات بارز طراحی حساب کرده که در هیچ کجای دنیا از این موضوع به عنوان نکات بارز طراحی یاد نمی شود.

از بعد ایمنی هرچند که در سایت مدیران خودرو توضیحی در این مورد داده نشده اما با توجه به اینکه در نسخه x55 معمولی شاهد استفاده از چهار ایربگ بودیم احتمالاً در این مدل هم چنین مسئله ای را شاهد باشیم در حالیکه این خودرو که در اروپا و روسیه تحت عنوان چری تیگو ۵x و تیگو ۴ به فروش می‌رسند، دارای کیسه هوای ۶ یا ۷ عددی هستند.

اضافه کردن برخی جزئیات به ظاهر این خودرو که نیاز به طراحی خاصی ندارد عملاً روی فاکتور فروش خودرو محاسبه شده اما همچنان باید به این موضوع اشاره کرد با اینکه ویژگی‌هایی در X55 پرو ارتقا یافته اما متاسفانه سیستم تهویه این خودرو، تغییری نکرده و همچنان از نوع «دیجیتال» است. بنابراین آپشن «تنظیم دوگانه هوا» نیز در این خودرو وجود ندارد.

جدا از نقاط ضعف ام وی ام x55 پرو  باید اذعان کرد با شرایط موجود به نظر می آید که کار برای رقابت با سایر رقبا برای چنین محصولی بسیار سخت باشد. خودروهایی هستند که می‌توانند بازار X55 جدید را آشفته کنند. محصولاتی مانند: اسکیلاس T60 از شهر خودرو، دوقلوهای SWM از سیف خودرو، دیگنیتی از بهمن موتور، جک S5 نیوفیس از کرمان موتور و هایما S5 پلاس و حتی هایما S7 پلاس از ایران خودرو.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

علی

پاسخ دادن

۱۸ بهمن ۱۴۰۱


در مدل IE این خودرو که از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ به بعد به بازار اومده، شارژر وایرلس و دو ایربگ اضافه تر هم به مدل IE و هم اسپرتش اضافه شده، مجموعا ۶ ایربگ شده کلا به نام IE هستند. در ضمن کلا بدنه و پلتفرم و شاسی این خودرو «تویوتا رایز» هست بدون کم و کاست، حتی نمای عقب و جانبی یکی هستند فقط نمای جلو کمی تفاوت دارن و البته نمای داخلی x55pro بسیار به روزتر و زیباتر هست، توان موتور و گشتاور بیشتری هم داره، نمای داخلی کاملا با تیگو ۷ پرو یکی هست و فوق العاده با کیفیت، موتور و گیربکس این ماشین هم ۹ سرعته جدید شده، با تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ نیو فیس ، یکی هستند. (۱۵۶ اسب بخار، ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور)

رضا

پاسخ دادن

۳۱ فروردین ۱۴۰۲


من دوستم خریده پشیمونه شهرستان بنزین یورو 4 نداره همش ناک میزنه و اینکه تعلیقش مولتی لینک نیست هندلیگش خوب نیست و کوبش تو دست انداز داره

آخرین اخبار