واکنش غیر حرفه ای ساپکو به گزارش پایگاه خبری رصد روز / روی چه چیزی سرپوش می گذارید؟

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]پس از انتشار مطلبی با عنوان مدیریت ایران خودرو ضعیف تر از همیشه روابط عمومی ساپکو در تماس با این پایگاه خبری حرفهایی زد که جای تعجب دا...

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]پس از انتشار مطلبی با عنوان مدیریت ایران خودرو ضعیف تر از همیشه روابط عمومی ساپکو در تماس با این پایگاه خبری حرفهایی زد که جای تعجب دارد. [/box]

 

 

 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بررسی کیفیت حضور مدیرعامل ساپکو در هیئت مدیره ایران خودرو طی سنوات گذشته و پرسش از نتایج این حضور باعث شد تا روابط عمومی این مجموعه در تماس با این پایگاه خبری ضمن تقاضا برای حذف خبر از یک گروه خبری در واتساپ به بیان توضیحاتی در این زمینه بپردازد.

روابط عمومی این مجموعه گفت: در این شرایط باید خدا را شکر کنیم که صنعت خودرو وجود دارد!!! و البته باید در چنین گزارشی جانب انصاف رعایت شود او در عین حال نتوانست به این سؤال پاسخ دهد که آیا حضور مدیرعامل ساپکو طی سنوات اخیر توانسته موجب ایجاد سیاستی در جهت کاهش زیان انباشته این گروه خودروسازی شود؟

باید به آقای عادل پیرمحمدی و سایر مدیران ساپکو گفت که روابط عمومی خود را نسبت به برقراری تماس با رسانه ها توجیه کنند تا در توضیحات خود چهارچوب حرفه ای را رعایت نمایند. البته ناگفته پیداست که چنین رفتاری را باید میوه حاصل از نهال سیاست های تبیینی از سوی ایران خودرو در شرکتهای زیرمجموعه دانست.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار