واکنش منوچهر هادی به ماجرای شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی

منوچهر هادی کارگردان معروف سینما و تلویزیون ضمن انتشار تصویر زیر به موضوع شکایت آموزش و پرورش از سریال «افعی تهران» واکنش نشان داد.

به گزارش رصد روز، منوچهر هادی کارگردان معروف سینما و تلویزیون ضمن انتشار تصویر زیر به موضوع شکایت آموزش و پرورش از سریال «افعی تهران» واکنش نشان داد.

 

او به این شکل نوشت: « آهای معلم بد، چقدر جریمه باید؟ با احترام به مقام معلم و با احترام به همه کسانی که معترض به این صحنه در سریال افعی تهران هستند. آیا کسی هست که از مقام کارگردان دفاع کند؟ این چه کارگردانیست که با معلم این برخورد را میکند؟ مگر ما کارگردان بی ادب و نامحترم داریم؟

بله معلومه که داریم، معلومه که معلم بد هم داریم، اصلن پدر و مادر بد هم داریم فرزند بد هم داریم که گاهن عزیزشان را به قتل رسانده و بدن نازنینشان را هم قطعه قطعه کرده اند. در این صورت آیا همه پدر مادرها و فرزندان، قاتل محسوب میشوند و به مقام و مرتبه ایشان بی حرمتی میشود؟ اساسن خود این کارگردان در این سریال با بازی درخشان پیمان معادی نقش مثبتی را ایفا میکند؟

چه بر سر ما آمده که اینچنین حمله ور و بی تحمل شده ایم؟ بسیار نکات آموزنده در این کار هست چرا آنها را نمیبینیم؟ معلم عزیز است، عزیز جان هم هست، کارگردان هم عزیز دل. این معلم و این کارگردان هر دو کارشان در این فیلم اشتباه است و با توجه به موقعیتشان در فیلم بایست اینطور باشند.

ادامه این سریال درخشان و کم نظیر را ببینید و لذت ببرید. نسل ما دهه چهل و پنجاهی ها کم، آهای معلم بد چقدر جریمه باید، ندیدیم. و همچنین بسیارتر، معلمین دلسوز و کارآمد؛ همه آنها هم اگر هستند تنشان سالم و اگر نه روحشان شاد. تشکر ویژه از ساترا و تیم سازنده برای خلق این اثر ماندگار. در آخر هر کس دلسوز جامعه مدرسین و فرهنگیان هست تلاش کند تا فکری به حال  حقوق و معیشت ایشان شود.

منوچهر هادی.»

 

 

منوچهر هادی (زادهٔ ۲۸ مرداد ۱۳۵۱) کارگردان، فیلم‌ساز، نویسنده، تهیه‌کننده و بازیگر ایرانی است. از کارهای شاخص وی می‌توان مجموعه‌های تلویزیونی عاشقانه و دلدادگان، خداحافظ بچه و خوب بد زشت را نام برد. وی همچنین با ساخت فیلم‌های رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل، و من سالوادور نیستم که در گیشه موفق بودند یکی از کارگردان‌های پول‌ساز و موفق به‌شمار می‌رود.

زندگی
وی درسال ۱۳۶۳ در جنگ عراق و ایران پدرش را از دست داد و پس از دریافت دیپلم در رشتهٔ الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت و تجربه‌هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و مسئول تدارکات را از سر گذراند.

در سال ۱۳۸۵، نخستین فیلمش، «تلاطم» را ساخت و در همین سال موفق شد ۴ تله‌فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچهٔ محجوب» را بسازد که افزون‌بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز عهده‌دار بوده‌است.

از جمله پیشینهٔ هنری وی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه»، «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»، «زندگی جای دیگری است»، «کارگر ساده نیازمندیم»، «رحمان ۱۴۰۰»، «آینه بغل»، «من سالوادور نیستم» و همچنین مجموعه‌های تلویزیونی نظیر «خوب، بد، زشت»، «خداحافظ بچه»، وهمچین از مجموعه رسانه‌های خانگی‌های نظیر «عاشقانه»، «گیسو» و «دل» اشاره کرد.

زندگی شخصی
منوچهر هادی در ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ با یکتا ناصر ازدواج کرد و در ۲۲ آذر ماه سال ۱۳۹۵ صاحب یک دختر به نام سوفیا شد. در سال ۱۴۰۲ ناصر در گفتگویی مطرح کرد که سال گذشته از هادی جدا شده‌است.

ناصر در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مدعی شد که دخترش توسط هادی ربوده شده‌است. مطابق توافق صورت گرفته، ناصر دخترش را به هادی تحویل داده و قرار بوده روز چهارشنبه دختر را به او تحویل دهد که این موضوع رخ نمی‌دهد. ناصر شکایت خود را در کلانتری ثبت کرد و پرونده در حال پیگیری است.

منوچهر هادی و همسر یکتا ناصر برای اولین بار در تله فیلم روستای مرزی در کنار هم حضور داشتند و آقای کارگردان برای اولین بار در این فیلم نظرش به یکتا ناصر جلب شد و بعد از آن فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه را ساختم و نقش مکمل فیلم را به او پیشنهاد دادم و قبول کرد و سیمرغ جشنواره فجر را از آن خود کرد و این شروعی برای روابط بیشتر این زوج شد و این ماجرا به ازدواج آنها ختم شد.

 

منوچهر هادی و یکتا ناصر یکسال بعد از ازدواجشان در ۲۲ آذرماه سال ۹۵ صاحب فرزند شدند. این زوج هنرمند نام دخترشان را سوفیا گذاشتند و منوچهر هادی پدر شادی برای دخترشان است و ویدئوهایی که با دخترش به اشتراک میگذارد گویای این امر است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط