وضعیت نامناسب شرکتهای زیرمجموعه پتروشیمی جم

توسعه پلمیر کنگان ، آمیزه های پویا پلیمری جم ، توسعه پلیمر پاد جم از شرکتهای زیر مجموعه و وابسته به پتروشیمی جم می باشند که وضعیت مناسبی را در صورتهای مالی خود نمی بینند.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت پتروشیمی جم اگرچه شرایط خوبی را در صورتهای مالی و آمار ماهیانه خود نشان می دهد اما بررسی شرکتهای زیرمجموعه این پتروشیمی حکایتی متقفاوت را روایت می کند. مطابق با آنچه از وضعیت شرکت های زیرمجموعه پتروشیمی جم دریافت می شود دو شرکت آمیزه های پلیمری جم و توسعه پلیمر کنگان وضعیت نامناسبی دارند.

زیان انباشته توسعه پلمیر کنگان به چندبرابر سرمایه این شرکت رسیده که مشمول ماده ۱۴۱ قانون اصلاحیه تجارت خواهد بود. این شرکت در پایان ۱۲ ماهه ۹۹ زیان انباشته ۷ میلیارد و ۹۰۱ میلیارد ریالی را خلق کرده که با این حساب مجموع زیان انباشته این شرکت به ۷.۹ برابر سرمایه این شرکت رسید.

شرکت آمیزه های پویا پلیمری جم نیز در حال حاضر ۸۲۹ میلیون ریال رسیده که البته در مقایسه با سال قبل اگرچه پیشرفتهایی را نشان می دهد اما فعلا روی کاغذ دارای زیان انباشته این شرکت دیده می شود.

توسعه پلیمر پاد جم نیز در حال حاضر بیش از ۲۴۵ میلیارد ریال زیان انباشته را برای خود می بیند که با این حساب وضعیت شرکتهای زیرمجموعه پتروشیمی جم را رو به وخامت نشان می دهد.

شرکتهای جم صنعت کاران ، پلی پروپیلن جم ، پتروشمیران ، توسعه پارک صنعتی گوهر افق از دیگر شرکت های زیر مجموعه این شرکت می باشند.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار