پاداش فوق نجومی اعضای هیئت مدیره یک هلدینگ با ۲۷ کارمند + سند

به گزارش اختصاصی رصد روز ، اگرچه مسئله پرداخت حقوق های نجومی و لاکچری به ظاهر تمام شده اما ماهیت چنین پرداختهایی  به شکلهای مختلف و با عناوین متفاوت ادامه دارد که پاداش اعضای هیئت مدیره یکی از این روشهاست. این موضوع فقط خاص شرکتهای اسم و ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، اگرچه مسئله پرداخت حقوق های نجومی و لاکچری به ظاهر تمام شده اما ماهیت چنین پرداختهایی  به شکلهای مختلف و با عناوین متفاوت ادامه دارد که پاداش اعضای هیئت مدیره یکی از این روشهاست. این موضوع فقط خاص شرکتهای اسم و رسم دار و خیلی بزرگ نیست و گاهاً مشاهده می شود که در برخی از شرکتهای متوسط نیز چنین ماجرایی را شاهد هستیم. بررسی ها نشان می دهد هلدینگ سرآمد که ۶۴ درصد سهام آن متعلق به بیمه سامان و از شرکتهای زیر مجموعه این شرکت بیمه ای است اعضای هیئت مدیره خود را در پایان سال با پاداش نجومی خوشحال کرده است.

اعضای هیئت مدیره این هلدینگ در پایان سال قبل حسین واعظ قمصری ، احمدرضا ضرابیه ، علی ضیایی اردکانی ، هادی رئیس زاده و فرهاد برخی بودند که علی صلاحی نژاد مدیریت آن را برعهده داشت. لازم به ذکر است احمدرضا ضرابیه و حسین واعظ قمصری به ترتیب مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بیمه سامان هستند.

طبق مستندات در پایان دوره یکساله منتهی به دی ماه ۱۴۰۰ به اعضای هیئت مدیره هلدینگ سرآمد که ۲۷ کارمند دارد ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پاداش پرداخت شد که با با یک حساب سرانگشتی مشخص می شود که اعضای هیئت مدیره این هلدینگ تنها با دریافت همین مبلغ در ۱۲ ماهه سال به طور میانگین بیش از ۴۶ میلیون تومان دریافتی داشتند که در مقایسه با میانگین پرداختی به سایر پرسنل که حدود ۱۰ میلیون تومان است تفاوت ۳۶۰ درصدی دارد ضمن اینکه اگر سایر مزایا را به این رقم اضافه کنیم احتمالاً شکاف بزرگتری ایجاد می شود.

تعداد کارمندان هلدینگ سرآمد

پاداش اعضای هیئت مدیره هلدینگ سرآمد

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار