پیش بینی بورس فردا ۱۹ مهر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۹ مهر ۱۴۰۰ حکایت از رشد بازار در نیمه دوم دارد. حمایتی که امروز در نیمه دوم از بازار شد نشان می دهد که بازار سرمایه فردا را نیز در ابتدا با اردرهای فروش شروع خواهد کرد اما در ادامه شاهد جمع شدن صفهای...

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۹ مهر ۱۴۰۰ حکایت از رشد بازار در نیمه دوم دارد. حمایتی که امروز در نیمه دوم از بازار شد نشان می دهد که بازار سرمایه فردا را نیز در ابتدا با اردرهای فروش شروع خواهد کرد اما در ادامه شاهد جمع شدن صفهای فروش و اردرهای خرید خواهیم بود. پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ همچنین چند عامل را در اتفاقات اخیر بازار سرمایه مورد بررسی قرار داده است.

پیش بینی بورس فردا ۱۹ مهر ۱۴۰۰

 

گروه فلزات که نمادهای مربوط به آن همیشه جزو نمادهای اثرگذار در بازار سرمایه است امروز روز خوبی را پشت نگذاشت اما رفتار حقوقی های آن نشان می دهد که در این گروه طی ادامه معاملات در هفته جاری می توان شاهد اتفاقات خوبی بود.

فرآورده های نفتی که در شرایط فعلی بازار و قیمتهای جهانی در بازار امروز نیز تعیین کننده بود فردا تنیز پتانسیل خوبی برای رشد دارد. اما در عین حال ماهیت بازار تحت تأثیر هیجانات و اخبار ضد و نقیض در خصوص برجام است. اما روند تکنیکالی بازار سرمایه سیگنال متفاوتی را ارسال می کند.

جدا از بررسی های بنیادی و رفتار سهامداران حقیقی و حقوقی در بازار می توان امیدوار بود که الگوهای شکل گرفته در بازار توانایی حرکت به سمت مقاومتهای جدید را داشته باشد.

کف صعودی بازار نشان میدهد که ماهیت کانال شکل گرفته صعودی است اما رنج نوسانی آن به دلیل نگرانی های بالقوه زمان زیادی را متوجه خود می بیند. در عین حال فردا اگر بازار در نیمه دوم حمایت خوبی را متوجه خود نبیند تا واحدهای پایین تر قابل ریزش است و نمیتوان خیلی به آن دلخوش بود. اما در صورتی که فردا در بازار شاهد حمایتهای لازم باشیم می توانیم مقاومتهای ۱ میلیون و ۶۰۰ تا ۱ میلیون و ۷۰۰ را داشت.

در بازار امروز هرچند حقیقی ها اردرهای فروش زیادی داشتند اما در برخی نمادها که سهم شناور کمی داشتند رفتار حقوقی ها چندان جالب نبود.

در ادامه پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ می خوانیم ، یکی از مسائلی که در بازار وجود دارد و سؤال همه سهامداران را تشکیل می دهد این است که چرا در مواقع حمایت از بازار شاخص بیش از یکی دو روز رشد نمی کند یا خیلی کم رشد می کند؟

در این مورد باید گفت که بازار سهام تابع رفتار هیجانی مطلق قرار دارد و متأسفانه در انتقال برخی خبرها و تفسیرها بزرگنمایی می شود که تبعات آن در رفتار معاملاتی افراد خود را نشان میدهد بنابراین با توجه به پتانسیل موجود برای رشد توصیه می شود سهامداران از رفتار هیجانی پرهیز کنند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط