پیش بینی بورس فردا ۵ اسفند ۹۹

پیش بینی بورس فردا 5 اسفند 99 با توجه به ریزشها اخیر بازار حکایت از روند کاهشی و یا خنثی می دهد. تصمیمات سیاسی طی چند روز گذشته و خصوصا خروج از پروتکل الحاقی پیش بینی بورس فردا 5 اسفند 99 را با بیشترین حساسیت روبرو می کند.

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۵ اسفند ۹۹ با توجه به ریزشها اخیر بازار حکایت از روند کاهشی و یا خنثی می دهد. تصمیمات سیاسی طی چند روز گذشته و خصوصا خروج از پروتکل الحاقی پیش بینی بورس فردا ۵ اسفند ۹۹ را با بیشترین حساسیت روبرو می کند.

بازار سهام در شرایط خاصی قرار دارد، افزایش قیمت‌های جهانی با احتمال کاهش قیمت دلار در بازار داخل همراه شده و روابط دیپلماتیک نیز در هاله‌ای از ابهام است. اما احتمال می‌رود معاملات فردا با حمایت بیشتری همراه باشد.

 

پیش بینی بورس فردا ۵ اسفند ۹۹

 

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با زمان بازگشت تعادل به بازار سهام گفت: صف‌های فروش سنگین امروز نتیجه جلسات دیروز و امروز مجلس در رابطه با تحقیق و تفحص از بورس و احتمال لغو پروتکل‌های الحاقی است. به نوعی این صف‌های فروش واکنش مقطعی بازار سهام به همین جلسات است و به نظرم در جریان معاملات فردا و پس‌فردا تکلیف پروتکل‌های الحاقی مشخص می‌شود و بعد از مشخص شدن نتیجه، فشار فروش کاهش پیدا می‌کند و بورس به حالت تعادلی بازمی‌گردد.

 

پیش بینی بورس فردا 5 اسفند 99

 

در ادامه گزارش می خوانیم ؛ بازار شرایط ناپایداری دارد. یکی از مهمترین این اتفاقات نبود خریدار یا سهامدار با استراتژی است قاعده ای که فعلا در بازار حاکم است فروش سهام برای نقد شدن شدن به منظور نخوردن به صف فروشهای طولانی است.

 همچنین محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بورس فردا گفت: معاملات فردا ادامه روند امروز است و تا وقتی که پول به بازار سهام تزریق نشود معاملات بورس روند منفی دارد.

این کارشناس در ادامه گفت: به دلیل دامنه نوسان و ارزش معاملات کم بازار سرمایه سهم‌ها معامله نشدند تا اصلاح شوند. به همین دلیل تنها عاملی که می‌تواند بورس را مثبت کند ورود پول است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار