کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی عضو هیئت مدیره بیمه اتکایی امین!!!

به گزارش اختصاصی رصد روز ، موضوع در اختیار داشتن صندلیهای غیرمجاز با توجه به مدارج تحصیلی باز هم در نظام اداری کشور قربانی می گیرد و تظلم واقعی این موضوع به کسانی می شود که علیرغم شایستگیهای لازم فرصت پیدا نمی کنند تا تا توانائیهای خود را...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، موضوع در اختیار داشتن صندلیهای غیرمجاز با توجه به مدارج تحصیلی باز هم در نظام اداری کشور قربانی می گیرد و تظلم واقعی این موضوع به کسانی می شود که علیرغم شایستگیهای لازم فرصت پیدا نمی کنند تا تا توانائیهای خود را به نمایش بگذارند. پیش تر در خصوص بیمه اتکایی امین گزارشهایی را تهیه شد که در آن به برخی موارد اشاره شد. مانند حقوق و دستمزد قابل توجه ( کلیک کنید ) ، حضور یک نماینده مجلس در جمع هیئت مدیره این شرکت اتکایی (کلیک کنید) حضور فردی با مدرک تحصیلی غیرمرتبط در کمیته حسابرسی (کلیک کنید).

در جدیدترین بررسیها مشخص می شود که یکی از اعضای هیئت مدیره این شرکت بیمه ای با کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی به صندلی هیئت مدیره بیمه اتکایی امین تکیه زده که بازخوانی این مدرک با پستی که در اختیار خسرو حقیقی پناه قرار گرفته عملاً ابهامات زیادی را مطرح می کند. به نظر می رسید حالا که موج تغییرات مدیریتی در شرکتها را شاهد هستیم بهتر بود در روابط عمومی این شرکت پستی در اختیار خسرو حقیقی پناه قرار می گرفت تا اینکه در صندلی هیئت مدیره برای او تدارک دیده می شد.

خسرو حقیقی پناه عضو هیئت مدیره بیمه اتکایی امین

سؤالی که از مدیران این شرکت بیمه ای باید پرسید این است که به عنوان یک شهروند وقتی به این مسئله نگاه می کنند چه نتیجه ای از ماجرا می گیرند؟

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط