آخرین آمار کرونا در ایران ۱۵ آبان / ۴۰۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند

سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۵آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،۸ هزار و ۷۷۲بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

به گزارش رصد روز ، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۵ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،  ۸هزار و ۷۷۲بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و۷۸۹ نفر از آنها بستری شد با این حساب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۵۴هزار ۹۳۶ نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۶ هزار و ۹۸۵نفر رسید.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون۵۰۵ هزار و۲۷۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و۵۴۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

برنا

مطالب مرتبط