آخرین آمار کرونا ۲۴ اسفند ۹۹ / ۸۸ قربانی و ۳۸۳۱ مبتلای جدید

آخرین آمار کرونا 24 اسفند 99 حکایت از افزایش تعداد قربانیان نسبت به روز قبل دارد.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۴۶ هزار و ۹۵۳ نفر رسید.

به گزارش رصد روز ، آخرین آمار کرونا ۲۴ اسفند ۹۹ حکایت از افزایش تعداد قربانیان نسبت به روز قبل دارد. به گفته یکی از فعالان حوزه سلامت این میزان آمارهائیست که با مراجعه به مراکز درمانی در دسترس قرار گرفته متأسفانه برخی با سبک شمردن علائم با عدم حضور حضور در مراکز درمانی مانع از انجام معاینات و روند درمانی شده که باید گفت این آمار بازگو کننده تعداد مبنلایان واقعی نیست. رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام نوروز و روزهای منتهی به پایان سال می تواند یکی از اصلی ترین موارد پیشگیری از شیوع این ویروس باشد که متأسفانه در حال سبک شمردن است. صادر کردن مجوزهای تردد بی حساب و کتاب در مراکز مربوطه به این وخامت دامن خواهد زد.

 

آخرین آمار کرونا ۲۴ اسفند ۹۹

 

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷هزار و ۵۹۳ بیمار جدید کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۵۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۴۸ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۴۶ هزار و ۹۵۳ نفر رسید.

لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۲۳۰ نفر رسید.

وی گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۴۹۲ هزار و  ۴۸۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری ادامه داد: سه هزار و ۸۳۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: تا کنون ۱۱ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۲۱۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار